te snelquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Wut? Wat is er met die auto van Norris aan de hand dan.
Ziek.quote:
?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Nogal jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris zet iedereen te kakken.
Die heeft de motor op standje extra turbo staanquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Plofquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft de motor op standje extra turbo staan
Dus die zegt binnenkort Boem Boemquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft de motor op standje extra turbo staan
Norris is aan het schroeien 🔥quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus die zegt binnenkort Boem Boem
Hoeveelste sta je?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oei oei oei, ik voel het WK wegglippen.
Albers?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef R-woud93 het volgende:
Welke boomer zit er bij Viaplay? ik heb alleen het geluid
We hebben nog paar stratencircuits te gaan.quote:
Zo, eindelijk.quote:
Gokken in Vegas?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben nog paar stratencircuits te gaan.
Nog steeds hoger dan hierquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Sexy het motorgeluid van de F1 wagen
Hoog niveau weer
Al sinds Imola heb ik dat gevoel. Daar was het al duidelijk dat Mclaren sneller was en beter met de bandjes om kon gaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oei oei oei, ik voel het WK wegglippen.
Als we er maar plezier in hebben.quote:
quote:
quote:
Jep.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We gaan een DNF of anderszins pech van McLaren nodig hebben jong0ns
Voodoo pop activeren.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welnee. Per weekend moet Norris minder dan 11 punten inlopen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Maar het verschil wordt steeds groter. In het begin was McLaren sneller maar was het verschil nog binnen marges waarin ze het konden verprutsen. Maar tegenwoordig is het verschil zo ongelofelijk groot dat ze zich ook nog flink wat fouten kunnen permitteren.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Al sinds Imola heb ik dat gevoel. Daar was het al duidelijk dat Mclaren sneller was en beter met de bandjes om kon gaan.
13 toch?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welnee. Per weekend moet Norris minder dan 11 punten inlopen.
Na de SQ denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
het waait harder
gaan we regen krijgen?
Doe mij maar wat tetten ipv dat motorgeluidquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we er maar plezier in hebben.
Wie weet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
het waait harder
gaan we regen krijgen?
Was ook geen waardeoordeel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we er maar plezier in hebben.
Norris op P1 en de Ferrari’s ertussen en je zit er ruim aan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ander topiquequote:Op vrijdag 1 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe mij maar wat tetten ipv dat motorgeluid
Rijdt ook lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe mij maar wat tetten ipv dat motorgeluid
beetje vertrouwen in Maxquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris op P1 en de Ferrari’s ertussen en je zit er ruim aan.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@Nattekat kan je je rekenmachine erbij pakken?quote:
De laatste 2 race zijn gewonnen door Ferrari, dus die vlak ik nog niet uit voor de winst.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris op P1 en de Ferrari’s ertussen en je zit er ruim aan.
Erg snel jaquote:
Kan zijn dat dat nog bij de vorige race was.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat kan je je rekenmachine erbij pakken?
Hup Sainz!quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De laatste 2 race zijn gewonnen door Ferrari, dus die vlak ik nog niet uit voor de winst.
Een behoorlijke schep.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
Norris doet er nog een schepje boven op
Dat heb ik ook wel, maar niet in zijn auto. Hij heeft Herbert niet eens nodig.quote:
hup Charlesquote:
vorige week alleen door een trucje van ons Max.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De laatste 2 race zijn gewonnen door Ferrari, dus die vlak ik nog niet uit voor de winst.
Nee.quote:
Of die van Piastriquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Ja hoorde het.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
max niet tevreden met zijn vleugel
Red Bull geeft je slechte vleugelsquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
max niet tevreden met zijn vleugel
Jawel!quote:
Zit in outlap?quote:
ontmaskerd, daar moest ik toch net te hard om lachen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Juist niet! Hij ontmaskerd domme filmpjes
Nou...quote:
Hadden ze maar naar Allard moeten luisterenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
RBR helpt Pérez ook niet echt hè. Wat een blunder weer.
Ok, doeiquote:
Hij gaat Leclerc helemaal kapot rijden daar.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef DKUp het volgende:
Hammie in de Ferrari gaat ook smullen worden
Ok doeiquote:
Dit was wel een megafaal van het teamquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef SiGNe het volgende:
Perez 4 seconden tekort![]()
En ondertusen is hij buiten de baan vol vertrouwen dat hij volgend jaar weer voor het hoofdteam rijdt
Helemaal de moeder!quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij gaat Leclerc helemaal kapot rijden daar.
Dat wel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dit was wel een megafaal van het team
Hij heeft al moeite met Russell..quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
oh, niet meer opgelet, drinken pakkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Hij was nu 13e toch? HAM ging er voorbij
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En Lawson waar perez vorige week nog een grote bek over had dat die geen respect had zit wel op _9/quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dit was wel een megafaal van het team
Als hij z'n rempunt mist.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Was voor Piastriquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Is je Hamiltonliefde opeens voorbij?
Met z'n signature move?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
niks mis meequote:Op vrijdag 1 november 2024 20:04 schreef PzKpfw het volgende:
Die Lawson voelt zich al helemaal het mannetje hé
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:
Heeft ie ook wel reden voorquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ja, iets teveel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:04 schreef PzKpfw het volgende:
Mexico in rouw.quote:
Geen sympathieke vent in ieder geval.quote:
hij maakt goede reclame voor zichzelfquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel reden voor
Hij heeft gewoon zelfvertrouwen en geeft weinig tot geen fucks (taakstraf!)quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:04 schreef PzKpfw het volgende:
deze is zelfs voor jouw doen sneuquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Die zijn er alleen naast de baan. Op de baan is iedereen je tegenstander.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon zelfvertrouwen en geeft weinig tot geen fucks (taakstraf!)
Dat is wat je nodig hebt.
Aardige F1-kampioenen zijn er niet zoveel.
Ferrari heeft de verkeerde keuze gemaaktquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:05 schreef ZaZoe het volgende:
Pensioen komt nu erg dichtbij voor Perez, Lowie schurkt er ook tegenaan.
Verkoopt wel veel petjesquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft de verkeerde keuze gemaakt
Ik denk dat het droog blijftquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zou maar gauw een rondje op slicks zetten
Uiteindelijk heeft Norris in deze triple-header nog maar heel weinig punten gepakt op Max.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef Perox het volgende:
Eindelijk tijd. Ziet er niet best uit voor Max. Dit wordt fors punten inleveren dit weekend. Of toch nog iets in de magic bag?
Ah een helderziende.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef Perox het volgende:
Eindelijk tijd. Ziet er niet best uit voor Max. Dit wordt fors punten inleveren dit weekend. Of toch nog iets in de magic bag?
Vettel is lekker papier aan het prikken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch jammer dat we de grote kampioen niet wat langer zijn kunsten mogen zien vertonen dan Q1 en Q2.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef Perox het volgende:
Idd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef Rianne84 het volgende:
Ik zou maar gauw een rondje op slicks zetten
P2 / P3 wordt in deze knakenbak al een hele klusquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Norris in deze triple-header nog maar heel weinig punten gepakt op Max.
Max hoeft alleen maar op P2 / P3 te finishen en zich niet gek laten maken.
P4 denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
P2 / P3 wordt in deze knakenbak al een hele klus
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel is lekker papier aan het prikken.
Hij bedoelt de nog racende GOATquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel is lekker papier aan het prikken.
Ze hebben elk punt nodigquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:09 schreef SiGNe het volgende:
McLaren werkt wel erg hard voor een sprintrace..
quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
RUS komt voor GAS en BEA ook.
Die zet Sainz zoquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:09 schreef R-woud93 het volgende:
We hebben de snelste tijd nog niet gezien
Nope. Want Britsquote:
Tijd voor een motorplofquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:10 schreef QuidProJoe het volgende:
De dominante McLaren is slecht voor de sport.
Mercedes, gaat niet gebeurenquote:
Zo'n halfjaar terug zeiden ze hetzelfde over Red Bullquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:10 schreef QuidProJoe het volgende:
De dominante McLaren is slecht voor de sport.
Ja, dat was echt lulkoek!quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo'n halfjaar terug zeiden ze hetzelfde over Red Bull
Alsof hij speciaal zijn kunsten dan laat zien. Andere teams doen het momenteel gewoon beter.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:08 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch jammer dat we de grote kampioen niet wat langer zijn kunsten mogen zien vertonen dan Q1 en Q2.
Ja, 8 uur later dus die gaan pas naar bed als 't hier ochtend wordtquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:15 schreef R-woud93 het volgende:
Bij Viaplay gaan ze een slapeloze nacht tegemoet
Hoofdrace ja.quote:
8 uur later, waar zitten ze?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, 8 uur later dus die gaan pas naar bed als 't hier ochtend wordt
Sowieso mooi dat er zo veel teams de top 10 in kunnen komen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:16 schreef heywoodu het volgende:
Verder een prima kwalificatie voor de liefhebber, beetje bij beetje gloort er nog een heel klein beetje hoop op spanning voor de titel.
Nou nouquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:16 schreef ZaZoe het volgende:
Lekker hoor, Max pal achter Lando morgen
Er is maar één race, morgen is de Sprint.quote:
Regenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:07 schreef Perox het volgende:
@Nattekat en ik hebben daar een pittige mening over.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is maar één race, morgen is de Sprint.
Detailsquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er is maar één race, morgen is de Sprint.
Dan moet het wel heel raar gaanquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:17 schreef SiGNe het volgende:
Piastri for the win.. die kan technisch nog P1 worden, toch?
Moet hij de ruimte wel krijgen, het gevaar van Ferrari ligt op de loerquote:
Hopen op regen? Ja misschien ook niet want Lando is ook niet slecht in de regen. Het is hopen op Ferrari. Gelukkig is de strijd om WCC er ook nog en zal er om elk punt worden geknokt.quote:
Inlopenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja, Norris moet elk weekend minstens 12 punten uitlopen
ik ben benieuwd wat ze doenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:18 schreef pmponer het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen willen ze geen kampioen worden.
Sorry.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:19 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo gezellig op vrijdagavond?
Moet Max wel alles uitvallen inderdaad, gaat niet gebeuren dus prima als Piastri nog wat puntjes van Norris af snoeptquote:
is de juiste instelling als je WK wilt wordenquote:
Die krijgt echt wel teamorders hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet Max wel alles uitvallen inderdaad, gaat niet gebeuren dus prima als Piastri nog wat puntjes van Norris af snoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |