Ditquote:Op maandag 11 november 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet zich schuldig voelen, jij niet. Je bent geen liefdadigheidsinstelling.
Juist.quote:Op maandag 11 november 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij moet zich schuldig voelen, jij niet. Je bent geen liefdadigheidsinstelling.
Niet doen hoor!quote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps... mijn drugsbuurman (sowieso dealen iig) stond voor de deur voor geld...
Niet gegeven en voel me nu schuldig...
Maar als je dit een keer doet... iets met vingers en hele handen
Maar je kan wel ABN?quote:Op maandag 11 november 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
En dat doe ik idd niet, mijn naam is niet Rabo
Welke rest? Namen en rugnummers willen we!quote:Op maandag 11 november 2024 14:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]nu de rest nog terug dan ist weer als vroegah
Kijk wel uit, straks vergeet ik mensen bewust of onbewust en ben ik weer de gebeten hond.quote:Op maandag 11 november 2024 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welke rest? Namen en rugnummers willen we!
Haha, goed puntquote:Op maandag 11 november 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kijk wel uit, straks vergeet ik mensen bewust of onbewust en ben ik weer de gebeten hond.
Wel heel R&P om op voorhand al een rampscenario in gedachten te hebben als legitimatie om vooral niks te hoeven doen.quote:Op maandag 11 november 2024 16:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kijk wel uit, straks vergeet ik mensen bewust of onbewust en ben ik weer de gebeten hond.
Die gegeneraliseerde angssstoornis is dan ook niet weg alleen stabiel(er)quote:Op maandag 11 november 2024 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel heel R&P om op voorhand al een rampscenario in gedachten te hebben als legitimatie om vooral niks te hoeven doen.
Welkom in R&P. Het mag er allemaal zijn.quote:Op maandag 11 november 2024 17:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die gegeneraliseerde angssstoornis is dan ook niet weg alleen stabiel(er)
quote:Op maandag 11 november 2024 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welkom in R&P. Het mag er allemaal zijn.
En dat lukt natuurlijk niet, want het is maandag en alles is klote 😞quote:Op maandag 11 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi!
Gezien het R&P is proberen we nu te verwerken dat het geen weekend is
Aws! Dus dan krijg je nu een pilletje tegen de pijn en word je op een sofa geworpenquote:Op maandag 11 november 2024 18:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
En dat lukt natuurlijk niet, want het is maandag en alles is klote 😞
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |