abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 november 2024 @ 23:43:27 #201
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215469604
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 21:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Hij is weer doorgedraaid...nu mag de pers van hem wel beschoten worden. Hij heeft net Liz Cheney bedreigd (en wordt ervoor onderzocht) en nu dit.
Die gek is oncontroleerbaar...
:')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215469689
Trump kan het niet meer bijbenen waar hij is, totaal de weg kwijt:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215469771
In Florida staan de studenten, first time voters uuuuuren in de rij met té weinig stemhokjes’.
twitter

Dat schiet niet op. Dan een aparte post, want die pakt wel de tweet.
pi_215469779
OK. Dan was ik ongeduldig.

Nu spreekt Harris at a Michigan rally.
Wat zij goed doet iedere rally: de introductie wordt gedaan door een first time voter. “I see you” Gen z
  maandag 4 november 2024 @ 00:20:24 #205
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215469949
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef AnneX het volgende:
OK. Dan was ik ongeduldig.

Nu spreekt Harris at a Michigan rally.
Wat zij goed doet iedere rally: de introductie wordt gedaan door een first time voter. “I see you” Gen z
Waar volg je al die toespraken trouwens? Linkje?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215470001
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2024 00:20 schreef JAM het volgende:

[..]
Waar volg je al die toespraken trouwens? Linkje?
Live stream MSNBC:

https://www.livenewsmag.com/msnbc-news-live-stream/
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215470019
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 21:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[ x ]

Hij is weer doorgedraaid...nu mag de pers van hem wel beschoten worden. Hij heeft net Liz Cheney bedreigd (en wordt ervoor onderzocht) en nu dit.
Die gek is oncontroleerbaar...

[ x ]

En zo is het...hoe harder hij nu al fraude roept, hoe zekerder je weet dat hij weet dat hij slecht voor staat...
Trump's spox over het beschieten van de pers:

twitter
  maandag 4 november 2024 @ 00:47:21 #208
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215470060
quote:
81s.gif Op maandag 4 november 2024 00:35 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Trump's spox over het beschieten van de pers:

[ x ]
The media was... Ja-ja.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_215470303
De officiele uitslag van Arizona gaat 10-13 dagen duren aldus de SoS Adrian Fontes.
pi_215470403
In Georgia hebben de Republikeinen weer iets bedacht om Democratische stemmen te onderdrukken:

twitter

quote:
What's interesting is they're challenging these ballots in 7 counties that are Democratic-leaning. There are Republican-leaning counties in the Georgia offering the same service that are not named in the lawsuit.
twitter

[ Bericht 17% gewijzigd door Kijkertje op 04-11-2024 03:14:04 ]
pi_215470493
Steve Kornacki analyse:

Bekijk deze YouTube-video

quote:
Steve Kornacki, national political correspondent for MSNBC, talks about the latest results from polling by NBC News, including what may be the largest gender gap in U.S. history by far, and some insights on where observers will be looking for early insights as results begin to come in on Election Night.

Harris: Pennsylvania + Michigan + Wisconsin -> 270

[ Bericht 26% gewijzigd door Kijkertje op 04-11-2024 05:55:29 ]
  maandag 4 november 2024 @ 06:19:55 #212
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_215470549
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 23:41 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Jongeren worden vaak gemist in de peilingen volgens mij.
Hoge opkomst van met name jongeren is gunstig voor Harris. Een Landslide-overwinning van Harris is niet onmogelijk (wel is de kans erop nog steeds heel klein) en hopelijk betekent dit wel dat als Harris beter presteert dan verwacht, wij dan verlost worden van MAGA en er in 2028 een gematigder Republikeinse Kandidaat mee gaat doen (Nikki Haley of George W. Bush-type).
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_215470596
Weetjes! Ohio: 1 stembureau per district.
Bijv.: in district met 12.000 Reps staat er één en in een district met 1,3 miljoen Dems staat er één.
Welke democratie? Greatest on earth!

Regels om na te leven:
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 04-11-2024 07:05:22 ]
  maandag 4 november 2024 @ 07:01:33 #214
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215470617
Prachtig vakantieland. Maar wat een shitshow rondom die verkiezingen :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215470624
Pas op: een link om de situatie in Ohio te verhelderen.
Bron:
twitter
  maandag 4 november 2024 @ 07:17:35 #216
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215470654
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 07:04 schreef AnneX het volgende:
Pas op: een link om de situatie in Ohio te verhelderen.
Bron:
[ x ]
Wij Europeanen kunnen ons echt niets voorstellen bij de verhoudingen stembureaus en populatie daar. Nog nooit langer dan 2 minuten moeten wachten bij welke verkiezingen dan ook hier in Nederland.
  maandag 4 november 2024 @ 07:38:05 #217
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215470700
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 07:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wij Europeanen kunnen ons echt niets voorstellen bij de verhoudingen stembureaus en populatie daar. Nog nooit langer dan 2 minuten moeten wachten bij welke verkiezingen dan ook hier in Nederland.
En laat me raden: in armere buurten en achterstandsgebieden moet je veeeel langer in de rij staan daar.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 4 november 2024 @ 07:44:38 #218
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_215470722
Begin de dag met een lach...wie kent deze glimmende parel nog van 2 jaar geleden :D

twitter
pi_215470779
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 07:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Volgens mij valt het aantal stembureaus nog wel mee (ongeveer de helft per inwoner ten opzichte van wat Nederland heeft). Was het niet zo dat er alleen over veel meer zaken gestemd wordt in de VS waardoor invullen langer duurt?
pi_215470820
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 07:01 schreef matthijst het volgende:
Prachtig vakantieland. Maar wat een shitshow rondom die verkiezingen :D
Niet alleen rondom verkiezingen. De mass-shootings, het enorme politiegeweld, het feit dat naar eigen standaard 12-15% van de Amerikanen onder de armoedegrens leeft (en die grens is nog discutabel laag), 5% van de werkenden heeft minstens 2 banen met opgeteld meer dan 70 uur werk om rond te komen, veel mensen zonder pensioen die dus tot hun dood moeten werken (AOW bestaat niet), rare acties de laatste jaren zoals het verbod op bepaalde boeken, zo'n 40% van de Amerikanen heeft obesitas, zo'n 30% van de volwassen Amerikanen is gokverslaafd en zo kun je nog wel even doorgaan.

Qua natuur is het in bepaalde gedeeltes een prachtig land, qua mensen en politiek is het al decennia een puinhoop.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  maandag 4 november 2024 @ 08:14:15 #221
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215470843
twitter

Geen Taylor Swift maar wel andere artiesten
pi_215470973
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 08:14 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Geen Taylor Swift maar wel andere artiesten
Swift zit gewoon bij haar vriend in het publiek: https://www.dailymail.co.(...)-buccaneers-nfl.html
Ik snap het ook wel, als je zo'n groot aantal fans hebt zitten daar gegarandeerd een hoop Republikeinen tussen. Het risico lopen die te verliezen is wel een heel grote inzet voor het algemene belang. En dat terwijl uit niets blijkt dat ze echt bijzonder in politiek geïnteresseerd is of dat ze uit een politiek nest komt. Ze heeft iedereen opgeroepen zich te registreren en onderzoek te doen en zelf aangegeven Harris te stemmen. Dat is net wat meer neutraal dan echt achter Harris gaan staan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_215470974
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 07:54 schreef kipknots het volgende:

[..]
Volgens mij valt het aantal stembureaus nog wel mee (ongeveer de helft per inwoner ten opzichte van wat Nederland heeft). Was het niet zo dat er alleen over veel meer zaken gestemd wordt in de VS waardoor invullen langer duurt?
Het is nog niet eens zozeer het aantal, maar vooral ook de distributie. Ohio is inderdaad tekenend, met 1 stemlocatie per 'county'. Klinkt niet gek, totdat je je beseft dat dat feitelijk hetzelfde is alsof elke gemeente in Nederland 1 stemlokaal krijgt. Geen punt voor Schubbekutveen, wel voor Amsterdam, Rotterdam en Den Haag natuurlijk.
En heel toevallig zijn stedelijke gebieden waar men hinder van degelijke maatregelen ondervindt een stuk blauwer dan kleine rurale counties.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 4 november 2024 @ 08:35:23 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215470975
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 07:54 schreef kipknots het volgende:

[..]
Dat klopt ook wel ja. Ze mogen ook gelijk stemmen voor senaat, district, aanklagers, soms zelf schoolbesturen dacht ik.

Voter surpression is wel echt een ding daar. Sommige gebieden hebben relatief wel echt minder stembureaus om men daar te ontmoedigen om te stemmen. Dat is wel echt bizar.
pi_215471010
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 08:34 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het is nog niet eens zozeer het aantal, maar vooral ook de distributie. Ohio is inderdaad tekenend, met 1 stemlocatie per 'county'. Klinkt niet gek, totdat je je beseft dat dat feitelijk hetzelfde is alsof elke gemeente in Nederland 1 stemlokaal krijgt. Geen punt voor Schubbekutveen, wel voor Amsterdam, Rotterdam en Den Haag natuurlijk.
En heel toevallig zijn stedelijke gebieden waar men hinder van degelijke maatregelen ondervindt een stuk blauwer dan kleine rurale counties.
Dit is vooral bij de early votes, wat ik zo kan vinden. Op election day zelf zijn er veel meer stembureaus.

Dat staat ook hier bijvoorbeeld: https://www.reddit.com/r/(...)r_12_million_people/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')