Ik hoop steeds dat Pierre een stukje stift op z'n truitje laat vallenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef Szura het volgende:
Royston lult maar weer wat in de ruimte
toch knap hoe iemand die op jonge leeftijd zo goed was nu alleen maar onzin kan lullenquote:Op woensdag 6 november 2024 23:02 schreef Szura het volgende:
Royston lult maar weer wat in de ruimte
Hij moest het toen al niet van zijn tactisch inzicht houden. Wist je dat hij ook acteur en rapper is?quote:Op woensdag 6 november 2024 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
toch knap hoe iemand die op jonge leeftijd zo goed was nu alleen maar onzin kan lullen
Moet hij weten.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
Helene biedt nog even excuses aan voor de reclame.
Akkoord.
Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij moest het toen al niet van zijn tactisch inzicht houden. Wist je dat hij ook acteur en rapper is?
Oh laat maar dat was onze vriend Quincyquote:Op woensdag 6 november 2024 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Wel dat hij naar Pokemon keek
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 23:41 schreef maxi-mus het volgende:
Nou is Drenthe nooit een helder licht maar had hij drugs op ofzo? Leek heel raar, kwam helemaal niet meer uit zijn woorden en leek alles kwijt. PI-air keek hem ook steeds zo aan.
Neem in ieder geval deze man tegen zichzelf in bescherming
Ze staan nog wel hoger dan PSV. Dus wat zegt dat over PSV? 🤔quote:Op woensdag 6 november 2024 23:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vreemd, want volgens bepaalde users deed Feyenoord het veel beter dan PSV in de CL dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |