Ze mag zo zelf d'r Taylor Swift of Jennifer Lopez opzetten als ik boodschappen ga doen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... snap dat standpunt wel... maar jullie smaken liggen echt mijlenver uit elkaar...
ik vind het wel lekker om me soms helemaal af te sluiten van de buitenwereld
Oh wat aardig van jequote:Op zaterdag 9 november 2024 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze mag zo zelf d'r Taylor Swift of Jennifer Lopez opzetten als ik boodschappen ga doen.
Zo ben ikquote:
Haar muzieksmaak is beter dan haar voorkeur in mannen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben delta blues swamp rock aan het draaien
M'n vriendin vind 't maar kutherrie
A plague on both thou houses.quote:Op zaterdag 9 november 2024 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Haar muzieksmaak is beter dan haar voorkeur in mannen.
Tijd om dat ene ritueel toch maar te doen.quote:
Even @AirwiN eruit dansen dan maar, de winnaar krijgt sauna bier.quote:Op zaterdag 9 november 2024 16:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tijd om dat ene ritueel toch maar te doen.
Nee.quote:
Nou nou.quote:Op zondag 10 november 2024 14:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens! Daarom heb ik hem beslapen
quote:Op zondag 10 november 2024 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... soms heb je zo van die nachten
quote:Op zondag 10 november 2024 15:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och hoort erbij toch
ben wel gewoon blij nu
Goed dat je niets gegeven hebtquote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps... mijn drugsbuurman (sowieso dealen iig) stond voor de deur voor geld...
Niet gegeven en voel me nu schuldig...
Maar als je dit een keer doet... iets met vingers en hele handen
Ten eerste zie ik het geld nooit meer terug en anderzijds ik ben de bank niet...quote:Op zondag 10 november 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goed dat je niets gegeven hebt
Nee precies. En nooit toegeven!quote:Op zondag 10 november 2024 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ten eerste zie ik het geld nooit meer terug en anderzijds ik ben de bank niet...
Houd ik mezelf maar voor
Hij moet zich schuldig voelen, jij niet. Je bent geen liefdadigheidsinstelling.quote:Op zondag 10 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps... mijn drugsbuurman (sowieso dealen iig) stond voor de deur voor geld...
Niet gegeven en voel me nu schuldig...
Maar als je dit een keer doet... iets met vingers en hele handen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |