Ik ben dan ook niet optimistischquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als ik bovenstaande post lees van @:EttovanBelgie dan is dit toch heel dramatisch voor Harris?
In deze peiling verliest ze Arizona, Nevada & Pennsylvania.
Redelijk toss-up, maar bij 270 staat Trump net voor:quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:04 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En wat zeggen de peilingen over Pennsylvania?
Bij mij deed ie het ook niet, die van jou verschijnt ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:13 schreef AnneX het volgende:
Nondeju…tweet dumpen lukt niet. Oh nu wel.
Affijn…een draad!
[ x ]
Noorwegen is betrekkelijk geïsoleerd en zoveel jongeren wonen er niet relatief gezien. Misschien is het gewoon zoiets simpels als dat de social media algoritmes toevallig een groot deel van de jongeren heeft weten te bereiken en hebben ze zichzelf snel verder verspreid. In wiens bubbel men zit, wiens taal men spreekt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:32 schreef Klopkoek het volgende:
Nee, er is meer en iets anders aan de hand.
Twee tellen zag ikhet wel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij mij deed ie het ook niet, die van jou verschijnt ook niet.
Maar ik zie hem wel staan in de quote
Mij lukt openen helemaal niet, kun je niet even samenvatten waar het over gaat (lijkt me sowieso wel handig, ook voor hen zonder twitteraccount, was ook wel een beetje een thema in FB).quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Twee tellen zag ikhet wel.
OK. Dus wie wil weten over de vuile spelletjes klikt in de quote.
Vraag blijft: hoezo nu pas?
Denk eerder andersom, stiekem stemmen op Trump en naar de buitenwereld de onschuld spelen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:33 schreef Zorro het volgende:
Is Trump in de peilingen niet net als Wilders? Dus in de praktijk hoger dan gepeild? Of komen ze er daar wel altijd gewoon voor uit als ze gevraagd worden op wie ze stemmen
quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet meer te schamen om op Trump/ Wilders te stemmen.
Dat is wat ik bedoel. Ze zeggen het niet dus in de peiling is het lager dan werkelijk omdat ze er toch op stemmen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Denk eerder andersom, stiekem stemmen op Trump en naar de buitenwereld de onschuld spelen.
Hoewel dat misschien 8 jaar geleden zo vaker ging. Je hoeft je niet meer te schamen om op Trump/ Wilders te stemmen.
Nee dat klopt, het is zoals jij het zegt. Ik schrijf het verkeerdquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel. Ze zeggen het niet dus in de peiling is het lager dan werkelijk omdat ze er toch op stemmen.
Het peilen is niet zo zuiver meer als voorheen. Heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:33 schreef Zorro het volgende:
Is Trump in de peilingen niet net als Wilders? Dus in de praktijk hoger dan gepeild? Of komen ze er daar wel altijd gewoon voor uit als ze gevraagd worden op wie ze stemmen
Wilders is maar 1 of 2 keer hoger uitgekomen dan gepeild. meestal zat de hond er ver naast.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:33 schreef Zorro het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)residential_electionquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:39 schreef OmniRocket het volgende:
Hoe was het 4 jaar geleden met de peilingen?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:38 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat het deze keer mogelijk is dat Harris onderschat wordt. De polls willen waarschijnlijk niet 3 keer ongelijk hebben, dus ik denk dat de statistische correcties fors zijn. Ik denk dat het interessanter is om naar de opkomst te kijken.
Overigens vind ik ‘enger’ dat men wel stemt op Harris en dan Rep representatives etc. Dan moet zij met een vijandig huis en senaat aan het werk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:38 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat het deze keer mogelijk is dat Harris onderschat wordt. De polls willen waarschijnlijk niet 3 keer ongelijk hebben, dus ik denk dat de statistische correcties fors zijn. Ik denk dat het interessanter is om naar de opkomst te kijken.
Luister naar 'Sven op 1': https://www.nporadio1.nl/(...)2024-10-30-sven-op-1quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het peilen is niet zo zuiver meer als voorheen. Heb ik begrepen.
Gen Z en first time voters hebben geen ‘landline’ meer.
Vraag mij dan wel af hoe die phone banks werken?
Het blijft niet plakken aan Trump. Hij komt er gewoon mee weg. Ook alle gekke dingen die hij zegt, het heeft geen invloed.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is het moment om die naar buiten te brengen.
Het boek van Kirsten Verdel heb ik gelezen. Ook gewerkt voor team Obama.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Luister naar 'Sven op 1': https://www.nporadio1.nl/(...)2024-10-30-sven-op-1
Mocht je een keer halfuurtje over hebben.
Deze Nederlandse jongen heeft gewerkt voor het team van Obama tijdens eerdere verkiezingen.
Klinkt saai, maar hij legt precies uit hoe zijn werkdag eruit zag, hoe het principe werkt en wat die exact meet en bij wie.
Moraal van het verhaal, grofweg, ze weten op wie mensen gaan stemmen, maar het gaat erom wie er naar de stembus gaat.
Zoveel zwevende kiezers bestaan er blijkbaar niet.
Dit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Luister naar 'Sven op 1': https://www.nporadio1.nl/(...)2024-10-30-sven-op-1
Mocht je een keer halfuurtje over hebben.
Deze Nederlandse jongen heeft gewerkt voor het team van Obama tijdens eerdere verkiezingen.
Klinkt saai, maar hij legt precies uit hoe zijn werkdag eruit zag, hoe het principe werkt en wat die exact meet en bij wie.
Moraal van het verhaal, grofweg, ze weten op wie mensen gaan stemmen, maar het gaat erom wie er naar de stembus gaat.
Zoveel zwevende kiezers bestaan er blijkbaar niet.
Ik denk dat de propaganda zijn werk heeft gedaan, Harris/ Diddy, Trump/ Epstein.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Het blijft niet plakken aan Trump. Hij komt er gewoon mee weg. Ook alle gekke dingen die hij zegt, het heeft geen invloed.
Biden hoeft maar een keer iets geks te zeggen en het wordt opgeblazen. Maar bij Trump maakt het niets uit.
Ik denk dat je er echt vanuit moet gaan dat hij wint.
Ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat de propaganda zijn werk heeft gedaan, Harris/ Diddy, Trump/ Epstein.
Mensen weten niet meer wat ze moeten geloven en denken het zal allemaal wel.
Beetje zoals in Nederland, maar dan anders en in het groot
Yup. Net als in Nederland alles om Wilders lijkt te draaien. Tragisch.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Harris is gewoon weinig zichtbaar. Het gaat allemaal om Trump.
Eens, maar we gaan er ook even heel snel aan voorbij dat een Ronald Plasterk geen Minister-President is geworden tijdens deze formatie.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind dat je dat hier ook ziet bij Wilders. Die man kan de gekste dingen roepen of tweeten en dat is allemaal okay. Een ander (bijv Timmermans) hoeft maar iets multi-interpretabels te zeggen, en die wordt zo ongeveer afgemaakt.
Idem als in de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |