Mag dat?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die krijgt echt wel teamorders hoor.
Ik had de laatste post.quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Goed voor RB.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:22 schreef Haags het volgende:
Na dit weekend gewoon weer even een stop van 3 weken. Lekker man.
Ze kunnen nog vaker op vakantie dan de leraren, dat is ook een prestatie op zich.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:22 schreef Haags het volgende:
Na dit weekend gewoon weer even een stop van 3 weken. Lekker man.
Max die er tussen duikt en dan samen er af genotquote:
quote:
"Oscar, you are on a different strategy"quote:
Als het (over)duidelijk is niet. Kunnen ze straffen voor krijgen.quote:
Was toch ook niet echt nodig die extra ronde van Pia? Kost hem nu banden voor de kwalificatie morgen en hij lag met zijn gereden tijd toch al tweede.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als het (over)duidelijk is niet. Kunnen ze straffen voor krijgen.
Schijnt een gebruikte set te zijn geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Was toch ook niet echt nodig die extra ronde van Pia? Kost hem nu banden voor de kwalificatie morgen en hij lag met zijn gereden tijd toch al tweede.
Mag gewoon. Is geen regel die het verbiedt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, toch wel dusquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schijnt een gebruikte set te zijn geweest
Dat was vroeger zo, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De weg naar de top van Max was eigenlijk veel leuker dan dat hij nu aan de top staat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Regenrace in Brazilië
Dat is eerder wel eens goed gegaan voor Max
Zekerquote:
Ah. Dan heb dat gemist.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo, maar nu niet meer.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo, maar nu niet meer.
Norris zal ook flink moeten verdedigen morgen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar het is de vraag of Piastri voor P1 aan de kant gaat. Ik vermoed van niet. Maar goed mocht Norris sneller zijn dan zal Norris het op de baan moeten kunnen doen.
Beste is meteen aan Piastri voorbij. Dat zie ik wel gebeurenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Norris zal ook flink moeten verdedigen morgen.
Moet hij wel een goede start hebben, en dat is een dingetje bij hem.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beste is meteen aan Piastri voorbij. Dat zie ik wel gebeuren
Piastri is geen Bottasquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Piastri start toch goed over het algemeen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet hij wel een goede start hebben, en dat is een dingetje bij hem.
4,5 miljoen and still countingquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Net of ze nog wat kunnen
Perez heeft dat ontwikkelbudget aan gort gereden
Beter dan Norris ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Piastri start toch goed over het algemeen?
Ik zie max wel in dat gat duiken. Dus moeten beide mclarens goed oplettenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De weg naar de top van Max was eigenlijk veel leuker dan dat hij nu aan de top staat.
Ja, ik merk bij mezelf dat het enthousiasme voor F1 flink is afgenomen. Een paar jaar geleden ging ik er echt voor zitten, maar nu kan het me bijna gestolen worden. Ik weet niet hoe lang ik hiervoor blijf betalen eigenlijk. En ik zal de enige niet zijn die het inmiddels wel gezien heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De weg naar de top van Max was eigenlijk veel leuker dan dat hij nu aan de top staat.
Dit heb ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik merk bij mezelf dat het enthousiasme voor F1 flink is afgenomen. Een paar jaar geleden ging ik er echt voor zitten, maar nu kan het me bijna gestolen worden. Ik weet niet hoe lang ik hiervoor blijf betalen eigenlijk. En ik zal de enige niet zijn die het inmiddels wel gezien heeft.
Als Max ooit stopt, maken we 95% zeker nooit meer een Nederlander mee die een F1 race wintquote:
Ik hou van de sport, ik kijk veel auto en motorsport dus ik blijf wel kijken, maar zit toch met een ander gevoel voor de tv, wat minder emotie.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik merk bij mezelf dat het enthousiasme voor F1 flink is afgenomen. Een paar jaar geleden ging ik er echt voor zitten, maar nu kan het me bijna gestolen worden. Ik weet niet hoe lang ik hiervoor blijf betalen eigenlijk. En ik zal de enige niet zijn die het inmiddels wel gezien heeft.
Dat weet je maar nooit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Max ooit stopt, maken we 95% zeker nooit meer een Nederlander mee die een F1 race wint![]()
Ik vind dat gezeik naast de baan zo vermoeiend.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hou van de sport, ik kijk veel auto en motorsport dus ik blijf wel kijken, maar zit toch met een ander gevoel voor de tv, wat minder emotie.
True en 24 weekenden is too much, zeker als je fulltime werkt en ook in de weekenden veel te doen hebtquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat probeer ik sowieso zo veel mogelijk te vermijden, ik kijk voor een goede wedstrijdquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind dat gezeik naast de baan zo vermoeiend.
Als je als McLaren vol voor Norris gaat, moet je er ook voor zorgen dat Piastri morgen geen punten afpakt..quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:39 schreef bedachtzaam het volgende:
De sprint mag Piastri winnen maar de race gaat voor Norris zijn.
Een teamorder verwacht ik morgen dus niet, wel een probleem in de kwalificatie voor Piastri
Het hangt er vooral vanaf hoe oud je bent. Als je nu al een oude lul bent, kun je het waarschijnlijk wel schudden. Maar als je nu net 12 bent, is de kans wat groter dat er in de komende 70 a 80 jaar nog eens een Nederlandse racewinnaar langs zal komenquote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs tijdens de Mercedes dominantie van ik nog boeiend om nog F1 te kijken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor Max is het ook vervelend, zoveel races. Hij kan zich zo nooit lekker focussen op het sim-racen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True en 24 weekenden is too much, zeker als je fulltime werkt en ook in de weekenden veel te doen hebt
Maar dat is van alle tijden toch?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We houden je eraan @Nattekatquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als Max ooit stopt, maken we 95% zeker nooit meer een Nederlander mee die een F1 race wint![]()
Ik hoop dat iemand over 5 of 15 jaar deze quote vindt, ik ongelijk heb en diegene me er mee confronteert.
In het Europese seizoen kijk ik de F1/F2/F3/Porsche Supercup en de Moto3/2/GP en bijvoorbeeld een Indycar als alles in hetzelfde weekend valt, dan zit ik bijna een hele dag naar een scherm te kijken tot ergenis van de vrouwquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True en 24 weekenden is too much, zeker als je fulltime werkt en ook in de weekenden veel te doen hebt
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hangt er vooral vanaf hoe oud je bent. Als je nu al een oude lul bent, kun je het waarschijnlijk wel schudden. Maar als je nu net 12 bent, is de kans wat groter dat er in de komende 70 a 80 jaar nog eens een Nederlandse racewinnaar langs zal komen
Maar naar mijn mening is Oscar Piastri net als Max en Carlos.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je als McLaren vol voor Norris gaat, moet je er ook voor zorgen dat Piastri morgen geen punten afpakt..
Gewoon terug naar 20 met een flink aantal Europese circuits en de zandbakken circuits van het kalender eraf flikkeren.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hele giftige is wel van recente tijden.quote:
100% mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon terug naar 20 met een flink aantal Europese circuits en de zandbakken circuits van het kalender eraf flikkeren.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In het Europese seizoen kijk ik de F1/F2/F3/Porsche Supercup en de Moto3/2/GP en bijvoorbeeld een Indycar als alles in hetzelfde weekend valt, dan zit ik bijna een hele dag naar een scherm te kijken tot ergenis van de vrouw
Ik ga komend seizoen de Formule E een kans geven, want nu kan ik sport add-on bij HBO afsluiten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In het Europese seizoen kijk ik de F1/F2/F3/Porsche Supercup en de Moto3/2/GP en bijvoorbeeld een Indycar als alles in hetzelfde weekend valt, dan zit ik bijna een hele dag naar een scherm te kijken tot ergenis van de vrouw
Absoluut mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon terug naar 20 met een flink aantal Europese circuits en de zandbakken circuits van het kalender eraf flikkeren.
Carlos heeft die les geleerd tijdens de Singapore GP van 2015.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar naar mijn mening is Oscar Piastri net als Max en Carlos.
Die gaat een teamorder gewoon negeren en voor de winst.
Dat pak ik af en toe even mee als ik toevallig de tv aan heb, maar dat is best spannend.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Ik ga komend seizoen de Formule E een kans geven, want nu kan ik sport add-on bij HBO afsluiten.
Het kan natuurlijk ook zijn dat Norris bij de start ingehaald wordt, dan kan Piastri gewoon vol gas er vandoor.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:48 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar naar mijn mening is Oscar Piastri net als Max en Carlos.
Die gaat een teamorder gewoon negeren en voor de winst.
Die Fan-Boost heb ik nooit begrepen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat pak ik af en toe even mee als ik toevallig de tv aan heb, maar dat is best spannend.
Alleen die Fan-boost vind ik waardeloos.
Altijd dezelfde rijders die de boost krijgen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat pak ik af en toe even mee als ik toevallig de tv aan heb, maar dat is best spannend.
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die Fan-Boost heb ik nooit begrepen.
Kan ik mooi het gat van winterstop van de F1 overbruggen.
Zo'n gokkast waar je enter drukt en je geeft een willekeurige coureur een fan-boostquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Altijd dezelfde rijders die de boost krijgen.
Waarom niet random-coureurs de boost geven? Daarbij moet de verdeling tussen de auto's evenwichtig zijn
Of gewoon alles gelijk, laat het aan de tactiek van de coureurs en teams over.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Altijd dezelfde rijders die de boost krijgen.
Waarom niet random-coureurs de boost geven? Daarbij moet de verdeling tussen de auto's evenwichtig zijn
Echter als zondag hetzelfde te verwachten resultaat geboekt wordt dan verliest hij 19 (met FL wellicht) 20 punten. Dit gaat m gewoon niet worden zo.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:19 schreef Evenstar het volgende:
Nu is de vraag of hij Leclerc kan pakken of dat hij nog gepakt gaat worden door Sainz.
Stel hij wordt 5e, dan loopt Norris nog maar 4pt in, dus niet te druk maken zou ik zeggen. Vooral hopen op regen op zondag.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Echter als zondag hetzelfde te verwachten resultaat geboekt wordt dan verliest hij 19 (met FL wellicht) 20 punten. Dit gaat m gewoon niet worden zo.
Het is nog geen zondag en de race duurt nog lang en er is van alles mogelijkquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Echter als zondag hetzelfde te verwachten resultaat geboekt wordt dan verliest hij 19 (met FL wellicht) 20 punten. Dit gaat m gewoon niet worden zo.
En anders is er nog wel een oude race om terug te kijkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die Fan-Boost heb ik nooit begrepen.
Kan ik mooi het gat van winterstop van de F1 overbruggen.
Daar heb je de normale boosts al voorquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Of gewoon alles gelijk, laat het aan de tactiek van de coureurs en teams over.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom zit ik continu dubbel te quoten
Geen idee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klopt, goed om het daar bij te laten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar heb je de normale boosts al voor
iets met de muis?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Charles Leclerc zit weer eerste rang.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat Norris bij de start ingehaald wordt, dan kan Piastri gewoon vol gas er vandoor.
Die is er vanmiddag erop los gegaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iets met de muis?
Moet je de kat er toch maar eens op los laten
Russell heeft nog wel wat popcorn van vorige week overquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:55 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Charles Leclerc zit weer eerste rang.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is er vanmiddag erop los gegaan.![]()
Zie je nou wel. Er is iets misquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is er vanmiddag erop los gegaan.![]()
Hier ook. Het ergert me echt enorm. Rijders en teams die op zichzelf sympathiek zijn krijg je bijna een hekel aan door de domme, opzichtige spelletjes.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kan het toch in zijn auto standaard klaar maken, omdat ie stoelverwarming heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Russell heeft nog wel wat popcorn van vorige week over
Daar moeten we dan maar op hopen, maar qua pace vrees ik wel dat dit het is. Ik kan me echt niet voorstellen dat RBR ineens snelheid dat vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Het is nog geen zondag en de race duurt nog lang en er is van alles mogelijk
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kan het toch in zijn auto standaard klaar maken, omdat ie stoelverwarming heeft.
Aan iedereen uitdelen voor de startquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kan het toch in zijn auto standaard klaar maken, omdat ie stoelverwarming heeft.
EN DE BEIDE MERCEDESSEN MCLARENS TETSEN ERAFquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Daar moeten we dan maar op hopen, maar qua pace vrees ik wel dat dit het is. Ik kan me echt niet voorstellen dat RBR ineens snelheid dat vinden.
"Guys, something popped"quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit roept men al sinds Miamiquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Het is nog geen zondag en de race duurt nog lang en er is van alles mogelijk
Ferrari heeft Norris nu al veel meer punten gekost dan dat ze nu Verstappen gaan kostenquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit roept men al sinds Miami
Eerst dacht men dat het goed was dat Ferrari zich er mee ging bemoeien, maar dat is eigenlijk ook niet het geval.
Nu heb je kans dat er 4 andere auto's voor Max kunnen eindigen i.p.v. 1 of misschien 2. Ik denk dat de kans dat Norris het gaat halen echt behoorlijk groot is, want Red Bull heeft echt geen enkel stapje kunnen zetten op gat te dichten.
sterkte, ik vind dat maar een bots festijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
Ik ga komend seizoen de Formule E een kans geven, want nu kan ik sport add-on bij HBO afsluiten.
Op dat ip zit bij mij heel wat anders, maar mooie verzameling mapjesquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En anders is er nog wel een oude race om terug te kijken
[ afbeelding ]
Het zou niet best zijn als mijn NAS op jouw thuisnetwerk te vinden wasquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:28 schreef pmponer het volgende:
[..]
Op dat ip zit bij mij heel wat anders, maar mooie verzameling mapjes
nou, als ik zo wat content zie dan zou mij dat niet zo heel erg lijkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zou niet best zijn als mijn NAS op jouw thuisnetwerk te vinden was
Verkopen ze in Argentinië meer blikjes Red Bull dan in Mexicoquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:40 schreef THEFXR het volgende:
Argentijnse journalist claimt primeur: 'Het is rond: Colapinto naar Red Bull!'
https://www.gpfans.com/nl(...)pinto-naar-red-bull/
Als dit gaat gebeuren kan user @TheStigsDutchCousin maar beter een andere sport zoeken, dat wordt een heel nieuw niveau van "gezeik naast de baan" met die extreem nationalistische Argentijnen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:40 schreef THEFXR het volgende:
goh, dan heeft Red Bull ook eens cola.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:40 schreef THEFXR het volgende:
Bwehehehe.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als dit gaat gebeuren kan user @:TheStigsDutchCousin maar beter een andere sport zoeken, dat wordt een heel nieuw niveau van "gezeik naast de baan" met die extreem nationalistische Argentijnen.
dit gaat zeker gebeuren, alles is al getekend.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als dit gaat gebeuren kan user @:TheStigsDutchCousin maar beter een andere sport zoeken, dat wordt een heel nieuw niveau van "gezeik naast de baan" met die extreem nationalistische Argentijnen.
iig wel meer vijandighedenquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verkopen ze in Argentinië meer blikjes Red Bull dan in Mexico
Er is al even geen fan boost meerquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Teamorders zijn al jaren weer toegestaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oh, dan lullen we allemaal maar watquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is al even geen fan boost meer
Je mag maar 1 set softs in de SQ3 gebruiken. Dus hij mag geen gebruikte en nieuwe set gebruiken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schijnt een gebruikte set te zijn geweest
quote:In the period SQ3 of the sprint qualifying session, up to one set may be used, and
this must only be a set of the soft specification
Leuk feitje, dit wist ik nog nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je mag maar 1 set softs in de SQ3 gebruiken. Dus hij mag geen gebruikte en nieuwe set gebruiken.
[..]
Wel als je de set van SQ3 in SQ3 hergebruiktquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je mag maar 1 set softs in de SQ3 gebruiken. Dus hij mag geen gebruikte en nieuwe set gebruiken.
[..]
Is al ff geleden besproken dit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Teamorders zijn al jaren weer toegestaan.
Beetje zoals Max vaak ook reageert.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando is ook klaar met de media:
Lando when asked about Max's quali: "I don’t care, I hate these questions so much. I’m just gonna race, I don’t care where he qualifies. For me it’s just to focus on my own job and that’s it. It’s the same question every time, it doesn’t matter if he’s first if he’s last, I do the best job i can."
Of Norris meent dit, of Norris wil graag net zo ''koel'' overkomen als Max.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje zoals Max vaak ook reageert.
Nooe. SQ2 is verplicht een medium set en in SQ3 verplicht softs.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel als je de set van SQ3 in SQ3 hergebruikt
Ja, ik loop wat achter.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is al ff geleden besproken dit.
Hij hield hetzelfde setje erop, dat is hergebruikquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nooe. SQ2 is verplicht een medium set en in SQ3 verplicht softs.
Lézenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nooe. SQ2 is verplicht een medium set en in SQ3 verplicht softs.
Ja, maar eerst een gebruikt setje en daarna een nieuw setje zoals beweerd werd mag niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij hield hetzelfde setje erop, dat is hergebruik
Las SQ2 setje hergebruiken in SQ3quote:
En volgens de Braziliaanse pers Bortoleto naar Sauber.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:40 schreef THEFXR het volgende:
Eindelijk de broodnodige vernieuwing die jaren geleden er al had moeten zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En volgens de Braziliaanse pers Bortoleto naar Sauber.
Dus dan hebben we 6 'rookies'
Bearman, Antonelli, Doohan, Lawson, Colapinto en Bortoleto.
Ik denk dat laatste.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Of Norris meent dit, of Norris wil graag net zo ''koel'' overkomen als Max.
of hij cool wil overkomen weet ik niet, ik denk dat hij vooral probeert om minder van dat soort onzin vragen te krijgen.quote:
Zes rookies had ik toch niet op m'n bingokaart staan voor 2025.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En volgens de Braziliaanse pers Bortoleto naar Sauber.
Dus dan hebben we 6 'rookies'
Bearman, Antonelli, Doohan, Lawson, Colapinto en Bortoleto.
Bearman na zondag ook niet meerquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zijn dan ook 4 rookies want Lawson en Colapinto zijn al geen rookies meer. Die hebben namelijk meer dan 2 GP starts.
Al is 4 rookies alsnog netjes.
Daarom stond rookies ook tussen ' 'quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zijn dan ook 4 rookies want Lawson en Colapinto zijn al geen rookies meer. Die hebben namelijk meer dan 2 GP starts.
Al is 4 rookies alsnog netjes.
https://streamable.com/swppbquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:55 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)onferentie/10669426/
Lekker consequent weer.
I thought FOK! and called Danny.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:23 schreef Evenstar het volgende:
Max zou iedere persconferentie gewoon "I thought fuck" moeten zeggen en meteen daarna "oh sorry". Kijken wat er dan gaat gebeuren
quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
I thought FOK! and called Danny.
Who's Danny?
FOK!'s Danny.
Dat valt ook wel weer mee hé, het zat Daniel niet mee dat weekend en dat gooide hij er even uit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Man,man,man, wat een kleuterklas niveau
Ik ben nog niet echt overtuigd van Colapinto. Doet het niet slecht, maar na Latifi en die Sargeant lijkt iedereen meteen een Senna bij Williams. Dat die een paar races Albon weg heeft gezet zegt ook niet alles.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:41 schreef THEFXR het volgende:
Red Bull vervangt Pérez door Colapinto
Helmut was echt helemaal klaar net Per en kwam daar als laatste achter.quote:Op zaterdag 2 november 2024 01:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt overtuigd van Colapinto. Doet het niet slecht, maar na Latifi en die Sargeant lijkt iedereen meteen een Senna bij Williams. Dat die een paar races Albon weg heeft gezet zegt ook niet alles.
Misschien wel beter dan Lawson al meteen voor de leeuwen te gooien. Weet alleen niet of Max iets aan Colapinto gaat hebben.
Beetje rare beslissing als het klopt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:41 schreef THEFXR het volgende:
Even wachten op officiële bevestiging. Nu neem ik.dit soort berichten met flinke korrel zoutquote:Op zaterdag 2 november 2024 04:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Beetje rare beslissing als het klopt.
Red Bull heeft Liam Lawson in het team (Zat ook in het RB opleidingsteam) en in de F2 hebben ze op het moment ook nog Hadjar die ook erg in het oog springt.
Dat Perez wel gaat aan het einde van het seizoen lijkt me wel een zekerheidje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 04:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Red Bull heeft Liam Lawson in het team (Zat ook in het RB opleidingsteam) en in de F2 hebben ze op het moment ook nog Hadjar die ook erg in het oog springt.
Ik wacht op boys (en girls, maar meestal zijn het boys) die dit verdedigen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:55 schreef Netsplitter het volgende:
Lekker consequent weer.
Boete voor een scheldwoord. Lijkt wel Demolition Manquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:55 schreef Netsplitter het volgende:
Lekker consequent weer.
Inderdaad er is een hele discussie gaande over het consequent doorvoeren van straffen en voila het is geen Max dus een andere vorm is meer dan voldoende. Hoe kunnen ze dit nog verdedigenquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:55 schreef Netsplitter het volgende:
Lekker consequent weer.
Iemand die al weet hoe die schelpjes werken?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Boete voor een scheldwoord. Lijkt wel Demolition Man![]()
Colapinto rijdt wel Albon aan gort in zijn eerste races. Das bijzonder genoeg om hem weg te pakken bij Williams.quote:Op zaterdag 2 november 2024 04:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zij vinden dat je de limiet van de regels moet opzoeken om kampioen te worden, maar je kan tegelijkertijd de mening hebben dat de regels nu niet voldoen. Zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
SkySports UK: 19 coureurs willen verandering van regels als gevolg van Mexico.
Citaten coureurs in São Paulo:
Charles Leclerc: "I also think whoever in his position might just do the same, because we're fighting for the WDC. It would be very false to say drivers would do something different."
Kevin Magnussen: "I would do the same to bring the WDC home"
Alex Albon: "F1 is not a golf sport"
Pierre Gasly: "Max played it smart"
Esteban Ocon: "You have to do what you have to do to win the WDC"
George Russell: "Max is a 3 times world champion. He knows how to race"
Ik denk dat het wel meevalt.
Het verschil staat toch duidelijk in het artikel? Leclerc heeft excuses gemaakt en gezegd dat hij het niet meer zou doen. Max heeft geen excuses gemaakt en gezegd dat ze zich niet zo aan moeten stellen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inderdaad er is een hele discussie gaande over het consequent doorvoeren van straffen en voila het is geen Max dus een andere vorm is meer dan voldoende. Hoe kunnen ze dit nog verdedigen
Dat excuus is alleen maar omdat hij bang was voor straf, niet omdat hij vindt dat je niet mag schelden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:41 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het verschil staat toch duidelijk in het artikel? Leclerc heeft excuses gemaakt en gezegd dat hij het niet meer zou doen. Max heeft geen excuses gemaakt en gezegd dat ze zich niet zo aan moeten stellen.
Ja dat maakt toch niet uit? Iedereen snapt dat Leclerc aan de lopende band fuck zegt, net als de rest van het hele circus voortdurend fuck zegt. Dus dat hij er ook niet écht spijt van heeft. Maar je word aangesproken en dan moet je even voor de vorm door het stof. Dit is echt zo’n Hollandse manier van er naar kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat excuus is alleen maar omdat hij bang was voor straf, niet omdat hij vindt dat je niet mag schelden.
Maar ja, NASCAR is wel weer het andere uiterste, dat is gewoon botsautoracenquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Misschien kan ik beter nascar of indycar gaan kijken maar die idiote pogingen om er de netste sport ter wereld van te maken staan me echt tegen.
Heb je een coureur die wat ballen toont, zowel op als naast de baan, wordt hij aan alle kanten belaagd. Is het niet de Britse pers dan is het door de FIA zelf.
‘Aan gort rijden’ is dus met 4-1 in de kwalificatie achter staan en nipt (2-3) voor Albon finishen. Daarbij pakte Albon 6 punten en Colapinto 5. Duidelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Colapinto rijdt wel Albon aan gort in zijn eerste races. Das bijzonder genoeg om hem weg te pakken bij Williams.
Ik vind het een vrij briljante keuze van RB mocht het waar zijn.
Hadjar kan je altijd nog erin gooien voor Yuki.
Dale Jr. verloor in 2004 het NASCAR-kampioenschap omdat die shit had geroepen tijdens een interview.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Misschien kan ik beter nascar of indycar gaan kijken maar die idiote pogingen om er de netste sport ter wereld van te maken staan me echt tegen.
Heb je een coureur die wat ballen toont, zowel op als naast de baan, wordt hij aan alle kanten belaagd. Is het niet de Britse pers dan is het door de FIA zelf.
Zegt genoeg over het hap snap gebeuren bij RBR sinds Mateschitz ter ziele is gegaan, ze doen maar wat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
‘Aan gort rijden’ is dus met 4-1 in de kwalificatie achter staan en nipt (2-3) voor Albon finishen. Daarbij pakte Albon 6 punten en Colapinto 5. Duidelijk.
hadden we maar een James Hunt in de F1quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:58 schreef Vliegbaard het volgende:
Je brengt het als een feit maar het is gewoon een gerucht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:41 schreef THEFXR het volgende:
Whutquote:Op zaterdag 2 november 2024 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dale Jr. verloor in 2004 het NASCAR-kampioenschap omdat die shit had geroepen tijdens een interview.
Nu zag ik wel dat de persoon een gerespecteerde journalist is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je brengt het als een feit maar het is gewoon een gerucht.
Of een Kimi Raikonnenquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hadden we maar een James Hunt in de F1
neequote:Op zaterdag 2 november 2024 10:18 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je brengt het als een feit maar het is gewoon een gerucht.
Vooral ook dat ze sinds Miami gewoon niet meer goed zijn, niet lijken te kunnen verbeteren en eigenlijk alleen maar verder achterop raken. Miami was volgens mij de zesde GP, ergens begin mei. Zijn ondertussen 6 maanden verder en het gaat alleen maar slechter lijkt het. Heel af en toe lijken ze wat op te leven als ze, per toeval lijkt het, een goede setup weten te vinden. Zo'n setup is dan ook nog eens vaak alleen maar goed met één soort band en zodra ze wisselen is het weer een bende. Er is echt veel mis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wie zegt dat ze niet voorsorteren op iets wat wij nog niet weten? Max die een sabbatical neemt voor hij overstapt naar een ander team?
Ik blijf me er over verbazen hoe Red Bull van een team met een ruime voorsprong binnen een paar weken ineens het derde team op de grid is. Daar is meer aan de hand dan we ooit zullen weten en zeker meer dan "de andere teams hebben niet stilgezeten".
In de auto mag het vooralsnog ook nog. Erbuiten niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
We moeten vooral niet hypocriet gaan doen en denken dat kinderen geen fuck zeggen.Daarnaast is het een sport waar je met meer dan 300 km/u over een circuit scheurt met actie, en met gevaarlijk harde ongelukken. Dat komt er soms uit. De FIA moet niet zo lopen janken, dat piepen ze het maar weg, en zorgen ze er maar voor dat die boordradio's niet uitgezonden worden.
Ik snap dat het zo niet werkt, maar de samenloop met het aangekondigde afscheid van Newey is wel bizar. Exact op het moment van die aankondiging is Redbull de dominantie kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral ook dat ze sinds Miami gewoon niet meer goed zijn, niet lijken te kunnen verbeteren en eigenlijk alleen maar verder achterop raken. Miami was volgens mij de zesde GP, ergens begin mei. Zijn ondertussen 6 maanden verder en het gaat alleen maar slechter lijkt het. Heel af en toe lijken ze wat op te leven als ze, per toeval lijkt het, een goede setup weten te vinden. Zo'n setup is dan ook nog eens vaak alleen maar goed met één soort band en zodra ze wisselen is het weer een bende. Er is echt veel mis.
Dale is Dale.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dale Jr. verloor in 2004 het NASCAR-kampioenschap omdat die shit had geroepen tijdens een interview.
quote:Saint Dale Earnhardt Jr. featured on Illuminidol’s Texas-made 8” prayer candle. The most divine way to bless any Nascar disciple!
Max heeft het geluk dat McLaren met Lando erg behouden heeft gereden in het begin van het seizoen waardoor races die Lando in feite had moeten winnen juist door Max gewonnen werden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral ook dat ze sinds Miami gewoon niet meer goed zijn, niet lijken te kunnen verbeteren en eigenlijk alleen maar verder achterop raken. Miami was volgens mij de zesde GP, ergens begin mei. Zijn ondertussen 6 maanden verder en het gaat alleen maar slechter lijkt het. Heel af en toe lijken ze wat op te leven als ze, per toeval lijkt het, een goede setup weten te vinden. Zo'n setup is dan ook nog eens vaak alleen maar goed met één soort band en zodra ze wisselen is het weer een bende. Er is echt veel mis.
Ja, als als.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Max heeft het geluk dat McLaren met Lando erg behouden heeft gereden in het begin van het seizoen waardoor races die Lando in feite had moeten winnen juist door Max gewonnen werden.
China is daar een mooi voorbeeld van en als Lando niet het geluk gehad had om net voor de safetycar de pit exit te passeren waar Max vervolgens achter moest blijven dan hadden we nu wellicht Hongarije genoemd als keerpunt.
Hoeft niet nee, maar zou wel het slimste zijn. Cola maakt wel goede indruk in F1.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat Colapinto gecontacteerd wordt door Red Bull (als dat klopt) zegt in principe niks over bij welk team hij gaat rijden. Alle coureurs zijn in dienst bij Red Bull en er kunnen naar believen bij elk van beide teams gestald worden.
Zo heb ik het tenminste altijd begrepen.
Niet meer dan Albon of Lawson imho.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeft niet nee, maar zou wel het slimste zijn. Cola maakt wel goede indruk in F1.
Mag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet meer dan Albon of Lawson imho.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat Perez wel gaat aan het einde van het seizoen lijkt me wel een zekerheidje.
Ik had verwacht dat Lawson of Yuki zou doorschuiven en Colapinto erbij in AT.
Maar direct de stap naar RB?
Ja scheelt weer gedoe met de andere kanalen, zullen wel op zoek zijn naar nieuwe abonneesquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:13 schreef Casual-T het volgende:
De sprintrace (incl. voorbeschouwing) is (ook) live te zien op SBS9 Viaplay, overigens.
Voor de fans van zelfkastijdingquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:13 schreef Casual-T het volgende:
De sprintrace (incl. voorbeschouwing) is (ook) live te zien op SBS9 Viaplay, overigens.
Loopt ook zo'n 10 sec voor op de stream van V-playquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:13 schreef Casual-T het volgende:
Dus het loopt nog maar 5 seconden achter op F1TV.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Loopt ook zo'n 10 sec voor op de stream van V-play
Die ervaring heb ik niet, dat merk ik in snelheid reageren in deze topicsquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus het loopt nog maar 5 seconden achter op F1TV.
Voor mij wel prettig, het is interessant in dit topic soms als voorloper
Nou ja, dat of iedereen hier typt met 1 letter per seconde.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:23 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet, dat merk ik in snelheid reageren in deze topics
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat of iedereen hier typt met 1 letter per seconde.
Als anderen voorliepen deed je daar nogal moeilijk over.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die voorlezen van de live timing of een dubieuze bron die niemand anders heeft en dingen gaan spoilen 30 seconden voor ze op tv gebeuren vergelijken met ditquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als anderen voorliepen deed je daar nogal moeilijk over.
En wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, dat of iedereen hier typt met 1 letter per seconde.
Ah een helderziende!quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:28 schreef PzKpfw het volgende:
Het is mooi weer ik ga lekker in de tuin bezig. Denk dat niet dat ik heel veel ga missen met die sprintrace. Mclaren 1,2 Ferrari 3,4 en Verstappen 5.
Onzin. Was gewoon van Viaplay op mijn tv.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen die voorlezen van de live timing of een dubieuze bron die niemand anders heeft en dingen gaan spoilen 30 seconden voor ze op tv gebeuren vergelijken met dit
Lief dagboek.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:28 schreef PzKpfw het volgende:
Het is mooi weer ik ga lekker in de tuin bezig. Denk dat niet dat ik heel veel ga missen met die sprintrace. Mclaren 1,2 Ferrari 3,4 en Verstappen 5.
Ja, ik heb de track and trace weer even gecheckt. Drie keer radenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oei. Die zijn dan te laat.
Laat ze McL maar overvallen en dan de achtervleugels meenemen.quote:
Ze hebben je huis niet kunnen vinden en doen morgen dinsdag een nieuwe poging?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik heb de track and trace weer even gecheckt. Drie keer raden
Ja, zoiets.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hebben je huis niet kunnen vinden en doen morgen dinsdag een nieuwe poging?
Ach, is het nu ineens geen probleem meer?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is ook pas volgende maand sinterklaasquote:
Geen taakstraf voor Leclerc.quote:
Nee, wordt naar een pakketpunt gebracht. Maar dat zal wel uiteraard maandag pas zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:34 schreef Perox het volgende:
Of het is afgeleverd bij buren die nu 3 weken op vakantie zijn?
Nieuws maar geen verrassing natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen taakstraf voor Leclerc.
10k boete hoorde ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen taakstraf voor Leclerc.
Geen pakketpunt om de hoek hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wordt naar een pakketpunt gebracht. Maar dat zal wel uiteraard maandag pas zijn.
Zit ik dan met m'n vrije weekend, vanaf volgende week weer druk.
Ja, dat grapje ken ik ook wel inmiddels. Dat is het PostNL pakje.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen pakketpunt om de hoek hebben
Oh sick. Dan zet ik die lekker op ipv f1 tv 😄quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:13 schreef Casual-T het volgende:
Mijn collega en ik vinden hier iets vanquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh sick. Dan zet ik die lekker op ipv f1 tv 😄
quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:49 schreef vosss het volgende:
Zit die lul van een HHF Herbert weer bij de stewards vandaag en/of morgen?
Wie vroeg precies?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn collega en ik vinden hier iets van
Giedoquote:
Oranje bovenquote:
Fijn dat je er blij mee bentquote:
Daheddegijgoedgedoanquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb trouwens het probleem met inloggen bij F1TV verholpen (denk ik)
Verloop datum van cookie op 2025 gezet
Kan je hem niet op oneindig zetten?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Mag niet van de voedsel en warenautoriteitquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Kan niet op tvquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
2025 is over 2maanden, dus mag welquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mag niet van de voedsel en warenautoriteit
Misschien wel maar niet met deze plugin denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan je hem niet op oneindig zetten?
Niet in de tweede race al dusdanig geflopt zijn dat je het hele seizoen hebt opgegevenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:55 schreef D. het volgende:
Verdorie, ik twijfel nog...
*managerstruggles
Oke Pogacarquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:57 schreef Sabata het volgende:
oef net op tijd van mn rondje fietsen, present
Gewaagde voorspellingquote:
6 VERquote:
Voor Perez?quote:
Nieuwe vleugel halen en word zevende.quote:
Ligt het aan mij of is dit stuk?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
is ergens in feedback een topic overquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dit stuk?
Allebei.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ligt aan jou denk ik, hier doet 'ie het gewoon.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is je nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga met je cursor over die linkquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F5 en blijven donerenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |