Of juist wel. Je kunt ook fundamenteel tegen abortus zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Niet voor de tientallen miljoenen vrouwen die op Trump gestemd hebben.
Die mensen kom je dan vanzelf weer tegen op straat, omdat ze de kosten niet meer konden dragen en failliet zijn gegaan aan de medical bills. Fantastisch. Insuline betaalbaar maken wilde hij ook terugdraaien toch?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:00 schreef miss_sly het volgende:
Want Obamacare wi Trump ook terugdraaien, dus gaan veel mensen weer dik in de problemen komen door kosten voor hun gezondheidszorg.
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die mensen kom je dan vanzelf weer tegen op straat, omdat ze de kosten niet meer konden dragen en failliet zijn gegaan aan de medical bills. Fantastisch. Insuline betaalbaar maken wilde hij ook terugdraaien toch?
Dat zullen de zeer christelijke types zeker zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Of juist wel. Je kunt ook fundamenteel tegen abortus zijn natuurlijk.
Zeker, die heb je echter genoeg in de VS.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:08 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zullen de zeer christelijke types zeker zijn.
Waarom begon de stijging onder Trump? (lol)quote:
Dus onder Obama liep het aantal daklozen fors terug, waarna deze trend in 2017 werd gekeerd, toen Trump voor het eerst aan de macht kwam?quote:
Nu heb ik trek in smashburgers. Zometeen de BBQ maar weer aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
En, moeten we al 3x zoveel betalen om Amerikaanse burgers te kopen?
Omdat er fundamentele problemen zijn o.a. met synthetische drugs en inflatie. Maar Biden heeft het lot bepaald niet kunnen keren, sterker nog die groep alleen maar verder in de shit geholpen met zijn greenflation.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom begon de stijging onder Trump? (lol)
We moeten ook niet vergeten dat het deel vrouwen van de bevolking dat nog een leeftijd heeft en in een situatie verkeerd waarin men ongewenst zwanger kan geraken (of überhaupt zwanger wordt) - dan heb je het dus over kinderen die later in het leven nog zwanger kunnen worden, maar niet mogen stemmen, en jonge vrouwen (zeg tot 35 jaar), natuurlijk ook een klein deel van het vrouwelijke electoraat is. Dat het daarom voor heel veel Amerikaanse vrouwen niet het belangrijkste thema is, dat geloof ik zo.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:09 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker, die heb je echter genoeg in de VS.
Dat is dan een tot zwart/wit gereduceerde drogredenatie die niet perse daarmee dus vreemd is.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vreemd dat ze dan niet 100% op Harris hebben gestemd.
Ik hoor nergens terug dat hij het wilt afschaffenquote:Op woensdag 6 november 2024 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://x.com/alx/status/1840586499328238004
Hier nog 1 dan, staat ons in de weg die vrijheid!
En ja, er zijn er nog meer, maar X is wat chaotisch op het moment.
Zoals je stelde.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het waren vooral de Dems die de grondwetten, vooral freedom of speech, maar lastig vonden. Ze hebben openlijk gepleit om het af te schaffen zelfs.
Die blinde paniek alsof Trump nu opeens de kampen open gaat gooien is echt achterlijk.
Onder Biden werd het 10x kutter dat is mijn punt. Dat je dus vooral niet op een Democraat moet stemmen als je bang bent voor dakloosheid.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus onder Obama liep het aantal daklozen fors terug, waarna deze trend in 2017 werd gekeerd, toen Trump voor het eerst aan de macht kwam?
Welk punt wilde je nou precies maken?
Dat baseer je op een trend ingezet op het moment dat Trump president was? Knap hoor.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder Biden werd het 10x kutter dat is mijn punt. Dat je dus vooral niet op een Democraat moet stemmen als je bang bent voor dakloosheid.
Het is november ouwe reus.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in smashburgers. Zometeen de BBQ maar weer aan.
Maar waarom denk je dat Trump, die het in zijn eerste termijn uit de klauwen liet escaleren, de problemen nu wel ineens op zou lossen?quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat er fundamentele problemen zijn o.a. met synthetische drugs en inflatie. Maar Biden heeft het lot bepaald niet kunnen keren, sterker nog die groep alleen maar verder in de shit geholpen met zijn greenflation.
Correlatie is geen causatie (als die cijfers al kloppen, trouwens). De oorzaken van die problemen zijn veelzijdig en complex. De gevolgtrekking dat dat beter zou zijn gegaan als Trump president zou zijn geweest in die periode - hoewel hij vast zal roepen dat hij dat natuurlijk veel beter zou hebben gedaan - is geen noodzakelijke.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Onder Biden werd het 10x kutter dat is mijn punt. Dat je dus vooral niet op een Democraat moet stemmen als je bang bent voor dakloosheid.
Je kunt wel roepen dat het probleem onder Trump ontstaan is, maar Biden heeft er geen zak aan gedaan en het probleem 10x erger gemaakt door de inflatie aan te jagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:16 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat baseer je op een trend ingezet op het moment dat Trump president was? Knap hoor.
Alles is vermaakt tot situationele beeldvorming.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Writersright het volgende:
Wellicht dat Harris nu eindelijk een dagje bij McDonalds kan werken.![]()
Wat een bizarre race zeg.
Trump met zijn veroordelingen.
Dat debat met Biden die niet helemaal bij was.
Vervolgens Biden er uitgeknikkerd en Harris automatisch naar voren geschoven zonder verkiezing.
Harris die in het begin van haar campagne een enorme boost had.
Trump die trollend friet schept bij de Mac en in een vuilniswagen gaat rijden.
quote:Op woensdag 6 november 2024 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit idd. De regering Biden heeft meerdere dingen gedaan die het leven voor gewone Amerikanen beter maken, ondanks de omstandigheden die onder Trump en externe factoren zijn ontstaan. Laat mij één voorstel van Trump zien die ook voor de gewone Amerikaan iets gaat betekenen.quote:Op woensdag 6 november 2024 15:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dat Trump, die het in zijn eerste termijn uit de klauwen liet escaleren, de problemen nu wel ineens op zou lossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |