Dat is kut.quote:Op maandag 11 november 2024 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in de supermarkt. Denk dat je dan naar zo'n Amerikaanse snoepwinkel moet.
Mwa ik sla even over de komende 5 jaarquote:Op maandag 11 november 2024 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon meteen naar Amerika gaan.
Nee Amsterdam gaat het lekkerquote:Op maandag 11 november 2024 21:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa ik sla even over de komende 5 jaar
Kunnen we wel weer eens een meet organiseren, dat iedereen dan lekker afzegt n shitquote:Op maandag 11 november 2024 21:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daar kom ik ook nooit meer, dus dat scheelt.
Merk je toch niks van als je daar op vakantie bent.quote:Op maandag 11 november 2024 21:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mwa ik sla even over de komende 5 jaar
Leuk! Ik kan dan niet.quote:Op maandag 11 november 2024 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we wel weer eens een meet organiseren, dat iedereen dan lekker afzegt n shit
Sta ik weer met CL naar een zigeunergraf te kijken.quote:Op maandag 11 november 2024 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we wel weer eens een meet organiseren, dat iedereen dan lekker afzegt n shit
Oh. Hebben we het over dezelfde CL dan?quote:Op maandag 11 november 2024 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sta ik weer met CL naar een zigeunergraf te kijken.
O ja verrek het is me vaker overkomen.quote:Op maandag 11 november 2024 22:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sta ik weer met CL naar een zigeunergraf te kijken.
FOK!ken en tetten kijken.quote:
Jij net zo goed.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:16 schreef TaMieke het volgende:
Iedereen heeft tegenwoordig een leven en hobby's hier. Daarom is het zo rustig
We hebben gisteren gepuzzeldquote:
Beetje bijkomen na al die bezigheden van afgelopen weekend zeker? Ik heb het allemaal voorbij zien komen op Insta.quote:Op dinsdag 12 november 2024 08:22 schreef TaMieke het volgende:
We hebben gisteren gepuzzeldwe zijn bejaard
Ja was een druk weekend. Maar ja, dat is het ook haast elke weekquote:Op dinsdag 12 november 2024 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje bijkomen na al die bezigheden van afgelopen weekend zeker? Ik heb het allemaal voorbij zien komen op Insta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |