De 1-1 hangt in de lucht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
Dit blijft denk ik niet bij slechts èèn goal.
Fijn voor mij als neutrale kijkerquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
Dit blijft denk ik niet bij slechts èèn goal.
Punten technisch, wat zie je het liefst?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fijn voor mij als neutrale kijker
Winst PSVquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Punten technisch, wat zie je het liefst?
Tja beste kopper van Europa.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je speelt tegen de Jong die legt er zo een onterechte corner in.
Specialiteit
De act van Wout is nog vermoeiender dan die van jou, en dat is een knappe prestatie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:24 schreef Paul het volgende:
Hadden jullie Wout gezien voor de wedstrijd dat hij bijbel las
[ x ]
https://x.com/ESPNnl/stat(...)WHQVE42KRIeyNpQ&s=19
Voorsprong vasthouden tot de rust en dan knallen in het tweede bedrijf.quote:
Ze hebben een fatsoenlijke trainer en zijn een paar keer ontsnapt door late goals van supersub Weghorst.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax is echt bizar vooruitgegaan in een paar maanden tijd.
Die zou ik samen met Flamingo in de rust wisselenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saibari speelt echt helemaal kut.
PSV heeft niet zo heel veel te vertellen ondanks de voorsprong.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben een fatsoenlijke trainer en zijn een paar keer ontsnapt door late goals van supersub Weghorst.
Verder is het nog steeds niet veel.
Een week.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax is echt bizar vooruitgegaan in een paar maanden tijd.
Krijgt die wel eens speeltijd? Was vergeten dat die bij PSV was gekomen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Til uiteraard ook mia. Dusja dan speel je een lastige pot. Ik zou zeggen Perisic op 10 maar dat kan die opa vast niet meer aan.
Wie is dit danquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
020 commentator roept dat 020 beter is \
keihard gelachen
In deze wedstrijd merk je dat ze een paar middenvelders missenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
PSV heeft niet zo heel veel te vertellen ondanks de voorsprong.
Ook nog denken dat het niet PSV is dat dit toelaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
PSV heeft niet zo heel veel te vertellen ondanks de voorsprong.
Die staat rechtsbuiten en speelt relatief goed hans.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijgt die wel eens speeltijd? Was vergeten dat die bij PSV was gekomen.
Zit er niet meer in voor de rust.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
heeft ajax al een echte kans gehad
Is gewoon zo klaas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
verdiende gelijkmaker hahahahahah wat een debiel die commentator
Precies. Absurd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
020 commentator roept dat 020 beter is \
keihard gelachen
Jullie middenveld is onzichtbaar vandaag poehquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mokervrij. Wie pakt hem op he?
Maat jullie worden hier ook al tactisch overklastquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ook nog denken dat het niet PSV is dat dit toelaat.
CR7 is voor Feyenoordquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maat jullie worden hier ook al tactisch overklast
Henderson begint de lijntjes echt uit te zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie middenveld is onzichtbaar vandaag poeh
Tillman moet alles oplossen en Perisic. Til en Saibari bestaan nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet steeds voor te stellen.quote:
Gohquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doet ie al de hele tijd maar nu lijkt het op zn plek te vallen. Al moet ik het nog maar zien tegen de kleintjes dan heb je niet zoveel ruimte natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Henderson begint de lijntjes echt uit te zetten.
Nouja, hij stijgt er nu wel echt bovenuit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat doet ie al de hele tijd maar nu lijkt het op zn plek te vallen. Al moet ik het nog maar zien tegen de kleintjes dan heb je niet zoveel ruimte natuurlijk.
Een nieuwe God is geboren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Italiaans trainertje troeft in een week die van Feyenoord en PSV af.
Die komt zo weer tevoorschijn als Ajax een keer punten verneukt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
@:Caland
Heeft nog steeds zijn woorden niet teruggenomen.
Geen idee wat dat is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan jullie Nemesis streamen?
Disney+ is kutquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gaan jullie Nemesis streamen?
Oh, nee dat ga ik niet kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Serie over de ex-staatssecretaris van Financiën
Wel weer doorgeslikt hoop ik?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik keek net een minuut op LinkedIn. Moest een beetje overgeven in mn mond.
Ben je Open to Work?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:38 schreef Poepz0r het volgende:
Ik keek net een minuut op LinkedIn. Moest een beetje overgeven in mn mond.
Ik moet nog steeds lachen om zijn volharding. Makkelijk 2e. Op iedere positie beter dan Ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt zo weer tevoorschijn als Ajax een keer punten verneukt.
Dat Farioli een soort Advocaat is (lol)
Ik vind Ajax ook niet heel geweldig qua materiaal maar het scheelt zoveel als je een trainer hebt die tactische ideeën heeft en de boel goed kan motiveren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen om zijn volharding. Makkelijk 2e. Op iedere positie beter dan Ajax.
Ja maar de spelers.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax ook niet heel geweldig qua materiaal maar het scheelt zoveel als je een trainer hebt die tactische ideeën heeft en de boel goed kan motiveren.
Wat een verademing na Schreuder, Steijn en Schip.
Laat die scheldwoorden even weg.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:43 schreef Poepz0r het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Waarom zou je dit weghalenKlaag bij espn dat hij er nog zit die frikandel
In de Eredivisie heeft niemand natuurlijk geweldig materiaal. Vanmiddag Brighton gezien. Dat is al zoveel beter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax ook niet heel geweldig qua materiaal maar het scheelt zoveel als je een trainer hebt die tactische ideeën heeft en de boel goed kan motiveren.
Wat een verademing na Schreuder, Steijn en Schip.
Guus denkt dat RKC, Almere , Groningen en ga zo maar door 'intensiteit ' kunnen brengen.quote:
Nja opzich doen de Nederlandse clubs het ook wel weer prima in Europa. We hebben matigere jaren gehad in de Eredivisie qua kwaliteit hoor.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In de Eredivisie heeft niemand natuurlijk geweldig materiaal. Vanmiddag Brighton gezien. Dat is al zoveel beter.
Het kwam allemaal alleen maar door gretigheid bij Ajax.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus denkt dat RKC, Almere , Groningen en ga zo maar door 'intensiteit ' kunnen brengen.
Maar hij denkt over het algemeen dat de Eredivisie het niveau van de PL of Bundesliga moet halen ofzo.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het kwam allemaal alleen maar door gretigheid bij Ajax.
Pieter Zwart brengt u weer op de hoogte straks dat de rol van Akpom cruciaal is in het doorstappen van Baas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het kwam allemaal alleen maar door gretigheid bij Ajax.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
psv gaat dit winnen
u las het hier voor het eerst
Op één been ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeetje, Flamingo mag blijven staan
Nee. Alleen een Plan Wquote:
Mokerdik, dan is een uur zat ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is al een half uur rijp voor een wissel
Dan valt de "kwaliteit" op in Nederland. Veel te lang wachten met snel spelen. Til moet gelijk de bal voor het doel brengen. Bergkamp of de Bruijne zien zoiets gelijk. Ze nemen de bal aan kijken rond en de spits is ze al voorbij gerend.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
De ruimtes worden wel megagroot nu
Eens, had ook niet gespeeld als Schouten en Veerman aanwezig warenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is al een half uur rijp voor een wissel
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was buitenspel joh
var doe je werk klootzak
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:13 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was buitenspel joh
var doe je werk klootzak
Okquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen het belachelijk maken van andermans uiterlijk
Me too.quote:
Daarom zeg ik ook niks over Brobbiequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef GGMM het volgende:
Ik ben tegen het belachelijk maken van andermans uiterlijk
quote:
quote:
Vanuit de kleedkamer?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Dams heeft het vrij lastig met Traore. Stukje milkshake.
Dams is al gewisseld.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:15 schreef Bugno3 het volgende:
Dams heeft het vrij lastig met Traore. Stukje milkshake.
PDVquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef CR7 het volgende:
PDV duidelijk met de gedachte al bij de CL.
Piet de Visserquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:18 schreef CR7 het volgende:
Dit was donkerrood. Ongelooflijk schandalig.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:19 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan je misschien nog winnen van PSV B
Binnen. Ik ga ff in m'n tv-stoel zitten. Genieten.quote:
Ik zeg toch dat ik ff weg ben.quote:
Jongetjes die vragen worden overgeslagenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:21 schreef Pablo84 het volgende:
1e helft werd al gevraagd om die ballen gewoon weg te schieten benitez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |