Het zo makkelijk die mensen wijs te maken dat het allemaal komt door Woke/Links/Immigranten. Ze slikken dat als zoete koek.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vind het dan altijd wel weer wat opmerkelijk dat men daar immigranten de schuld van geeft en niet de werkgevers/bedrijven die liever hun productie verplaatsen naar goedkopere landen of die liever goedkopere arbeidskrachten aannemen.
Nou, dat hoeft natuurlijk niet. Niet elke comedian heeft een persoonlijke band met de mensen waar ze keiharde grappen over maken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:45 schreef Vis1980 het volgende:
Zo'n roast doe je toch altijd met mensen die je persoonlijk kent? Dat je vanwege de band met elkaar zulke harde grappen over elkaar kunt maken? Wel grappig dat het dan ook nog gedaan wordt van 'het kamp' waar de leider amper grappen over hemzelf duldt.
Mijn probleem is meer dat de mensen die geroast werden geen kans kregen om ook deel te nemen. Harde grappen kan prima, maar echt roasten, dat is een spel van incasseren en uitdelen, niet alleen uitdelen. En dan kom je met harde grappen weg, omdat je met elkaar een soort veiligheid creëert. Op de manier tijdens een politieke aangelegenheid is het ronduit eng, omdat dit dus een rally is van een van de twee kandidaten voor het presidentschap en het onvriendelijk zijn tegen 'minderheden' juist aan deze kandidaat kleeft.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft natuurlijk niet. Niet elke comedian heeft een persoonlijke band met de mensen waar ze keiharde grappen over maken.
Nu vind ik een politieke rally ook niet de gelegenheid om zo'n comedian neer te zetten die dit soort grappen maakt. Je merkte ook dat het niet goed aansloeg bij het publiek. Gewoon een domme move en je geeft de andere kant weer onnodig munitie om dit lekker uit te vergroten.
Echter lees ik op X ook genoeg over Puerto Ricanen die deze grappen geen enkel probleem vinden en dat ze zich niet door anderen laten vertellen dat ze daar boos, verontwaardigd of beledigd door moeten zijn of zich aangevallen moeten voelen.
Het punt is natuurlijk dat het past in een patroon. Trump liet zich in het verleden al vaker negatief uit over Puerto Rico, en dan worden er vervolgens zulke grappen gemaakt tijdens een van zijn campagnebijeenkomsten. En dan hebben we het nog niet eens over de ronduit hatelijke taal die hij uit over en richting (illegale) immigranten. Het is dan ook niet alleen dit incident, het is een optelsom.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:35 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft natuurlijk niet. Niet elke comedian heeft een persoonlijke band met de mensen waar ze keiharde grappen over maken.
Nu vind ik een politieke rally ook niet de gelegenheid om zo'n comedian neer te zetten die dit soort grappen maakt. Je merkte ook dat het niet goed aansloeg bij het publiek. Gewoon een domme move en je geeft de andere kant weer onnodig munitie om dit lekker uit te vergroten.
Echter lees ik op X ook genoeg over Puerto Ricanen die deze grappen geen enkel probleem vinden en dat ze zich niet door anderen laten vertellen dat ze daar boos, verontwaardigd of beledigd door moeten zijn of zich aangevallen moeten voelen.
En wat betreft die optelsom. Zie ook de tweet van Geraldo Rivera:quote:Miles Taylor, a former Department of Homeland Security chief of staff who was recently featured in a political ad from Republican Voters Against Trump, told MSNBC on Wednesday that President Donald Trump asked him and other officials whether the U.S. could swap Greenland for Puerto Rico because, in Trump's words, "Puerto Rico was dirty and the people were poor."
Bron
Ja, dit is geen harde grap, dit is ook geen goede roast, dit is niets anders dan .... na ja laat ook maar voordat dit weer een ding wordt en dat hier iets van vinden wakker is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:40 schreef Kijkertje het volgende:
Dit ook:
[ x ]
Hoezo Samoa en Maleisie
Hij kan de naam niet uitspreken joh.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hij had beter Haïti kunnen gebruiken voor de punchline.
Ik hoop het van harte.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Zou deze uitglijder dan de October Surprise kunnen gaan worden?
Nothing's gonna happen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Charming?quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:36 schreef ExTec het volgende:
Maar allemaal heel normaal hoor, dit, niks aan de hand. Zal wel weer een "grap" zijn.
[ x ]
Laat me raden, maar stemt wel Trump omdat hij zogenaamd zoveel weet...quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:02 schreef Donaldson het volgende:
Jeffrey Tucker vat wel mooi samen wat meer mensen over Kamala denken:
[ x ]
Ze weet niets, ze kan niets en de mensen om haar heen die ertoe doen weten dat ook.
Ja maar Trump voerde de cognitieve test heel goed uit hoor!quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:27 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laat me raden, maar stemt wel Trump omdat hij zogenaamd zoveel weet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanvulling:quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:11 schreef AnneX het volgende:
….google zegt: De Puerto Ricaanse bevolking is geconcentreerd in Florida (21%), New York (17%) , New Jersey (8%), Pennsylvania (8%) en Massachusetts (6%).
16 aug 2023
Er was een tweet met absolute gegevens en het loopt in de miljoenen buiten Puerto Rico.
leuk dat deze meneer totaal niet aangeeft wat en gewoon niet met voorbeelden komt. hierdoor is dit een zeer loze en lege tekst die net zogoed door AI geschreven kan zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:02 schreef Donaldson het volgende:
Jeffrey Tucker vat wel mooi samen wat meer mensen over Kamala denken:
[ x ]
Ze weet niets, ze kan niets en de mensen om haar heen die ertoe doen weten dat ook.
Nu mogen Peurto Ricianen niet automatisch stemmen. "For instance, in contrast to U.S. states, Puerto Rico residents cannot vote in U.S. presidential elections". Ze mogen zich wel overal vestigen in de States, bijvoorbeeld..quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aanvulling:
Quote: …” According to estimates from the U.S. Census Bureau, more than 470,000 people of Puerto Rican descent live in Pennsylvania, 132,000 in North Carolina and 124,000 in Georgia. Tens of thousands more are living across Arizona, Wisconsin, Nevada and Michigan…”
Bron: https://www.politico.com/(...)wing-states-00185816
Meestal luister ik die filmpjes niet eens meer, maar deze toevallig even aangeklikt. Het is toch onbestaanbaar dat iemand in deze positie zulke idiote leugens mag blijven verkondigen en dat hij er nog zalen vol applaus mee trekt ook. Echt, hoe dan?quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef Kijkertje het volgende:
En ook gewoon keihard liegen dat er helemaal geen hulp geboden is aan North Carolina na de storm:
[ x ]
"Politici liegen nu eenmaal, hoort er gewoon bij". Aldus Chivaz.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:54 schreef Kijkertje het volgende:
En ook gewoon keihard liegen dat er helemaal geen hulp geboden is aan North Carolina na de storm:
[ x ]
Vermoedelijk had dit Musk moeten zijn en zijn broer, die illegaal werkten…quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:44 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |