Er wordt al voorzichtig aan de stoelpoten van Priske gezaagd.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Het Feyenoord topic gaat langzaam de boog af van woede - ongeloof - melancholie
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Het Feyenoord topic gaat langzaam de boog af van woede - ongeloof - melancholie
Benieuwd wie het topic maakt.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er wordt al voorzichtig aan de stoelpoten van Priske gezaagd.
De houtlijm was nog nauwelijks weer droogquote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dezelfde Priske die na Benfica de nieuwe Guardiola bleek te zijn?quote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het vooral zielig voor Slobeendquote:Op woensdag 6 november 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
Ik vind het zielig voor @:Caland
Hij had al zo'n moeilijke dag door dat geklooi met X (voorheen twitter) op fok.
De is helemaal verdoofd van middelenmisbruik, die merkt het pas morgenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:33 schreef Coco het volgende:
Ik vind het zielig voor @:Caland
Hij had al zo'n moeilijke dag door dat geklooi met X (voorheen twitter) op fok.
Bayern kan niet eens winnen van Benfica, die van dit Feyenoord verloren.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord krijgt hierna City uit, Praag thuis, Bayern thuis en Lille uit.
Dan moet je Sparta winnen en hopen.
Daar moet je Feyenoord ook wel krediet voor gevenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe kan je hier nou 0-2 tegen achterstaan lol.
Dat was wel een ander Feyenoord dan dit.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bayern kan niet eens winnen van Benfica, die van dit Feyenoord verloren.
Mespuntje Ritalin @Pisces29quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De is helemaal verdoofd van middelenmisbruik, die merkt het pas morgen
Ik was voor de wedstrijd heel positief en daar pluk ik nu de wrange vruchten van.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar moet je Feyenoord ook wel krediet voor geven
Maar jullie zijn allemaal negatief en gemeen.
Sorry vriend, zelfs warm bad DRT kan hier helemaal niets van maken. Doet pijn aan de ogen.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel een ander Feyenoord dan dit.
Jij zit nu in deze fase:quote:Op woensdag 6 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |