quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef Netsplitter het volgende:
Competitie is echt over nu. Zelfs tweede gaat lastig worden op deze manier. Damn.
Dan maar zoveel mogelijk miljoenen vanuit de CL proberen te halen en de focus vol op de beker.
Als je na 10 wedstrijden 11 punten achterstand hebt, dan is het misschien beter om je te realiseren dat Feyenoord gewoon twee keer boven zichzelf is uitgestegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef DaMart het volgende:
Enorm kut om precies vandaag een offday te hebben. Aanvallend te matig en 2 doelpunten eigenlijk cadeau gedaan.
Ik vind beide trainers niet echt de moeite waard om te noemen. De spelers van ajax stonden wel gewoon met een prima mentaliteit op het veld, maar om nu echt te zeggen dat het tactisch het verschil was, dat vind ik dan net een stapje te ver.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat vind jij van de trainer van Ajax?
Precies dit. Geen idee waarom Benfica ineens de norm is hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je na 10 wedstrijden 11 punten achterstand hebt, dan is het misschien beter om je te realiseren dat Feyenoord gewoon twee keer boven zichzelf is uitgestegen.
Tactisch uitstekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:02 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat vind jij van de trainer van Ajax?
Altijd na een leuke gelukswedstrijd en alles is weer koek en eiquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies dit. Geen idee waarom Benfica ineens de norm is hier
Je hebt Slotbal gemist? Je bent daarnaast niet voor niks 29 wedstrijden ongeslagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies dit. Geen idee waarom Benfica ineens de norm is hier
Dan snap je het niet ben ik bang.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik vind beide trainers niet echt de moeite waard om te noemen. De spelers van ajax stonden wel gewoon met een prima mentaliteit op het veld, maar om nu echt te zeggen dat het tactisch het verschil was, dat vind ik dan net een stapje te ver.
Mwa, op PSV hoeven we ons voorlopig inderdaad niet te richten, maar dat zeg ik ook nergens. Plek 2 is dit seizoen maximaal haalbare, en zeker niet uit zicht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je na 10 wedstrijden 11 punten achterstand hebt, dan is het misschien beter om je te realiseren dat Feyenoord gewoon twee keer boven zichzelf is uitgestegen.
Benfica is een prima ploeg. Maar die hadden hun dag niet. Kan gebeuren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef 3rr0r het volgende:
Denken dat Ajax net zo kut is als Benfica
Dat was vorig seizoenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt Slotbal gemist? Je bent daarnaast niet voor niks 29 wedstrijden ongeslagen.
Wat heeft Slot te maken met de wedstrijden die dit seizoen zijn gespeeld? Er was toch behoorlijk wat kritiek op Priske tot aan Benfica? Dan moet je na 2 goede wedstrijden niet ineens gaan doen alsof dat de norm is die je op basis van het seizoen kan verwachten. Zoals de post die ik quote al zei, de kans dat Benfica een uitschieter was lijkt mij een stuk groter dan dat dat het niveau is dat Feyenoord aan gaat blijven tikken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt Slotbal gemist? Je bent daarnaast niet voor niks 29 wedstrijden ongeslagen.
Slot is trainer van Liverpool.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is ook niet heel moeilijk, denk ik. Je hebt behalve Bijlow ook nog het Bulgaarse Beugelwonderkind dus als Wellenreuter even wat mentale wonden moet likken, dan is het alsnog dubbel gedekt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:06 schreef CR7 het volgende:
Komt die mof weleens met zn bek voor de camera?
Echt als die nu er niet uit vliegt dan weet ik het ook niet meer.
Zou die poffertjes lekker vinden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Buitendam het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)eague-en-psv-inhalen
@:CR7 en ik vinden dit erg leuk
Grotendeels hetzelfde Feyenoord toch nog steeds?quote:
En Kalouquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat we lingr oa niet meer konden inbrengen.
Nee, maar je hebt van de 10 wedstrijden er 5 niet kunnen winnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, op PSV hoeven we ons voorlopig inderdaad niet te richten, maar dat zeg ik ook nergens. Plek 2 is dit seizoen maximaal haalbare, en zeker niet uit zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |