SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
De wolf had die italiaan wel een poffert mogen geven.
Ben bang; nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutwedstrijd
hoe gaan we dit omdraaien in de 2e helft
Ajax vernedert Feyenoord in eigen huisquote:
Ja, dit. Ze zijn gewoon niet fit genoeg en daardoor overal net een stapje te laat. Het is niet alsof Ajax zo briljant voetbalt ofzo.quote:
Ah, niet fit genoeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit. Ze zijn gewoon niet fit genoeg en daardoor overal net een stapje te laat. Het is niet alsof Ajax zo briljant voetbalt ofzo.
imo speelt ajax zelfs niet eens "goed". Het is echt alles wat aan onze kant fout gaat.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dit. Ze zijn gewoon niet fit genoeg en daardoor overal net een stapje te laat. Het is niet alsof Ajax zo briljant voetbalt ofzo.
Spelers uit onze opleiding die zelfs in zo'n kutwedstrijd als deze alsnog indruk weten te maken altijd +10000000 auraquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:47 schreef Slobeend het volgende:
Alleen Read kan me bekoren.
Tot nu toe enorm Fariolied.
De 0-1 heeft ze vleugeltjes gegeven, en sindsdien stinken we eigenlijk volledig in hun spelletje. Het is niet dat Ajax zo bijster veel doet, ze wachten gewoon totdat wij een fout maken in de opbouw. En die maken we.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
We worden met alles overklast.
Maar je neemt je eerdere belediging niet terug, haal ik hieruit? Niet eens een sorry?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De 0-1 heeft ze vleugeltjes gegeven, en sindsdien stinken we eigenlijk volledig in hun spelletje. Het is niet dat Ajax zo bijster veel doet, ze wachten gewoon totdat wij een fout maken in de opbouw. En die maken we.
Read is overgenomen van Volendam.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Spelers uit onze opleiding die zelfs in zo'n kutwedstrijd als deze alsnog indruk weten te maken altijd +10000000 aura
Godverdommequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Read is overgenomen van Volendam.
Karma?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:50 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Godverdomme
Vandaag is echt een kutdag
Niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een kutwedstrijd
hoe gaan we dit omdraaien in de 2e helft
Met het vertoonde spel wel jaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben echt letterlijk de enige hier die denkt dat de 1-2 en de 2-2 nog gaat komen
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben echt letterlijk de enige hier die denkt dat de 1-2 en de 2-2 nog gaat komen
Op basis van watquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Nee, ik vind dat Ajax dit heel goed doet. Alle angels worden er vakkundig uitgehaald. Het is geen toeval dat ons middenveld niet thuis geeft.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:48 schreef ashardalan het volgende:
[..]
imo speelt ajax zelfs niet eens "goed". Het is echt alles wat aan onze kant fout gaat.
Blijkbaar ben je een Ajacied als je daar blij mee bent heb ik vandaag geleerd van de professoren hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Duitse mentaliteitquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
wellenreuter heeft het gewoon niet meer
hij maakt nu wel teveel fouten die beslissend zijn dit seizoen
ik denk dat hij psycholgische beter is als hij niet als eerste man wordt genioemd
dat geeft blijkbaar teveel druk op hem
Wat ik nog erger vind, is dat onze trainer dit ook zietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat Ajax dit heel goed doet. Alle angels worden er vakkundig uitgehaald. Het is geen toeval dat ons middenveld niet thuis geeft.
Alsof de rest zo goed speelt...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:53 schreef CR7 het volgende:
Hopen dat de hele groep even Wellenreuther zijn knietjes in gaat trappen in de rust.
Ach, het enige goede vind ik dat het een likeable kabouter is.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Ali_boo het volgende:
Tactisch overklast door een Italiaanse dwerg
De enige ingreep die we met deze bank kunnen maken is een 3-4-3.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat ik nog erger vind, is dat onze trainer dit ook ziet
En verder weigert in te grijpen
Wie moet hij brengen dan Zerrouki en Nadjequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:53 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat ik nog erger vind, is dat onze trainer dit ook ziet
En verder weigert in te grijpen
Het was gewoon een flauwe opmerking, neem het niet te persoonlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je een Ajacied als je daar blij mee bent heb ik vandaag geleerd van de professoren hier
Naja dat ben ik ook maar ik blijf realistisch als er 2 teams zijn in de eredivisie die een 0-2 in een gelijke stand kan omzetten tegen ajax dan zijn het feyenoord en psv welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je een Ajacied als je daar blij mee bent heb ik vandaag geleerd van de professoren hier
Ik krijg altijd een gevoel van trots als ik zie watvoor indruk onze stadion maakt op bezoekers, maar ik denk niet dat dat vandaag de reden gaat zijn mocht het gelijkstaan na het fluitsignaalquote:
Ja, Ajax doet het heel goed. Toch denk ik ook dat het gelijkspel nog wel gaat komen. Je hebt echt veel kwaliteit, en nu volle bak druk zetten in eigen huis. Zal ook nog wel een penalty komen, gok ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat Ajax dit heel goed doet. Alle angels worden er vakkundig uitgehaald. Het is geen toeval dat ons middenveld niet thuis geeft.
Vooral Wellenreuther maakt die. Ajax speelt helemaal niet zo goed, vooral afwachtend en hopend op het foutje. Verder ontregelen ze het spel veel (doen ze goed) en staan ze defensief goed. Het is een lastige wedstrijd voor Feyenoord om doorheen te komen. Maar als die debiele Wellenreuther niet twee fouten maakt is er nog niet veel aan de hand.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De 0-1 heeft ze vleugeltjes gegeven, en sindsdien stinken we eigenlijk volledig in hun spelletje. Het is niet dat Ajax zo bijster veel doet, ze wachten gewoon totdat wij een fout maken in de opbouw. En die maken we.
Ach we hebben weinig te verliezen, ik zou ervoor gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De enige ingreep die we met deze bank kunnen maken is een 3-4-3.
Tactisch omzetten zodat we weer onze eigen spel kunnen spelenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie moet hij brengen dan Zerrouki en Nadje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |