Hebben we wat beters op de bank?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We brengen Carranza, Nieuwkoop, Smal, Nadje en Hadj Moussa in.
Dit is wel eens beter geweest.
Niet zo moeilijk. Omdat PSV en Ajax doorgaans veel beter zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:41 schreef ashardalan het volgende:
Soms vraag je je af waarom je in hemelsnaam maar 1 keer in de 18 jaar kampioen wordt, soms weet je het gewoon
Ik ben geen Ivanusec fan, maar als de wedstrijd uitsluitend op hun helft afspeelt moet je die wel inbrengen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we wat beters op de bank?
Nee, maar dat is dan ook mijn punt. @Dennisquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben we wat beters op de bank?
ik ben een beetje bang dat priske een beetje ruzie heeft met ivanusecquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben geen Ivanusec fan, maar als de wedstrijd uitsluitend op hun helft afspeelt moet je die wel inbrengen.
Het heeft er voor ons vanavond werkelijk geen moment ingezeten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Afgetroefd.
Felicitaties aan de Ajacieden.
Flauw.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet Feyenoord zich terugzakken.
Ik zit hier bijna te janken.quote:
Wat vroeg en verkeerde topic.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:44 schreef Scrummie het volgende:
Afgetroefd.
Felicitaties aan de Ajacieden.
Dit.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het heeft er voor ons vanavond werkelijk geen moment ingezeten.
Vooral dankzij onze grabbel Duitser loop je al snel achter de feiten aan. Was de ideale start voor Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het heeft er voor ons vanavond werkelijk geen moment ingezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |