Ja die is wel hoofdschuldige, maar het was al maandenlang een ongeleid projectiel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Vooral dankzij onze grabbel Duitser loop je al snel achter de feiten aan. Was de ideale start voor Ajax.
ja - als je barendrecht niet voorbij komt, dan kom je de amsterdammers wel voorbijquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die zijn volgens mij beter dan madja medje en sedje of hoe ze ook heten
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
5 minuten extra tijd
Zou het wat uitmaken?
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef GGMM het volgende:
5 minuten extra tijd
Zou het wat uitmaken?
Mwa, door Wellenreuther speel je Ajax enorm in de kaart. Die snelle 0-1 was een heerlijk cadeau voor ze. Ze creëren verder ook niks. Dit was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was vandaag gewoon een blamage van jewelste. Totaal weggevaagd op alle vlakken.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien wint 020 komend weekend ook van psv....
Je bent een goed mensquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tuurlijk niet![]()
Daarom ga ik je alvast feliciteren, gewoon terechte overwinning vandaag
Timon maar ff banken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa, door Wellenreuther speel je Ajax enorm in de kaart. Die snelle 0-1 was een heerlijk cadeau voor ze. Ze creëren verder ook niks. Dit was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd.
Dit was echt nooit 0-0 gebleven. Ajax heeft ons middenveld volledig onder controle, en zonder dat middenveld zijn wij bezig aan een kansloze opgave.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Mwa, door Wellenreuther speel je Ajax enorm in de kaart. Die snelle 0-1 was een heerlijk cadeau voor ze. Ze creëren verder ook niks. Dit was eigenlijk een typische 0-0 wedstrijd.
Het staat daar goed omdat ze na die 0-1 nog meer konden counteren ja. Ik ben totaal niet onder de indruk van dit Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ondertussen verliezen wij van dat Ajax.
We hebben geen ene kans uit de koker kunnen trekken. Het staat daar gewoon uitstekend.
Dombo roept maar wat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Idd, vandaag is het: ajax - matig, Makkelie - slecht, Feyenoord - DRAMATISCHquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Het staat daar goed omdat ze na die 0-1 nog meer konden counteren ja. Ik ben totaal niet onder de indruk van dit Ajax.
Neemt niet weg dat wij natuurlijk ook de overwinning niet hadden verdient.
Dan heb jij echt niet door hoe Ajax ons volledig vastzette in de eerste helft. En dat gewoon heel hoog op het veld.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Het staat daar goed omdat ze na die 0-1 nog meer konden counteren ja. Ik ben totaal niet onder de indruk van dit Ajax.
Hij heeft wel gelijk dat wij matig spelen ja, vermoeidheid deels? Geen idee. Ajax staat zeker goed, maar aanvallend was het ook niet veel.quote:
Je werd volledig tactisch overklast door Ajax.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat deden ze goed ja, maar voetballend is het gewoon erg matig ook daar. En dan is het heel fijn als je snel 0-2 voorkomt door die debiele keeperquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb jij echt niet door hoe Ajax ons volledig vastzette in de eerste helft. En dat gewoon heel hoog op het veld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |