te snelquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Wut? Wat is er met die auto van Norris aan de hand dan.
Ziek.quote:
?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Nogal jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris zet iedereen te kakken.
Die heeft de motor op standje extra turbo staanquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Plofquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft de motor op standje extra turbo staan
Dus die zegt binnenkort Boem Boemquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die heeft de motor op standje extra turbo staan
Norris is aan het schroeien 🔥quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:44 schreef pmponer het volgende:
Denk het niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus die zegt binnenkort Boem Boem
Hoeveelste sta je?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oei oei oei, ik voel het WK wegglippen.
Albers?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef R-woud93 het volgende:
Welke boomer zit er bij Viaplay? ik heb alleen het geluid
We hebben nog paar stratencircuits te gaan.quote:
Zo, eindelijk.quote:
Gokken in Vegas?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben nog paar stratencircuits te gaan.
Nog steeds hoger dan hierquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:47 schreef DKUp het volgende:
Sexy het motorgeluid van de F1 wagen
Hoog niveau weer
Al sinds Imola heb ik dat gevoel. Daar was het al duidelijk dat Mclaren sneller was en beter met de bandjes om kon gaan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oei oei oei, ik voel het WK wegglippen.
Als we er maar plezier in hebben.quote:
quote:
quote:
Jep.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We gaan een DNF of anderszins pech van McLaren nodig hebben jong0ns
Voodoo pop activeren.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Welnee. Per weekend moet Norris minder dan 11 punten inlopen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Maar het verschil wordt steeds groter. In het begin was McLaren sneller maar was het verschil nog binnen marges waarin ze het konden verprutsen. Maar tegenwoordig is het verschil zo ongelofelijk groot dat ze zich ook nog flink wat fouten kunnen permitteren.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Al sinds Imola heb ik dat gevoel. Daar was het al duidelijk dat Mclaren sneller was en beter met de bandjes om kon gaan.
13 toch?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Welnee. Per weekend moet Norris minder dan 11 punten inlopen.
Na de SQ denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
het waait harder
gaan we regen krijgen?
Doe mij maar wat tetten ipv dat motorgeluidquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we er maar plezier in hebben.
Wie weet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
het waait harder
gaan we regen krijgen?
Was ook geen waardeoordeel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we er maar plezier in hebben.
Norris op P1 en de Ferrari’s ertussen en je zit er ruim aan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ander topiquequote:Op vrijdag 1 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe mij maar wat tetten ipv dat motorgeluid
Rijdt ook lekkerquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe mij maar wat tetten ipv dat motorgeluid
beetje vertrouwen in Maxquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris op P1 en de Ferrari’s ertussen en je zit er ruim aan.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet te doen zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
@Nattekat kan je je rekenmachine erbij pakken?quote:
De laatste 2 race zijn gewonnen door Ferrari, dus die vlak ik nog niet uit voor de winst.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Norris op P1 en de Ferrari’s ertussen en je zit er ruim aan.
Erg snel jaquote:
Kan zijn dat dat nog bij de vorige race was.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat kan je je rekenmachine erbij pakken?
Hup Sainz!quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De laatste 2 race zijn gewonnen door Ferrari, dus die vlak ik nog niet uit voor de winst.
Een behoorlijke schep.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:53 schreef greysbones het volgende:
Norris doet er nog een schepje boven op
Dat heb ik ook wel, maar niet in zijn auto. Hij heeft Herbert niet eens nodig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |