RIP Stig over 3 wekenquote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig melde zich vrijwillig toch
Och ik kan wel tegen een stootjequote:
Ik ben voor Stig als modquote:Op maandag 4 november 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och ik kan wel tegen een stootje
Ik had hem al eerder aangedragen als vervanger van ESF, dus blij dat ie dat nu ook zelf omarmd heeft.quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was fijn hem gekend te hebbenquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder aangedragen als vervanger van ESF, dus blij dat ie dat nu ook zelf omarmd heeft.
Ik weet gelijk mijn plaats ook weer.quote:Op maandag 4 november 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder aangedragen als vervanger van ESF, dus blij dat ie dat nu ook zelf omarmd heeft.
Ik werk graag met jou samenquote:Op maandag 4 november 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou nou, iets meer credit mag welquote:Op maandag 4 november 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was fijn hem gekend te hebben![]()
Ik weet de context niet meerquote:Op maandag 4 november 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij vervangt helemaal niet ESF
Laat het rusten nuquote:Op maandag 4 november 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liegt? Ik zei dat iedereen ze ronde heeft gereden. Dat klopt dus gewoon en is aantoonbaar.
* Nattekat zoekt de context even opquote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef Tijn het volgende:
Hoezo ESF vervangen? Wat is dit voor praat?
The Stig als mod. Hoe moet ik mij dat voorstellen?quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is er nietquote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat zoekt de context even op
Some say he moderates so fast he can remove posts before they are even typed.quote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
The Stig als mod. Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Hmmm.. heel stil ergens in een hoekje. Opeens alle posts weg en bans uitgedeeld.
Niemand weet waarom.
Daarna zie je opeens ergens een vingertje verschijnen in het FB topic.
Dat klopt. Daar is die voor gestraft. Maar laten we wel bedenken dat er lichtsignalen kunnen worden gegeven om een gevaarlijke situatie aan te duiden. En radio communicatie waardoor rijder op de hoogte zijn in bocht 4.quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
HET verschil zit hem in die toestemming he
je weet wel marshalls op de baan en kranen enzo
daarom was die start aborted
en meneer Lando denkt dat hij wel gewoon kan gaan rijden
dat is het hele issue
je steekt jezelf al veren in je kont voor je mod bentquote:Op maandag 4 november 2024 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Some say he moderates so fast he can remove posts before they are even typed.
Oja, het ging over de belabberde muzieksmaak van ESFquote:
ach hou toch opquote:Op maandag 4 november 2024 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar is die voor gestraft. Maar laten we wel bedenken dat er lichtsignalen kunnen worden gegeven om een gevaarlijke situatie aan te duiden. En radio communicatie waardoor rijder op de hoogte zijn in bocht 4.
Meh, blijf maar.quote:Op maandag 4 november 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet gelijk mijn plaats ook weer.
quote:Op maandag 4 november 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je steekt jezelf al veren in je kont voor je mod bent![]()
* TheStigsDutchCousin knuffel geeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Daarnet ging het nog om de regels en waren er soortgelijke gevallen die een DQ opleverde.quote:Op maandag 4 november 2024 11:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het feit dat je de actie an sich al niet gevaarlijk vindt zegt ook wel genoeg. Dat heeft verder niet veel van doen met andere straffen.
Laten we ook bedenken dat dit alles gebeurde omdat er een auto al van de baan vloog tijdens de formatieronde. Je kunt dus concluderen dat de omstandigheden zeer listig zijn. Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze te allen tijde hun voertuig onder controle weten te houden, terwijl er dus marshalls op de baan bezig zijn de auto van Stroll weg te halen. Dat was de situatie. Onbegrijpelijk dat de wedstrijdleiding dit zo licht opnam.quote:Op maandag 4 november 2024 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maar laten we wel bedenken dat er lichtsignalen kunnen worden gegeven om een gevaarlijke situatie aan te duiden. En radio communicatie waardoor rijder op de hoogte zijn in bocht 4.
Blijkbaarquote:Op maandag 4 november 2024 12:20 schreef Zwoerd het volgende:
Over die burn van Max tijdens de persconferentie: was het ook echt zo dat er vrijwel geen Britse pers aanwezig was?
Het gaat toch niet om Lando maar om iedereen die dat rondje reed?quote:Op maandag 4 november 2024 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach hou toch op
jij was degene die zat te roeptoeteren over veilige situaties etc maar plots nu het om Lando gaat geld dit niet meer
en dan hebben we het nog niet eens over Merc die gewoon een DSQ hadden moeten krijgen
Tuurlijk, een Nederlander en twee Fransozen, daar komen ze niet voor naar de persconferentie.quote:Op maandag 4 november 2024 12:20 schreef Zwoerd het volgende:
Over die burn van Max tijdens de persconferentie: was het ook echt zo dat er vrijwel geen Britse pers aanwezig was?
Deze race is wel goed voorbeeld ervan:quote:Op maandag 4 november 2024 12:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Laten we ook bedenken dat dit alles gebeurde omdat er een auto al van de baan vloog tijdens de formatieronde. Je kunt dus concluderen dat de omstandigheden zeer listig zijn. Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze te allen tijde hun voertuig onder controle weten te houden, terwijl er dus marshalls op de baan bezig zijn de auto van Stroll weg te halen. Dat was de situatie. Onbegrijpelijk dat de wedstrijdleiding dit zo licht opnam.
Na één van de meest historische races van de laatste, weet ik het, hoeveel jaar... Wel apart idd.quote:
Wel heel wat variabelen. En Vegas zal ook weer anders zijn dan Brazilië.quote:Op maandag 4 november 2024 12:23 schreef Rianne84 het volgende:
Gekopieerd van Reddit:
**Verstappen will be champion in Vegas if:**
* Verstappen finishes ahead of Norris
* Norris is second and Verstappen is third with the fastest lap
* Norris is third and Verstappen is fourth with the fastest lap
* Norris is fourth and Verstappen is fifth
* Norris is fifth and Verstappen is sixth
* Norris is sixth and Verstappen is seventh
* Norris is seventh and Verstappen is eighth
* Norris is eighth and Verstappen is ninth
* Norris is ninth, 10th or fails to score
Hulkenberg is wel z'n echte maat hequote:
De enige variable is dat Norris 1 punt op Verstappen moet inlopen om de hoop in leven te houden.quote:Op maandag 4 november 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel heel wat variabelen. En Vegas zal ook weer anders zijn dan Brazilië.
Hoop doet leven. Ik ben heel benieuwd hoe de RB20 het in Vegas gaat doen.quote:Op maandag 4 november 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige variable is dat Norris 1 punt op Verstappen moet inlopen om de hoop in leven te houden.
Het leek er wel op. Eerder in dit topic heb ik m gepost van yt af.quote:Op maandag 4 november 2024 12:20 schreef Zwoerd het volgende:
En als dat lukt wordt Verstappen waarschijnlijk kampioen na de sprint in Qatarquote:Op maandag 4 november 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige variable is dat Norris 1 punt op Verstappen moet inlopen om de hoop in leven te houden.
Het klopt dus niet eens.
Dit.quote:Op maandag 4 november 2024 12:26 schreef Evenstar het volgende:
Mensen die dit goedpraten zijn echt niet goed bij hun hoofd, sorry.
Er is een auto van de baan gegleden tijdens een formatie ronde en dan praat je het goed dat Norris er voor zorgt dat iedereen er nog eens langs moet, terwijl de marshalls bezig zijn en er een kraan naast de baan staat.
Zijn wij nu serieus vergeten wat er is gebeurd met Bianchi of dat Gasly de schrik van zijn leven kreeg toen hij bijna een takelwagen kopte. Het is gewoon levensgevaarlijk en het waren behoorlijk listige omstandigheden.
Ik denk als Perez niet had gewonnen in Bahrein in 2020 dat mogelijk Hulkenberg teamgenoot van Max was geworden.quote:Op maandag 4 november 2024 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hulkenberg is wel z'n echte maat he![]()
Dat is toch van alle tijden en alle sporten. In iedere sport zitten klootzakken.quote:Op maandag 4 november 2024 10:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met 'men' doel ik uiteraard op de mensen die net doen alsof Verstappen de eerste is die vuile trucjes op de baan uithaalt en vaak tot en soms over het randje gaat.
Ik volg F1 vanaf eind jaren '80 dus veel van die incidenten heb ik meegemaakt.quote:Op maandag 4 november 2024 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat moet je ook geen Netfix-DTS niveau docu's kijken. Dan moet je gewoon YT afstruinen op een regenachtige middag/ koude avond en de archieven induiken. De historie sectie van Formule1 in de jaren '90 en '00 ging ook vaak heel diep op een weekend of periode in zodat je echt een beeld kreeg van wat daar gaande was. Heerlijk.
De periode Senna/Prost was ook een hele intense. Controverse in het paddock door chaos en acties op de baan. Wat daar bij kwam is het verhaal van de rijders die eigenlijk in oorlog waren met de organisatie wegens de veiligheid van de auto's die verbeterd moest worden waardoor vooral Senna leefde in onmin en tegenwind kreeg.
Tegenwoordig komt de social media er bij wat next level gekte is, maar de sfeer is eigenlijk niet veel anders. Controverse in het paddock door chaos en actie op de baan.
F1 is a gift that keeps on giving.
Samengevat: Norris moet minimaal 3 punten inlopen op Max. 2 is niet genoeg, dan kunnen ze maximaal gelijk komen in de stand en Max heeft sowieso meer overwinningen. Wat geldt als tiebreaker.quote:Op maandag 4 november 2024 12:23 schreef Rianne84 het volgende:
Gekopieerd van Reddit:
**Verstappen will be champion in Vegas if:**
* Verstappen finishes ahead of Norris
* Norris is second and Verstappen is third with the fastest lap
* Norris is third and Verstappen is fourth with the fastest lap
* Norris is fourth and Verstappen is fifth
* Norris is fifth and Verstappen is sixth
* Norris is sixth and Verstappen is seventh
* Norris is seventh and Verstappen is eighth
* Norris is eighth and Verstappen is ninth
* Norris is ninth, 10th or fails to score
Ik had dat graag gezien.quote:Op maandag 4 november 2024 12:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk als Perez niet had gewonnen in Bahrein in 2020 dat mogelijk Hulkenberg teamgenoot van Max was geworden.
Ja, maar daar gaat het nog niet eens zozeer om. Het gaat hier ook vooral om pundits en journalisten waarvan je toch een enigszins objectieve beschouwing van de feiten zou mogen verwachtenquote:Op maandag 4 november 2024 12:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat is toch van alle tijden en alle sporten. In iedere sport zitten klootzakken.
Als je fan bent van die persoon dan heet dat slim, winnaarsmentaliteit en professioneel.
En als je geen fan bent van die persoon dan heet dat vals spel, klootzak, slechte verliezer.
3quote:Op maandag 4 november 2024 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het klopt dus niet eens.
De meeste kunnen dat ook wel. Maar niet allemaal.quote:Op maandag 4 november 2024 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het nog niet eens zozeer om. Het gaat hier ook vooral om pundits en journalisten waarvan je toch een enigszins objectieve beschouwing van de feiten zou mogen verwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |