Maar ik welquote:Op zondag 3 november 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende: [..] Hebben ze speciale banden voor
Maakt niet uit, ik weet ook niet alles
En niemand zegt dat je dom bent
![]()
Snap ik, jij bent meer creabeaquote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ik wel
Ah handig van die banden
Anders wordt het misschien teveel spektakel
Sport is gewoon niet zo mijn hobby
Zekersquote:Op zondag 3 november 2024 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik, jij bent meer creabea
Gelukkig maarquote:Op zondag 3 november 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb mijn hartslag weer normaal na de F1 race van net
Voor de rest ook lekker rustig
Retespannend maar genotenquote:
Ja.quote:
Ja.quote:
Lekker rustig zoquote:Op maandag 4 november 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Ik zal maar niks over mijn dag zeggen
Mag wel hoorquote:Op maandag 4 november 2024 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Ik zal maar niks over mijn dag zeggen
Juist beter, want al die kantoorlui zitten teveelquote:Op maandag 4 november 2024 13:36 schreef DrMarten het volgende:
/kantoorklaagmodus
Ze hebben op onze verdieping de koffieapparaat weggehaald en vervangen door waterputten.
Bij de waterputten is geen fatsoenlijke thee te krijgen, alleen rooibos, groene thee en kruidenmeuk:')
Dus voor koffie de hele dag traplopen naar andere verdieping en fuck de thee die ik normaal in de middag neem.
Mooiste is nog dat op onze verdieping de grote vergaderruimte is. Heb je daar met 100 man overleg, mag je in de pauze dus met zijn allen de trap op om daar bij 1 apparaat koffie te halen
Hoe jaag je je mensen het pand uit....
Ik heb lekker getekend en geborduurd en zit nu te lunchen en daarna ga ik lekker lezenquote:
Heerlijk! Ik wil ook zo'n dag!quote:Op maandag 4 november 2024 13:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb lekker getekend en geborduurd en zit nu te lunchen en daarna ga ik lekker lezen
Een perfecte dag
Werken jij!!quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik wil ook zo'n dag!
quote:Op maandag 4 november 2024 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik wil ook zo'n dag!
Fixed. Moest meervoud zijnquote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
Het gebrek aan caffeine is duidelijk zichtbaar.
Niet kwaken!quote:Op maandag 4 november 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Daarom dacht ik aan mijn snater houden
Nergens voor nodig joh! We kunnen niet allemaal geluk hebbenquote:Op maandag 4 november 2024 13:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Daarom dacht ik aan mijn snater houden
Gisteren heb ik zes uur gelezenquote:Op maandag 4 november 2024 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh! We kunnen niet allemaal geluk hebben
Posts lezen op Fok telt niet hequote:Op maandag 4 november 2024 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren heb ik zes uur gelezen
Eens zien of ik dat kan evenaren vandaag
Lekker joh, zes uur in een compleet andere wereldquote:Op maandag 4 november 2024 14:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren heb ik zes uur gelezen
Eens zien of ik dat kan evenaren vandaag
Hahah weet ikquote:Op maandag 4 november 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Posts lezen op Fok telt niet he
Wat slappe thrillers van Linda van Rijn en Suzanne Vermeerquote:Op maandag 4 november 2024 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker joh, zes uur in een compleet andere wereld![]()
Wat lees je?
Zoveel dingen tegelijk?quote:Op maandag 4 november 2024 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah weet ik
[..]
Wat slappe thrillers van Linda van Rijn en Suzanne Vermeer
En in bed twee fantasy boeken van De Schijnwereld en iets over een vrouwelijke weerwolf
En als ik even klaar ben met fictie lees ik de Quest
Jaquote:Op maandag 4 november 2024 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoveel dingen tegelijk?Wauw!
Raak je dan niet in de war met de verhalen? Dat zou ik heel snel hebben, denk ikquote:Op maandag 4 november 2024 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Lees altijd een stuk of vier boeken door elkaar
Lekker afwisselen
Ligt er wel een beetje aan wat je leest denk ikquote:Op maandag 4 november 2024 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raak je dan niet in de war met de verhalen? Dat zou ik heel snel hebben, denk ik
Nee, eigenlijk nietquote:Op maandag 4 november 2024 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Raak je dan niet in de war met de verhalen? Dat zou ik heel snel hebben, denk ik
Ik ben nog nooit in de war geraakt met verhalen. Ook niet als ik goede boeken lees (ja ik weet dat ik nu wat troepjes lees overdag (de fantasy is goed), teveel aan mijn hoofd voor een goed verhaal. Dit geeft even afleiding en ontspanning van alle stressquote:Op maandag 4 november 2024 15:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wat je leest denk ik
Knap hoorquote:Op maandag 4 november 2024 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
[..]
Ik ben nog nooit in de war geraakt met verhalen. Ook niet als ik goede boeken lees (ja ik weet dat ik nu wat troepjes lees overdag (de fantasy is goed), teveel aan mijn hoofd voor een goed verhaal. Dit geeft even afleiding en ontspanning van alle stress![]()
En ik ben gewoon niet zo slim
Denk dat ik vanavond ook wat columns van Midas Dekkers erbij pak. Ook zo lekker leesvoer, verstand op nul en genieten (en stiekem wat leren).
Zulke boeken heb ik ook... de "bijna slaap"-boekenquote:Op maandag 4 november 2024 15:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Knap hoor![]()
Ik lees gewoon een boek tegelijk, daar doe ik dan ook maanden over, want dat is steeds een paar bladzijden voor het slapen
Is ook fijnquote:Op maandag 4 november 2024 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zulke boeken heb ik ook... de "bijna slaap"-boeken
Lezen vind ik gewoon erg fijn
Daar ben ik ook wel blij meequote:Op dinsdag 5 november 2024 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Gelukkig is deze dag bijna voorbij
Maantjequote:
CotSquote:Op dinsdag 5 november 2024 15:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Gelukkig is deze dag bijna voorbij
CotSquote:Op woensdag 6 november 2024 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nieuwe dag
We gaan er weer voor
Maantjequote:
Dat probeer ik ook heel vaak, maar heb het zelfdequote:Op woensdag 6 november 2024 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb een goede poging gedaan om de dag te negeren... helaas werd ik kriegel in bed
Nu maar borduren met een seriequote:Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook heel vaak, maar heb het zelfde
Heerlijk ff rust. Ik zit ook serie te kijken. niet zo mijn dagen..quote:Op woensdag 6 november 2024 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nu maar borduren met een serie
Dan zijn we samen hummigquote:Op woensdag 6 november 2024 11:28 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Heerlijk ff rust. Ik zit ook serie te kijken. niet zo mijn dagen..
quote:Op woensdag 6 november 2024 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier was het 14.5 graden in huis (buiten 7), net de kachel op 16 gezet en vanavond op 18 (mits ik me lekker voel bij 16 uiteraard, nu is dat prima)
Winter is begonnen
*laughs in espresso with Beirão & pastel de nata...quote:Op woensdag 6 november 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dikke jas aan, niet gewend
quote:Op donderdag 7 november 2024 03:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
moggûh
Nu ben ik eens de eerste
Al is het nog wakker en niet al wakker
Nee, gewoon momentje van introspectiequote:Op donderdag 7 november 2024 03:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook al een pechnachtje dus
Oh dat is beter dan een pechnachtjequote:Op donderdag 7 november 2024 03:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, gewoon momentje van introspectie
Liedje voor current mood en mist over de heuvels: Sol Seppy ¡ The Bells of 1 2 ¡ Song ¡ 2006
Ik ben oké. Moest even wat knopen doorhakkenquote:
Muziek is muziek is muziekquote:Op donderdag 7 november 2024 03:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh die link ziet er raar uit
Zo nee denk niet zo jouw smaak
Muziek en kleur is allesquote:Op donderdag 7 november 2024 03:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja muziek is echt heel belangrijk
Heel veel mist en lichtjes over de stad hierquote:Op donderdag 7 november 2024 04:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan nog een lekker boek erbij
Onheilspellende muziekquote:Op donderdag 7 november 2024 04:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heel veel mist en lichtjes over de stad hier
Geeft een mood
Bekijk deze YouTube-video
Slaap zachtquote:Op donderdag 7 november 2024 04:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga nu wel slapen. Slaap lekker, CoTS
Boa tardesquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben delta blues swamp rock aan het draaien
M'n vriendin vind 't maar kutherrie
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh jij bent er zo ééntje
Hahah genade dusquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben al wat rustigers aan het luisteren
Oh...quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Vind ze ook kutherrie
"Heb je geen Beyonce of zo?"
Koptelefoons zijn voor call centresquote:Op zaterdag 9 november 2024 15:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh...
koptelefoon aanschaffen?
Oh... snap dat standpunt wel... maar jullie smaken liggen echt mijlenver uit elkaar...quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koptelefoons zijn voor call centres
Ze mag zo zelf d'r Taylor Swift of Jennifer Lopez opzetten als ik boodschappen ga doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... snap dat standpunt wel... maar jullie smaken liggen echt mijlenver uit elkaar...
ik vind het wel lekker om me soms helemaal af te sluiten van de buitenwereld
Oh wat aardig van jequote:Op zaterdag 9 november 2024 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze mag zo zelf d'r Taylor Swift of Jennifer Lopez opzetten als ik boodschappen ga doen.
Zo ben ikquote:
Haar muzieksmaak is beter dan haar voorkeur in mannen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben delta blues swamp rock aan het draaien
M'n vriendin vind 't maar kutherrie
A plague on both thou houses.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar muzieksmaak is beter dan haar voorkeur in mannen.
Tijd om dat ene ritueel toch maar te doen.quote:
Even @AirwiN eruit dansen dan maar, de winnaar krijgt sauna bier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd om dat ene ritueel toch maar te doen.
Nee.quote:
Nou nou.quote:Op zondag 10 november 2024 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens! Daarom heb ik hem beslapen
quote:Op zondag 10 november 2024 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... soms heb je zo van die nachten
quote:Op zondag 10 november 2024 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och hoort erbij toch
ben wel gewoon blij nu
Goed dat je niets gegeven hebtquote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps... mijn drugsbuurman (sowieso dealen iig) stond voor de deur voor geld...
Niet gegeven en voel me nu schuldig...
Maar als je dit een keer doet... iets met vingers en hele handen
Ten eerste zie ik het geld nooit meer terug en anderzijds ik ben de bank niet...quote:Op zondag 10 november 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed dat je niets gegeven hebt
Nee precies. En nooit toegeven!quote:Op zondag 10 november 2024 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ten eerste zie ik het geld nooit meer terug en anderzijds ik ben de bank niet...
Houd ik mezelf maar voor
Hij moet zich schuldig voelen, jij niet. Je bent geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ditquote:Op maandag 11 november 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet zich schuldig voelen, jij niet. Je bent geen liefdadigheidsinstelling.
Juist.quote:Op maandag 11 november 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet zich schuldig voelen, jij niet. Je bent geen liefdadigheidsinstelling.
Niet doen hoor!quote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar je kan wel ABN?quote:Op maandag 11 november 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
En dat doe ik idd niet, mijn naam is niet Rabo
Welke rest? Namen en rugnummers willen we!quote:Op maandag 11 november 2024 14:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]nu de rest nog terug dan ist weer als vroegah
Kijk wel uit, straks vergeet ik mensen bewust of onbewust en ben ik weer de gebeten hond.quote:Op maandag 11 november 2024 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke rest? Namen en rugnummers willen we!
Haha, goed puntquote:Op maandag 11 november 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kijk wel uit, straks vergeet ik mensen bewust of onbewust en ben ik weer de gebeten hond.
Wel heel R&P om op voorhand al een rampscenario in gedachten te hebben als legitimatie om vooral niks te hoeven doen.quote:Op maandag 11 november 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kijk wel uit, straks vergeet ik mensen bewust of onbewust en ben ik weer de gebeten hond.
Die gegeneraliseerde angssstoornis is dan ook niet weg alleen stabiel(er)quote:Op maandag 11 november 2024 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel heel R&P om op voorhand al een rampscenario in gedachten te hebben als legitimatie om vooral niks te hoeven doen.
Welkom in R&P. Het mag er allemaal zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 17:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die gegeneraliseerde angssstoornis is dan ook niet weg alleen stabiel(er)
quote:Op maandag 11 november 2024 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom in R&P. Het mag er allemaal zijn.
En dat lukt natuurlijk niet, want het is maandag en alles is klote 😞quote:Op maandag 11 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi!
Gezien het R&P is proberen we nu te verwerken dat het geen weekend is
Aws! Dus dan krijg je nu een pilletje tegen de pijn en word je op een sofa geworpenquote:Op maandag 11 november 2024 18:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En dat lukt natuurlijk niet, want het is maandag en alles is klote 😞
Wil je mij ook op een sofa werpen?quote:Op maandag 11 november 2024 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Dus dan krijg je nu een pilletje tegen de pijn en word je op een sofa geworpen
Ik heb als kind op judo gezeten, dus dat moet lukkenquote:Op maandag 11 november 2024 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je mij ook op een sofa werpen?
Nicequote:Op maandag 11 november 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb als kind op judo gezeten, dus dat moet lukken
YEETquote:Op maandag 11 november 2024 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb als kind op judo gezeten, dus dat moet lukken
Het geluid van het op de bank werpen.quote:
Haha aahquote:Op maandag 11 november 2024 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met jou erbij zeker![]()
Iets met meer zielen meer vreugde en zo
Hoi jijquote:
Oh jaquote:Op maandag 11 november 2024 18:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het geluid van het op de bank werpen.
De mijne hoor je nietquote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja
Ben immuun voor angst- en strijdkreten
Ga maar weer terug andersquote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Ik ging kijken of ik wel in de SC zat waar ik dacht dat ik zat met Ama en Fles hier. Verwarrend dit.
Nee hoor! Je hebt geen loodje uit de DSM-pot nodig volgens mijquote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we hier nog inburgeren eigenlijk?
quote:Op maandag 11 november 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
Ik ging kijken of ik wel in de SC zat waar ik dacht dat ik zat met Ama en Fles hier. Verwarrend dit.
Terug? Hier liggen mijn roots.quote:
Heb je een angstkreet of strijd? Ik ben wel erg imponerend hootquote:Op maandag 11 november 2024 19:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De mijne hoor je niet
Gezelligheid is gezelligquote:Op maandag 11 november 2024 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Door de drukte hier mijn boek maar even opzij gelegd
Het heette ook de Air&P SC maar een of andere kutmod van toen heeft er R&P van gemaakt.quote:
Strijdkreet als ik op de motor stap.quote:Op maandag 11 november 2024 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb je een angstkreet of strijd? Ik ben wel erg imponerend hoot
Jij hier ookquote:
Anders naar de hel!quote:
Goed verhaal welquote:Op maandag 11 november 2024 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heette ook de Air&P SC maar een of andere kutmod van toen heeft er R&P van gemaakt.
Lovelyquote:
Is een beetje Stig niet vies van toch?quote:Op maandag 11 november 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SlowChat wordt SpeedChat!
StigChatquote:Op maandag 11 november 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een beetje Stig niet vies van toch?
Nee wij accepteren je als je een DSM 5 tic hebtquote:Op maandag 11 november 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we hier nog inburgeren eigenlijk?
Zal jou eens ticcen.quote:Op maandag 11 november 2024 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee wij accepteren je als je een DSM 5 tic hebt
Eentje maar?quote:Op maandag 11 november 2024 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Stoofpeerquote:Op maandag 11 november 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat heftig dit allemaal mensen terwijl ik een innerlijke dialoog heb over pak ik optimel of een vaag stoofperensapje
Miemkwien!quote:
Een wat?quote:Op maandag 11 november 2024 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb wel een M&M.quote:Op maandag 11 november 2024 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De wat?quote:Op maandag 11 november 2024 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor wie weet wat het is en het interessant zou vinden: Er staat weer een Travelsnack.
Voor wie niet: vragen stellen mag
Dat is vrij algemeen. Wat wil je precies weten?quote:
Wat ist waar vind ik hetquote:Op maandag 11 november 2024 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is vrij algemeen. Wat wil je precies weten?
Dat kan jij vast oplossen.quote:Op maandag 11 november 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de speed is er wel meteen weer uit ook hier
Niet in de supermarkt. Denk dat je dan naar zo'n Amerikaanse snoepwinkel moet.quote:Op maandag 11 november 2024 21:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hebben ze hier inmiddels ook Amandel M&Ms?
Dat is kut.quote:Op maandag 11 november 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in de supermarkt. Denk dat je dan naar zo'n Amerikaanse snoepwinkel moet.
Mwa ik sla even over de komende 5 jaarquote:Op maandag 11 november 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen naar Amerika gaan.
Nee Amsterdam gaat het lekkerquote:Op maandag 11 november 2024 21:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa ik sla even over de komende 5 jaar
Kunnen we wel weer eens een meet organiseren, dat iedereen dan lekker afzegt n shitquote:Op maandag 11 november 2024 21:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar kom ik ook nooit meer, dus dat scheelt.
Merk je toch niks van als je daar op vakantie bent.quote:Op maandag 11 november 2024 21:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa ik sla even over de komende 5 jaar
Leuk! Ik kan dan niet.quote:Op maandag 11 november 2024 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we wel weer eens een meet organiseren, dat iedereen dan lekker afzegt n shit
Sta ik weer met CL naar een zigeunergraf te kijken.quote:Op maandag 11 november 2024 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we wel weer eens een meet organiseren, dat iedereen dan lekker afzegt n shit
Oh. Hebben we het over dezelfde CL dan?quote:Op maandag 11 november 2024 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sta ik weer met CL naar een zigeunergraf te kijken.
O ja verrek het is me vaker overkomen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sta ik weer met CL naar een zigeunergraf te kijken.
FOK!ken en tetten kijken.quote:
Jij net zo goed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:16 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig een leven en hobby's hier. Daarom is het zo rustig
We hebben gisteren gepuzzeldquote:
Beetje bijkomen na al die bezigheden van afgelopen weekend zeker? Ik heb het allemaal voorbij zien komen op Insta.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:22 schreef TaMieke het volgende:
We hebben gisteren gepuzzeldwe zijn bejaard
Ja was een druk weekend. Maar ja, dat is het ook haast elke weekquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje bijkomen na al die bezigheden van afgelopen weekend zeker? Ik heb het allemaal voorbij zien komen op Insta.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag voelt aan als een goede dag
Hoezo datquote:Op maandag 11 november 2024 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
gerrie
Je was okee![]()
Ik maak me hier wel zorgen over nu
Fijn! Wat zijn je plannen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag voelt aan als een goede dag
Nou ja, begraafplaatsen en zo. Maar eigenlijk wist ik dat ook wel van jequote:
Straks een evaluatie met een hulpverlener (moet gewoon even)quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn! Wat zijn je plannen?
Wilde net zeggen, het is toch wel bekend dat ik een begraafplaatstoerist ben.quote:Op dinsdag 12 november 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, begraafplaatsen en zo. Maar eigenlijk wist ik dat ook wel van je
Ik kom er tegenwoordig maar 1x per jaar eigenlijk. 24 december weerquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde net zeggen, het is toch wel bekend dat ik een begraafplaatstoerist ben.
Ik weet ook niet of dat hun doel is.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vind begraafplaatsen nooit zo gezellig
Wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Van de mensen die daar liggen?quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat hun doel is.
En de begraafplaatsen zelf.quote:Op dinsdag 12 november 2024 13:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van de mensen die daar liggen?
Niet nog een pallet pleepapier onderweg nog?quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik hoop dat ik door de pakjes heen ben voor vandaag, dan kan ik zo een stukje gaan wandelen.
Neuh.quote:Op dinsdag 12 november 2024 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet nog een pallet pleepapier onderweg nog?
Ja wij komen ook ergens anders vandaan. Kijken of het hier gewoon gezellig isquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Waar komen jullie ineens allemaal vandaag joh
Gezellig makenquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja wij komen ook ergens anders vandaan. Kijken of het hier gewoon gezellig is
Gewoon slingers ophangen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 12:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hey ik was hier eerder hoorquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
Waar komen jullie ineens allemaal vandaag joh
Ach ja, het leven is cyclisch, laten we het daarop houdenquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja van jou weet ik het. Hoe gaat het met jou?
quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ach ja, het leven is cyclisch, laten we het daarop houden
Dit verklaart een hoop welquote:Op dinsdag 12 november 2024 16:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
En zo zitten we ineens allemaal in hetzelfde schuitjequote:Op dinsdag 12 november 2024 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit verklaart een hoop wel
Schuitje varen, theetje drinken..quote:Op dinsdag 12 november 2024 17:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
En zo zitten we ineens allemaal in hetzelfde schuitje
Ik wil niet fietsen.quote:Op dinsdag 12 november 2024 16:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Normaal vind ik het wel best, maar op het moment ben ik tegen alle beweging. Rooie klats ditdat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |