Hoe kan je nou weg moeten op de oorspronkelijke starttijd?quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet om 18:30 weg, dus graag binnen twee uur afronden, bedankt.
Pipo is Colapinto?quote:Op zondag 3 november 2024 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Daar hopen we op, maar waarschijnlijker rijdt een pipo de sidepod van Max kapot.
When it rains it poursquote:Op zondag 3 november 2024 16:23 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Daar hopen we op, maar waarschijnlijker rijdt een pipo de sidepod van Max kapot.
dat was 1800 tochquote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weg moeten op de oorspronkelijke starttijd?
Colapipoquote:
Het is de leeftijd niet de drugs, die ging ik net halen en bestaat uit bokbier.quote:Op zondag 3 november 2024 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet echt minder gaan blowen dude
Dat gaat niet lukken met zorgvuldig getimede SC's, VSC's en rode vlaggen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:17 schreef SiGNe het volgende:
Max moet minstens 3e worden als ie wil dat Norris niet teveel inloopt.
Geld halen of storten?quote:
ok, doeiquote:
Ja. Over een half uur regen denken zequote:Op zondag 3 november 2024 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tweets zijn weer eens stuk.
Gewoon.
Ja, I know, anders had ik na 21:00 moeten terugkijkenquote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je nou weg moeten op de oorspronkelijke starttijd?
Daar was ik een halfuur eerder heen verhuisdquote:
Ja ik ga ook maar eens naar de livetimeing en alles om het een en ander gelijk te zettenquote:
Wut?quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Amber met haar "Gossee Carlos Pace", overgenomen van Olav Mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |