abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215445377
twitter

Goh, dit werd hier in het begin al gezegd maar toen werd je uitgemaakt voor putin pijper.
pi_215445666
Wtf

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 2 november 2024 @ 10:57:06 #4
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215445812
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 00:23 schreef BlaZ het volgende:

[..]

We kunnen ook kiezen het leger af te schaffen net als Costa Rica en ons verder nergens mee te bemoeien bij wijze van spreke.
Goed hoe je dat opschrijft. Vandaar ook mijn vraag.
Wij hebben enorme internationale pretenties, van mensenrechten, tot aan Rusland bashen, China waarschuwen. We hebben ruzie met de halve wereld onderhand. Daar hoort een enorme opschaling in defensie capaciteit bij.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215446188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 19:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn, de tendens is en was in de hele samenleving niet anders he. Ik zit zelf ondertussen al dik 20 jaar hier op Fok! en ben ondertussen 30+ jaar militair. Maar als ik in al die afgelopen jaren ook maar iets zei over de ongebreidelde onverantwoorde bezuinigingen op defensie was hoongelach mijn deel en moest er vooral niet gezanikt worden want er bestond geen dreiging meer en defensie was compleet overbodig. Het was maar beter dat defensie opgeheven werd en dat het geld maar in iets "nuttigers" gestopt moest worden. Ook hier op Fok! heb ik daar ellenlange discussies over lopen voeren, als je dan zei dreiging Rusland/China zat iedereen te lachen want dat was allemaal maar onzin...

Nou ja, we zien het. En nu is het simpelweg te laat om het been op tijd bij te trekken. Jammer maar helaas.
Ik was en ben het ook oneens met de bezuinigen op defensie. Je moet gewoon als NAVO-land je afspraken nakomen, wat je eerst met elkaar hebt afgesproken.
Maar ik ben het ook oneens om de Donbas en De Krim maar gewoon bij Europa/NAVO te voegen.
  zaterdag 2 november 2024 @ 11:49:18 #6
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215446311
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:35 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik was en ben het ook oneens met de bezuinigen op defensie. Je moet gewoon als NAVO-land je afspraken nakomen, wat je eerst met elkaar hebt afgesproken.
Maar ik ben het ook oneens om de Donbas en De Krim maar gewoon bij Europa/NAVO te voegen.
Oekraine zal opnieuw verdeeld moeten worden en het restant bij de NATO voegen

Maar ik vrees dat putin helemaal niet wil onderhandelen, die gaat door tot rusland economisch kapot is en hij opzij gezet wordt door de huidige oligarchen kliek, dus dat zal het moeten worden een economische oorlog

Putin zal ook met trump niet onderhandelen ,
Putin is verblind door valse haat doordat in zijn ogen de vroegere USSR is afgepakt in 1991
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_215446522
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 20:31 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat Oekraine wel verloren is, maar ik geloof echt niet dat Poetin voorbij de NAVO grenzen gaat.
Oekrane blijft wel bestaan. Ik denk dat zelfs de steden Kramatorsk en Slovjansk wel bij Oekrane kunnen blijven, als ze deze winter tot een wapenstilstand gaan komen.
pi_215446569
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Maar ik vrees dat putin helemaal niet wil onderhandelen, die gaat door tot rusland economisch kapot is en hij opzij gezet wordt door de huidige oligarchen kliek, dus dat zal het moeten worden een economische oorlog

Putin is verblind door valse haat doordat in zijn ogen de vroegere USSR is afgepakt in 1991
Dat ben ik niet met je eens.
Poetin zag het westen van Oekrane met Kiev zich willen aansluiten bij het westen. Poetin (in zijn visie en dat van de meeste Russen) vinden de Donbas en De Krim meer Russisch dan Oekraens.

Poetin wil niet onderhandelen, zolang een deel van Koersk nog door de Oekraners bezet wordt gehouden.
Zelensky wil ook nog niet onderhandelen door weer opnieuw elitetroepen naar de Koerskregio te sturen.
En de Russische militaire top vindt het voorlopig wel prima zo, want nu hebben ze iets meer tijd om bepaalde grenscorrecties in hun voordeel in de Donbas nog voor elkaar te krijgen, zolang de Oekraners nog in de Koerskregio zitten..

[ Bericht 9% gewijzigd door Idisrom op 02-11-2024 12:23:33 ]
  zaterdag 2 november 2024 @ 12:18:32 #9
323876 michaelmoore
pi_215446591
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 12:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Poetin zag het westen van Oekrane met Kiev zich willen aansluiten bij het westen. Poetin (in zijn visie en dat van de meeste Russen) vinden de Donbas en De Krim meer Russisch dan Oekraens.
nou dan houden ze dat toch lekker , als die oorlog maar stopt en Kiev en Odessa bij Oekraine blijven
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 12:11 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Oekrane blijft wel bestaan. Ik denk dat zelfs de steden Kramatorsk en Slovjansk wel bij Oekrane kunnen blijven, als ze deze winter tot een wapenstilstand gaan komen.
Gaat niet gebeuren
quote:
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 2 november 2024 @ 13:10:31 #10
201761 phpmystyle
pi_215446938
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Er zal een opening zijn voor Poetin als wij opgeven dat Oekraiene bij de NAVO komt.
  zaterdag 2 november 2024 @ 13:23:31 #11
323876 michaelmoore
pi_215447036
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er zal een opening zijn voor Poetin als wij opgeven dat Oekraiene bij de NAVO komt.
dan moet er eerst geen oorlog meer zijn anders kan dat niet
En poetin is in 2014 de dombas oorlog begonnen juist om die mogelijkheid uit te sluiten

Poetin zal zeker doorgaan tot ie ook Odessa heeft en aansluiten bij Moldova
Odessa wil ie zoveel mogelijk ongeschonden in handen krijgen , want die is niet te herbouwen
Daarom wordt Odessa centrum ook niet gebombardeerd

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 02-11-2024 20:32:51 ]
  zaterdag 2 november 2024 @ 14:11:19 #12
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215447345
Uitgebreide review van de FN F2000. Hij vind het best een goed wapen.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_215448676
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik snap niet wat het uitmaakt dat er wat N-Koreanen de Russen helpen.
So what?
De Noord-Koreaanse dienstplichtige die naar Oekrane wordt gestuurd voor de glorie van de Grote Maarschalk is op papier net zo waardeloos als GI Joe en zijn vrienden die in het buitenland sterven tegen vijanden die nog niet eens naar de Amerikanen hebben geniest. We kunnen die Noord-Koreanen zien als huurlingen voor Rusland. Hetzelfde laken en pak als het ging om de Britse, Australische en Poolse deelname aan de invasie in Irak (deze drie landen leverden volgens Wikipedia 52.700 soldaten aan de invasie van het land met als belang om hun trouw te laten zien aan de VS en hun internationale samenwerking steviger te verankeren door bloed). Het lijkt op dat Kim Yong Un dezelfde motivatie heeft met Rusland: de samenwerking naar een hogere plan tillen door bloed te verspillen: we kunnen het een internationale principe 'door dik en dun' noemen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Peppert op 02-11-2024 15:58:34 ]
pi_215448684
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 13:10 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat hoeven we niet op te geven: Rusland kan daarover een afspraak maken met Oekrane.

Maar helaas heeft Rusland een slechte reputatie in het nakomen van afspraken.
pi_215448736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 12:16 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik mis hier het stuk dat Oekrane een soeverein land is dat zelf kan bepalen welke koers ze varen.

quote:
Poetin wil niet onderhandelen, zolang een deel van Koersk nog door de Oekraners bezet wordt gehouden.
Daarvoor ook niet.

quote:
Zelensky wil ook nog niet onderhandelen door weer opnieuw elitetroepen naar de Koerskregio te sturen.
En de Russische militaire top vindt het voorlopig wel prima zo, want nu hebben ze iets meer tijd om bepaalde grenscorrecties in hun voordeel in de Donbas nog voor elkaar te krijgen, zolang de Oekraners nog in de Koerskregio zitten..

Dat deed Rusland daarvoor ook al.

Je relaas raakt kant noch wal.
  zaterdag 2 november 2024 @ 16:02:39 #16
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215448765
oO<
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_215448836
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 15:53 schreef Peppert het volgende:

[..]
De Noord-Koreaanse dienstplichtige die naar Oekrane wordt gestuurd voor de glorie van de Grote Maarschalk is op papier net zo waardeloos als GI Joe en zijn vrienden die in het buitenland sterven tegen vijanden die nog niet eens naar de Amerikanen hebben geniest. We kunnen die Noord-Koreanen zien als huurlingen voor Rusland. Hetzelfde laken en pak als het ging om de Britse, Australische en Poolse deelname aan de invasie in Irak (deze drie landen leverden volgens Wikipedia 52.700 soldaten aan de invasie van het land met als belang om hun trouw te laten zien aan de VS en hun internationale samenwerking steviger te verankeren door bloed). Het lijkt op dat Kim Yong Un dezelfde motivatie heeft met Rusland: de samenwerking naar een hogere plan tillen door bloed te verspillen: we kunnen het een internationale principe 'door dik en dun' noemen.
Ik snap de ophef erover niet. In elke krant kopte het.
Dacht meer van: ten eerste was dat te verwachten en ten tweede: so what.
Vakman pur sang
pi_215448878
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik snap de ophef erover niet. In elke krant kopte het.
Dacht meer van: ten eerste was dat te verwachten en ten tweede: so what.
Het is heel simpel. Het is zelfverdediging als Amerikanen en European heinde en ver troepen stationeren, militaire oefeningen houden en landen aanvallen, maar een gevaar voor de internationale orde als de schoen aan de andere kant valt. De politiek, (sociale) media en denktank circuit zijn twee handen op een buik in de meeste landen (de voornaamste vormgevers van de publieke opinie) als het gaat om internationale politiek. Het verschil in ideologie zit hem voornamelijk in het binnenlandse beleid.
pi_215448944
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:10 schreef Peppert het volgende:

[..]
Het is heel simpel. Het is zelfverdediging als Amerikanen en European heinde en ver troepen stationeren, militaire oefeningen houden en landen aanvallen, maar een gevaar voor de internationale orde als de schoen aan de andere kant valt. De politiek, (sociale) media en denktank circuit zijn twee handen op een buik in de meeste landen (de voornaamste vormgevers van de publieke opinie) als het gaat om internationale politiek. Het verschil in ideologie zit hem voornamelijk in het binnenlandse beleid.
Praat jij wel over hetzelfde onderwerp?

Oh je bedoelt “het westen” doet het ook en nu reageert de media verontwaardigd?
Vakman pur sang
  zaterdag 2 november 2024 @ 16:14:54 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215449004
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 12:11 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de wapenstilstandslijn moet gaan bepalen wat bij Oekrane komt en wat bij Rusland maar de voorkeur van de lokale bevolking. Al is dat natuurlijk nu niet altijd objectief meer te bepalen door een stemming. Veel pro-Oekraners zijn natuurlijk gevlucht
The End Times are wild
pi_215449100
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:14 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de wapenstilstandslijn moet gaan bepalen wat bij Oekrane komt en wat bij Rusland maar de voorkeur van de lokale bevolking. Al is dat natuurlijk nu niet altijd objectief meer te bepalen door een stemming. Veel pro-Oekraners zijn natuurlijk gevlucht
Je kunt je ook afvragen wat de bevolking wil.
Rusland zal propageren voor een gouden toekomst.
De EU heeft gefaald in de ogen van de Oekraners en het toelatingsproces is lang en vol met regels die niet echt past bij de Oekraense cultuur.
Vakman pur sang
pi_215449208
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Praat jij wel over hetzelfde onderwerp?

Oh je bedoelt “het westen” doet het ook en nu reageert de media verontwaardigd?
De media vindt het allemaal best als dit soort internationale 'gedrag' (troepen en materieel duizenden kilometers buiten de eigen grenzen stationeren) maar voorbehouden blijft aan Amerikanen en Europeanen. De verontwaardiging zit hem in dat Noord-Korea besloten heeft haar bondgenootschap met de Russen te ontwikkelen door troepen ver buiten haar eigen grenzen te sturen. Het veroorzaakt een bepaalde 'stress (PSYOP)' die men in deze contreien niet kent ook al gaat het om een zwak land als Noord-Korea. Het bleef de afgelopen generaties meestal bij Arabieren, Aziaten of Afrikanen die een soortgelijke stress moesten ervaren door het wapengekletter en kanonneerbootpolitiek van de Amerikanen en Europeanen en dat voor talloze generaties.

[ Bericht 11% gewijzigd door Peppert op 02-11-2024 16:53:30 ]
  zaterdag 2 november 2024 @ 17:02:30 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215449383
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Je kunt je ook afvragen wat de bevolking wil.
Rusland zal propageren voor een gouden toekomst.
De EU heeft gefaald in de ogen van de Oekraners en het toelatingsproces is lang en vol met regels die niet echt past bij de Oekraense cultuur.
Ik denk dat het vooral om etniciteit gaat. Russen zullen eerder voor aansluiting bij Rusland kiezen.

Als ik etnische Rus was koos ik echter voor aansluiting bij Oekrane omdat als de oorlog voorbij is, er enorm veel EU-geld naar Oekrane gaat stromen. Onder de vlag van Oekrane zal het veel beter toeven zijn
The End Times are wild
pi_215449395
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:02 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat het vooral om etniciteit gaat. Russen zullen eerder voor aansluiting bij Rusland kiezen.

Als ik etnische Rus was koos ik echter voor aansluiting bij Oekrane omdat als de oorlog voorbij is, er enorm veel EU-geld naar Oekrane gaat stromen. Onder de vlag van Oekrane zal het veel beter toeven zijn
Het is al vrij snel beter toeven dan in Rusland.
Dit, dus.
pi_215449406
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar gaat het wel op lijken, maar dan is de uitkomst van deze oorlog nog wel spannend voor de Oekraners.
Vakman pur sang
pi_215449414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Het is al vrij snel beter toeven dan in Rusland.
Vergeet niet dat Oekrane nog veel armer (was) dan Rusland.
Vakman pur sang
pi_215449985
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:07:52 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215450021
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Daar gaat het wel op lijken, maar dan is de uitkomst van deze oorlog nog wel spannend voor de Oekraners.
Ik snap niet waarom ze wat fringe gebieden met een niet-Oekraense bevolking die niet bij Oekrane wil horen zo graag willen hebben.. ik zou zeggen: laat gaan en maak van de rest iets moois
The End Times are wild
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:11:04 #29
323876 michaelmoore
pi_215450045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom ze wat fringe gebieden met een niet-Oekraense bevolking die niet bij Oekrane wil horen zo graag willen hebben.. ik zou zeggen: laat gaan en maak van de rest iets moois
Dat gaat putin niet doen , die stopt niet
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:11:58 #30
323876 michaelmoore
pi_215450050
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vergeet niet dat Oekrane nog veel armer (was) dan Rusland.
was jij wel eens in Kiev geweest ?? Dat noem ik niet arm he

het platteland is niet anders dan dat van hongarije of roemenie
pi_215450101
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2024 14:11 schreef ExTec het volgende:
Uitgebreide review van de FN F2000. Hij vind het best een goed wapen.

[ x ]
Een bullpup wapen, de een zweert er bij en de ander vindt het niks... Ik hoor bij het laatste kamp. Ik heb nog met De Steyr geschoten als onderdeel van de beproevingen voor de vervanging van de FAL... Ik kon daar niet aan wennen.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:19:03 #32
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215450113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:11 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat gaat putin niet doen , die stopt niet
Deze oorlog is een groot fiasco voor Poetin. Iedereen kan zien hoe feitelijk zwak zijn leger is. Maanden bezig met zijn beste troepen om een gat van 10.000 inwoners in te nemen.
The End Times are wild
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:21:37 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215450143
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Een bullpup wapen, de een zweert er bij en de ander vindt het niks... Ik hoor bij het laatste kamp. Ik heb nog met De Steyr geschoten als onderdeel van de beproevingen voor de vervanging van de FAL... Ik kon daar niet aan wennen.
Zijn ze ook niet minder betrouwbaar? Omdat een complexer mechanisme me nodig lijkt?
The End Times are wild
pi_215450166
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:21 schreef LXIV het volgende:
Zijn ze ook niet minder betrouwbaar? Omdat een complexer mechanisme me nodig lijkt?
Boerenverstand zegt ja... Ik weet niet wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven om te kiezen voor de Diemaco maar ik vond het schieten met de Steyr echt drie keer niks.
pi_215450189
Naja, alles om Oekrane uit de EU te houden. Anders komen Russen erachter dat je in het westen meer centen kan verdienen, en dan valt het doek voor Putin/Kremlin.
pi_215450233
Verkeerd
Heel veel sambal
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:32:32 #38
201761 phpmystyle
pi_215450282
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 15:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat hoeven we niet op te geven: Rusland kan daarover een afspraak maken met Oekrane.

Maar helaas heeft Rusland een slechte reputatie in het nakomen van afspraken.
Wij ook niet, wij schenden Boekarest memorandum. En later, bij monde van Merkel ook de Minsk akkoorden. Die waren bedoeld om Poetin te fucken.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:36:52 #39
201761 phpmystyle
pi_215450349
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:37 schreef Peppert het volgende:

[..]
De media vindt het allemaal best als dit soort internationale 'gedrag' (troepen en materieel duizenden kilometers buiten de eigen grenzen stationeren) maar voorbehouden blijft aan Amerikanen en Europeanen. De verontwaardiging zit hem in dat Noord-Korea besloten heeft haar bondgenootschap met de Russen te ontwikkelen door troepen ver buiten haar eigen grenzen te sturen. Het veroorzaakt een bepaalde 'stress (PSYOP)' die men in deze contreien niet kent ook al gaat het om een zwak land als Noord-Korea. Het bleef de afgelopen generaties meestal bij Arabieren, Aziaten of Afrikanen die een soortgelijke stress moesten ervaren door het wapengekletter en kanonneerbootpolitiek van de Amerikanen en Europeanen en dat voor talloze generaties.

Mooi omschreven.
pi_215450384
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:07 schreef LXIV het volgende:

[..]
Volgens mij was het nogal twijfelachtig of in desbetreffende regio’s een meerderheid zich bij Rusland wilt/wilde aansluiten. En het is ook niet alsof Rusland die mensen wat boeit ofzo, alles wordt daar platgewalst als het niet onder Russische controle staat. Of daar dan pro Russen wonen of niet interesseert ze niet.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:40:25 #41
201761 phpmystyle
pi_215450408
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Deze oorlog is een groot fiasco voor Poetin. Iedereen kan zien hoe feitelijk zwak zijn leger is. Maanden bezig met zijn beste troepen om een gat van 10.000 inwoners in te nemen.
Je overdrijft.
Begin 2022 konden wij schaterlachen om al hun flaters in en rondom Kiev.
Maar nu vechten ze tegen een gigantisch leger dat gestocked wordt door de EU en USA. Het zou raar zijn als de Russen er doorheen zouden lopen alsof het slagroom is.
pi_215450429
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 22:37 schreef phpmystyle het volgende:
Wat ik oprecht bijzonder vind, en niet zo goed begrijp is dat Oekraiene al ongeveer 3 jaar in oorlog is, en dat wij ontzettend veel (lege) toezeggingen doen. Maar dat het in al die tijd niet is gelukt om capaciteit te bouwen om wapens, voertuigen, en munitie te produceren.

Het verhaal over "supply chain", human resource en andere blablabla vind ik geen argument. 80 jaar geleden kon het Westen (maar ook de Duitsers) veel sneller overgaan tot massale productie van militaire middelen. En nu in de moderne tijd lukt dat zelfs na 3 jaar nog niet.
Iets wegbezuinigen is met een pennenstreek geregeld en kost nog geen minuut. Iets opnieuw opbouwen kost jaren. We zijn natuurlijk in de loop der jaren compleet getransformeerd naar een kenniseconomie waarbij de vakmensen, zeg maar de LTS en MTS'ers van vroeger een beetje belachelijk zijn gemaakt want hoezo zou je met je handen moeten werken en vies worden? Beter ga je studeren en kun je geld binneharken op de Zuid-as... Dat is natuurlijk leuk als alles van een leien dakje loopt maar als er serieus met de handjes gearbeit moet worden gaan dat soort mensen het verschil zeker niet maken...
pi_215450491
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:19 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat moet nog maar blijken. Het is imo een wake-up call dat oorlogen op het europees continent nog altijd een verschijnsel zijn dat regelmatig optreedt en dat overheden daar veel meer middelen voor ter beschikking zullen moeten stellen. Daarnaast dat nucleaire proliferatie voorlopig van levensbelang is om als land te kunnen blijven bestaan. We kunnen niet rekenen op kernwapens van anderen, je moet ze zelf ontwikkelen en er als land directe controle over hebben. De situatie van Taiwan en Oekrane bewijzen dit feit onomstotelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 02-11-2024 18:50:06 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:45:23 #45
201761 phpmystyle
pi_215450497
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:44 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik meende dat die Russische rantsoenen altijd uit gebakken hond en bedorven rommel bestonden? Waarom nu klagen dan?
Geloof je het zelf?
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:46:03 #46
201761 phpmystyle
pi_215450506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:41 schreef AchJa het volgende:

[..]
Iets wegbezuinigen is met een pennenstreek geregeld en kost nog geen minuut. Iets opnieuw opbouwen kost jaren. We zijn natuurlijk in de loop der jaren compleet getransformeerd naar een kenniseconomie waarbij de vakmensen, zeg maar de LTS en MTS'ers van vroeger een beetje belachelijk zijn gemaakt want hoezo zou je met je handen moeten werken en vies worden? Beter ga je studeren en kun je geld binneharken op de Zuid-as... Dat is natuurlijk leuk als alles van een leien dakje loopt maar als er serieus met de handjes gearbeit moet worden gaan dat soort mensen het verschil zeker niet maken...
We hebben een decadente economie opgebouwd inderdaad, van zuid-as tot tig ambtenaren op beleidsfuncties.

Maar ik blijf erbij dat er echt wel meer had kunnen gebeuren. Wat is er concreet gebeurd in de afgelopen jaren?
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:48:26 #47
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215450535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:17 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ach, de voordelen zijn wat ze zijn. Kinderziekten zijn er allang uit, FR en VK weten niet beter, en je hebt tenminste een wapen wat je ook close quarter kunt gebruiken. Smaken verschillen, idd.
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:49:59 #48
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_215450557
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:23 schreef AchJa het volgende:
Ik weet niet wat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven om te kiezen voor de Diemaco
$$$

Wat een domme vraag :7
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:54:01 #50
201761 phpmystyle
pi_215450609
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:50 schreef AchJa het volgende:

[..]
Sarcasme...
Haha dacht al.

Sommige denken namelijk echt dat Russen leven van beschimmeld brood, hun soldij nooit ontvangen, en dat er maden in voedsel zitten.
Als dat zo was stonden we allang in Moskou..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')