RIP Stig over 3 wekenquote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig melde zich vrijwillig toch
Och ik kan wel tegen een stootjequote:
Ik ben voor Stig als modquote:Op maandag 4 november 2024 12:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och ik kan wel tegen een stootje
Ik had hem al eerder aangedragen als vervanger van ESF, dus blij dat ie dat nu ook zelf omarmd heeft.quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was fijn hem gekend te hebbenquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder aangedragen als vervanger van ESF, dus blij dat ie dat nu ook zelf omarmd heeft.
Ik weet gelijk mijn plaats ook weer.quote:Op maandag 4 november 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had hem al eerder aangedragen als vervanger van ESF, dus blij dat ie dat nu ook zelf omarmd heeft.
Ik werk graag met jou samenquote:Op maandag 4 november 2024 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou nou, iets meer credit mag welquote:Op maandag 4 november 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was fijn hem gekend te hebben![]()
Ik weet de context niet meerquote:Op maandag 4 november 2024 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jij vervangt helemaal niet ESF
Laat het rusten nuquote:Op maandag 4 november 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liegt? Ik zei dat iedereen ze ronde heeft gereden. Dat klopt dus gewoon en is aantoonbaar.
* Nattekat zoekt de context even opquote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef Tijn het volgende:
Hoezo ESF vervangen? Wat is dit voor praat?
The Stig als mod. Hoe moet ik mij dat voorstellen?quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is er nietquote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat zoekt de context even op
Some say he moderates so fast he can remove posts before they are even typed.quote:Op maandag 4 november 2024 12:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
The Stig als mod. Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Hmmm.. heel stil ergens in een hoekje. Opeens alle posts weg en bans uitgedeeld.
Niemand weet waarom.
Daarna zie je opeens ergens een vingertje verschijnen in het FB topic.
Dat klopt. Daar is die voor gestraft. Maar laten we wel bedenken dat er lichtsignalen kunnen worden gegeven om een gevaarlijke situatie aan te duiden. En radio communicatie waardoor rijder op de hoogte zijn in bocht 4.quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
HET verschil zit hem in die toestemming he
je weet wel marshalls op de baan en kranen enzo
daarom was die start aborted
en meneer Lando denkt dat hij wel gewoon kan gaan rijden
dat is het hele issue
je steekt jezelf al veren in je kont voor je mod bentquote:Op maandag 4 november 2024 12:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Some say he moderates so fast he can remove posts before they are even typed.
Oja, het ging over de belabberde muzieksmaak van ESFquote:
ach hou toch opquote:Op maandag 4 november 2024 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar is die voor gestraft. Maar laten we wel bedenken dat er lichtsignalen kunnen worden gegeven om een gevaarlijke situatie aan te duiden. En radio communicatie waardoor rijder op de hoogte zijn in bocht 4.
Meh, blijf maar.quote:Op maandag 4 november 2024 12:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet gelijk mijn plaats ook weer.
quote:Op maandag 4 november 2024 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
je steekt jezelf al veren in je kont voor je mod bent![]()
* TheStigsDutchCousin knuffel geeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Daarnet ging het nog om de regels en waren er soortgelijke gevallen die een DQ opleverde.quote:Op maandag 4 november 2024 11:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het feit dat je de actie an sich al niet gevaarlijk vindt zegt ook wel genoeg. Dat heeft verder niet veel van doen met andere straffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |