SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
750 euro voor de kast zonder inhoud, want Muis vindt natuurlijk de duurste deur het mooiste
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ER
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een prima TT hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Crisis opgelost mensen. Net goed rondgekeken en de kast komt toch tegen de roze muur zonder dat ik hoef te vervenTrotste mama van Ambar
ik heb deze crisis gemist
tl;dr?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_press_conference_i/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom is die muur verkeerd geschilderd?quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Muur verkeerd geschilderd, kast verplaatst (denk ik) problem solved
kleurenblinde schilderaar?
dat probleem bestaat mogelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
naamtopics zijn verboden jongens, wat zal ik er van maken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weet ik veel, ik schilder nietquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom is die muur verkeerd geschilderd?
dat probleem bestaat mogelijk
Lach met een schone bips![]()
Afblijvenquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
naamtopics zijn verboden jongens, wat zal ik er van maken?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lovely just Lovely.quote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
naamtopics zijn verboden jongens, wat zal ik er van maken?Lach met een schone bips![]()
ik ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik schilder niet
klinkt als heel veel moeiteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
"Wat een ongelooflijke baas is het toch he manmanmanmanman dat was een masterclass!!!!"quote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
quote:
En zonde van de tijd ook.quote:Op zondag 3 november 2024 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet
klinkt als heel veel moeiteLach met een schone bips![]()
zolang mag niet meerquote:Op zondag 3 november 2024 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
"Wat een ongelooflijke baas is het toch he manmanmanmanman dat was een masterclass!!!!"Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb een keer de kinderkamer bij mijn broer geschilderdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik had hem gewaarschuwdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zolang de TT maar meer dan 100 karakters lang isquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
![]()
Ik denk dat ik meer kleuren kan zien dan jijquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom is die muur verkeerd geschilderd?
dat probleem bestaat mogelijkTrotste mama van Ambar
nu is het een soort flauwe grap, haha die sp3c kan niks haha ... moet je kijken, heeft oom sp3c gedaan
maar het het begint me te irriteren hoe lelijk het is
#backfiretopicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewaarschuwd waarvoor? Was je broer vergeten dat hij geen kinderen had en dat een kinderkamer nutteloos was?quote:![]()
Je kan ademhalen toch? Niet iedereen kan dat.quote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef sp3c het volgende:
nu is het een soort flauwe grap, haha die sp3c kan niks haha ... moet je kijken, heeft oom sp3c gedaan
maar het het begint me te irriteren hoe lelijk het is
#backfiretopicTrotste mama van Ambar
dat ik totaal niet kan schilderen natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewaarschuwd waarvoor? Was je broer vergeten dat hij geen kinderen had en dat een kinderkamer nutteloos was?
das werk voor Polen ... viel ook weer verkeerd natuurlijk want zijn vriendin is Pools maar het is een compliment juist, die vogels zijn supergoed in dat soort dingen
ik niet
ik ben matig
en ik vind het ook maar matig om te doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
truth be toldquote:Op zondag 3 november 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan ademhalen toch? Niet iedereen kan dat.
daar ben ik niet zo heel goed in
Blijkbaar toch net goed genoegquote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
truth be told
daar ben ik niet zo heel goed in![]()
![]()
Je kunt eten?quote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
truth be told
daar ben ik niet zo heel goed inTrotste mama van Ambar
truequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat kan ik wel als de bestequote:
en daarna poepen joh, daar geniet ik ook wel vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@AardappelSchotelquote:Op zondag 3 november 2024 20:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan ik wel als de beste
en daarna poepen joh, daar geniet ik ook wel vanLach met een schone bips![]()
die weet exact waar ik het over hebquote:
lekker knallenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou dan ben je niet een complete faalhaal, misschien alleen een stinkdierquote:Op zondag 3 november 2024 20:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan ik wel als de beste
en daarna poepen joh, daar geniet ik ook wel vanTrotste mama van Ambar
niet in een sok man
nooit in een sokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
faalhaalquote:Op zondag 3 november 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou dan ben je niet een complete faalhaal, misschien alleen een stinkdier
wtf?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee ik denk niet dat ik een faalhaal ben neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Heeft iemand het Nederlands wetboek in verhaaltje-voorleesvorm voor een 6-jarige?
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!![]()
![]()
We hebben iets unieks gezienquote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus
Ik heb echt een top race gekeken![]()
![]()
dan had ze dat moeten doen hequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet met één van z'n harem dames?quote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Heeft iemand het Nederlands wetboek in verhaaltje-voorleesvorm voor een 6-jarige?
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!![]()
![]()
In Syrië kan dat!quote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!Lach met een schone bips![]()
mini-tot moet eerst een baan zoeken en bijdragenquote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!
zeg maar dat oom sp3c dat heeft gezegdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
problem solvedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je mag niet met een 1e of 2e graads familielid trouwen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!
Dus niet met papa, mama, zusjes, broertjes, opa, oma, tante, oom, neven en nichten.Trotste mama van Ambar
en als de vraag dan is: waarom niet?
Tja dan moet je even genetica voor dummies erbij pakken
Trotste mama van Ambar
En nu een beetje in Woezel&Pip-stijl?quote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag niet met een 1e of 2e graads familielid trouwen.
Dus niet met papa, mama, zusjes, broertjes, opa, oma, tante, oom, neven en nichten.![]()
Ik zou niet weten welke stijl dat isquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee Pip je mag Woezel niet pijpen dat is familie.Godver!
![]()
![]()
Ik denk ook niet dat de juiste zin is:
Trouwen is voor mensen die van elkaar houden en knuffelen zoals papa's en mamma's doen.Trotste mama van Ambar
Schattig, lief, barf!quote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke stijl dat is![]()
![]()
mijn neefje wil bij mij komen wonen, vindtie leuk denktie
baan zoeken, bijdragen, leren koken en 4 dagen in de week mijn eten maken... dan gaan we het erover hebben en je krijgt geen zakgeld want die shit groeit niet op mijn rug vrind
nu wil hij niet meer, weet niet precies waarom
#winstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooi opgelostquote:Op zondag 3 november 2024 20:58 schreef sp3c het volgende:
mijn neefje wil bij mij komen wonen, vindtie leuk denktie
baan zoeken, bijdragen, leren koken en 4 dagen in de week mijn eten maken... dan gaan we het erover hebben en je krijgt geen zakgeld want die shit groeit niet op mijn rug vrind
nu wil hij niet meer, weet niet precies waarom
#winst![]()
![]()
ImmuniteitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dacht ik!quote:
ik zeg geen neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hee ja, Greys is er.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kunt ook mini-ToT vragen wat hij denkt dat trouwen inhoudt en het daar met elkaar over hebbenTrotste mama van Ambar
flopshow alstie een krantenwijk neemt en begint te koken natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh het is allemaal echt niet zo serieus joh, we hebben het over een 6-jarige die gewoon wil dat papa altijd bij hem blijft.quote:Op zondag 3 november 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt ook mini-ToT vragen wat hij denkt dat trouwen inhoudt en het daar met elkaar over hebben![]()
![]()
iedere dag patat met kipnuggetsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou maar dan hoef jij niet meer te koken, het wordt dan elke dag voor je gedaan. Dat is toch best winst te noemen...quote:Op zondag 3 november 2024 21:00 schreef sp3c het volgende:
flopshow alstie een krantenwijk neemt en begint te koken natuurlijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
met een 6jarige moet dat ook gewoonquote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het is allemaal echt niet zo serieus joh, we hebben het over een 6-jarige die gewoon wil dat papa altijd bij hem blijft.
Smakelijk gozert!quote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eten ophalen en tot een andere keer![]()
![]()
deze man is kanjerdrukquote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou maar dan hoef jij niet meer te koken, het wordt dan elke dag voor je gedaan. Dat is toch best winst te noemen...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vröt ze!quote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eten ophalen en tot een andere keer![]()
![]()
Dat is liefquote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh het is allemaal echt niet zo serieus joh, we hebben het over een 6-jarige die gewoon wil dat papa altijd bij hem blijft.
Trotste mama van Ambar
Smakelijk eten..quote:Op zondag 3 november 2024 21:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eten ophalen en tot een andere keer
het is niet dat het niet mijn beste vriend is maar de hele dag is wel heel veel dag hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
als hij zelf het water opzet is een koppie thee primaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ReneeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en een plek onder de zonquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en altijd iemand in de buurt die van me houden konquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Same here.quote:Op zondag 3 november 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu nog iemand in de buurt die van me houden kon
Heeeeee, ik zie mogelijkheden hier!![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here.
Heeeeee, ik zie mogelijkheden hier!?
![]()
Jullie mogen wel met elkaar trouwen. Gelijk een leuke les voor miniTrotste mama van Ambar
quote:Op zondag 3 november 2024 21:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu nog iemand in de buurt die van me houden kon
Heeft hij geen zoontjes die nu beroemd zijn als de zoons van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Buk maar even danquote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst maar ff wat kontneuken; ik moet toch wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb he!![]()
ja alles, alles kan een mens gelukkig maken
een zingende merel de geur van de zee
de zon die doorbreekt
een vers kopje thee..
Beetje zoals Dré Hazes, dat je nu Né Froger hebt?quote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heeft hij geen zoontjes die nu beroemd zijn als de zoons van.![]()
tmi manquote:Op zondag 3 november 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst maar ff wat kontneuken; ik moet toch wel weten wat voor vlees ik in de kuip heb he!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een eigen huisquote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef Lovely het volgende:
een zingende merel de geur van de zee
de zon die doorbreekt
een vers kopje thee..
een plek onder de zon
en altijd @Lovely in de buurt die van me houden kon![]()
![]()
Met heel mijn hartquote:Op zondag 3 november 2024 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een eigen huis
een plek onder de zon
en altijd @:lovely in de buurt die van me houden kon![]()
Ja volgens mij wel twee stuks ook nog.quote:Op zondag 3 november 2024 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals Dré Hazes, dat je nu Né Froger hebt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kan niet zeggen dat ik weet wat gebrek aan liefde isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En de roelvinkjes natuurlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, heb ik een memo gemist?quote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
naamtopics zijn verboden jongens, wat zal ik er van maken?
Kan, want ik was niet vaak hier de afgelopen week
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mooi. Die dames in de trein verder niet meer gesproken?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hoezo doet youtube het niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tijd dat mini-tot fok! onveilig gaat maken.quote:Op zondag 3 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]En weer een heel leger toekomstige FOK!-usertjes in het verschiet!
R.I.P DTS.![]()
Simply Sally wordt de volgendequote:Op zondag 3 november 2024 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, heb ik een memo gemist?
Kan, want ik was niet vaak hier de afgelopen week![]()
![]()
Hahaquote:Op zondag 3 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]En weer een heel leger toekomstige FOK!-usertjes in het verschiet!
![]()
Jij hebt een topic in [FB] gemistquote:
Danny heeft z'n vinger bij hen in de bips gestoken en ze hebben een vage verwijzing naar de algemene voorwaarden gemaakt waarin ergens staat onder wat voor voorwaarden je dat mag doen.quote:![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik wist iig dat het over ons aller Max ging, natuurlijkquote:
dit komt voorquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 21:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wist iig dat het over ons aller Max ging, natuurlijk![]()
![]()
Ik heb hem ook al gemist!quote:Op zondag 3 november 2024 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, heb ik een memo gemist?
Kan, want ik was niet vaak hier de afgelopen week
Misschien mag BondageGod niet meer?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is dat er uiteindelijk dan gekomen? Omdat iemand dat had opgemerkt om te doen omdat het foutmeldingen op de FP posten gaf.quote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
En een Frontpage item en weet ik wat allemaal nog meer.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
VERBOTENquote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al gemist!
Misschien mag BondageGod niet meer?![]()
Wie is allermaxThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ik heb een hoop gejank gezien over dat het niet meer werkt.quote:Op zondag 3 november 2024 21:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Is dat er uiteindelijk dan gekomen? Omdat iemand dat had opgemerkt om te doen omdat het foutmeldingen op de FP posten gaf.
Wat ik merk is dat ik meot F5- en om te zien wat voor Jijbuis-linkje er gepost is.![]()
Nee gelukkig gingen ze er halverwege uit, toen zaten we opeens nog met 4 mensen in de coupequote:Op zondag 3 november 2024 21:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi. Die dames in de trein verder niet meer gesproken?
Een oase van rust ineens?quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee gelukkig gingen ze er halverwege uit, toen zaten we opeens nog met 4 mensen in de coupe![]()
![]()
Lekke rustig.quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee gelukkig gingen ze er halverwege uit, toen zaten we opeens nog met 4 mensen in de coupe
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar kon Danny helaas even niets aan doen..quote:Op zondag 3 november 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik heb een hoop gejank gezien over dat het niet meer werkt.
Wat ik merk is dat ik meot F5- en om te zien wat voor Jijbuis-linkje er gepost is.
In de nieuwe 2024 lay-out werkte het 't beste allemaal, maar tot nu dus een workaround.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En @ naamtopics; ik had een DM binnen gekregen over dat BondageGod niet meer zou mogen, maar ik heb verder daarbuiten er niets over gezien, dus als ik de lapo krijg, maak ik gewoon een topic aan met die TT.|
Eerst maar een officiële verwijzing krijgen van waarin staat dat het niet mag.![]()
Ik weet ook van niks? Goede TT wel!quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
En @ naamtopics; ik had een DM binnen gekregen over dat BondageGod niet meer zou mogen, maar ik heb verder daarbuiten er niets over gezien, dus als ik de lapo krijg, maak ik gewoon een topic aan met die TT.|
Eerst maar een officiële verwijzing krijgen van waarin staat dat het niet mag.![]()
Ja, maar ik ben zelf waarschijnlijk net zo erg als ik met een groepje vriendinnen benquote:
quote:Op zondag 3 november 2024 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zelf waarschijnlijk net zo erg als ik met een groepje vriendinnen ben![]()
![]()
![]()
![]()
Wil jij een note?quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Eerst maar een officiële verwijzing krijgen van waarin staat dat het niet mag.
Ik wil eerst een verwijzing zien naar een officiële FOK!-regel waarin staat dat het niet mag voor ik zo'n note accepteer.quote:![]()
![]()
Van mod?quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Eerst maar een officiële verwijzing krijgen van waarin staat dat het niet mag.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja prima als een modje zegt dat het niet mag, maar dan wel gaarne uitleg en een verwijzing naar een officiële regel.quote:![]()
Waarom zou dat niet mogen wat een onzin.quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Eerst maar een officiële verwijzing krijgen van waarin staat dat het niet mag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Slaat nergens opquote:Op zondag 3 november 2024 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen wat een onzin.![]()
IddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik wil wel ff ergens lezen waar staat dat het volgens de regels niet mag.quote:Op zondag 3 november 2024 21:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen wat een onzin.
Tot die tijd: gewoon doen!![]()
![]()
Dan hebben we de volgende TT al bij deze!quote:Op zondag 3 november 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil wel ff ergens lezen waar staat dat het volgens de regels niet mag.
Tot die tijd: gewoon doen!![]()
ik maak altijd naamtopics voor mezelf, wist niet dat het daadwerkelijk niet mocht
als je iemand gaat dissen in de tt snap ik het maar dit is wel ok tochOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga er niet van uit dat het een officiële regel is.quote:Op zondag 3 november 2024 21:21 schreef sp3c het volgende:
ik maak altijd naamtopics voor mezelf, wist niet dat het daadwerkelijk niet mocht![]()
![]()
bvquote:
maar dat doet niemandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkigquote:
Maar ik sta nu gewoon weer met goed gemoed in je schaduw hoorLekker in de luwte, kan ik er vandoor gaan zonder dat het invloed op de gezelligheid heeft
quote:
Tuurlijk mag dat wel. Omschrijf je het niet iets krom? Misschien was Bondage zelf het zat. Noem maar een zijstraat.quote:Op zondag 3 november 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik wil wel ff ergens lezen waar staat dat het volgens de regels niet mag.
Tot die tijd: gewoon doen!Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
Misschien misschien... we weten het nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Omschrijf je het niet iets krom? Misschien was Bondage zelf het zat. Noem maar een zijstraat.![]()
geen topicreports gezien van bondagegod
Hahaha ik hoorde gisteren op pornhub.nlquote:Op zondag 3 november 2024 21:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Schijnt ook ergens op internet te staan
FYI: Simply Lovely is een term die Max Verstappen (Formule 1-coureur, als je dat nog niet wistquote:Op zondag 3 november 2024 21:21 schreef sp3c het volgende:
als je iemand gaat dissen in de tt snap ik het maar dit is wel ok toch) vaak zegt als hij goed geracet heeft
ow, dan is het wel kutquote:Op zondag 3 november 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
FYI: Simply Lovely is een term die Max Verstappen (Formule 1-coureur, als je dat nog niet wist) vaak zegt als hij goed geracet heeft
wat zal ik er van maken jongens?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vanaf nu iedere TT 'BondageGod' sowiesoquote:Op zondag 3 november 2024 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow, dan is het wel kut
wat zal ik er van maken jongens?![]()
Zit je daar nu nog steeds op?quote:Op zondag 3 november 2024 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha ik hoorde gisteren op pornhub.nl![]()
![]()
Hahaha maar we denken nu dat het niet mag, omdat jij dat zegtquote:Op zondag 3 november 2024 21:21 schreef sp3c het volgende:
ik maak altijd naamtopics voor mezelf, wist niet dat het daadwerkelijk niet mocht
LOLquote:Op zondag 3 november 2024 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow, dan is het wel kut
wat zal ik er van maken jongens?
Uiteraard ben ik weer de schuldige hier!quote:Op zondag 3 november 2024 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Omschrijf je het niet iets krom? Misschien was Bondage zelf het zat. Noem maar een zijstraat.![]()
![]()
bondagegod is simply lovely?quote:Op zondag 3 november 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vanaf nu iedere TT 'BondageGod' sowiesoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo lang mogelijkquote:Op zondag 3 november 2024 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow, dan is het wel kut
wat zal ik er van maken jongens?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Monitorgod als het niet meer mag.quote:Op zondag 3 november 2024 21:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Vanaf nu iedere TT 'BondageGod' sowiesoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schuldigequote:Op zondag 3 november 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik weer de schuldige hier!
quote:Op zondag 3 november 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hahaha maar we denken nu dat het niet mag, omdat jij dat zegt
Aha! Dat wist ik nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
FYI: Simply Lovely is een term die Max Verstappen (Formule 1-coureur, als je dat nog niet wist) vaak zegt als hij goed geracet heeft
Maar we zitten hier in onz, niet in f1. Ik weet wel veel onzin te produceren
Ik hoef niet terug te lezen. Vind het nogal apart.quote:Op zondag 3 november 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ik het krom omschrijf enzo!Lees anders ff terug.
Ja, advertentie geplaatst, nu wachten op leuke reactiesquote:
Ow, even reageren, brbquote:Op zondag 3 november 2024 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, advertentie geplaatst, nu wachten op leuke reacties![]()
![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 290 / +73 / +94 / 1263 / 1346
2. KillemWieft / 145 / +55 / +82 / 107 / 168
3. HappyCharly / 100 / +47 / +49 / 253 / 299
4. AardappelSchotel / 94 / +47 / +13 / 522 / 586
5. Bally-b / 86 / +0 / +30 / 20 / 27
6. Lovely / 77 / +22 / +20 / 552 / 611
7. Dr.Mikey / 73 / +16 / +41 / 237 / 306
8. Pinnenmutske / 69 / +11 / +30 / 275 / 324
9. Sally / 54 / +39 / +2 / 77 / 95
10. devzero / 54 / +41 / +7 / 59 / 77
11. aeque / 52 / +22 / +3 / 184 / 211
12. Koen66 / 47 / +4 / +43 / 56 / 81
13. hemarookworst / 39 / +28 / +2 / 183 / 226
14. MizzezAmy / 37 / +19 / +6 / 398 / 442
15. ToT / 33 / +7 / +2 / 296 / 324
16. Rob / 26 / +20 / +0 / 111 / 121
17. sp3c / 25 / +17 / +0 / 94 / 105
18. mario390 / 24 / +22 / +0 / 32 / 47
19. gebrokenglas / 21 / +7 / +3 / 231 / 255
20. loveyoulongtime / 20 / +20 / +0 / 177 / 192SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Best.quote:Op zondag 3 november 2024 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef niet terug te lezen. Vind het nogal apart.
Laat mij er buiten.![]()
Jij post het he?? Plus jij opent nooit voor zover ik weet, dus apart dat jij een dm krijgt. Thats allquote:Iedereen is een kutlultrut
Van wie was die DM? De ONZ mod? Uitermate raarquote:Op zondag 3 november 2024 21:14 schreef ToT het volgende:
Ik wilde hierop reageren, maar kreeg een DM dat dat niet mochtquote:Op zondag 3 november 2024 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij post het he?? Plus jij opent nooit voor zover ik weet, dus apart dat jij een dm krijgt. Thats all![]()
Nee gewoon een user, weet niet meer wie. Iemand die blijkbaar een topic had gemaakt met BondageGod als titel en daar gezeik over kreeg. Die moest ff de ei kwijt.quote:Op zondag 3 november 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Van wie was die DM? De ONZ mod? Uitermate raar![]()
Hmmz idd... je zou verwachten dat één van de TS'en een dm zou ontvangen daarover...quote:Op zondag 3 november 2024 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij post het he?? Plus jij opent nooit voor zover ik weet, dus apart dat jij een dm krijgt. Thats all![]()
![]()
Ja moest ffquote:Op zondag 3 november 2024 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde hierop reageren, maar kreeg een DM dat dat niet mocht![]()
Ik krijg dat soort DMs nou nooitquote:Op zondag 3 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee gewoon een user, weet niet meer wie. Iemand die blijkbaar een topic had gemaakt met BondageGod als titel en daar gezeik over kreeg. Die moest ff de ei kwijt.![]()
![]()
Ik heb net ook een vies woeste DM gestuurd met de tekst 'Bondage is simply lovely'. Komt wel heel dichtbij zo![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die dickpic erbij had alleen niet gehoevenquote:Op zondag 3 november 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb net ook een vies woeste DM gestuurd met de tekst 'Bondage is simply lovely'. Komt wel heel dichtbij zo![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wilde hierop reageren, maar kreeg een DM dat dat niet mocht
ik durfde hem ook amper te sturenquote:Op zondag 3 november 2024 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te reageren, rode oortjes gekregen
Ja sorry nog voor de 450 foto's van 450MB per stuk. Kreeg hem er niet in een keer opquote:Op zondag 3 november 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die dickpic erbij had alleen niet gehoeven![]()
FapThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geantwoordquote:Op zondag 3 november 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
![]()
Vanaf nu enkel Paul Flop als TTquote:Op zondag 3 november 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
Ok geen bondage God meer laten we dat afspreken
Jaloers?quote:Op zondag 3 november 2024 21:36 schreef Paul het volgende:
Ok geen bondage God meer laten we dat afspreken![]()
Sow, ik heb even geen woorden meer na dat antwoordquote:
+1quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgende keer 450x zoom uitzetten, dan lukt het welquote:Op zondag 3 november 2024 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry nog voor de 450 foto's van 450MB per stuk. Kreeg hem er niet in een keer op![]()
![]()
![]()
Geweldig genoten?quote:Op zondag 3 november 2024 21:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zo, dat was meer dan 3 minuten, wat een bevalling![]()
Ik ga zo even bellen met het ISS of hoe zij qua vlucht route en planning zitten. Wellicht dat ik het dan wel op 1 foto krijgquote:Op zondag 3 november 2024 21:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Volgende keer 450x zoom uitzetten, dan lukt het wel
Jawel. De afspraak was toch, als je het niet eens bent met de TT dan DM je een dickpic?quote:Op zondag 3 november 2024 21:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die dickpic erbij had alleen niet gehoevenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat is alleen naar jou toch?quote:Op zondag 3 november 2024 21:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel. De afspraak was toch, als je het niet eens bent met de TT dan DM je een dickpic?![]()
Omdat je al genoeg dickpics ontvangt?quote:Op zondag 3 november 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nooit open?![]()
![]()
We moeten over de slogan nog even brainstormen met het campagne team.quote:Op zondag 3 november 2024 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Make Paul's Flop Great Again klinkt dan weer zo raar
Beter wachten we tot de volgende ronde en gaan we even de tussentijd gebruiken om een goed plan en campagne uit te werken
Verklaard wel waarom sommigen zo graag kapenquote:Op zondag 3 november 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor iedere kaap een dickpicquote:Op zondag 3 november 2024 21:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom sommigen zo graag kapen![]()
![]()
Die er hopelijk niet komt.quote:Op zondag 3 november 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We moeten over de slogan nog even brainstormen met het campagne team.
Beter wachten we tot de volgende ronde en gaan we even de tussentijd gebruiken om een goed plan en campagne uit te werken
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nou dat is ook uit de lucht. De suggestie wekken dat een naam topic niet meer mag.
ONZ / [ronde 74 Het Dodetopicspel #16843] De liefdes SCquote:Op zondag 3 november 2024 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lando was wel echt Fucked qua pitstop moment en daarna nog persoonlijke foutjes waardoor hij punten verloorquote:
Die heeft heel wat dickpics opgeleverdquote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
ONZ / [ronde 74 Het Dodetopicspel #16843] De liefdes SC![]()
![]()
Dus komende week heb jij weer voldoende fap materiaalquote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heeft heel wat dickpics opgeleverd
En gewoon de pace nietquote:Op zondag 3 november 2024 21:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lando was wel echt Fucked qua pitstop moment en daarna nog persoonlijke foutjes waardoor hij punten verloor![]()
![]()
Ja, ik geloof dat mensen er wat te serieus op in gingenquote:Op zondag 3 november 2024 21:43 schreef Soury het volgende:
Nou dat is ook uit de lucht. De suggestie wekken dat een naam topic niet meer mag.
Dm gezeik.quote:Op zondag 3 november 2024 21:43 schreef Soury het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: