abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 30 oktober 2024 @ 20:13:59 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215422541

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:14:18 #2
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215422548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef alopio het volgende: [..] Hij heeft wel gelijk dat wij matig spelen ja, vermoeidheid deels? Geen idee. Ajax staat zeker goed, maar aanvallend was het ook niet veel.
Combinatie van factoren, denk ik. Heel goed ontregeld worden, vermoeidheid, gebrek aan individuele kwaliteit voorin, moedeloosheid na de 0-2 terwijl Ajax steeds meer vertrouwen kreeg. Eigenlijk gokte Ajax met hun tactiek op een 0-0 en hoopten ze op (individuele) fouten van ons en dat gebeurde ook.
Makkelijk eerste
pi_215422556
https://www.vi.nl/pro/ana(...)yenoord-code-kraakte

Maar volgens user @GurneyIsBestOke kwam het alleen door een blunderende keeper!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 30 oktober 2024 @ 20:15:09 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_215422564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Coco het volgende:

[..]
@:paul toch mooi dit nog?
wat is daar leuk aan, we zijn gezakt van 2 naar 3 :{
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_215422570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske tactisch totaal overklast. Dát is het verhaal van deze wedstrijd.
Wat mij het meest teleurstelde dat Priske er geen antwoord op had
Had wel meer van hem verwacht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:15:52 #6
474254 GurneyIsBestOke
pi_215422582
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef GGMM het volgende:
De Italiaanse Dick Advocaat (ik citeer hier @:caland) heeft Priske totaal overklast.

Ondanks dat Feyenoord op 11 plaatsen betere spelers heeft (ik citeer hier @:gurneyisbestoke) zijn ze er nooit echt aan te pas gekomen.

Ja, jammer.
Nou ja, ik voel mij wel DICKIEBALLED vandaag

Waar heb ik dat gezegd? Want in de huidige opstelling heb Ajax in ieder geval op twee posities betere spelers (de keeper en spits).
Makkelijk eerste
pi_215422585
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)yenoord-code-kraakte

Maar volgens user @:Gurneyisbestoke kwam het alleen door een blunderende keeper!
Als die keeper gewoon die 2 fouten niet maakt ga je met 0-0 de rust in. Welke kansen heeft Ajax nog meer gehad dan.
Eigenlijk was het gewoon een slechte wedstrijd. Was niet leuk om te zien. Typische 0-0
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:16:16 #8
474254 GurneyIsBestOke
pi_215422598
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wat mij het meest teleurstelde dat Priske er geen antwoord op had
Had wel meer van hem verwacht
Zijn wedstrijdmanagement is toch geen moment heel sterk geweest.
Makkelijk eerste
pi_215422615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef alopio het volgende:

[..]
Als die keeper gewoon die 2 fouten niet maakt ga je met 0-0 de rust in. Welke kansen heeft Ajax nog meer gehad dan.
Eigenlijk was het gewoon een slechte wedstrijd. Was niet leuk om te zien. Typische 0-0
Als Ajax geen 2-0 voor had gestaan hadden ze ons dan ook de bal gewoon maar gegeven?
pi_215422619
En ik neem aan dat het nu wel over is met Timon. Die is een prima 2e keuze maar kan echt niet als 1e keeper. Al geloof ik niet dat Priske hem eraf haalt
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:17:13 #11
474254 GurneyIsBestOke
pi_215422620
quote:

[..]
Ik zeg ook letterlijk een post daarvoor dat het een combinatie van factoren was (lol)

Ach ja, met Dombo kan je niet discussiëren.
Makkelijk eerste
pi_215422636
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nou ja, ik voel mij wel DICKIEBALLED vandaag

Waar heb ik dat gezegd? Want in de huidige opstelling heb Ajax in ieder geval op twee posities betere spelers (de keeper en spits).
Je vergeet het middenveld
pi_215422637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik zeg ook letterlijk een post daarvoor dat het een combinatie van factoren was (lol)

Ja Ajax gokte vast op een 0-0 en op individuele fouten van ons. Dat rijmt heel erg met elkaar.

We zijn vandaag op alle vlakken afgetroefd en het is zorgwekkend dat je dit niet wil zien.
pi_215422640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef GGMM het volgende:
De Italiaanse Dick Advocaat (ik citeer hier @:caland) heeft Priske totaal overklast.

Ondanks dat Feyenoord op 11 plaatsen betere spelers heeft (ik citeer hier @:gurneyisbestoke) zijn ze er nooit echt aan te pas gekomen.

Ja, jammer.
Ik vind dit zo’n goede post van Gerard dat ik vind dat hij nog een keer mag worden aangehaald.
pi_215422651
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Priske tactisch totaal overklast. Dát is het verhaal van deze wedstrijd.
Ik vraag me ook af hoe Priske Feyenoord heeft voorbereid op deze wedstrijd. In ieder geval weet dit Feyenoord zich totaal geen raad met een defensieve tegenstander.
pi_215422655
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zijn wedstrijdmanagement is toch geen moment heel sterk geweest.
Zou het eerder schokkend noemen
45 min lang zit je naar een wedstrijd te kijken waar heel je middenveld niet aanspeelbaar is
Ipv iets anders te proberen of in de rust om te gooien, gaat die op dezelfde voet verder |:(
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_215422670
quote:

[..]
Ajax heeft de eerste helft nog een reuzekans gehad. Ging net voorlangs geloof ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215422674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Timber en Ueda niet helemaal fit, matige bank ,Carranza die wel hard werkt maar nog niet het niveau aankan. Ajax wat tactisch goed stond. Tja. Het is een wedstrijd waar je snel op voorsprong moet komen anders krijg je dit wat we nu zagen.

Ik maak mij verder geen zorgen, ook niet om een 2e plek. Wel zorgelijk is de matige bank. Je kan bijna niet rouleren omdat je dan zo achteruit gaat qua niveau. Dat is wel onze achilleshiel.

Read speelde overigens weer prima. En fijn als Stengs straks terug is. Milambo was ook niet goed vandaag, die is duidelijk even op.
pi_215422678
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat we lingr oa niet meer konden inbrengen.
Inderdaad belachelijk dat we die hebben laten gaan, zeker als je ziet hoe weinig middenvelders we hebben dit seizoen.
pi_215422680
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ik vraag me ook af hoe Priske Feyenoord heeft voorbereid op deze wedstrijd. In ieder geval weet dit Feyenoord zich totaal geen raad met een defensieve tegenstander.
Farioli heeft zich gewoon beter voorbereid en zich met enkele aanpassingen beter strijdplan opgesteld. Pirske had gewoon geen plan B (wat niet gek is met deze bank overigens, al had ik wat meer verwacht)
pi_215422709
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ja Ajax gokte vast op een 0-0 en op individuele fouten van ons. Dat rijmt heel erg met elkaar.

We zijn vandaag op alle vlakken afgetroefd en het is zorgwekkend dat je dit niet wil zien.
Natuurlijk rijmt dat, je kan moeilijk zeggen dat Ajax kwam om te voetballen. Wat niks afdoet aan hun prestatie. Want ja wij verdienden het ook niet om te winnen.
pi_215422712
In die wedstrijd met Bayer Leverkusen kon je echt veel meer positieve momenten halen dan vandaag, en opeens ligt het nu wel aan de persoonlijke fouten van een speler en was het toen kommer en kwel. Bijzonder.
pi_215422724
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:22 schreef alopio het volgende:

[..]
Natuurlijk rijmt dat, je kan moeilijk zeggen dat Ajax kwam om te voetballen. Wat niks afdoet aan hun prestatie. Want ja wij verdienden het ook niet om te winnen.
Nou ja, na een snelle goal hoef je ook niet meer te voetballen eigenlijk.
pi_215422729
Priske idd niet sterk, maar heel veel opties heeft hij ook niet. Je moet drie wedstrijden op rij met dezelfde spelers spelen zonder een fatsoenlijke bank. Dat breekt kennelijk op.

Carranza is ook nog geen schot in de roos, wordt gewoon twee keer met een strakke bal vrij gespeeld maar heeft niet de techniek om te controleren.
#12 is not for sale!
pi_215422733
quote:

[..]
Als je van mening bent dat Ajax niet kwam om te voetballen moet je de eerste helft maar terugkijken en vooral de eerste 25 minuten.

Toen zetten ze gewoon goed druk en zaten ze er fel bovenop.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_215422735
quote:

[..]
Maar Ajax zette ons volledig vast, maakte ons het voetballen onmogelijk. Ons hele middenveld werd op elke positie uitgeschakeld, hoe vaak hebben we nu Timber een actie zien maken t.o.v. andere westrijden? Gokken op fouten is heel wat anders dan ons dwingen tot fouten wat vandaag gewoon aan de orde was.
pi_215422738
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Farioli heeft zich gewoon beter voorbereid en zich met enkele aanpassingen beter strijdplan opgesteld. Pirske had gewoon geen plan B (wat niet gek is met deze bank overigens, al had ik wat meer verwacht)
Je geeft het antwoord al, wie erin? Als je Stengs had was het al makkelijker. Maar starten met Hadj Moussa? Zerrouki? Nadje? Onze bank is onze zwakte. Vermoeide spelers of uit vorm kan je nu bijna niet vervangen zonder er erg op achteruit te gaan
pi_215422744
Bovendien zette Ajax ons gewoon vast op eigen helft.

Als je dan nog spreekt van 'Niet komen om te voetballen' heb je er echt geen klote van begrepen.
pi_215422755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Als je van mening bent dat Ajax niet kwam om te voetballen moet je de eerste helft maar terugkijken en vooral de eerste 25 minuten.
Ajax durfde ook gewoon hoog druk te zetten met vijf man en bouwde vanaf de eigen zestien op.
#12 is not for sale!
pi_215422761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar Ajax zette ons volledig vast, maakte ons het voetballen onmogelijk. Ons hele middenveld werd op elke positie uitgeschakeld, hoe vaak hebben we nu Timber een actie zien maken t.o.v. andere westrijden? Gokken op fouten is heel wat anders dan ons dwingen tot fouten wat vandaag gewoon aan de orde was.
En daar licht de waarheid dus in het midden, neem Timber, was die wel helemaal fit? Ajax zette het inderdaad goed vast ja, en wij kwamen daar niet onderuit.
pi_215422778
was ajax nou echt zo goed

of heb ik ergens anders naar zitten kijken

ajax was gewoon matig

ik weet helemaal waar die hans kraay het over heeft
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_215422784
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:24 schreef alopio het volgende:

[..]
En daar licht de waarheid dus in het midden, neem Timber, was die wel helemaal fit? Ajax zette het inderdaad goed vast ja, en wij kwamen daar niet onderuit.
Oh, de niet fit-kaart. Dan nemen we Hwang, hoe vaak hebben we hem gezien? Of een Bueno. 0,0. Milambo, totaal uit de wedstrijd gespeeld.

Of zijn die ook allemaal niet fit, we zijn vandaag gewoonweg afgetroefd op alle facetten.
pi_215422821
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Oh, de niet fit-kaart. Dan nemen we Hwang, hoe vaak hebben we hem gezien? Of een Bueno. 0,0. Milambo, totaal uit de wedstrijd gespeeld.

Of zijn die ook allemaal niet fit, we zijn vandaag gewoonweg afgetroefd op alle facetten.
Mwah, daar kan het fysieke aspect toch prima een onderdeel van zijn. De basis van Ajax heeft het weekend niet gespeeld. Onze basis heeft twee zware wedstrijden tegen Benfica en Utrecht in de benen, hoezo zou dat geen rol spelen in de uitvoering?
#12 is not for sale!
pi_215422828
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

? Wat is daar raar aan? Van Timber was het toch de vraag of die het vandaag zou halen. Nu is het geen excuus want Ajax deed het slim, en Feyenoord met een druk programma met weinig roulatie mogelijkheden fel onder druk zetten. Dat is een goede en logische zet van Ajax. Zeker de eerste 25 minuten tactisch prima.
pi_215422860
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Mwah, daar kan het fysieke aspect toch prima een onderdeel van zijn. De basis van Ajax heeft het weekend niet gespeeld. Onze basis heeft twee zware wedstrijden tegen Benfica en Utrecht in de benen, hoezo zou dat geen rol spelen in de uitvoering?
Volgens Dombo maakt dat allemaal geen reet uit dat je als 19 jarige Milambo misschien wat zware weken hebt na je eerste 10 basisplekken.

Zonder Wellenreuther speel je gewoon 0-0 in een hele slechte wedstrijd van onze zijde
pi_215422867
Wat een paniek. Met hoe ze vandaag voetbalden kan je toch niet zeggen dat het aan tactiek lag? De wil leek er wel te zijn, maar in de praktijk was gewoon gezapig, ook bij de spelers waarvan je verwacht dat ze het normaal voortouw nemen. Dan kan je het tactisch neerzetten hoe je wil, maar het is dan niet alsof je dan ineens wél genoeg duelkracht levert.

Het is gewoon klote dat de complete offday vandaag is, maar niet meer dan dat.
pi_215422895
Iemand postte hier pas geleden een link over de filosofie van Priske.
Dat alles door het midden moet, want dat is de kortste weg naar het doel.

Snap ik, maar als dat niet werkt speel die bal dan een paar keer naar de vleugels en ga er buitenom langs.
Hell To The Liars
  Forum Admin woensdag 30 oktober 2024 @ 20:33:40 #38
35723 crew  GGMM
pi_215422896
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een paniek. Met hoe ze vandaag voetbalden kan je toch niet zeggen dat het aan tactiek lag? De wil leek er wel te zijn, maar in de praktijk was gewoon gezapig, ook bij de spelers waarvan je verwacht dat ze het normaal voortouw nemen. Dan kan je het tactisch neerzetten hoe je wil, maar het is dan niet alsof je dan ineens wél genoeg duelkracht levert.

Eigenlijk heb je gewoon heel veel pech vandaag
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:34:55 #39
474254 GurneyIsBestOke
pi_215422915
quote:

Het was zeker ook tactisch hoor. Vooral een combinatie van factoren.
Makkelijk eerste
pi_215422924
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:33 schreef GGMM het volgende:

[..]
Eigenlijk heb je gewoon heel veel pech vandaag
Precies, als de 0-1 en 0-2 niet vallen, Hato 3 penalties zou hebben veroorzaakt, Sutalo 2 eigen goals had gemaakt en Taylor en Henderson rood hadden gekregen dat zou je een hele andere wedstrijd hebben gehad.
pi_215422941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Grotendeels hetzelfde Feyenoord toch nog steeds?

Veel minder goede trainer en wisselspelers beschikbaar momenteel alleen. :P
In de aanval is Feyenoord er toch ook enorm op achteruitgegaan?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215422952
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het was zeker ook tactisch hoor. Vooral een combinatie van factoren.
Mwoah, misschien een beetje maar het tactische vond ik echt wel meevallen. Het is knap dat Ajax zo hoog druk durfde te zetten, maar we hebben de afgelopen tijd toch wel gezien dat we de kwaliteiten hebben om daar onderuit te spelen, zelfs op Champions League-niveau. Dat lukte vandaag gewoon niet en dan blijf ik toch terugkomen op het fysieke met het afgelopen programma.
pi_215422965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef alopio het volgende:

[..]
Volgens Dombo maakt dat allemaal geen reet uit dat je als 19 jarige Milambo misschien wat zware weken hebt na je eerste 10 basisplekken.

Zonder Wellenreuther speel je gewoon 0-0 in een hele slechte wedstrijd van onze zijde
Het is wat dat betreft ook een combi van factoren. Ajax is heel het seizoen al goed gegroepeerd, dus je wist dat je dit kon verwachten. Wij hadden daar totaal geen antwoord op. Dat had met tactiek en fysiek te maken. Het is idd dan ook lekker wanneer je bijvoorbeeld een Milambo een wedstrijdje langs de kant kan houden.
#12 is not for sale!
pi_215422967
quote:

Ik denk dat het juist door de tactiek komt dat dat gezapig leek en voor een offday zorgt. Als het niet goed staat en de patronen niet kloppen kom je overal net te laat en kunnen de verdedigers de bal nergens kwijt waardoor het ook echt niet gaat lopen.

Maar goed, het grootste probleem is natuurlijk de breedte van de selectie. We hebben vrij veel blessures en als je dan iets moet omzetten omdat het niet loopt, heb je ook bijna geen opties om dat te doen.
pi_215423016
Als je Carranza aan het werk ziet ga je nog verlangen naar Danilo/Linssen.
pi_215423029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:43 schreef M.Melandri het volgende:
Als je Carranza aan het werk ziet ga je nog verlangen naar Danilo/Linssen.
Met Danilo en Linssen was dan ook niks mis. Met Carranza wel e.e.a.
pi_215423030
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Het is wat dat betreft ook een combi van factoren. Ajax is heel het seizoen al goed gegroepeerd, dus je wist dat je dit kon verwachten.
:D _O-

Wat is dit nu weer? Verloren van NAC, pure desorganisatie tegen Heracles.

Deze wedstrijd illustreert het spreekwoord hoogmoed komt voor de val
Feyenoord heeft op zo ongeveer iedere positie een betere speler, normaliter winnen ze vandaag gewoon ruim, zeker in een thuiswedstrijd.

Maar Feyenoord dacht op 40-45% de klus wel even te klaren. Rotterdamse (kakkerlaktische) arrogantie dus.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_215423043
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Dan wordt je nog niet zo afgetroefd in een eerste helft. Als dat aan het einde van een wedstrijd gaat tellen afijn, maar niet in het eerste bedrijf.
pi_215423048
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:44 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Met Danilo en Linssen was dan ook niks mis. Met Carranza wel e.e.a.
Dat was ook pure middelmaat maar nog bruikbaar als 3e spits. Carranza is echt niveau RKC. Zou toch fijn zijn als Gimenez straks weer terug is, want met Osman krijgt hij een stuk meer bruikbare ballen.
pi_215423052
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef alopio het volgende:

[..]

Daarom is zijn wissel totaal te begrijpen.

Maar niet het vlak dat je op tactisch gebied totaal afgetroefd wordt in een eerste helft.
pi_215423058
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Precies, als de 0-1 en 0-2 niet vallen, Hato 3 penalties zou hebben veroorzaakt, Sutalo 2 eigen goals had gemaakt en Taylor en Henderson rood hadden gekregen dat zou je een hele andere wedstrijd hebben gehad.
Dan was het misschien wel 0-0 gebleven.
pi_215423063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:44 schreef Shreyas het volgende:

[..]
:D _O-

Wat is dit nu weer? Verloren van NAC, pure desorganisatie tegen Heracles.

Deze wedstrijd illustreert het spreekwoord hoogmoed komt voor de val
Feyenoord heeft op zo ongeveer iedere positie een betere speler, normaliter winnen ze vandaag gewoon ruim, zeker in een thuiswedstrijd.

Maar Feyenoord dacht op 40-45% de klus wel even te klaren. Rotterdamse (kakkerlaktische) arrogantie dus.
Nee, ik geloof niet dat het daar wat mee te maken heeft. We konden niet eens winnen van NEC dus dan zou je wel gek zijn om te denken dat Ajax wel even een makkie zal worden. Tactisch klopte het gewoon totaal niet. Plus de breedte van de selectie laat nogal te wensen over waardoor je ook niet echt veel kunt veranderen als het niet loopt.
  Forum Admin woensdag 30 oktober 2024 @ 20:47:29 #53
35723 crew  GGMM
pi_215423064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dan wordt je nog niet zo afgetroefd in een eerste helft.
Zo denkt @onlogisch er ook over.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215423067
Legioen met pensioen. @de_boswachter
pi_215423069
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zo denkt @:onlogisch er ook over.
Wat een geluk dat hij dit niet gaat lezen. :)
pi_215423080
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Nee, ik geloof niet dat het daar wat mee te maken heeft. We konden niet eens winnen van NEC dus dan zou je wel gek zijn om te denken dat Ajax wel even een makkie zal worden. Tactisch klopte het gewoon totaal niet. Plus de breedte van de selectie laat nogal te wensen over waardoor je ook niet echt veel kunt veranderen als het niet loopt.
NEC was een uitwedstrijd voor Feyenoord, vandaag speelde ze thuis. Dat is vooral voor Feyenoord een wereld van verschil.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 20:51:55 #57
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215423118
Als je tegen een tegenstander speelt die vooral goed kan verdedigen moet je zeker niet op achterstand komen. En dan geef je de goal zo weg :')

Zie verder geen tactische fout of slecht wedstrijdmanagement, er zat gewoon niks op de bank waar je iets aan hebt.
pi_215423142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Als je tegen een tegenstander speelt die vooral goed kan verdedigen moet je zeker niet op achterstand komen. En dan geef je de goal zo weg :')

Zie verder geen tactische fout of slecht wedstrijdmanagement, er zat gewoon niks op de bank waar je iets aan hebt.
Je ziet geen tactische fout bij die eerste goal :')

Dat meen je.
pi_215423184
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zo denkt @:onlogisch er ook over.
Hopelijk ziet ie de spelfout weer niet. Dat vind ik zo’n leuke rubriek.
Dit, dus.
pi_215423192
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:39 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Het is wat dat betreft ook een combi van factoren. Ajax is heel het seizoen al goed gegroepeerd, dus je wist dat je dit kon verwachten. Wij hadden daar totaal geen antwoord op. Dat had met tactiek en fysiek te maken. Het is idd dan ook lekker wanneer je bijvoorbeeld een Milambo een wedstrijdje langs de kant kan houden.
Uiteindelijk waren wij gewoon niet goed genoeg vandaag en dus terecht verloren.

Op de lange termijn komt het wel goed. Wij kunnen prima voetballen, zou mooi zijn als we de bank kunnen versterken in de winter
pi_215423202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef alopio het volgende:

[..]
Uiteindelijk waren wij gewoon niet goed genoeg vandaag en dus terecht verloren.

Op de lange termijn komt het wel goed. Wij kunnen prima voetballen, zou mooi zijn als we de bank kunnen versterken in de winter
Maar de bank hoef je niet te versterken als alle geblesseerden terug zijn.

Of je moet dolgraag de tribune willen versterken.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 21:00:58 #62
262211 hhh38
pi_215423219
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:53 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je ziet geen tactische fout bij die eerste goal :')

Dat meen je.
Geen tactische fout in hoe Priske de rest van de wedstrijd aanpakt.
pi_215423221
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar de bank hoef je niet te versterken als alle geblesseerden terug zijn.

Of je moet dolgraag de tribune willen versterken.
Nou, alleen Stengs en Gimenez zijn basis materiaal (en Hartman uiteraard maar dat duurt nog ff). Een extra optie op het middenveld zou wenselijk zijn.
pi_215423354
Krabbendam gisteren: Verbazing over ontwikkeling Feyenoord: ''Ze spelen als een soort Manchester City''

Vandaag: .....
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215423363
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef alopio het volgende:

[..]
Nou, alleen Stengs en Gimenez zijn basis materiaal (en Hartman uiteraard maar dat duurt nog ff). Een extra optie op het middenveld zou wenselijk zijn.
Lotombo. En verder wat vaker afwisselen met een Nieuwkoop of Ueda is gewoon net even wat lekkerder dan een Carranza.
Maar voorin mis je in de breedte wel echt kwaliteit. Osman en Paixao hebben geen concurrentie.
#12 is not for sale!
pi_215423371
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef alopio het volgende:

[..]
Het middenveld kent gewoon voldoende opties, zekers als een Stengs en Zechiel terugkomen.

Aanvallend kan je wel degelijk vraagtekens plaatsen, maar of dat vandaag het verschil had gemaakt.
  Forum Admin woensdag 30 oktober 2024 @ 21:15:36 #67
35723 crew  GGMM
pi_215423383
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:12 schreef RipCity het volgende:
Krabbendam gisteren: Verbazing over ontwikkeling Feyenoord: ''Ze spelen als een soort Manchester City''

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215423402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Het middenveld kent gewoon voldoende opties, zekers als een Stengs en Zechiel terugkomen.

Aanvallend kan je wel degelijk vraagtekens plaatsen, maar of dat vandaag het verschil had gemaakt.
Uiteindelijk denk ik niet. En dat je dan hiervoor tegen Benfica en Utrecht uit speelt en niet afgelopen Zondag tegen een Almere thuis helpt dan niet mee. Maar goed, ook dat is geen excuus als je een topclub wilt zijn. Jongens als Milambo worden hierdoor wel beter.

En ik denk nog steeds dat een 2e plek er prima inzit. PSV kunnen we natuurlijk al feliciteren.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 21:19:37 #69
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215423420
Hoewel Ajax gretig en tactisch in orde was, is het toch echt Wellenreuter die twee keer enorm in de fout gaat en dan kun je nog zoveel plannen hebben, maar loop je achter de feiten aan. Ik heb lang niet over hem gezeurd, maar vanavond zorgt hij er in zijn eentje voor dat je 0-2 achter staat. Bij die eerste goal twijfelt ie twee keer, terwijl ie na de eerste keer twijfelen toch nog de 16 uitkomt.

Zoveel fouten in zo'n wedstrijd, dat kan als keeper van Feyenoord niet. Het is ook kut om hem eruit te halen, maar ik denk dat je nu niet meer om Bijlow heen kan. Verder was dit een goede les voor de toekomst in 'wat doe je als de tegenstander jouw sleutelspelers vastzet?'. En Carranza is de nieuwe Ueda, voor dit seizoen. Ueda zelf was zo slecht nog niet vandaag.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 21:28:38 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_215423493
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef hhh38 het volgende:

Plus Taylor op Wang was cruciaal.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 30 oktober 2024 @ 21:31:27 #71
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215423527
Tja. Tactisch overklast.

Farioli > Priske
  Forum Admin woensdag 30 oktober 2024 @ 21:35:06 #72
35723 crew  GGMM
pi_215423554
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:31 schreef fetX het volgende:
Tja. Tactisch overklast.

Farioli > Priske
En

Pasveer > jullie keepers
Dat is toch knap voor een opa van 40 :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215423557
De eerste berichten omtrent Ueda zijn niet al te positief volgens Priske.

Dat worden hele moeilijke weken.
pi_215423587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
Hoewel Ajax gretig en tactisch in orde was, is het toch echt Wellenreuter die twee keer enorm in de fout gaat en dan kun je nog zoveel plannen hebben, maar loop je achter de feiten aan. Ik heb lang niet over hem gezeurd, maar vanavond zorgt hij er in zijn eentje voor dat je 0-2 achter staat. Bij die eerste goal twijfelt ie twee keer, terwijl ie na de eerste keer twijfelen toch nog de 16 uitkomt.

Zoveel fouten in zo'n wedstrijd, dat kan als keeper van Feyenoord niet. Het is ook kut om hem eruit te halen, maar ik denk dat je nu niet meer om Bijlow heen kan. Verder was dit een goede les voor de toekomst in 'wat doe je als de tegenstander jouw sleutelspelers vastzet?'. En Carranza is de nieuwe Ueda, voor dit seizoen. Ueda zelf was zo slecht nog niet vandaag.
Het probleem Wellenreuter laat zich makkelijk oplossen. Maar de fysieke problemen en magere selectie niet zo snel.
#12 is not for sale!
pi_215423591
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
En

Pasveer > jullie keepers
Nu heeft Pasveer ook niet heel veel te doen gehad natuurlijk. Maar goed, hij maakt in elk geval geen blunders zoals Wellenreuther
pi_215423598
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:40 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Het probleem Wellenreuter laat zich makkelijk oplossen. Maar de fysieke problemen en magere selectie niet zo snel.
Ben benieuwd of Priske het al aandurft, ik vermoed dat ie Wellenreuter laat staan.
pi_215423616
Begint bij DTK, schande met geld alleen Hwang halen (te laat). Lotomba misschien ook nog goed, tot nu toe laatste 2 wedstrijden.

Priske tactisch onbenul. Eigenlijk helemaal geen tactiek. Laat staan bijsturen.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 21:46:55 #78
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215423629
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:41 schreef alopio het volgende:

[..]
Nu heeft Pasveer ook niet heel veel te doen gehad natuurlijk. Maar goed, hij maakt in elk geval geen blunders zoals Wellenreuther
Hij maakte ook een blunder, maar herstelde zich.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 21:47:12 #79
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215423632
Gelukkig is Bijlow altijd een solide veilige keuze om de nul te houden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 21:49:34 #80
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215423645
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
Dat is ook weer waar, vorig jaar keepte hij eigenlijk niet zo goed, al was ie aan de bal een stuk beter.
pi_215423697
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
Bijlow is zeker niet perfect maar die maakt niet zulke blunders als Wellenreuter nu doet. Ook zekerder qua uitstraling. Minder onrustig
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 22:02:05 #82
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215423738
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:56 schreef alopio het volgende:

[..]
Bijlow is zeker niet perfect maar die maakt niet zulke blunders als Wellenreuter nu doet. Ook zekerder qua uitstraling. Minder onrustig
Ow kom op zeg. Bijlow heeft ons ook genoeg punten gekost. Daarbij is hij van glas, dus binnen de kortste keren staat Wellenreuther weer in het doel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_215423750
Onder de Insta post van GeertGod over het afscheid vanavond gaan de reacties eronder ook over Wellenreuther. _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215423752
Bijlow heeft nog nooit zo’n zwakke reeks neergezet.
#12 is not for sale!
  woensdag 30 oktober 2024 @ 22:04:58 #85
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215423755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
En

Pasveer > jullie keepers
Ja ik hoop dat het met Wellenreuther wel klaar is inmiddels. Kolere zeg.
pi_215423765
Keepertje de schuld geven, classic :')
pi_215423772
Afgezien van de blessuregevoeligheid is Bijlow op elk front de betere keuze.

Maar die gaat nu nooit gewisseld worden natuurlijk
pi_215423778
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:04 schreef fetX het volgende:

[..]
Ja ik hoop dat het met Wellenreuther wel klaar is inmiddels. Kolere zeg.
Hij staat er tegen AZ gewoon weer. Ik ben nu al boos. ;(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_215423800
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Legioen met pensioen. @:de_boswachter
Ja joh wat was dit dan :')
Stond DJ Panic nog in de file of wat.
U MAD?
pi_215423855
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:12 schreef RipCity het volgende:

en veel users in het feyenoordtopic die hem serieus nemen (lol)

ik noem geen namen
graag op anoniem
  woensdag 30 oktober 2024 @ 22:20:25 #91
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_215423872
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:18 schreef KingRoland het volgende:

[..]
en veel users in het feyenoordtopic die hem serieus nemen (lol)

ik noem geen namen
Ja je kunt wel al zijn woorden serieus gaan nemen en dan net doen alsof het een clown is, maar hij had het over 'bij wijze van spreken' om het verschil aan te geven met een paar weken terug en vorige week.
  Forum Admin woensdag 30 oktober 2024 @ 22:22:22 #92
35723 crew  GGMM
pi_215423896
POLL
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215423917
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:22 schreef GGMM het volgende:
[poll=7986]
Enige juiste is natuurlijk nummer drie.
pi_215423940
Wellenreuther is nu wel af.

Verwacht ook niet dat ie op de bank nog gezellig gaat zitten wezen, nog afgezien van z’n gedeukte vertrouwen. Enige logische optie lijkt me om hem in de winterstop te vervangen.

Dan kun je hem nog beter ruilen voor Floppert of Olijbol.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 30 oktober 2024 @ 22:27:39 #95
474254 GurneyIsBestOke
pi_215423944
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hij staat er tegen AZ gewoon weer. Ik ben nu al boos. ;(
Ik snap die tevredenheid ook niet. Hij is al het hele seizoen vreselijk. Tegen PSV twee fouten, tegen Willem II, tegen Benfica, nu weer twee. En dan ook nog de fouten die met veel geluk uiteindelijk onbestraft blijven zoals bij Benfica en Girona.
Makkelijk eerste
pi_215423946
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Ow kom op zeg. Bijlow heeft ons ook genoeg punten gekost. Daarbij is hij van glas, dus binnen de kortste keren staat Wellenreuther weer in het doel.
Noem eens 5 fouten dan? En wel in een serie van 10 wedstrijden achter elkaar, want daar praat je over. Wellenreuter kost je tegen Willem II al de overwinning (ook door debiel uitkomen). Het zijn repeterende fouten bij hem. Reactiesnelheid is goed van hem, maar met lange ballen, corners, uitkomen is het een en al onzekerheid
pi_215423964
Persoonlijk vind ik die tweede goal geen blunder dat is ook gewoon een kutbal.

Normaal gesproken staat daar iemand bij de eerste paal voor dat soort scherp aan gesneden corners.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 22:34:42 #98
262211 hhh38
pi_215423993
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef Wotte het volgende:
Persoonlijk vind ik die tweede goal geen blunder dat is ook gewoon een kutbal.

Normaal gesproken staat daar iemand bij de eerste paal voor dat soort scherp aan gesneden corners.
Dat is een gedeelde fout inderdaad. Als Ueda gewoon goed opgesteld staat hoeft Wellenreuther hem ook niet precies na de stuit te vangen.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 22:36:29 #99
262211 hhh38
pi_215424011
Ueda hamstringblessure. Ik heb het idee dat we onze Head of Performance missen :{
pi_215424014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:28 schreef alopio het volgende:

[..]
Noem eens 5 fouten dan? En wel in een serie van 10 wedstrijden achter elkaar, want daar praat je over. Wellenreuter kost je tegen Willem II al de overwinning (ook door debiel uitkomen). Het zijn repeterende fouten bij hem. Reactiesnelheid is goed van hem, maar met lange ballen, corners, uitkomen is het een en al onzekerheid
Dit ja. Enkele keeper heeft wel eens een misser, maar bij Wellenreuter stapelt het zich wel hard op in een korte periode. Een back met zoveel fouten was allang gewisseld.
#12 is not for sale!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')