Ben benieuwd of Priske het al aandurft, ik vermoed dat ie Wellenreuter laat staan.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het probleem Wellenreuter laat zich makkelijk oplossen. Maar de fysieke problemen en magere selectie niet zo snel.
Hij maakte ook een blunder, maar herstelde zich.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Nu heeft Pasveer ook niet heel veel te doen gehad natuurlijk. Maar goed, hij maakt in elk geval geen blunders zoals Wellenreuther
Dat is ook weer waar, vorig jaar keepte hij eigenlijk niet zo goed, al was ie aan de bal een stuk beter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
Gelukkig is Bijlow altijd een solide veilige keuze om de nul te houden.
Bijlow is zeker niet perfect maar die maakt niet zulke blunders als Wellenreuter nu doet. Ook zekerder qua uitstraling. Minder onrustigquote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
Gelukkig is Bijlow altijd een solide veilige keuze om de nul te houden.
Ow kom op zeg. Bijlow heeft ons ook genoeg punten gekost. Daarbij is hij van glas, dus binnen de kortste keren staat Wellenreuther weer in het doel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Bijlow is zeker niet perfect maar die maakt niet zulke blunders als Wellenreuter nu doet. Ook zekerder qua uitstraling. Minder onrustig
Ja ik hoop dat het met Wellenreuther wel klaar is inmiddels. Kolere zeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
En
Pasveer > jullie keepers
Dat is toch knap voor een opa van 40
Hij staat er tegen AZ gewoon weer. Ik ben nu al boos.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat het met Wellenreuther wel klaar is inmiddels. Kolere zeg.
Ja joh wat was dit danquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:47 schreef Zipportal het volgende:
Legioen met pensioen. @:de_boswachter
en veel users in het feyenoordtopic die hem serieus nemen (lol)quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:12 schreef RipCity het volgende:
Krabbendam gisteren: Verbazing over ontwikkeling Feyenoord: ''Ze spelen als een soort Manchester City''
Vandaag: .....
Ja je kunt wel al zijn woorden serieus gaan nemen en dan net doen alsof het een clown is, maar hij had het over 'bij wijze van spreken' om het verschil aan te geven met een paar weken terug en vorige week.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en veel users in het feyenoordtopic die hem serieus nemen (lol)
ik noem geen namen
Ik snap die tevredenheid ook niet. Hij is al het hele seizoen vreselijk. Tegen PSV twee fouten, tegen Willem II, tegen Benfica, nu weer twee. En dan ook nog de fouten die met veel geluk uiteindelijk onbestraft blijven zoals bij Benfica en Girona.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij staat er tegen AZ gewoon weer. Ik ben nu al boos.
Noem eens 5 fouten dan? En wel in een serie van 10 wedstrijden achter elkaar, want daar praat je over. Wellenreuter kost je tegen Willem II al de overwinning (ook door debiel uitkomen). Het zijn repeterende fouten bij hem. Reactiesnelheid is goed van hem, maar met lange ballen, corners, uitkomen is het een en al onzekerheidquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow kom op zeg. Bijlow heeft ons ook genoeg punten gekost. Daarbij is hij van glas, dus binnen de kortste keren staat Wellenreuther weer in het doel.
Dat is een gedeelde fout inderdaad. Als Ueda gewoon goed opgesteld staat hoeft Wellenreuther hem ook niet precies na de stuit te vangen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef Wotte het volgende:
Persoonlijk vind ik die tweede goal geen blunder dat is ook gewoon een kutbal.
Normaal gesproken staat daar iemand bij de eerste paal voor dat soort scherp aan gesneden corners.
Dit ja. Enkele keeper heeft wel eens een misser, maar bij Wellenreuter stapelt het zich wel hard op in een korte periode. Een back met zoveel fouten was allang gewisseld.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Noem eens 5 fouten dan? En wel in een serie van 10 wedstrijden achter elkaar, want daar praat je over. Wellenreuter kost je tegen Willem II al de overwinning (ook door debiel uitkomen). Het zijn repeterende fouten bij hem. Reactiesnelheid is goed van hem, maar met lange ballen, corners, uitkomen is het een en al onzekerheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |