ooh, ik doelde op 10 punten tov Max. Als hij er 25 pakt is het sowieso einde verhaal voor dn Max.quote:Op zondag 3 november 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft er gemiddeld 12 per raceweekend nodig. Dat wordt 6,5 als ie nu 25 punten pakt.
Jawel, dat schiet voor het Viaplay volk dus wel opquote:Op zondag 3 november 2024 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja,maar dan heb je viaplay commentaar met de worldfeed qua beeld, dus dat schiet niet op.
Je SKy en F1 TV commentaar kiezen.quote:Op zondag 3 november 2024 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja,maar dan heb je viaplay commentaar met de worldfeed qua beeld, dus dat schiet niet op.
Ik ga eigenlijk wel uit van een rollende startquote:
Volgens mij wel, maar bij de kwalificatie kwam er een gaar muziekje onder de beelden van niks ipv gewoon even naar de studioquote:Op zondag 3 november 2024 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, alle leden van Viaplay hebben F1 tv toch?
Precies, F1TV kan zonder Viaplay, Viaplay kan niet zonder F1TVquote:Op zondag 3 november 2024 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon F1TV commentaar erbij pakken.
Daar heb ik geen problemen mee eigenlijkquote:Op zondag 3 november 2024 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar bij de kwalificatie kwam er een gaar muziekje onder de beelden van niks ipv gewoon even naar de studio
Het is overigens Viaplay.quote:Op zondag 3 november 2024 15:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Precies, F1TV kan zonder Viaplee, Viaplee kan niet zonder F1TV
Is aangepastquote:
Daarom ben jij een moderator.quote:Op zondag 3 november 2024 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee eigenlijk
Eens, users die ''Viaplee'' zeggen nemen we niet serieus.quote:
*zet R-woud op het lijstje*quote:Op zondag 3 november 2024 15:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, users die ''Viaplee'' zeggen nemen we niet serieus.
Ik vind viaplee makkelijker typen, verder vrij onschuldig woordgrapje.quote:
En ik maar hopen dat ie p15 zou starten.quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 15:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vind viaplee makkelijker typen, verder vrij onschuldig woordgrapje.
Of krijg ik nu ook een taakstraf?
Technisch gezien is het p16 momenteel, want Albon is er niet.quote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat ie p15 zou starten.
Het is circuit afhankelijk waar het meeste voordeel is. In Silverstone zijn het zelfs de middelste pitboxen, als ik dit mag gelovenquote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, lijkt er wel op, want RB is inderdaad niet altijd achterin, maar wist niet dat dat een keuze was, dacht gewoon meer keuze/logica van FIA ofzo, want had nergens anders gelezen dat dat zo werkt
En volgens de Sporting Regulations wijst de FIA de pitboxen aan.quote:Volgens Buscombe heeft Red Bull niet altijd een nadeel. 'Aan de andere kant zijn er ook andere circuits waar de volgorde andersom is.' Dat is echter op slechts enkele circuits het geval, want doorgaans staat de constructeurskampioen aan het begin van de pitstraat. In Silverstone staan de topteams in het midden vanwege de lage ligging van de pitstraat vergeleken met het rechte stuk, om het zicht voor de toeschouwers te verbeteren, en verder zijn er slechts vier circuits waar Red Bull aan het einde staat. Dit betekent dus negentien keer nadeel in 24 weekenden tijd.
quote:The FIA will allocate garages and an area in the pit lane on an equal basis where each Competitor may work and, within each of these designated garage areas, one position where pit stops during any free practice session, qualifying session, sprint qualifying session, sprint session or the race may be carried out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |