Tot zover de karma-punten.quote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ziggo met ''code rood''
Het is een rode vlag achterlijke idioten.
Je bent zelf.quote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ziggo met ''code rood''
Ik sta weer keurig op 0.quote:Op zondag 3 november 2024 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot zover de karma-punten.
quote:
Nog bozer dan Perez op zijn team!quote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef R-woud93 het volgende:
Ziggo met ''code rood''
Onjuist.quote:
Zeker welquote:
Dit dus.quote:Op zondag 3 november 2024 14:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als Norris op kop ligt hebben we 100% raceafstand.
Als Norris uitvalt, wordt de race vervroegd afgevlagd en halve / geen punten uitgedeeld.
Nee, 14 minuten geleden.quote:Op zondag 3 november 2024 15:44 schreef Lichtloper het volgende:
16:30 uur de start toch? Te lui om op te zoeken
Nee, alle leden van Viaplay hebben F1 tv toch?quote:
De GP is gewoon om 18:00, let maar opquote:
Ik let opquote:Op zondag 3 november 2024 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De GP is gewoon om 18:00, let maar op
Flesje Amstel?quote:Op zondag 3 november 2024 15:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De GP is gewoon om 18:00, let maar op
Ja,maar dan heb je viaplay commentaar met de worldfeed qua beeld, dus dat schiet niet op.quote:Op zondag 3 november 2024 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, alle leden van Viaplay hebben F1 tv toch?
Je kan ook gewoon F1TV commentaar erbij pakken.quote:Op zondag 3 november 2024 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja,maar dan heb je viaplay commentaar met de worldfeed qua beeld, dus dat schiet niet op.
ooh, ik doelde op 10 punten tov Max. Als hij er 25 pakt is het sowieso einde verhaal voor dn Max.quote:Op zondag 3 november 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft er gemiddeld 12 per raceweekend nodig. Dat wordt 6,5 als ie nu 25 punten pakt.
Jawel, dat schiet voor het Viaplay volk dus wel opquote:Op zondag 3 november 2024 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja,maar dan heb je viaplay commentaar met de worldfeed qua beeld, dus dat schiet niet op.
Je SKy en F1 TV commentaar kiezen.quote:Op zondag 3 november 2024 15:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk wel uit van een rollende startquote:
Volgens mij wel, maar bij de kwalificatie kwam er een gaar muziekje onder de beelden van niks ipv gewoon even naar de studioquote:Op zondag 3 november 2024 15:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, alle leden van Viaplay hebben F1 tv toch?
Precies, F1TV kan zonder Viaplay, Viaplay kan niet zonder F1TVquote:Op zondag 3 november 2024 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon F1TV commentaar erbij pakken.
Daar heb ik geen problemen mee eigenlijkquote:Op zondag 3 november 2024 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar bij de kwalificatie kwam er een gaar muziekje onder de beelden van niks ipv gewoon even naar de studio
Het is overigens Viaplay.quote:Op zondag 3 november 2024 15:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Precies, F1TV kan zonder Viaplee, Viaplee kan niet zonder F1TV
Is aangepastquote:
Daarom ben jij een moderator.quote:Op zondag 3 november 2024 15:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee eigenlijk
Eens, users die ''Viaplee'' zeggen nemen we niet serieus.quote:
*zet R-woud op het lijstje*quote:Op zondag 3 november 2024 15:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eens, users die ''Viaplee'' zeggen nemen we niet serieus.
Ik vind viaplee makkelijker typen, verder vrij onschuldig woordgrapje.quote:
En ik maar hopen dat ie p15 zou starten.quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 15:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vind viaplee makkelijker typen, verder vrij onschuldig woordgrapje.
Of krijg ik nu ook een taakstraf?
Technisch gezien is het p16 momenteel, want Albon is er niet.quote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat ie p15 zou starten.
Het is circuit afhankelijk waar het meeste voordeel is. In Silverstone zijn het zelfs de middelste pitboxen, als ik dit mag gelovenquote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, lijkt er wel op, want RB is inderdaad niet altijd achterin, maar wist niet dat dat een keuze was, dacht gewoon meer keuze/logica van FIA ofzo, want had nergens anders gelezen dat dat zo werkt
En volgens de Sporting Regulations wijst de FIA de pitboxen aan.quote:Volgens Buscombe heeft Red Bull niet altijd een nadeel. 'Aan de andere kant zijn er ook andere circuits waar de volgorde andersom is.' Dat is echter op slechts enkele circuits het geval, want doorgaans staat de constructeurskampioen aan het begin van de pitstraat. In Silverstone staan de topteams in het midden vanwege de lage ligging van de pitstraat vergeleken met het rechte stuk, om het zicht voor de toeschouwers te verbeteren, en verder zijn er slechts vier circuits waar Red Bull aan het einde staat. Dit betekent dus negentien keer nadeel in 24 weekenden tijd.
quote:The FIA will allocate garages and an area in the pit lane on an equal basis where each Competitor may work and, within each of these designated garage areas, one position where pit stops during any free practice session, qualifying session, sprint qualifying session, sprint session or the race may be carried out.
Denk je nog steeds dat het niet droog gaat zijn?quote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Technisch gezien is het p16 momenteel, want Albon is er niet.
Alonso schijnbaar toch niet pitlane start, welke kutjournalist beweerde wat anders?
Als Yuki Norris eraf rijdt dan zit die volgend jaar zeker in het stoeltje van Perezquote:Op zondag 3 november 2024 15:54 schreef QuidProJoe het volgende:
Yuki > [Goddelijke Wind] > Lando Norris
Ja stoer ook, ik bedoel Martin had ook gewoon 2e kunnen gaan rijden. Maar dan zo in gevecht gaan, topquote:
m.i. is het ook wat amateuristisch om een kwalificatie in deze omstandigheden zo kort voor de race te houden, terwijl je ook gewoon een sprint(kwalificatie)uitslag hebt die je best als opstelling kan hanteren voor de race. Je weet dat de kans groot is op crashes die niet meer op te lossen zijn voor de race.quote:
Baan is nat. I rest my case.quote:Op zondag 3 november 2024 15:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Denk je nog steeds dat het niet droog gaat zijn?
Hij heeft alles te verliezen ja maar ging er wel gewoon voor, mooi om te zien!quote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja stoer ook, ik bedoel Martin had ook gewoon 2e kunnen gaan rijden. Maar dan zo in gevecht gaan, top
Hopelijk gaat het niet weer regenen, starten op een natte baan die langzaam opdroogt geeft altijd mooie races.quote:
Ze hadden ook wat rustiger kunnen rijden.quote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
m.i. is het ook wat amateuristisch om een kwalificatie in deze omstandigheden zo kort voor de race te houden, terwijl je ook gewoon een sprint(kwalificatie)uitslag hebt die je best als opstelling kan hanteren voor de race. Je weet dat de kans groot is op crashes die niet meer op te lossen zijn voor de race.
quote:Op zondag 3 november 2024 15:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Yuki Norris eraf rijdt dan zit die volgend jaar zeker in het stoeltje van Perez![]()
Blijkbaar schuiven ze eerst iedereen op voordat ze de straf uitdelen, anders had Colapinto (P19) er niet voor kunnen staan.quote:
En dan de laatste 10 laps weer natquote:Op zondag 3 november 2024 15:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet weer regenen, starten op een natte baan die langzaam opdroogt geeft altijd mooie races.
waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 3 november 2024 15:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En dan de laatste 10 laps weer nat
Er is meer nattigheid nodig, McLaren is te snel op een opdrogende baan.quote:Op zondag 3 november 2024 15:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het niet weer regenen, starten op een natte baan die langzaam opdroogt geeft altijd mooie races.
Standaardprocedure. Als er op zaterdag niet gekwalificeerd kan worden proberen ze het op zondag. Pas daarna kijken ze naar andere sessies, als er geen kwalificatie mogelijk is.quote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
m.i. is het ook wat amateuristisch om een kwalificatie in deze omstandigheden zo kort voor de race te houden, terwijl je ook gewoon een sprint(kwalificatie)uitslag hebt die je best als opstelling kan hanteren voor de race. Je weet dat de kans groot is op crashes die niet meer op te lossen zijn voor de race.
Dit is toch ook wel anders geweest of is dat een gevalletje herinneringsverfraaļng mijner zijdes?!quote:Op zondag 3 november 2024 15:58 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar schuiven ze eerst iedereen op voordat ze de straf uitdelen, anders had Colapinto (P19) er niet voor kunnen staan.
Norris ligt voor bocht 4 laatste.quote:Op zondag 3 november 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer nattigheid nodig, McLaren is te snel op een opdrogende baan.
Ga dan ook een regendans doenquote:Op zondag 3 november 2024 16:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer nattigheid nodig, McLaren is te snel op een opdrogende baan.
Volgens mij is dat inderdaad recent (een paar jaar geleden) aangepast.quote:Op zondag 3 november 2024 16:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit is toch ook wel anders geweest of is dat een gevalletje herinneringsverfraaļng mijner zijdes?!
wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 3 november 2024 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu heb ik honger, terwijl ik 2 uren terug al 900 calorieėn heb opgegeten en gedronken.
Van een Big Mac krijg je alleen maar meer honger jaquote:Op zondag 3 november 2024 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu heb ik honger, terwijl ik 2 uren terug al 900 calorieėn heb opgegeten en gedronken.
Chips en drinkvoedingquote:
Balen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad recent (een paar jaar geleden) aangepast.
thuisbezorgd.nl of ubereats.nlquote:Op zondag 3 november 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk schieten ze wel op met die race, ik moet nog eten kopen en koken.
Hier snertquote:Op zondag 3 november 2024 16:03 schreef Zipportal het volgende:
Straks een pizzaatje. Typisch Braziliaans. @:3rr0r
Dat kon niet tussen 13.00 en nu?quote:Op zondag 3 november 2024 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Hopelijk schieten ze wel op met die race, ik moet nog eten kopen en koken.
Ik heb nootjes en bruineboterhammetkaasdrinkvoedingen.quote:
Dat is niks. Ik doe sinds 5 weken aan dat intermittent fasting. De laatste 4 uur van die 16 rammelt mijn maag standaard. Maar het werkt wel, 6.5 kilo kwijt in 5 weken tijd. Alleen geen cola drinken was in het begin een probleem.quote:Op zondag 3 november 2024 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Je kan een salade bestellen.quote:Op zondag 3 november 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu echt iets gezonder eten
Kruidnoten!quote:Op zondag 3 november 2024 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet nu echt iets gezonder eten
Wat zijn de regels momenteel bij afbreken race? Weet dat allemaal niet meerquote:Op zondag 3 november 2024 16:07 schreef SiGNe het volgende:
Over 40 minuten regen die alleen maar zwaarder wordt
Gevolg is wel dat hij er meer nadeel van ondervindt dan dat hij op P17 had gekwalificeerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |