De 1-1 hangt in de lucht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
Dit blijft denk ik niet bij slechts èèn goal.
Fijn voor mij als neutrale kijkerquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
Dit blijft denk ik niet bij slechts èèn goal.
Punten technisch, wat zie je het liefst?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fijn voor mij als neutrale kijker
Winst PSVquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Punten technisch, wat zie je het liefst?
Tja beste kopper van Europa.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je speelt tegen de Jong die legt er zo een onterechte corner in.
Specialiteit
De act van Wout is nog vermoeiender dan die van jou, en dat is een knappe prestatie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:24 schreef Paul het volgende:
Hadden jullie Wout gezien voor de wedstrijd dat hij bijbel las
[ x ]
https://x.com/ESPNnl/stat(...)WHQVE42KRIeyNpQ&s=19
Voorsprong vasthouden tot de rust en dan knallen in het tweede bedrijf.quote:
Ze hebben een fatsoenlijke trainer en zijn een paar keer ontsnapt door late goals van supersub Weghorst.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax is echt bizar vooruitgegaan in een paar maanden tijd.
Die zou ik samen met Flamingo in de rust wisselenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Saibari speelt echt helemaal kut.
PSV heeft niet zo heel veel te vertellen ondanks de voorsprong.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben een fatsoenlijke trainer en zijn een paar keer ontsnapt door late goals van supersub Weghorst.
Verder is het nog steeds niet veel.
Een week.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax is echt bizar vooruitgegaan in een paar maanden tijd.
Krijgt die wel eens speeltijd? Was vergeten dat die bij PSV was gekomen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Til uiteraard ook mia. Dusja dan speel je een lastige pot. Ik zou zeggen Perisic op 10 maar dat kan die opa vast niet meer aan.
Wie is dit danquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
020 commentator roept dat 020 beter is \
keihard gelachen
In deze wedstrijd merk je dat ze een paar middenvelders missenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
PSV heeft niet zo heel veel te vertellen ondanks de voorsprong.
Ook nog denken dat het niet PSV is dat dit toelaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
PSV heeft niet zo heel veel te vertellen ondanks de voorsprong.
Die staat rechtsbuiten en speelt relatief goed hans.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijgt die wel eens speeltijd? Was vergeten dat die bij PSV was gekomen.
Zit er niet meer in voor de rust.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
heeft ajax al een echte kans gehad
Is gewoon zo klaas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:31 schreef klaasweetalles het volgende:
verdiende gelijkmaker hahahahahah wat een debiel die commentator
Precies. Absurd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
020 commentator roept dat 020 beter is \
keihard gelachen
Jullie middenveld is onzichtbaar vandaag poehquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mokervrij. Wie pakt hem op he?
Maat jullie worden hier ook al tactisch overklastquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ook nog denken dat het niet PSV is dat dit toelaat.
CR7 is voor Feyenoordquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maat jullie worden hier ook al tactisch overklast
Henderson begint de lijntjes echt uit te zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie middenveld is onzichtbaar vandaag poeh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |