SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
750 euro voor de kast zonder inhoud, want Muis vindt natuurlijk de duurste deur het mooiste
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ER
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Een prima TT hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Crisis opgelost mensen. Net goed rondgekeken en de kast komt toch tegen de roze muur zonder dat ik hoef te vervenTrotste mama van Ambar
ik heb deze crisis gemist
tl;dr?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_press_conference_i/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom is die muur verkeerd geschilderd?quote:Op zondag 3 november 2024 20:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Muur verkeerd geschilderd, kast verplaatst (denk ik) problem solved
kleurenblinde schilderaar?
dat probleem bestaat mogelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
naamtopics zijn verboden jongens, wat zal ik er van maken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weet ik veel, ik schilder nietquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom is die muur verkeerd geschilderd?
dat probleem bestaat mogelijk
Lach met een schone bips![]()
Afblijvenquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
naamtopics zijn verboden jongens, wat zal ik er van maken?![]()
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Lovely just Lovely.quote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
naamtopics zijn verboden jongens, wat zal ik er van maken?Lach met een schone bips![]()
ik ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik schilder niet
klinkt als heel veel moeiteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
"Wat een ongelooflijke baas is het toch he manmanmanmanman dat was een masterclass!!!!"quote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
quote:
En zonde van de tijd ook.quote:Op zondag 3 november 2024 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook niet
klinkt als heel veel moeiteLach met een schone bips![]()
zolang mag niet meerquote:Op zondag 3 november 2024 20:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
"Wat een ongelooflijke baas is het toch he manmanmanmanman dat was een masterclass!!!!"Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik heb een keer de kinderkamer bij mijn broer geschilderdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik had hem gewaarschuwdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zolang de TT maar meer dan 100 karakters lang isquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
![]()
Ik denk dat ik meer kleuren kan zien dan jijquote:Op zondag 3 november 2024 20:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom is die muur verkeerd geschilderd?
dat probleem bestaat mogelijkTrotste mama van Ambar
nu is het een soort flauwe grap, haha die sp3c kan niks haha ... moet je kijken, heeft oom sp3c gedaan
maar het het begint me te irriteren hoe lelijk het is
#backfiretopicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewaarschuwd waarvoor? Was je broer vergeten dat hij geen kinderen had en dat een kinderkamer nutteloos was?quote:![]()
Je kan ademhalen toch? Niet iedereen kan dat.quote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef sp3c het volgende:
nu is het een soort flauwe grap, haha die sp3c kan niks haha ... moet je kijken, heeft oom sp3c gedaan
maar het het begint me te irriteren hoe lelijk het is
#backfiretopicTrotste mama van Ambar
dat ik totaal niet kan schilderen natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2024 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewaarschuwd waarvoor? Was je broer vergeten dat hij geen kinderen had en dat een kinderkamer nutteloos was?
das werk voor Polen ... viel ook weer verkeerd natuurlijk want zijn vriendin is Pools maar het is een compliment juist, die vogels zijn supergoed in dat soort dingen
ik niet
ik ben matig
en ik vind het ook maar matig om te doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
truth be toldquote:Op zondag 3 november 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan ademhalen toch? Niet iedereen kan dat.
daar ben ik niet zo heel goed in
Blijkbaar toch net goed genoegquote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
truth be told
daar ben ik niet zo heel goed in![]()
![]()
Je kunt eten?quote:Op zondag 3 november 2024 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
truth be told
daar ben ik niet zo heel goed inTrotste mama van Ambar
truequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat kan ik wel als de bestequote:
en daarna poepen joh, daar geniet ik ook wel vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
@AardappelSchotelquote:Op zondag 3 november 2024 20:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan ik wel als de beste
en daarna poepen joh, daar geniet ik ook wel vanLach met een schone bips![]()
die weet exact waar ik het over hebquote:
lekker knallenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou dan ben je niet een complete faalhaal, misschien alleen een stinkdierquote:Op zondag 3 november 2024 20:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat kan ik wel als de beste
en daarna poepen joh, daar geniet ik ook wel vanTrotste mama van Ambar
niet in een sok man
nooit in een sokOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
faalhaalquote:Op zondag 3 november 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou dan ben je niet een complete faalhaal, misschien alleen een stinkdier
wtf?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee ik denk niet dat ik een faalhaal ben neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Heeft iemand het Nederlands wetboek in verhaaltje-voorleesvorm voor een 6-jarige?
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!![]()
![]()
We hebben iets unieks gezienquote:Op zondag 3 november 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus
Ik heb echt een top race gekeken![]()
![]()
dan had ze dat moeten doen hequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet met één van z'n harem dames?quote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Heeft iemand het Nederlands wetboek in verhaaltje-voorleesvorm voor een 6-jarige?
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!![]()
![]()
In Syrië kan dat!quote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!Lach met een schone bips![]()
mini-tot moet eerst een baan zoeken en bijdragenquote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!
zeg maar dat oom sp3c dat heeft gezegdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
problem solvedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je mag niet met een 1e of 2e graads familielid trouwen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:53 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT wil met me trouwen en volgens mij zitten daar nogal wat haken en ogen aan!
Dus niet met papa, mama, zusjes, broertjes, opa, oma, tante, oom, neven en nichten.Trotste mama van Ambar
en als de vraag dan is: waarom niet?
Tja dan moet je even genetica voor dummies erbij pakken
Trotste mama van Ambar
En nu een beetje in Woezel&Pip-stijl?quote:Op zondag 3 november 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag niet met een 1e of 2e graads familielid trouwen.
Dus niet met papa, mama, zusjes, broertjes, opa, oma, tante, oom, neven en nichten.![]()
Ik zou niet weten welke stijl dat isquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee Pip je mag Woezel niet pijpen dat is familie.Godver!
![]()
![]()
Ik denk ook niet dat de juiste zin is:
Trouwen is voor mensen die van elkaar houden en knuffelen zoals papa's en mamma's doen.Trotste mama van Ambar
Schattig, lief, barf!quote:Op zondag 3 november 2024 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke stijl dat is![]()
![]()
mijn neefje wil bij mij komen wonen, vindtie leuk denktie
baan zoeken, bijdragen, leren koken en 4 dagen in de week mijn eten maken... dan gaan we het erover hebben en je krijgt geen zakgeld want die shit groeit niet op mijn rug vrind
nu wil hij niet meer, weet niet precies waarom
#winstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: