Nope.quote:Op maandag 4 november 2024 11:55 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jurisprudentie van meer dan 20 jaar geleden toen al de regels vele malen anders waren
Prima hoor. Kan dus ook gewoon zonder die bewoording.quote:Op maandag 4 november 2024 11:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die bleven staan kregen een GO van race director en groen licht.
Die waren niet fout bezig.
Ik gooi hem nog in de herhaling.
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat om het rijden van de ronde, maar dat het gaat om het vertrekken zonder toestemming. Dat is waar de penalty voor is gegeven. En dat is dus zeker niet iets waar iedereen zich schuldig aan maakte.quote:Op maandag 4 november 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liegt? Ik zei dat iedereen ze ronde heeft gereden. Dat klopt dus gewoon en is aantoonbaar.
Ocharmequote:Op maandag 4 november 2024 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Carlos zat in werkelijkheid veel langer te wachten op antwoord
(Kan iemand de tweets fixen. Wel of geen tekst maakt niet uit, doet het geheel willekeurig)
Vecht het lekker uit in dm als je een probleem met iemand persoonlijk hebt, niet hier, want je bent de sfeer aan het verpesten zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima hoor. Kan dus ook gewoon zonder die bewoording.
Volgens mij bleef nota’s staan en hadden ze lichten op groen gezet?quote:Op maandag 4 november 2024 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uiteindelijk reed iedereen die ronde terwijl het niet mocht. Dus dan zou je iedereen moeten DQ’en. Wedstrijdleiding tilt er niet te zwaar aan.
Drie toch?quote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel lekker even 2 weekjes rust
Ik dacht 2quote:
Klopt. En ik zeg dat iedereen uiteindelijk die ronde heeft gereden en de wedstrijdleiding er niet te zwaar eraan tilt, waardoor er geen DQ of penalty is gegeven. Althans, dat is waar het op lijkt.quote:Op maandag 4 november 2024 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat het niet gaat om het rijden van de ronde, maar dat het gaat om het vertrekken zonder toestemming. Dat is waar de penalty voor is gegeven. En dat is dus zeker niet iets waar iedereen zich schuldig aan maakte.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vecht het lekker uit in dm als je een probleem met iemand persoonlijk hebt
Deze kalender is echt troepquote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wil je dat er nog F1 mods overblijven over 3 weken of nietquote:
quote:Op maandag 4 november 2024 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2024 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Carlos zat in werkelijkheid veel langer te wachten op antwoord
(Kan iemand de tweets fixen. Wel of geen tekst maakt niet uit, doet het geheel willekeurig)
*meldtquote:Op maandag 4 november 2024 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je dat er nog F1 mods overblijven over 3 weken of niet
HET verschil zit hem in die toestemming hequote:Op maandag 4 november 2024 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. En ik zeg dat iedereen uiteindelijk die ronde heeft gereden en de wedstrijdleiding er niet te zwaar eraan tilt, waardoor er geen DQ of penalty is gegeven. Althans, dat is waar het op lijkt.
Ik had me vergist hoor!quote:
Stig melde zich vrijwillig tochquote:Op maandag 4 november 2024 12:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je dat er nog F1 mods overblijven over 3 weken of niet
*fluit*quote:Op maandag 4 november 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stig melde zich vrijwillig toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |