Normale afstand toch?quote:
daar geloof ik niet inquote:Op zondag 3 november 2024 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En krijgt volgend jaar het stoeltje van Perez
Ik hoop niet op dat soort dingen, maar oh boy de Britten worden gek als er zoiets gebeurtquote:Op zondag 3 november 2024 16:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En krijgt volgend jaar het stoeltje van Perez
quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
Poeh ik dacht snel te zijn en met de fiets nog even snacks halen bij de super. Op de terugweg vergeet ik heel mijn fiets en loop ik naar huis moet ik alsnog terug om mijn fiets te halen.![]()
Afijn lief dagboek ik ben er.
Eerder Russellquote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Yuki wil aan kop rijden en ramt Lando er al proberende af
Bwehehehe.quote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik zie het wel gebeuren dat het steeds meer chaos wordt en uiteindelijk na 15 rondjes SC wordt afgevlagd als ze net op 75% zitten.
Herkenbaar, ben ooit eens mijn teckel zo vergeten, gelukkig zat ze er nog.quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
Poeh ik dacht snel te zijn en met de fiets nog even snacks halen bij de super. Op de terugweg vergeet ik heel mijn fiets en loop ik naar huis moet ik alsnog terug om mijn fiets te halen.![]()
ah dat is tijdens de 2e rode vlagquote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Evenstar het volgende:
Ik moet om 18:30 weg, dus graag binnen twee uur afronden, bedankt.
ik heb tot max 17.15 tijdquote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Evenstar het volgende:
Daar hopen we op, maar waarschijnlijker rijdt een pipo de sidepod van Max kapot.quote:Op zondag 3 november 2024 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Yuki wil aan kop rijden en ramt Lando er al proberende af
Hoi Romario.quote:
Heb het doorgegeven.quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
Je moet echt minder gaan blowen dudequote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet echt minder gaan blowen dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |