Met slagroom?quote:Op zondag 3 november 2024 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Straks een pizzaatje. Typisch Braziliaans. @:3rr0r
quote:Op zondag 3 november 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat zijn de regels momenteel bij afbreken race? Weet dat allemaal niet meer
Met broccoli en ketchup dus?quote:Op zondag 3 november 2024 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Straks een pizzaatje. Typisch Braziliaans. @:3rr0r
Voor Max zou 25% het beste zijn denk ikquote:
Ligt eraan waar hij eindigt.quote:Op zondag 3 november 2024 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor Max zou 25% het beste zijn denk ik
0% !quote:Op zondag 3 november 2024 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor Max zou 25% het beste zijn denk ik
Die klopt niet. Eerste kolom is tot 25%, tweede kolom tot 50%, derde kolom tot 75% en daarna volle punten. Minimaal 2 ronden onder groen.quote:
Nee. Gewoon gridstraf voor motorwissel. Was voor het weekend al bekendquote:Op zondag 3 november 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Verstappen is nog verder teruggezet?
P12 + 5 plekken straf voor de motor. P17 dusquote:Op zondag 3 november 2024 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Verstappen is nog verder teruggezet?
Ervan uitgaande dat hij ergens tussen de 6e en 10e plaats eindigtquote:
Pics van je badquote:Op zondag 3 november 2024 16:16 schreef Haags het volgende:
Ik schakel in, live vanuit bad
G R U W E L I J K
NAT
Dat is vrij optimistischquote:
Oh Sainz wordt eerst op pit lane gezet en daarna pas het terugzetten?quote:Op zondag 3 november 2024 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Gewoon gridstraf voor motorwissel. Was voor het weekend al bekend
Ja, dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 3 november 2024 16:17 schreef SiGNe het volgende:
Max moet minstens 3e worden als ie wil dat Norris niet teveel inloopt.
Norris vliegt eraf en Verstappen kan hem in de pitbox parkeren en nog uitlopen relatief gezien.quote:Op zondag 3 november 2024 16:17 schreef SiGNe het volgende:
Is echter niet geheel onmogelijk als de race uitgereden kan worden.quote:
lijkt me redelijk haalbaar in de regen in Braziliė, gaan gekke dingen gebeuren. De quali had al 5 uitvallers geloof ik.quote:
Met Max is niets onmogelijk maar het zal lastig wordenquote:Op zondag 3 november 2024 16:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is echter niet geheel onmogelijk als de race uitgereden kan worden.
Yuki gaat aan kop rijdenquote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Yuki wil aan kop rijden en ramt Lando er al proberende af
Ik zie het wel gebeuren dat het steeds meer chaos wordt en uiteindelijk na 15 rondjes SC wordt afgevlagd als ze net op 75% zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 16:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dus een natte race met een droger begin.
liever iemand die niet RBR gerelateerd isquote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Ik ga me even ontharen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:15 schreef Rnie het volgende:
Ik ga zo Braziliaanse burgers bakken.![]()
Wat is er Braziliaans aan hoor ik jullie al denken? Ik schrijf een S met ketchup op het burgertje.
Senna Jeweetzelf.
quote:Op zondag 3 november 2024 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh Sainz wordt eerst op pit lane gezet en daarna pas het terugzetten?
quote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar schuiven ze eerst iedereen op voordat ze de straf uitdelen, anders had Colapinto (P19) er niet voor kunnen staan.
En krijgt volgend jaar het stoeltje van Perezquote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Normale afstand toch?quote:
daar geloof ik niet inquote:Op zondag 3 november 2024 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En krijgt volgend jaar het stoeltje van Perez
Ik hoop niet op dat soort dingen, maar oh boy de Britten worden gek als er zoiets gebeurtquote:Op zondag 3 november 2024 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En krijgt volgend jaar het stoeltje van Perez
quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
Poeh ik dacht snel te zijn en met de fiets nog even snacks halen bij de super. Op de terugweg vergeet ik heel mijn fiets en loop ik naar huis moet ik alsnog terug om mijn fiets te halen.![]()
Afijn lief dagboek ik ben er.
Eerder Russellquote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Bwehehehe.quote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat het steeds meer chaos wordt en uiteindelijk na 15 rondjes SC wordt afgevlagd als ze net op 75% zitten.
Herkenbaar, ben ooit eens mijn teckel zo vergeten, gelukkig zat ze er nog.quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
Poeh ik dacht snel te zijn en met de fiets nog even snacks halen bij de super. Op de terugweg vergeet ik heel mijn fiets en loop ik naar huis moet ik alsnog terug om mijn fiets te halen.![]()
ah dat is tijdens de 2e rode vlagquote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet om 18:30 weg, dus graag binnen twee uur afronden, bedankt.
ik heb tot max 17.15 tijdquote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Evenstar het volgende:
Daar hopen we op, maar waarschijnlijker rijdt een pipo de sidepod van Max kapot.quote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Hoi Romario.quote:
Heb het doorgegeven.quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
Je moet echt minder gaan blowen dudequote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet echt minder gaan blowen dude
Hoe kan je nou weg moeten op de oorspronkelijke starttijd?quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Evenstar het volgende:
Pipo is Colapinto?quote:Op zondag 3 november 2024 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Daar hopen we op, maar waarschijnlijker rijdt een pipo de sidepod van Max kapot.
When it rains it poursquote:Op zondag 3 november 2024 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Daar hopen we op, maar waarschijnlijker rijdt een pipo de sidepod van Max kapot.
dat was 1800 tochquote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weg moeten op de oorspronkelijke starttijd?
Colapipoquote:
Het is de leeftijd niet de drugs, die ging ik net halen en bestaat uit bokbier.quote:Op zondag 3 november 2024 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet echt minder gaan blowen dude
Dat gaat niet lukken met zorgvuldig getimede SC's, VSC's en rode vlaggen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:17 schreef SiGNe het volgende:
Geld halen of storten?quote:
ok, doeiquote:
Ja. Over een half uur regen denken zequote:Op zondag 3 november 2024 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tweets zijn weer eens stuk.
Gewoon.
Ja, I know, anders had ik na 21:00 moeten terugkijkenquote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weg moeten op de oorspronkelijke starttijd?
Daar was ik een halfuur eerder heen verhuisdquote:
Ja ik ga ook maar eens naar de livetimeing en alles om het een en ander gelijk te zettenquote:
Wut?quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Amber met haar "Gossee Carlos Pace", overgenomen van Olav Mol
quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik zeg altijd Dzjozee Carlos Paadje.quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben er van vanochtend vroeg tot einde kwalificatie niet van af geweestquote:Op zondag 3 november 2024 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar was ik een halfuur eerder heen verhuisd
Mijn vriendin ging net even eieren halen bij de supermarkt. Kwam terug en was de eieren vergetenquote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
Wacht maarquote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is gewoon droog daar. Flopshow.
Zodra het gaat regenen is hier de vraag wie het eerst naar inters gaat.quote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koelen die banden en geduld hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel 1 van de grootste poezenmandquote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er van vanochtend vroeg tot einde kwalificatie niet van af geweest
Nogal.quote:
Dit dus. Denk dat Norris "gewoon" 25 punten uitloopt vandaag. Als hij niet uit valt dan.quote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken met zorgvuldig getimede SC's, VSC's en rode vlaggen.
25%quote:Op zondag 3 november 2024 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Na twee rondjes breken ze hem af wegens regen, Norris de volle punten, Verstappen nul.
Hevige regen die net start zodra Norris net de pitstraat voorbij is.quote:
Onzin met volle puntenquote:Op zondag 3 november 2024 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Na twee rondjes breken ze hem af wegens regen, Norris de volle punten, Verstappen nul.
Blamage.quote:
kanniequote:Op zondag 3 november 2024 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Of niet, waardoor de software crashte.quote:Op zondag 3 november 2024 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Albon zal er nog in hebben gestaan?
Pas na 75% van de rondes krijg je volle puntenquote:Op zondag 3 november 2024 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Volle punten worden pas uitgedeeld als er meer dan 75% van de race is verreden.quote:Op zondag 3 november 2024 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Water erin.quote:Op zondag 3 november 2024 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of niet, waardoor de software crashte.
Tsunodoe het!quote:
Jij denkt dat Max buiten de punten eindigt?quote:Op zondag 3 november 2024 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus. Denk dat Norris "gewoon" 25 punten uitloopt vandaag. Als hij niet uit valt dan.
Valt ie wel uit en dreigt max punten te scoren dan stoppen ze de race voortijdig ivm niet volle punten.
Stroll 3quote:Op zondag 3 november 2024 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Yuki 1, Ocon 2. U las het hier eerst.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 16:32 schreef Nattekat het volgende:
Zet ie hem in het grind. Godverdomme man
RPM
Rookie.quote:
Dat is de procedurequote:Op zondag 3 november 2024 16:34 schreef Evenstar het volgende:
Waarom begon Norris aan een formation lap terwijl race aborted was?
quote:Op zondag 3 november 2024 16:34 schreef Rnie het volgende:
HOEEEEEE DANNNNNN LANCEEEEE![]()
MIJN GOD JOH!!
320 euro toch?quote:
Hij heeft het juiste paspoortquote:
300 plus 9 euro administratiekosten.quote:
Krijgt vast een waarschuwingquote:Op zondag 3 november 2024 16:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik snap er ook niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |