SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pipo
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Alsnog boete voor blokkeren van de trappenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:16 schreef Elan het volgende:
Maar goed dat er netten hangen. Scheelt weer 4045 boetes.
gr gr
UEFA![]()
R.I.P.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij had het weer eens over naief links, en dat we in Nederland naar ons zelf moeten kijken. Dus hij kon gelijk door met Jetten etc. bashen. Raymond Mens had wel goede teksten.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vond Johan van Trump z'n overwinning?
En 0-2. Ik ga naar m''n nest. Tot merrege,.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ja.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik zie die Jap ook al weken weinig meer goed doen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had het weer eens over naief links, en dat we in Nederland naar ons zelf moeten kijken. Dus hij kon gelijk door met Jetten etc. bashen. Raymond Mens had wel goede teksten.
En 0-2. Ik ga naar m''n nest. Tot merrege,.![]()
![]()
Feyenoord moet het weer verpesten.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
We worden zo wel ingehaald door Portugal voor de coefficienten.![]()
Ag? Zilver randje?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Feyenoord is weer Slot loos dus dat kon je wel verwachten. Ajax valt dan nog enorm mee dit jaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
We worden zo wel ingehaald door Portugal voor de coefficienten.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
PriskeBall.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland in het stadion nu, een situatieschets
[ afbeelding ]
En Farioli de nieuwe Advocaat (lol)Oh.![]()
@Zipportal heeft hier wel een gifje bij van een lachende man met snorquote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Over de knie bij een Oostenrijkse tweedeklasser .![]()
Dit had ik niet verwacht. Wat slecht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Het waren 2 mooie weken voor Priske en Feyenoord
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe zit het met de CocoToto @:Coco ?
Een en al ellende.What can change the nature of a man?![]()
Ajax gaat gewoon degelijk presteren in de Europa League dit seizoen. Achtste finale eindpunt gok ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord is weer Slot loos dus dat kon je wel verwachten. Ajax valt dan nog enorm mee dit jaar.Oh.![]()
Makkelijk tweede.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon degelijk presteren in de Europa League dit seizoen. Achtste finale eindpunt gok ik.
Farioli coach van het jaar.
Stop de tijd.What can change the nature of a man?![]()
Hier of in het Feyenoordtopic?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een stel idioten op dit forum.![]()
Net zo leuk als in het Amerikaanse verkiezingen topic?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
Even in het Feyenoord topic gekeken, bijgevoegd mijn waarneming:
[ afbeelding ]![]()
Nog erg giftig daar.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net zo leuk als in het Amerikaanse verkiezingen topic?What can change the nature of a man?![]()
Salzburg heeft er meer, maar dat telt nietquote:Op woensdag 6 november 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic benoemen ze nog maar eens dat ze blessures hebben
Net als dat ze weinig rust hadden tegen Ajax![]()
Zullen wel ontploffen als iemand er neerzet dat ze in principe tegen een tweede klasser spelen want hunnie hebben nog veel meer blessures.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic benoemen ze nog maar eens dat ze blessures hebbenRED ONS HENNIEGOD![]()
Priske weet het niet meerquote:Op woensdag 6 november 2024 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou je Beelen die niet kan opbouwen erin zetten nu je moet aanvallen![]()
Als je die niet op goal krijgt kun je ook maar beter met pensioenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wtf wat een strontwissels[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sta je dan met vijf man om je heen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Zin in het interview met babbelaar Priskequote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Er wordt al voorzichtig aan de stoelpoten van Priske gezaagd.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Het Feyenoord topic gaat langzaam de boog af van woede - ongeloof - melancholie![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Het Feyenoord topic gaat langzaam de boog af van woede - ongeloof - melancholie
Ter illustratie.What can change the nature of a man?![]()
Benieuwd wie het topic maakt.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt al voorzichtig aan de stoelpoten van Priske gezaagd.What can change the nature of a man?![]()
De houtlijm was nog nauwelijks weer droogquote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt al voorzichtig aan de stoelpoten van Priske gezaagd.![]()
Dezelfde Priske die na Benfica de nieuwe Guardiola bleek te zijn?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt al voorzichtig aan de stoelpoten van Priske gezaagd.![]()
De opstelling zoals ie nu staat is P7 in de eredivisie ofzoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Feyenoord krijgt hierna City uit, Praag thuis, Bayern thuis en Lille uit.
Dan moet je Sparta winnen en hopen.![]()
Ik vind het zielig voor @Caland
Hij had al zo'n moeilijke dag door dat geklooi met X (voorheen twitter) op fok.What can change the nature of a man?![]()
Ik vind het vooral zielig voor Slobeendquote:Op woensdag 6 november 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
Ik vind het zielig voor @:Caland
Hij had al zo'n moeilijke dag door dat geklooi met X (voorheen twitter) op fok.![]()
De is helemaal verdoofd van middelenmisbruik, die merkt het pas morgenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
Ik vind het zielig voor @:Caland
Hij had al zo'n moeilijke dag door dat geklooi met X (voorheen twitter) op fok.![]()
Bayern kan niet eens winnen van Benfica, die van dit Feyenoord verloren.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord krijgt hierna City uit, Praag thuis, Bayern thuis en Lille uit.
Dan moet je Sparta winnen en hopen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar moet je Feyenoord ook wel krediet voor gevenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe kan je hier nou 0-2 tegen achterstaan lol.
Maar jullie zijn allemaal negatief en gemeen.Makkelijk eerste![]()
Dat was wel een ander Feyenoord dan dit.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bayern kan niet eens winnen van Benfica, die van dit Feyenoord verloren.![]()
Mespuntje Ritalin @Pisces29quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De is helemaal verdoofd van middelenmisbruik, die merkt het pas morgenWhat can change the nature of a man?![]()
Ik was voor de wedstrijd heel positief en daar pluk ik nu de wrange vruchten van.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar moet je Feyenoord ook wel krediet voor geven
Maar jullie zijn allemaal negatief en gemeen.
Ze bekijken het maar, die lutsers.![]()
Sorry vriend, zelfs warm bad DRT kan hier helemaal niets van maken. Doet pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allemaal negatief en gemeen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel een ander Feyenoord dan dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij zit nu in deze fase:quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar jullie zijn allemaal negatief en gemeen.
What can change the nature of a man?![]()
En dan dat ze allebei 2 gebroken armen hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is net Mikkie Mansell tegen Berry van Peer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat wordt roodUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Wil hij ook dat Michelle Obama volgende keer ervoor gaat?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig voor Slobeend![]()
Ja, zo lijkt alles rood
Die schreeuwende mongolen op de tribune helpen ook nietEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ach[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Och.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Arsenal is ook walgelijk slecht de laatste tijd trouwens“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Krijg nou wat.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
VAR rode kaart, maar ja dan moet je dit maar niet doen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen goed doelpunt?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Knotsgekke slotfase incomingOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dan maakt ie hem ineens[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al die engelse ploegen opeens joh. Mancity, aston villa ook al deze week. Alleen Arne stijgt boven zichzelf uitquote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef LordVoldermort het volgende:
Arsenal is ook walgelijk slecht de laatste tijd trouwensEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Zou lachen geweest zijn als die ook nog eens zou zijn afgekeurd.What can change the nature of a man?![]()
Salzburg schreeuwt om een strafschopUn dann rettet kein Kavallerie,
Mokerdom[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit wordt een pingelOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lol
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hij veegt de bal.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De uitvinder van het voetbal draait zich om in zijn graf.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Spelers net zo dom als dat volk op de tribunesEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Niet slim van Han CkokUn dann rettet kein Kavallerie,
Het zit ook niet mee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja ik vind ook dat ie de bal te weinig raakt. Prima besluit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die kon erinUn dann rettet kein Kavallerie,
Stadion leeft nog.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die wellenreuter lag halverwege de aanloop al in de hoekEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Lol[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit wordt nog 2-2Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik heb niet gekeken maar ik vermoed dat het Feyenoord topic nu alle kanten op gaat
Un dann rettet kein Kavallerie,
Gelachen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Of niet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
koekoek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik betwijfel het.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Die stilte
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Moet die keeper toch hebben.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat zei ik, 3 ballen laat ie gaanUn dann rettet kein Kavallerie,
Salzburg had voor deze avond nog geen goal gemaakt in de CL.
Voor meer feitjes mag u @KingRoland dmen.![]()
Doet me denken aan een week geledenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef Scorpie het volgende:
FEYENOORD WEGGEVAAGD IN EIGEN STADION
KUIP VOLLEDIG STIL![]()
![]()
ga ik gelijk doenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Voor meer feitjes mag u @:kingroland dmen.![]()
Smal club Feyenoord heeft nog weten te overwinteren in de CL, als het dit jaar opnieuw niet lukt kan je die club wel opdoeken![]()
Work harder, together strongquote:Op woensdag 6 november 2024 22:47 schreef Szura het volgende:
Babbelaar Priske bereidt z’n babbel al voor
Of nog meer open deuren.Oh.![]()
Moet je voorstellen dat @Caland hier helemaal voor naar Rotterdam is gereden.What can change the nature of a man?![]()
Feyenoord heeft wel een type Makkelie nodig om te winnenEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
ik heb wel voor vandaag een dm blockquote:Op woensdag 6 november 2024 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
Voor meer feitjes mag u @:kingroland dmen.graag op anoniem![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb wel voor vandaag een dm block![]()
![]()
Met Bijlow had Feyenoord gewonnen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ahjoh iedereen kan winnen van City hedendaags
Gij doerak.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb wel voor vandaag een dm blockWhat can change the nature of a man?![]()
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Slot had Feyenoord gewonnen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Neen.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Bijlow had Feyenoord gewonnen.![]()
En van Feyenoordquote:Op woensdag 6 november 2024 22:50 schreef D_A het volgende:
Ahjoh iedereen kan winnen van City hedendaagsUn dann rettet kein Kavallerie,
Touchéquote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Maar serieus, afgezien van blessures: wat een waardeloos managen van deze wedstrijd door PriskeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Priske moet ontslagen worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:52 schreef Szura het volgende:
Maar serieus, afgezien van blessures: wat een waardeloos managen van deze wedstrijd door PriskeWhat can change the nature of a man?![]()
Tenzij je nu onderweg bent naar de auto bij de Kuip. Voor hen welquote:Op woensdag 6 november 2024 22:52 schreef GGMM het volgende:
Met 7 minuten extra tijd doe je echt niemand een plezier
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Als de rode kaart niet valt, speel je een andere wedstrijd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Psg hep een probleem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik hoop steeds dat Pierre een stukje stift op z'n truitje laat vallenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef Szura het volgende:
Royston lult maar weer wat in de ruimte![]()
toch knap hoe iemand die op jonge leeftijd zo goed was nu alleen maar onzin kan lullenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef Szura het volgende:
Royston lult maar weer wat in de ruimtegraag op anoniem![]()
Hij moest het toen al niet van zijn tactisch inzicht houden. Wist je dat hij ook acteur en rapper is?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toch knap hoe iemand die op jonge leeftijd zo goed was nu alleen maar onzin kan lullen![]()
Moet hij weten.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
Helene biedt nog even excuses aan voor de reclame.
Akkoord.![]()
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moest het toen al niet van zijn tactisch inzicht houden. Wist je dat hij ook acteur en rapper is?
Wel dat hij naar Pokemon keekgraag op anoniem![]()
Oh laat maar dat was onze vriend Quincyquote:Op woensdag 6 november 2024 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Wel dat hij naar Pokemon keekgraag op anoniem![]()
Met resterend programma moet Feyenoord stunten tegen Bayern of Lille.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou is Drenthe nooit een helder licht maar had hij drugs op ofzo? Leek heel raar, kwam helemaal niet meer uit zijn woorden en leek alles kwijt. PI-air keek hem ook steeds zo aan.
Neem in ieder geval deze man tegen zichzelf in bescherming![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
Nou is Drenthe nooit een helder licht maar had hij drugs op ofzo? Leek heel raar, kwam helemaal niet meer uit zijn woorden en leek alles kwijt. PI-air keek hem ook steeds zo aan.
Neem in ieder geval deze man tegen zichzelf in beschermingRED ONS HENNIEGOD![]()
Ze staan nog wel hoger dan PSV. Dus wat zegt dat over PSV? 🤔quote:Op woensdag 6 november 2024 23:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens bepaalde users deed Feyenoord het veel beter dan PSV in de CL dit jaar.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dat ze lastigere tegenstanders hebben gehad.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze staan nog wel hoger dan PSV. Dus wat zegt dat over PSV? 🤔
Forum Opties Forumhop: Hop naar: