SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tong80
SpleenheupPipo
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Coco
dat vind je leuk hèMaar ik heb wel de fipo, dus dat streept elkaar weg.quote:What can change the nature of a man?Frozen-assassin
STAY STRONG APPIEAlsnog boete voor blokkeren van de trappenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:16 schreef Elan het volgende:
Maar goed dat er netten hangen. Scheelt weer 4045 boetes.
gr gr
UEFAJR-Style-93
Stukje TatjanaWel grappig dat Feyenoord totaal instort.
Ook gewoon erg matig beleid.Oh.Dagoduck
SINTERGROHLR.I.P.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||tong80
SpleenheupHij had het weer eens over naief links, en dat we in Nederland naar ons zelf moeten kijken. Dus hij kon gelijk door met Jetten etc. bashen. Raymond Mens had wel goede teksten.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat vond Johan van Trump z'n overwinning?
En 0-2. Ik ga naar m''n nest. Tot merrege,.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !Dagoduck
SINTERGROHLJa.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||PowerLoungen
Duurt een kwartiertjeOver de knie bij een Oostenrijkse tweedeklasser .RED ONS HENNIEGODIk zie die Jap ook al weken weinig meer goed doen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”Szura
Kijk eens aan!Lekker niks doen, trage opa TraunerLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had het weer eens over naief links, en dat we in Nederland naar ons zelf moeten kijken. Dus hij kon gelijk door met Jetten etc. bashen. Raymond Mens had wel goede teksten.
En 0-2. Ik ga naar m''n nest. Tot merrege,.maxi-mus
are you not entertained?Feyenoord moet het weer verpesten.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
We worden zo wel ingehaald door Portugal voor de coefficienten.Dagoduck
SINTERGROHLAg? Zilver randje?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||Feyenoord is weer Slot loos dus dat kon je wel verwachten. Ajax valt dan nog enorm mee dit jaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
We worden zo wel ingehaald door Portugal voor de coefficienten.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”JR-Style-93
Stukje TatjanaPriskeBall.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
@:Caland in het stadion nu, een situatieschets
[ afbeelding ]
En Farioli de nieuwe Advocaat (lol)Oh.@Zipportal heeft hier wel een gifje bij van een lachende man met snorquote:Op woensdag 6 november 2024 22:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Over de knie bij een Oostenrijkse tweedeklasser .Dit had ik niet verwacht. Wat slecht[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]Het waren 2 mooie weken voor Priske en FeyenoordOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!maxi-mus
are you not entertained?Toch kan 2-2 nog steeds tegen dit team. Maar bij 0-3 zet ik het gifje klaar.Coco
dat vind je leuk hèquote:Op woensdag 6 november 2024 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe zit het met de CocoToto @:Coco ?
Een en al ellende.What can change the nature of a man?JR-Style-93
Stukje TatjanaAjax gaat gewoon degelijk presteren in de Europa League dit seizoen. Achtste finale eindpunt gok ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:18 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Feyenoord is weer Slot loos dus dat kon je wel verwachten. Ajax valt dan nog enorm mee dit jaar.Oh.Coco
dat vind je leuk hèMakkelijk tweede.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon degelijk presteren in de Europa League dit seizoen. Achtste finale eindpunt gok ik.
Farioli coach van het jaar.
Stop de tijd.What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: