SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
De wolf had die italiaan wel een poffert mogen geven.
Ben bang; nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutwedstrijd
hoe gaan we dit omdraaien in de 2e helft
Ajax vernedert Feyenoord in eigen huisquote:
Ja, dit. Ze zijn gewoon niet fit genoeg en daardoor overal net een stapje te laat. Het is niet alsof Ajax zo briljant voetbalt ofzo.quote:
Ah, niet fit genoeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit. Ze zijn gewoon niet fit genoeg en daardoor overal net een stapje te laat. Het is niet alsof Ajax zo briljant voetbalt ofzo.
imo speelt ajax zelfs niet eens "goed". Het is echt alles wat aan onze kant fout gaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit. Ze zijn gewoon niet fit genoeg en daardoor overal net een stapje te laat. Het is niet alsof Ajax zo briljant voetbalt ofzo.
Spelers uit onze opleiding die zelfs in zo'n kutwedstrijd als deze alsnog indruk weten te maken altijd +10000000 auraquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:47 schreef Slobeend het volgende:
Alleen Read kan me bekoren.
Tot nu toe enorm Fariolied.
De 0-1 heeft ze vleugeltjes gegeven, en sindsdien stinken we eigenlijk volledig in hun spelletje. Het is niet dat Ajax zo bijster veel doet, ze wachten gewoon totdat wij een fout maken in de opbouw. En die maken we.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We worden met alles overklast.
Maar je neemt je eerdere belediging niet terug, haal ik hieruit? Niet eens een sorry?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De 0-1 heeft ze vleugeltjes gegeven, en sindsdien stinken we eigenlijk volledig in hun spelletje. Het is niet dat Ajax zo bijster veel doet, ze wachten gewoon totdat wij een fout maken in de opbouw. En die maken we.
Read is overgenomen van Volendam.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Spelers uit onze opleiding die zelfs in zo'n kutwedstrijd als deze alsnog indruk weten te maken altijd +10000000 aura
Godverdommequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Read is overgenomen van Volendam.
Karma?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Godverdomme
Vandaag is echt een kutdag
Niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutwedstrijd
hoe gaan we dit omdraaien in de 2e helft
Met het vertoonde spel wel jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben echt letterlijk de enige hier die denkt dat de 1-2 en de 2-2 nog gaat komen
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben echt letterlijk de enige hier die denkt dat de 1-2 en de 2-2 nog gaat komen
Op basis van watquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Nee, ik vind dat Ajax dit heel goed doet. Alle angels worden er vakkundig uitgehaald. Het is geen toeval dat ons middenveld niet thuis geeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:48 schreef ashardalan het volgende:
[..]
imo speelt ajax zelfs niet eens "goed". Het is echt alles wat aan onze kant fout gaat.
Blijkbaar ben je een Ajacied als je daar blij mee bent heb ik vandaag geleerd van de professoren hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Duitse mentaliteitquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
wellenreuter heeft het gewoon niet meer
hij maakt nu wel teveel fouten die beslissend zijn dit seizoen
ik denk dat hij psycholgische beter is als hij niet als eerste man wordt genioemd
dat geeft blijkbaar teveel druk op hem
Wat ik nog erger vind, is dat onze trainer dit ook zietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat Ajax dit heel goed doet. Alle angels worden er vakkundig uitgehaald. Het is geen toeval dat ons middenveld niet thuis geeft.
Alsof de rest zo goed speelt...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:53 schreef CR7 het volgende:
Hopen dat de hele groep even Wellenreuther zijn knietjes in gaat trappen in de rust.
Ach, het enige goede vind ik dat het een likeable kabouter is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Ali_boo het volgende:
Tactisch overklast door een Italiaanse dwerg
De enige ingreep die we met deze bank kunnen maken is een 3-4-3.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat ik nog erger vind, is dat onze trainer dit ook ziet
En verder weigert in te grijpen
Wie moet hij brengen dan Zerrouki en Nadjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat ik nog erger vind, is dat onze trainer dit ook ziet
En verder weigert in te grijpen
Het was gewoon een flauwe opmerking, neem het niet te persoonlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je een Ajacied als je daar blij mee bent heb ik vandaag geleerd van de professoren hier
Naja dat ben ik ook maar ik blijf realistisch als er 2 teams zijn in de eredivisie die een 0-2 in een gelijke stand kan omzetten tegen ajax dan zijn het feyenoord en psv welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je een Ajacied als je daar blij mee bent heb ik vandaag geleerd van de professoren hier
Ik krijg altijd een gevoel van trots als ik zie watvoor indruk onze stadion maakt op bezoekers, maar ik denk niet dat dat vandaag de reden gaat zijn mocht het gelijkstaan na het fluitsignaalquote:
Ja, Ajax doet het heel goed. Toch denk ik ook dat het gelijkspel nog wel gaat komen. Je hebt echt veel kwaliteit, en nu volle bak druk zetten in eigen huis. Zal ook nog wel een penalty komen, gok ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat Ajax dit heel goed doet. Alle angels worden er vakkundig uitgehaald. Het is geen toeval dat ons middenveld niet thuis geeft.
Vooral Wellenreuther maakt die. Ajax speelt helemaal niet zo goed, vooral afwachtend en hopend op het foutje. Verder ontregelen ze het spel veel (doen ze goed) en staan ze defensief goed. Het is een lastige wedstrijd voor Feyenoord om doorheen te komen. Maar als die debiele Wellenreuther niet twee fouten maakt is er nog niet veel aan de hand.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De 0-1 heeft ze vleugeltjes gegeven, en sindsdien stinken we eigenlijk volledig in hun spelletje. Het is niet dat Ajax zo bijster veel doet, ze wachten gewoon totdat wij een fout maken in de opbouw. En die maken we.
Ach we hebben weinig te verliezen, ik zou ervoor gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De enige ingreep die we met deze bank kunnen maken is een 3-4-3.
Tactisch omzetten zodat we weer onze eigen spel kunnen spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie moet hij brengen dan Zerrouki en Nadje
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Vooral Wellenreuther maakt die. Ajax speelt helemaal niet zo goed, vooral afwachtend en hopend op het foutje. Verder ontregelen ze het spel veel (doen ze goed) en staan ze defensief goed. Het is een lastige wedstrijd voor Feyenoord om doorheen te komen. Maar als die debiele Wellenreuther niet twee fouten maakt is er nog niet veel aan de hand.
Bij de eerste goal moet ie gewoon blijven staan natuurlijk, Hwang zat er goed bij, dan moet je nooit zover uitkomen. Tweede goal moet ie die bal gewoon hebben, dit was grabbelen. Beide goals 100% op zijn conto te schrijven.
Taylor loopt daar gewoon alleen he, met Hwang dicht op hem en nog 2 man die meelopen. Blijft die staan in zn goal wordt het nooit een goal. Debiel van hem.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder moet Timon echt even naar de opticien. Hoe vaak die gozer uitkomt terwijl hij daar NIKS te zoeken heeft is echt zorgwekkend.
True, was echt niks aan de hand.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Taylor loopt daar gewoon alleen he, met Hwang dicht op hem en nog 2 man die meelopen. Blijft die staan in zn goal wordt het nooit een goal. Debiel van hem.
Oneens. Bij ajax gaat er ook heel veel fout, bij ons alleen heel veel meer. Daardoor lijken ze goed te spelen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Naja als je het spel vandaag ziet en ze trekken dit door naar een gelijkspel dan is er maar 1 logische verklaring daarvoor toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:55 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een gevoel van trots als ik zie watvoor indruk onze stadion maakt op bezoekers, maar ik denk niet dat dat vandaag de reden gaat zijn mocht het gelijkstaan na het fluitsignaal
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit het topic waar ik moet zijn?²
Agree to disagree, broederquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Oneens. Bij ajax gaat er ook heel veel fout, bij ons alleen heel veel meer. Daardoor lijken ze goed te spelen.
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Is dit het topic waar ik moet zijn?²
quote:
quote:
Ajax speelt fel maar Feyenoord krijgt er ook niet echt druk op. Farioli overklast de Deense pastoor in de eerste helft.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:00 schreef snabbi het volgende:
ajax op duelkracht en feyenoord op techniek.. wat klopt hier niet.
We blijven hopenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:03 schreef KingRoland het volgende:
Donderspeech in de rust
Snel de 1-2 dan de 2-2 in de slotfase
Klaar
Ik ook, dan breken ze de tent af.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:02 schreef Qarrad het volgende:
Ik ben bang voor wissels die Zerrouki en/of Nadjé heten
Ik zie wat je doet hier.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:03 schreef KingRoland het volgende:
Donderspeech in de rust
Klaar
Er is geen slot meer.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:03 schreef KingRoland het volgende:
Donderspeech in de rust
Klaar
Ik kies een UI voor jou als die gelijkmaker komtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie wat je doet hier.
NSB'er ben je.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:04 schreef KingRoland het volgende:
Ben ook echt de enige hier die erin gelooft
Akkoord.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kies een UI voor jou als die gelijkmaker komt
En als het niet gebeurt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:04 schreef KingRoland het volgende:
Ben ook echt de enige hier die erin gelooft
Die arme Prieske staat nog niet in de OP.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
je mist echt gimenez in deze wedstrijd
neequote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mag jij een UI uitkiezen voor @:Kingroland
Maar wel balvastquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:07 schreef snabbi het volgende:
[..]![]()
je moet eerst voorin komen voor je daar iets aan hebt,
Wat een gebrek aan vertrouwen.quote:
Dan roep je het op jezelf af.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die arme Prieske staat nog niet in de OP.
Genoteerd.quote:
Kimquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:10 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx Kim zegt dat Feyenoord gaat scoren
Het gaat toch beter nu?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:15 schreef Tomatenboer het volgende:
We hebben eerlijk gezegd helemaal niks te vertellen deze wedstrijd.
Farioli masterclass vanavond.
We worden goed vastgezet anders. Vind dat we er amper uitkomen.quote:
mwa nu loopt het wel aardig, mooie bal op osman in de loop achter de lijn,quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We worden goed vastgezet anders. Vind dat we er amper uitkomen.
Inderdaad, het levert uiteindelijk nauwelijks (grote) kansen op.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:23 schreef Haringkop het volgende:
Het oogt iets beter, maar het is allemaal nog vrij kansloos imo…
als die een keer goed valt nu - dan ga je het momentum krijgen wat je nodig hebt... dat heb je nu nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:23 schreef Haringkop het volgende:
Het oogt iets beter, maar het is allemaal nog vrij kansloos imo…
Als m’n oom tieten had was het m’n tante!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
als die een keer goed valt nu - dan ga je het momentum krijgen wat je nodig hebt... dat heb je nu niet
Als hun keeper Wellenreuther was hadden we 2-0 voorgestaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:26 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als m’n oom tieten had was het m’n tante!
Lijkt me sterk, hebben we eigenlijk al 2 keer op doel geschoten?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hun keeper Wellenreuther was hadden we 2-0 voorgestaan.
Daarvoor moet je wel 2 kansen krijgen. Hebben we die gehad?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als hun keeper Wellenreuther was hadden we 2-0 voorgestaan.
osman 2e helft + vrije trap eerste helft?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hebben we eigenlijk al 2 keer op doel geschoten?
Ik stal Ackpom voorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
Voel vooral de behoefte om iets of iemand te slopen
Bushokje! Traditie!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:28 schreef Ali_boo het volgende:
Voel vooral de behoefte om iets of iemand te slopen
Had de albino in gedachten eerlijk gezegdquote:
Mwah, een lange bal verkeerd inschatten en een corner loslaten, dat kan altijd wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:27 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, hebben we eigenlijk al 2 keer op doel geschoten?
Tradities moet je idd in stand houdenquote:
29 wedstrijden zelfs.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
26 wedstrijden ongeslagen reeks kan kapoet gaan
Terecht, als je dit seizoen tot op heden zo zietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Staan we straks godverdomme 3 punten achter Ajax met een wedstrijd meer gespeeld zelfs.
Read was wel okquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:37 schreef Wicky15 het volgende:
Iedereen en alles is gewoon kut vandaag
Terug naar Afrika met die gastquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Waar hebben jullie die Osman vandaan![]()
Hebben we wat beters op de bank?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We brengen Carranza, Nieuwkoop, Smal, Nadje en Hadj Moussa in.
Dit is wel eens beter geweest.
Niet zo moeilijk. Omdat PSV en Ajax doorgaans veel beter zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:41 schreef ashardalan het volgende:
Soms vraag je je af waarom je in hemelsnaam maar 1 keer in de 18 jaar kampioen wordt, soms weet je het gewoon
Ik ben geen Ivanusec fan, maar als de wedstrijd uitsluitend op hun helft afspeelt moet je die wel inbrengen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we wat beters op de bank?
Nee, maar dat is dan ook mijn punt. @Dennisquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we wat beters op de bank?
ik ben een beetje bang dat priske een beetje ruzie heeft met ivanusecquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben geen Ivanusec fan, maar als de wedstrijd uitsluitend op hun helft afspeelt moet je die wel inbrengen.
Het heeft er voor ons vanavond werkelijk geen moment ingezeten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Afgetroefd.
Felicitaties aan de Ajacieden.
Flauw.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet Feyenoord zich terugzakken.
Ik zit hier bijna te janken.quote:
Wat vroeg en verkeerde topic.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Afgetroefd.
Felicitaties aan de Ajacieden.
Dit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het heeft er voor ons vanavond werkelijk geen moment ingezeten.
Vooral dankzij onze grabbel Duitser loop je al snel achter de feiten aan. Was de ideale start voor Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het heeft er voor ons vanavond werkelijk geen moment ingezeten.
Ja joh, dat is hetquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef ashardalan het volgende:
Slechtste wedstrijd van Makkelie dit seizoen?
Dit, ons elftal is nog groeiende. Matige bank, en dit soort wedstrijden heb je er tussen. Ajax ook gewoon erg matig.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is vervelend makkers. Maar vorige week spelen we onze beste Europese uitwedstrijd in een jaar of 25. Maar blijkbaar kunnen we nog niet met dit Italiaanse counter gedoe omgaan, we (met name de nr22) geven nog te veel fouten weg.
Zonde, wonden likken, en door. Dit Ajax wint weliswaar van ons, maar kan tegen werkelijk iedereen verliezen zolang ze zelf niks creëren.
Zaterdag al.quote:
Gras is groenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Gurney praat zichzelf moed in.
jaja, walemark en sauer hadden de wedstrijd gedraaidquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:51 schreef klaasweetalles het volgende:
ik snap echt niet waarom die buitenspelers van ons zijn verhuurd
Dit was vandaag gewoon een blamage van jewelste. Totaal weggevaagd op alle vlakken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Hey, niet onderschatten wat een 0-3/0-5 kan doenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
jaja, walemark en sauer hadden de wedstrijd gedraaid
Allemaal pech en geluk bij Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was vandaag gewoon een blamage van jewelste. Totaal weggevaagd op alle vlakken.
Hij heeft wel gelijk. Onze bovengrens ligt gewoon hoog, dat hebben we gezien al dit seizoen. Dat niveau red Ajax (nog) niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:51 schreef LordVoldermort het volgende:
die zijn volgens mij beter dan madja medje en sedje of hoe ze ook hetenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
jaja, walemark en sauer hadden de wedstrijd gedraaid
Ajax was tactisch 3 klassen beter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Allemaal pech en geluk bij Ajax.
Inderdaad. Tegenvallend qua intensiteit / fitheid, en tegenvallend qua tactisch strijdplan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was vandaag gewoon een blamage van jewelste. Totaal weggevaagd op alle vlakken.
Tweede wordt idd een hele kluif. Ik denk toch dat het fysieke verschil vandaag te groot is. Wij moeten in een week met praktische dezelfde elf speen, zonder alternatieven op de bank. Ajax wisselt zondag gewoon tien spelers. Dat verschil in felheid is duidelijk zichtbaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
CL halen wordt nog lastig zo. Qua vechtlust valt dit Feyenoord ook tegen, het is allemaal zo slapjes. In eigen huis tegen een toch niet erg indrukwekkend Ajax en dan zo spelen.. vreemd
En dan? Je speelt in de Eredivisie. Dat niveau heeft Ajax helemaal niet nodig. Het gaat om de ondergrens en die ligt bij jullie nog lager dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Onze bovengrens ligt gewoon hoog, dat hebben we gezien al dit seizoen. Dat niveau red Ajax (nog) niet.
Vechtlust is ook altijd wel makkelijk om te zeggen natuurlijk. De wil is er best wel, maar de fysieke kracht niet vandaag. Ergens ook niet zo gek na het programma van de afgelopen weken en de zwakke bank. Wat dat betreft is zo'n Farioli helemaal zo gek nog niet door tegen Willem II 9 andere mensen op te stellen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Pleun2011 het volgende:
CL halen wordt nog lastig zo. Qua vechtlust valt dit Feyenoord ook tegen, het is allemaal zo slapjes. In eigen huis tegen een toch niet erg indrukwekkend Ajax en dan zo spelen.. vreemd
Ondertussen verliezen wij van dat Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Onze bovengrens ligt gewoon hoog, dat hebben we gezien al dit seizoen. Dat niveau red Ajax (nog) niet.
misschien wint 020 komend weekend ook van psv....quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dan? Je speelt in de Eredivisie. Dat niveau heeft Ajax helemaal niet nodig. Het gaat om de ondergrens en die ligt bij jullie nog lager dus.
Ja die is wel hoofdschuldige, maar het was al maandenlang een ongeleid projectiel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Vooral dankzij onze grabbel Duitser loop je al snel achter de feiten aan. Was de ideale start voor Ajax.
ja - als je barendrecht niet voorbij komt, dan kom je de amsterdammers wel voorbijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die zijn volgens mij beter dan madja medje en sedje of hoe ze ook heten
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
5 minuten extra tijd
Zou het wat uitmaken?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
5 minuten extra tijd
Zou het wat uitmaken?
Mwa, door Wellenreuther speel je Ajax enorm in de kaart. Die snelle 0-1 was een heerlijk cadeau voor ze. Ze creëren verder ook niks. Dit was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien wint 020 komend weekend ook van psv....
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Daarom ga ik je alvast feliciteren, gewoon terechte overwinning vandaag
Timon maar ff banken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa, door Wellenreuther speel je Ajax enorm in de kaart. Die snelle 0-1 was een heerlijk cadeau voor ze. Ze creëren verder ook niks. Dit was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd.
Dit was echt nooit 0-0 gebleven. Ajax heeft ons middenveld volledig onder controle, en zonder dat middenveld zijn wij bezig aan een kansloze opgave.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa, door Wellenreuther speel je Ajax enorm in de kaart. Die snelle 0-1 was een heerlijk cadeau voor ze. Ze creëren verder ook niks. Dit was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd.
Het staat daar goed omdat ze na die 0-1 nog meer konden counteren ja. Ik ben totaal niet onder de indruk van dit Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ondertussen verliezen wij van dat Ajax.
We hebben geen ene kans uit de koker kunnen trekken. Het staat daar gewoon uitstekend.
Dombo roept maar wat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Idd, vandaag is het: ajax - matig, Makkelie - slecht, Feyenoord - DRAMATISCHquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Het staat daar goed omdat ze na die 0-1 nog meer konden counteren ja. Ik ben totaal niet onder de indruk van dit Ajax.
Neemt niet weg dat wij natuurlijk ook de overwinning niet hadden verdient.
Dan heb jij echt niet door hoe Ajax ons volledig vastzette in de eerste helft. En dat gewoon heel hoog op het veld.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Het staat daar goed omdat ze na die 0-1 nog meer konden counteren ja. Ik ben totaal niet onder de indruk van dit Ajax.
Hij heeft wel gelijk dat wij matig spelen ja, vermoeidheid deels? Geen idee. Ajax staat zeker goed, maar aanvallend was het ook niet veel.quote:
Je werd volledig tactisch overklast door Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat deden ze goed ja, maar voetballend is het gewoon erg matig ook daar. En dan is het heel fijn als je snel 0-2 voorkomt door die debiele keeperquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb jij echt niet door hoe Ajax ons volledig vastzette in de eerste helft. En dat gewoon heel hoog op het veld.
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:59 schreef LordVoldermort het volgende:
En Ajax kon er helemaal niets van volgens @:caland .
doe normaal gekquote:
Zonder Ueda was er wel wat meer gevaarquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb jij niet gekeken.
Nouuuuuuu...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe normaal gek
z foutjes van de keeper
meer was het niet
Natuurlijk helpt Timon ons niet, maar Ajax was op alle facetten vandaag gewoon de betere.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat deden ze goed ja, maar voetballend is het gewoon erg matig ook daar. En dan is het heel fijn als je snel 0-2 voorkomt door die debiele keeper
Die hoort er toch ook bij?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe normaal gek
z foutjes van de keeper
meer was het niet
Ja, dat balverlies van Carranza hielp inderdaad niet mee. Ajax werd alsmaar gevaarlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Zonder Ueda was er wel wat meer gevaar
Wat vind jij van de trainer van Ajax?quote:
Farioli overklaste Priske.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef DaMart het volgende:
Enorm kut om precies vandaag een offday te hebben. Aanvallend te matig en 2 doelpunten eigenlijk cadeau gedaan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
Competitie is echt over nu. Zelfs tweede gaat lastig worden op deze manier. Damn.
Dan maar zoveel mogelijk miljoenen vanuit de CL proberen te halen en de focus vol op de beker.
Als je na 10 wedstrijden 11 punten achterstand hebt, dan is het misschien beter om je te realiseren dat Feyenoord gewoon twee keer boven zichzelf is uitgestegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef DaMart het volgende:
Enorm kut om precies vandaag een offday te hebben. Aanvallend te matig en 2 doelpunten eigenlijk cadeau gedaan.
Ik vind beide trainers niet echt de moeite waard om te noemen. De spelers van ajax stonden wel gewoon met een prima mentaliteit op het veld, maar om nu echt te zeggen dat het tactisch het verschil was, dat vind ik dan net een stapje te ver.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat vind jij van de trainer van Ajax?
Precies dit. Geen idee waarom Benfica ineens de norm is hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je na 10 wedstrijden 11 punten achterstand hebt, dan is het misschien beter om je te realiseren dat Feyenoord gewoon twee keer boven zichzelf is uitgestegen.
Tactisch uitstekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat vind jij van de trainer van Ajax?
Altijd na een leuke gelukswedstrijd en alles is weer koek en eiquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies dit. Geen idee waarom Benfica ineens de norm is hier
Je hebt Slotbal gemist? Je bent daarnaast niet voor niks 29 wedstrijden ongeslagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies dit. Geen idee waarom Benfica ineens de norm is hier
Dan snap je het niet ben ik bang.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind beide trainers niet echt de moeite waard om te noemen. De spelers van ajax stonden wel gewoon met een prima mentaliteit op het veld, maar om nu echt te zeggen dat het tactisch het verschil was, dat vind ik dan net een stapje te ver.
Mwa, op PSV hoeven we ons voorlopig inderdaad niet te richten, maar dat zeg ik ook nergens. Plek 2 is dit seizoen maximaal haalbare, en zeker niet uit zicht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je na 10 wedstrijden 11 punten achterstand hebt, dan is het misschien beter om je te realiseren dat Feyenoord gewoon twee keer boven zichzelf is uitgestegen.
Benfica is een prima ploeg. Maar die hadden hun dag niet. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Denken dat Ajax net zo kut is als Benfica
Dat was vorig seizoenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt Slotbal gemist? Je bent daarnaast niet voor niks 29 wedstrijden ongeslagen.
Wat heeft Slot te maken met de wedstrijden die dit seizoen zijn gespeeld? Er was toch behoorlijk wat kritiek op Priske tot aan Benfica? Dan moet je na 2 goede wedstrijden niet ineens gaan doen alsof dat de norm is die je op basis van het seizoen kan verwachten. Zoals de post die ik quote al zei, de kans dat Benfica een uitschieter was lijkt mij een stuk groter dan dat dat het niveau is dat Feyenoord aan gaat blijven tikken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt Slotbal gemist? Je bent daarnaast niet voor niks 29 wedstrijden ongeslagen.
Slot is trainer van Liverpool.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is ook niet heel moeilijk, denk ik. Je hebt behalve Bijlow ook nog het Bulgaarse Beugelwonderkind dus als Wellenreuter even wat mentale wonden moet likken, dan is het alsnog dubbel gedekt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:06 schreef CR7 het volgende:
Komt die mof weleens met zn bek voor de camera?
Echt als die nu er niet uit vliegt dan weet ik het ook niet meer.
Zou die poffertjes lekker vinden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Buitendam het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)eague-en-psv-inhalen
@:CR7 en ik vinden dit erg leuk
Grotendeels hetzelfde Feyenoord toch nog steeds?quote:
En Kalouquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat we lingr oa niet meer konden inbrengen.
Nee, maar je hebt van de 10 wedstrijden er 5 niet kunnen winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, op PSV hoeven we ons voorlopig inderdaad niet te richten, maar dat zeg ik ook nergens. Plek 2 is dit seizoen maximaal haalbare, en zeker niet uit zicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |