abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 oktober 2024 @ 02:13:06 #101
6941 APK
Factual, I think.
pi_215386382
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:05 schreef Usert het volgende:

[..]
Interessante invalshoek, hoe voorspellend zijn de betting websites in het verleden gebleken?
Toen Trump won was Clinton favoriet bij Betfair toen ik om een uur of drie ging slapen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_215386383
Ik snap een ding niet hè omdat ik echt nooit de moeite heb genomen om mij hier in te verdiepen, als Trump veroordeeld is voor verkrachting, hoe kan het dat hij niet in de gevangenis zit?
pi_215386385
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:13 schreef Chivaz het volgende:
Ik snap een ding niet hè omdat ik echt nooit de moeite heb genomen om mij hier in te verdiepen, als Trump veroordeeld is voor verkrachting, hoe kan het dat hij niet in de gevangenis zit?
Omdat hij geld heeft. Dat is wat er mis is met Amerika.
pi_215386387
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit interview?

[ x ]
Klopt inderdaad. 3 uur lang. En het beste dat je hebt is een fragment van 10 seconden waarin Trump zich verspreekt. Van een drie uur lang unscripted interview.
pi_215386392
quote:
Omdat het een civiele rechtszaak was. Gevangenisstraf kan daar niet uit volgen. (Tenzij je de rechter schoffeert of zoiets achterlijks)
pi_215386396
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Kun je er 3 noemen? Ik ken eigenlijk alleen maar rechtszaken die zijn verloren door de oranje idioot.
Ik ken geen “oranje idioot” dus ik ga verder niet meer op jou reageren.
pi_215386407
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:15 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik ken geen “oranje idioot” dus ik ga verder niet meer op jou reageren.
Begrijpelijke reactie als je met je mond vol tanden staat.
pi_215386408
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:12 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Kun je er 3 noemen? Ik ken eigenlijk alleen maar rechtszaken die zijn verloren door de oranje idioot.
Of een deal uitkwam omdat de tegenpartij genoeg had van de langdurige procedures. Mensen met minder geld begonnen niet eens aan een rechtszaak. Zo heeft hij heel veel rekeningen gewoon niet betaald.

Don-the-Con!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215386409
quote:
9s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:18 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Of een deal uitkwam omdat de tegenpartij genoeg had van de langdurige procedures. Mensen met minder geld begonnen niet eens aan een rechtszaak. Zo heeft hij heel veel rekeningen gewoon niet betaald.
Maar daar wil trollemans toch niet op reageren.
pi_215386414
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Omdat het een civiele rechtszaak was. Gevangenisstraf kan daar niet uit volgen. (Tenzij je de rechter schoffeert of zoiets achterlijks)
Waarom is het slechts een civiele zaak? Als er sprake is van verkrachting dan sta je toch voor een strafrechter? Als het de bedoeling is om Trump te stoppen dan was dit voor de strafrechter brengen toch de meest voor de hand liggende manier?
  zondag 27 oktober 2024 @ 02:23:29 #111
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215386417
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef Eagles89 het volgende:
Hier wordt geschiedenis geschreven, wat hier aan het gebeuren is, dat is echt met geen pen te beschrijven. De enige écht grote moslimgemeenschap in Amerika, in Michigan, waar een moslim burgermeester al eerder Trump villedig endorsed had, gaat nu helemaal all in en vierkant achter Trump staan. Deze man zorgt daadwerkelijk voor eenheid tussen rednecks, moslims, asians, blacks, latinos. Iets wat de Democraten altijd droomden maar ze nooit is gelukt, en de grote fascist, racist en dictator Trump krijgt het wel voor elkaar, Michigan gaat naar Trump volgende week, HELD:

[ x ]
[ x ]
The biggest landslide victory ever, he did it the best. Mark his words

:')
pi_215386421
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:36 schreef Origami94 het volgende:

[..]
En daarom lijkt het mij dat Trump gaat winnen.

Ik durf zelfs te beweren dat Netanyahu te ver gaat zodat hij van de klagende democraten af is en vriend van de show Donald terugkeert
Heb niet het vermoeden dat hij bang is voor Gen-Z die worden aangestuurd door de Arabische familie :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_215386423
Een prive persoon kan iemand niet crimineel aanklagen mijn beste chivaz en waarom de staat het niet zou doen kan te maken hebben met de hogere bewijslast nodig voor een crimineel proces of bijvoorbeeld met verjaring.

Tegelijk zul je niet accepteren dat hij wel crimineel veroordeeld is voor fraude, dus tsja, wat moeten we hier dan allemaal mee?
  zondag 27 oktober 2024 @ 02:25:15 #114
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215386424
quote:
Verschil tussen privaat recht en publiek recht. Al zal dat in de VS nog een graad erger zijn door de Founding Fathers
pi_215386427

Jessica Alba gister bij de rally van Harris.
  zondag 27 oktober 2024 @ 02:28:42 #116
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215386431
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Heb niet het vermoeden dat hij bang is voor Gen-Z die worden aangestuurd door de Arabische familie :P
Never bet against the USA
pi_215386436
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:23 schreef Origami94 het volgende:

[..]
The biggest landslide victory ever, he did it the best. Mark his words

:')
RIGGED!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215386451
twitter

twitter

twitter
pi_215386477
Ik heb het dus nagelezen maar hij is dus nooit veroordeeld geweest voor verkrachting ondanks dat de bewijslast niet zo zwaar hoefde te wegen.
pi_215386491
quote:
17s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ afbeelding ]
Jessica Alba gister bij de rally van Harris.
En dan wordt er gezegd dat Trump veel zooi op zn gezicht smeert…als je haar sochtends ziet krijg je een hartaanval zoveel plamuur daar op zit.

Hieronder: de grote gemene fascistische verkrachtende DICTATOR.
twitter
pi_215386495
Dan heb je nog het niet ver genoeg door gelezen. Juridisch in New York heet dat geen “rape”, in de volksmond wel, volgens de rechter in die zaak. https://www.washingtonpos(...)-carroll-judge-rape/
pi_215386517
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dan heb je nog het niet ver genoeg door gelezen. Juridisch in New York heet dat geen “rape”, in de volksmond wel, volgens de rechter in die zaak. https://www.washingtonpos(...)-carroll-judge-rape/
Seksuele aanranding noemen ze daar in de volksmond verkrachting? Maar omdat het niet onomstotelijk is vastgesteld dat ze überhaupt is aangerand laat staan verkracht krijgt hij wel alsnog de label verkrachter?

Geen wonder dat Trump pissig is, dat zou ik ook zijn.
pi_215386522
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat weet hij ook best. @Chivaz komt altijd na een tijd met dezelfde argumenten hopende dat we het deze keer vergeten zijn of zo ....
pi_215386528
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Seksuele aanranding noemen ze daar in de volksmond verkrachting? Maar omdat het niet onomstotelijk is vastgesteld dat ze überhaupt is aangerand laat staan verkracht krijgt hij wel alsnog de label verkrachter?

Geen wonder dat Trump pissig is, dat zou ik ook zijn.
Nee omdat ze niet met zekerheid kon zeggen of het nou Trump's vinger of zijn piemel was waarmee hij haar verkrachtte. In iedere andere jurisdictie wordt het (tegen haar wil) penetreren van een vrouw met je vingers verkrachting genoemd. Alleen in NY lopen ze nog een beetje achter. Ben je echt zo kort van memorie :?

Mss gewoon Oost-Indisch doof of zo ...

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 27-10-2024 02:05:11 ]
pi_215386552
quote:
81s.gif Op zondag 27 oktober 2024 02:57 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee omdat ze niet met zekerheid kon zeggen of het nou Trump's vinger of zijn piemel was waarmee hij haar verkrachtte. In iedere andere jurisdictie wordt het (tegen haar wil) penetreren van een vrouw met je vingers verkrachting genoemd. Alleen in NY lopen ze nog een beetje achter. Ben je echt zo kort van memorie :?

Mss gewoon Oost-Indisch doof of zo ...
Maar dat is dus niet onomstotelijk vastgesteld, zoals Snertchoco al eerder poste de bewijslast ligt een stuk lager. Onverantwoord van de rechter om dan met de label verkrachter te zwaaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')