Ik ookquote:
Mag dat?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die krijgt echt wel teamorders hoor.
Ik had de laatste post.quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Poepstart Lando morgen, no worriesquote:
Goed voor RB.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:22 schreef Haags het volgende:
Na dit weekend gewoon weer even een stop van 3 weken. Lekker man.
Ze kunnen nog vaker op vakantie dan de leraren, dat is ook een prestatie op zich.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:22 schreef Haags het volgende:
Na dit weekend gewoon weer even een stop van 3 weken. Lekker man.
Max die er tussen duikt en dan samen er af genotquote:
quote:
"Oscar, you are on a different strategy"quote:
Ik noteer het evenquote:
Als het (over)duidelijk is niet. Kunnen ze straffen voor krijgen.quote:
Dat is hij nogal snel.quote:
Was toch ook niet echt nodig die extra ronde van Pia? Kost hem nu banden voor de kwalificatie morgen en hij lag met zijn gereden tijd toch al tweede.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als het (over)duidelijk is niet. Kunnen ze straffen voor krijgen.
Schijnt een gebruikte set te zijn geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Was toch ook niet echt nodig die extra ronde van Pia? Kost hem nu banden voor de kwalificatie morgen en hij lag met zijn gereden tijd toch al tweede.
Mag gewoon. Is geen regel die het verbiedt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
6 tiende was a bit too much, aldus Hornerquote:
Ah, toch wel dusquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schijnt een gebruikte set te zijn geweest
Dat was vroeger zo, maar nu niet meer.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De weg naar de top van Max was eigenlijk veel leuker dan dat hij nu aan de top staat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Regenrace in Brazilië
Dat is eerder wel eens goed gegaan voor Max
Zekerquote:
Ah. Dan heb dat gemist.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo, maar nu niet meer.
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo, maar nu niet meer.
Norris zal ook flink moeten verdedigen morgen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar het is de vraag of Piastri voor P1 aan de kant gaat. Ik vermoed van niet. Maar goed mocht Norris sneller zijn dan zal Norris het op de baan moeten kunnen doen.
Beste is meteen aan Piastri voorbij. Dat zie ik wel gebeurenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Norris zal ook flink moeten verdedigen morgen.
Moet hij wel een goede start hebben, en dat is een dingetje bij hem.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beste is meteen aan Piastri voorbij. Dat zie ik wel gebeuren
Piastri is geen Bottasquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Piastri start toch goed over het algemeen?quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet hij wel een goede start hebben, en dat is een dingetje bij hem.
4,5 miljoen and still countingquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Net of ze nog wat kunnen
Perez heeft dat ontwikkelbudget aan gort gereden
Beter dan Norris ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Piastri start toch goed over het algemeen?
Ik zie max wel in dat gat duiken. Dus moeten beide mclarens goed oplettenquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 1 november 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De weg naar de top van Max was eigenlijk veel leuker dan dat hij nu aan de top staat.
Ja, ik merk bij mezelf dat het enthousiasme voor F1 flink is afgenomen. Een paar jaar geleden ging ik er echt voor zitten, maar nu kan het me bijna gestolen worden. Ik weet niet hoe lang ik hiervoor blijf betalen eigenlijk. En ik zal de enige niet zijn die het inmiddels wel gezien heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De weg naar de top van Max was eigenlijk veel leuker dan dat hij nu aan de top staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |