Denk je nog steeds dat het niet droog gaat zijn?quote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Technisch gezien is het p16 momenteel, want Albon is er niet.
Alonso schijnbaar toch niet pitlane start, welke kutjournalist beweerde wat anders?
Als Yuki Norris eraf rijdt dan zit die volgend jaar zeker in het stoeltje van Perezquote:Op zondag 3 november 2024 15:54 schreef QuidProJoe het volgende:
Yuki > [Goddelijke Wind] > Lando Norris
Ja stoer ook, ik bedoel Martin had ook gewoon 2e kunnen gaan rijden. Maar dan zo in gevecht gaan, topquote:
m.i. is het ook wat amateuristisch om een kwalificatie in deze omstandigheden zo kort voor de race te houden, terwijl je ook gewoon een sprint(kwalificatie)uitslag hebt die je best als opstelling kan hanteren voor de race. Je weet dat de kans groot is op crashes die niet meer op te lossen zijn voor de race.quote:
Baan is nat. I rest my case.quote:Op zondag 3 november 2024 15:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat het niet droog gaat zijn?
Hij heeft alles te verliezen ja maar ging er wel gewoon voor, mooi om te zien!quote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja stoer ook, ik bedoel Martin had ook gewoon 2e kunnen gaan rijden. Maar dan zo in gevecht gaan, top
Hopelijk gaat het niet weer regenen, starten op een natte baan die langzaam opdroogt geeft altijd mooie races.quote:
Ze hadden ook wat rustiger kunnen rijden.quote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
m.i. is het ook wat amateuristisch om een kwalificatie in deze omstandigheden zo kort voor de race te houden, terwijl je ook gewoon een sprint(kwalificatie)uitslag hebt die je best als opstelling kan hanteren voor de race. Je weet dat de kans groot is op crashes die niet meer op te lossen zijn voor de race.
quote:Op zondag 3 november 2024 15:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Yuki Norris eraf rijdt dan zit die volgend jaar zeker in het stoeltje van Perez![]()
Blijkbaar schuiven ze eerst iedereen op voordat ze de straf uitdelen, anders had Colapinto (P19) er niet voor kunnen staan.quote:
En dan de laatste 10 laps weer natquote:Op zondag 3 november 2024 15:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet weer regenen, starten op een natte baan die langzaam opdroogt geeft altijd mooie races.
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 3 november 2024 15:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En dan de laatste 10 laps weer nat
Er is meer nattigheid nodig, McLaren is te snel op een opdrogende baan.quote:Op zondag 3 november 2024 15:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet weer regenen, starten op een natte baan die langzaam opdroogt geeft altijd mooie races.
Standaardprocedure. Als er op zaterdag niet gekwalificeerd kan worden proberen ze het op zondag. Pas daarna kijken ze naar andere sessies, als er geen kwalificatie mogelijk is.quote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
m.i. is het ook wat amateuristisch om een kwalificatie in deze omstandigheden zo kort voor de race te houden, terwijl je ook gewoon een sprint(kwalificatie)uitslag hebt die je best als opstelling kan hanteren voor de race. Je weet dat de kans groot is op crashes die niet meer op te lossen zijn voor de race.
Dit is toch ook wel anders geweest of is dat een gevalletje herinneringsverfraaïng mijner zijdes?!quote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar schuiven ze eerst iedereen op voordat ze de straf uitdelen, anders had Colapinto (P19) er niet voor kunnen staan.
Norris ligt voor bocht 4 laatste.quote:Op zondag 3 november 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer nattigheid nodig, McLaren is te snel op een opdrogende baan.
Ga dan ook een regendans doenquote:Op zondag 3 november 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer nattigheid nodig, McLaren is te snel op een opdrogende baan.
Volgens mij is dat inderdaad recent (een paar jaar geleden) aangepast.quote:Op zondag 3 november 2024 16:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is toch ook wel anders geweest of is dat een gevalletje herinneringsverfraaïng mijner zijdes?!
wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 3 november 2024 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu heb ik honger, terwijl ik 2 uren terug al 900 calorieën heb opgegeten en gedronken.
Van een Big Mac krijg je alleen maar meer honger jaquote:Op zondag 3 november 2024 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu heb ik honger, terwijl ik 2 uren terug al 900 calorieën heb opgegeten en gedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |