Het feit dat je de actie an sich al niet gevaarlijk vindt zegt ook wel genoeg. Dat heeft verder niet veel van doen met andere straffen.quote:Op maandag 4 november 2024 11:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die twee DSQ voorbeelden heb ik gemist. Als dat zo is dan is dat zo, dan ben ik veel te soft en is het wederom bewezen. Welke twee voorvallen zijn dat?
Kan hem niet zien ivm restricties.quote:Op maandag 4 november 2024 11:37 schreef Red_85 het volgende:
Ook een interessante:
Bekijk deze YouTube-video
Op 25:00 Stroll die zichzelf vastrijdt in de grindbak, voor diegene die het wil zien.
26:30: Will Buxton (over Hulkenberg situatie): 'for me there is a discrepancy here because as I understand it a black flag is not a penalty that can actually be applied during the race. A Disqualification requires to be applied after the race. So that is a bit of a stewarding weirdness anomaly for me'
Een auto moet 'unassisted' de finish bereiken. Enige plek waar je aan de auto mag zitten is in de pitsstraat door de eigen pitcrew. Rest wordt gezien als uitval in de F1.quote:Op maandag 4 november 2024 11:44 schreef Tijn het volgende:
Ja, wat was dat nou eigenlijk met Hulkenberg? Waarom kreeg-ie een zwarte vlag?
2007 Nurburgring GP van Europaquote:Op maandag 4 november 2024 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kreeg hulp van de marshalls om weer weg te komen. Mag niet meer nadat een bepaalde Duitser Brit in Duitsland hulp kreeg.
Verstappen wist meteen dat 'ie moest blijven staan omdat er geen groen licht brandde, Norris niet, kent de regels niet. Daarnaast gilt de FIA van alles over veiligheid maar terwijl er marshalls en een kraan op de baan waren voor Stroll kwamen er gewoon auto's langs...quote:Op maandag 4 november 2024 11:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
However, as Bernie Collins explained, the terminology used for this has been ‘Abandoned Start’. Generally, the message ‘Aborted Start’ is used with a phrase telling the drivers to embark on another formation lap. That is what McLaren’s Lando Norris assumed and left his grid-box with the yellow lights still flashing.
For all intents and purposes, this is a mix-up in communication by the FIA. And because Norris was the pole-sitter he will most likely face the brunt of this. He has been noted by race control for a start procedure infringement. As of writing, no decision has been made by the Stewards yet.
link; https://thesportsrush.com/f1-news-what-is-aborted-start-in-f1/
je hebt gelijk, maar ik vind het wel overdreven dat iedereen nu zo nodig een straf eist.
Mocht het toen nog?quote:Op maandag 4 november 2024 11:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
2007 Nurburgring GP van Europa
Doe gok om welke Brit het ging
Nee, een aantal mensen bleef staan tot ze toestemming hadden te vertrekken.quote:Op maandag 4 november 2024 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uiteindelijk reed iedereen die ronde terwijl het niet mocht. Dus dan zou je iedereen moeten DQ’en. Wedstrijdleiding tilt er niet te zwaar aan.
Die bleven staan kregen een GO van race director en groen licht.quote:Op maandag 4 november 2024 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uiteindelijk reed iedereen die ronde terwijl het niet mocht. Dus dan zou je iedereen moeten DQ’en. Wedstrijdleiding tilt er niet te zwaar aan.
Neh. Wij zijn goede winnaarsquote:Op maandag 4 november 2024 11:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit pareltje opnemen in de OP voor de laatste 3 GP's?
Kijk die race nog eens terug.quote:Op maandag 4 november 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mocht het toen nog?
Ik moet echt altijd aan Schumacher denken die toen weer de baan werd opgeduwd
Water is natquote:Op maandag 4 november 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die bleven staan kregen een GO van race director en groen licht.
Die waren niet fout bezig.
Dus onzin wat je nu aan het uitkramen bent.
Ja ik heb het opgezocht. Godverquote:Op maandag 4 november 2024 11:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijk die race nog eens terug.
Laat ik zo zeggen de Brit die geholpen werd, rijdt nog steeds in het huidige veld.
Kan.quote:Op maandag 4 november 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is deze bewoording nou weer nodig?quote:Dus onzin wat je nu aan het uitkramen bent.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 november 2024 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mocht het toen nog?
Ik moet echt altijd aan Schumacher denken die toen weer de baan werd opgeduwd
Exact.quote:Op maandag 4 november 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als iemand liegt is het niet raar of overdreven of onsportief of wat dan ook om iemand daarop te wijzen.quote:Op maandag 4 november 2024 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is deze bewoording nou weer nodig?
Jurisprudentie van meer dan 20 jaar geleden toen al de regels vele malen anders warenquote:Op maandag 4 november 2024 11:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Trulli, Oostenrijk 2001, Leaving the pits while the red light was on.
HH Frentzen, Australië 2002, Leaving the pits while the red light was on.
https://f1.fandom.com/wiki/Disqualified
Bull.quote:Op maandag 4 november 2024 11:52 schreef Origami94 het volgende:
*
Overigens te weinig kudo's gelezen voor het team van RB dat de ballen had om gewoon door te rijden met dezelfde banden tot de rode vlag
Liegt? Ik zei dat iedereen ze ronde heeft gereden. Dat klopt dus gewoon en is aantoonbaar.quote:Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als iemand liegt is het niet raar of overdreven of onsportief of wat dan ook om iemand daarop te wijzen.
Gele vlag regel gold toen ook al.quote:Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jurisprudentie van meer dan 20 jaar geleden toen al de regels vele malen anders waren
quote:Op maandag 4 november 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liegt? Ik zei dat iedereen ze ronde heeft gereden. Dat klopt dus gewoon en is aantoonbaar.
quote:Op maandag 4 november 2024 11:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die bleven staan kregen een GO van race director en groen licht.quote:Op maandag 4 november 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liegt? Ik zei dat iedereen ze ronde heeft gereden. Dat klopt dus gewoon en is aantoonbaar.
Nope.quote:Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jurisprudentie van meer dan 20 jaar geleden toen al de regels vele malen anders waren
Prima hoor. Kan dus ook gewoon zonder die bewoording.quote:Op maandag 4 november 2024 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik gooi hem nog in de herhaling.
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat om het rijden van de ronde, maar dat het gaat om het vertrekken zonder toestemming. Dat is waar de penalty voor is gegeven. En dat is dus zeker niet iets waar iedereen zich schuldig aan maakte.quote:Op maandag 4 november 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ocharmequote:Op maandag 4 november 2024 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Carlos zat in werkelijkheid veel langer te wachten op antwoord
(Kan iemand de tweets fixen. Wel of geen tekst maakt niet uit, doet het geheel willekeurig)
Vecht het lekker uit in dm als je een probleem met iemand persoonlijk hebt, niet hier, want je bent de sfeer aan het verpesten zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima hoor. Kan dus ook gewoon zonder die bewoording.
Volgens mij bleef nota’s staan en hadden ze lichten op groen gezet?quote:Op maandag 4 november 2024 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Drie toch?quote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel lekker even 2 weekjes rust
Ik dacht 2quote:
Klopt. En ik zeg dat iedereen uiteindelijk die ronde heeft gereden en de wedstrijdleiding er niet te zwaar eraan tilt, waardoor er geen DQ of penalty is gegeven. Althans, dat is waar het op lijkt.quote:Op maandag 4 november 2024 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat om het rijden van de ronde, maar dat het gaat om het vertrekken zonder toestemming. Dat is waar de penalty voor is gegeven. En dat is dus zeker niet iets waar iedereen zich schuldig aan maakte.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vecht het lekker uit in dm als je een probleem met iemand persoonlijk hebt
Deze kalender is echt troepquote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wil je dat er nog F1 mods overblijven over 3 weken of nietquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2024 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Carlos zat in werkelijkheid veel langer te wachten op antwoord
(Kan iemand de tweets fixen. Wel of geen tekst maakt niet uit, doet het geheel willekeurig)
*meldtquote:Op maandag 4 november 2024 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je dat er nog F1 mods overblijven over 3 weken of niet
HET verschil zit hem in die toestemming hequote:Op maandag 4 november 2024 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. En ik zeg dat iedereen uiteindelijk die ronde heeft gereden en de wedstrijdleiding er niet te zwaar eraan tilt, waardoor er geen DQ of penalty is gegeven. Althans, dat is waar het op lijkt.
Ik had me vergist hoor!quote:
Stig melde zich vrijwillig tochquote:Op maandag 4 november 2024 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je dat er nog F1 mods overblijven over 3 weken of niet
*fluit*quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig melde zich vrijwillig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |