quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Amber met haar "Gossee Carlos Pace", overgenomen van Olav Mol
Ik zeg altijd Dzjozee Carlos Paadje.quote:Op zondag 3 november 2024 16:26 schreef heywoodu het volgende:
Amber met haar "Gossee Carlos Pace", overgenomen van Olav Mol
Ik ben er van vanochtend vroeg tot einde kwalificatie niet van af geweestquote:Op zondag 3 november 2024 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar was ik een halfuur eerder heen verhuisd
Mijn vriendin ging net even eieren halen bij de supermarkt. Kwam terug en was de eieren vergetenquote:Op zondag 3 november 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
Poeh ik dacht snel te zijn en met de fiets nog even snacks halen bij de super. Op de terugweg vergeet ik heel mijn fiets en loop ik naar huis moet ik alsnog terug om mijn fiets te halen.![]()
Afijn lief dagboek ik ben er.
Wacht maarquote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is gewoon droog daar. Flopshow.
Zodra het gaat regenen is hier de vraag wie het eerst naar inters gaat.quote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Koelen die banden en geduld hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is wel 1 van de grootste poezenmandquote:Op zondag 3 november 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er van vanochtend vroeg tot einde kwalificatie niet van af geweest
den hemel zal huilenquote:
Nogal.quote:
Dit dus. Denk dat Norris "gewoon" 25 punten uitloopt vandaag. Als hij niet uit valt dan.quote:Op zondag 3 november 2024 16:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken met zorgvuldig getimede SC's, VSC's en rode vlaggen.
25%quote:Op zondag 3 november 2024 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Na twee rondjes breken ze hem af wegens regen, Norris de volle punten, Verstappen nul.
Hevige regen die net start zodra Norris net de pitstraat voorbij is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |