Ik kan er niet eens mee etenquote:
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry tong, maar dit duurde wel heel lang
Hoe is dat afgelopen ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.
Heb vanavond zoon (14) gesproken. Katten overleden en moeder in ziekenhuis. Volgens mij niet te ernstig, maar wel rook ingeademd. Woning onbewoonbaar.quote:
Dat is ook veel belangrijker natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.
Mooi..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook veel belangrijker natuurlijk
Ja toch altijd wel lullig ... Ik rook gelukkig al jaren niet meer, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.. Tegenwoordig met al die electronische apparaten, met oplaadbare batterijen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb vanavond zoon (14) gesproken. Katten overleden en moeder in ziekenhuis. Volgens mij niet te ernstig, maar wel rook ingeademd. Woning onbewoonbaar.
rumquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net thuis.. bokbiertje.. voeten omhoog
Alles ok?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Ring wordt verschillend beoordeeld. Angela de Jong vindt het niks maar op FOK! zijn er users die wel positief zijn. Ik mee @:GGMM of @:Maxi-Mus
Toffe filmquote:
Lekker niksenquote:
Mag ik de versie waarbij de timing van de backflip niet goed is?quote:
The Thing is meer mijn ding.quote:
Mooi weer wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker niksen
Wel boodschappen doen helaas.
Voor de rest denk ik wat lezen of tekenen
FF los wat je van wolven vind... en deze wolf was was gewoon een natuurlijke dood gestorven.. maar dan:quote:HOOG SOEREN - In mei is er bij Hoog Soeren een dode wolf aangetroffen, maar het dier had geen kop. Die kop werd later aangetroffen bij een man. Hij wordt verdacht van het ‘hebben van een wolvenkop zonder vergunning’, zegt de politie.
Je zal maar met een wolvenkop geboren zijn. En geen vergunning hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF los wat je van wolven vind... en deze wolf was was gewoon een natuurlijke dood gestorven.. maar dan:
"Goedendag meneer, wat heeft u daar?"
"Goedendag agent, ik heb een wolvenkop"
"Aha!, heeft u daar een vergunning voor?"
"euh... "
"Tja! Dan verdenk ik u nu van het hebben van een wolvenkop zonder vergunning"
Man man man.,..
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar met een wolvenkop geboren zijn. En geen vergunning hebben.
I know.. dat geld zelfs voor een kikkervisje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:44 schreef Domnivoor het volgende:
Een verbod op het bezit van bepaalde dieren geldt ook voor alle herkenbare delen van dat dier.
Oh shit, vergunning vergeten aan te vragenquote:
"Goedendag mevrouw, heeft u een pompoenhoofd?"quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh shit, vergunning vergeten aan te vragen
Nee hoor, hoe kom je erbij!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Goedendag mevrouw, heeft u een pompoenhoofd?"
Maar dan zie je niks..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik alleen als ik achter iemand kan schuilen
Dat is dan ook weer waarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De hoofdpersoon ziet ook niks…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed gelukt! Hij heeft een lekkere sinistere smile !quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
En ik heb popcorn gepoft, want daar had ik gewoon even zin in:
[ afbeelding ]
Dom ook om de volgende dag weer te kijken ... gewoon minstens weer een jaar wachtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:51 schreef aloa het volgende:
Kijk ik gister na jaren weer eens ook Facebook. Meteen de volgende dag allemaal meldingen
Ik keek ook niet. Kreeg meldingen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dom ook om de volgende dag weer te kijken ... gewoon minstens weer een jaar wachten
Pompoen lijkt op deze smileyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijkenquote:
San Martin de Tucuman - Atletico Guemesquote:
OKquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijken
[..]
San Martin de Tucuman - Atletico Guemes
Is het tweede niveau in Argentini.
Oh. Ik ben Gooner maar de Argentijnse tweede divisie zegt me weinig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijken
[..]
San Martin de Tucuman - Atletico Guemes
Is het tweede niveau in Argentini.
Dankje!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gelukt! Hij heeft een lekkere sinistere smile !
Dat laatste moet je niet zeggen joh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankje!Al was die sinistere smile wel al voor me uitgetekend
Blijkbaar kan je de app ook niet verwijderen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kijk elke dag op Facebook en krijg nooit meldingen.
Overigens doe ik er niet veel meer mee.
Merkwaardig 🤔quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je de app ook niet verwijderen..
Hmmquote:
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh. Ik ben Gooner maar de Argentijnse tweede divisie zegt me weinig.Spelen er nog traditions vereinen ?
Ah zeg dat nou niet .. ik was van plan te gaan kijken..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent
Maar staat niks op het spel want San Martin heeft zich al geplaatst om te spelen voor promotie.
Clubs met een mooie geschiedenis in de hoogste klasse. Of clubs die al erg lang, in de hoogste klasse spelen. In Brazili bijvoorbeeld is afgelopen seizoen Santos na meer dan 100 jaar voor het eerst gedegradeerd.quote:
Ja, n van de ingredinten is andersquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm![]()
Is er nog een verschil met die lekkere rode?
Ik dacht even in de spiegel te kijken...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht even in de spiegel te kijken...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah zeg dat nou niet .. ik was van plan te gaan kijken..
Ah zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Clubs met een mooie geschiedenis in de hoogste klasse. Of clubs die al erg lang, in de hoogste klasse spelen. In Brazili bijvoorbeeld is afgelopen seizoen Santos na meer dan 100 jaar voor het eerst gedegradeerd.
Check outquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
De sfeer was er niet minder om twee weken terug.
[..]
Ah zo
Ik weet dat de club ruim honderd jaar bestaat maar verder ken ik weinig van de geschiedenis.
Zachtjes uitgedruktquote:
Dat zal ik zo met een Quilmes erbij eens lezenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Check out
https://en.wikipedia.org/wiki/San_Martn_de_Tucumn
Proost dan alvastquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal ik zo met een Quilmes erbij eens lezen
Het kaartjes kopen is alvast gelukt
Wat gaat ze ermee doen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:03 schreef pullup het volgende:
Geen koeien meer als Harris wint
[ x ]
Dat vertelde die stiekemerd nietquote:
Een potje van Ajaxquote:
Het blijft echt ongelooflijk met dat Trump geval en waar hij mee komt en wegkomt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:04 schreef pullup het volgende:
Waar halen ze die demente lui toch vandaan
Een hele grote groep ontevreden mensen die nauwelijks enige scholing hebben en vaak tegen analfabetisme aan zitten. Die groep is opgevoed met Trump op de televisie. Die groep heeft geen enkel historisch besef. Geen idee hebben ze wat democratie of fascisme is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:04 schreef pullup het volgende:
Waar halen ze die demente lui toch vandaan
Jep. Domheid in general (nog los van analfabetisme en trash). En "hij is ook zo grappig"quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Een hele grote groep ontevreden mensen die nauwelijks enige scholing hebben en vaak tegen analfabetisme aan zitten. Die groep is opgevoed met Trump op de televisie. Die groep heeft geen enkel historisch besef. Geen idee hebben ze wat democratie of fascisme is.
Het maakt ook niet uit wat voor onzin Trump uitkraamt. Trump is ontevreden, net zoals zij. En je kan veel van Trump zeggen maar hij snapt prima hoe je zo'n groep aan je kan binden. Ze zijn niet vatbaar voor logica.
In werkelijkheid veracht Trump zijn kiezers, maar dat maakt hem niet uit. Het winnen van deze verkiezingen is ongelofelijk belangrijk voor hem omdat ie anders in de cel belandt.
Daar moet wat bij, je hebt nu niet het geheel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Een hele grote groep ontevreden mensen die nauwelijks enige scholing hebben en vaak tegen analfabetisme aan zitten. Die groep is opgevoed met Trump op de televisie. Die groep heeft geen enkel historisch besef. Geen idee hebben ze wat democratie of fascisme is.
Het maakt ook niet uit wat voor onzin Trump uitkraamt. Trump is ontevreden, net zoals zij. En je kan veel van Trump zeggen maar hij snapt prima hoe je zo'n groep aan je kan binden. Ze zijn niet vatbaar voor logica.
In werkelijkheid veracht Trump zijn kiezers, maar dat maakt hem niet uit. Het winnen van deze verkiezingen is ongelofelijk belangrijk voor hem omdat ie anders in de cel belandt.
Maar de keuze tussen gevaarlijke debiel Trump en -wellicht incapabele- Harris lijkt me snel gemaakt bij een beetje verstand. Overigens genoeg 'normale' democraten die Harris in het gareel gaan houden. Marc my worstquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet wat bij, je hebt nu niet het geheel.
Je hebt daar ook nog het debiele van democraten vs republikeinen. Maakt niet uit hoe slecht je kandidaat is, je stemt op diegene
Ja het is nogal zwart wit daar. Maar ja, je ziet toch dat Trump een gevaarlijke achterlijke narcistische megalomane sociopaat is... Nou ja, dat ziet men dus niet.. Het is op zich wel fascinerend hoe dat werkt maar tegelijkertijd ook best wel heel eng.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet wat bij, je hebt nu niet het geheel.
Je hebt daar ook nog het debiele van democraten vs republikeinen. Maakt niet uit hoe slecht je kandidaat is, je stemt op diegene
Hoezo keuzequote:Op zondag 27 oktober 2024 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar de keuze tussen gevaarlijke debiel Trump en -wellicht incapabele- Harris lijkt me snel gemaakt bij een beetje verstand. Overigens genoeg 'normale' democraten die Harris in het gareel gaan houden. Marc my worst
Wellicht incapabel. Als in, mocht dat het geval zijn, dan nog..quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo keuze
En waarom is Harris nou weer incapabel?
Ja FF is al heel lang weg, sommige hier krijgen elke week een ban en komen vrolijk terug een ander is maanden weg of ligt in de schredder (I know)quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef sly-nl het volgende:
Waarom is FredFruit eigenlijk zo lang weg. En wat had hij op z'n kerfstok? Hij mag toch wel een keer terug, of heeft hij iemand geslagen virtueel? nou nou, poeh poeh..
Fred![]()
En bds is ook al een tijdje van de radar, geef ajb/gvd een update of teken van leven!![]()
[ afbeelding ]
@:BoonDockSaint
Dat singeltje heb ik. Truste......quote:
Lijkt me vrij duidelijk dat er alleen een keuze tussen die twee is om het 'gevaar' Trump af te wenden voor de kiezer met wat verstand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo keuze
En waarom is Harris nou weer incapabel?
Maar waarom dan? als je het weet mag het in dm maar hier is ook prima!@quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja FF is al heel lang weg, sommige hier krijgen elke week een ban en komen vrolijk terug een ander is maanden weg of ligt in de schredder (I know)
Marc wil weer even dwars doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Wellicht incapabel. Als in, mocht dat het geval zijn, dan nog..
Ik lag ook ooit door de schredder he? Waarom wel of niet weet ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar waarom dan? als je het weet mag het in dm maar hier is ook prima!@
Ik wil het weten. Dan kan er een actie worden opgestartquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lag ook ooit door de schredder he? Waarom wel of niet weet ik niet.
Laat me gokken, die politiek goed geinformeerde journalisten zijn deels republikeinsquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk dat er alleen een keuze tussen die twee is om het 'gevaar' Trump af te wenden voor de kiezer met wat verstand.
Ik vind overigens niet dat ze incapabel is, maar dat is het gedachtengoed van aardig wat politiek goed genformeerde journalisten. En zelfs al is ze volledig incapabel, dan nog is de wereld beter af met haar en haar gematigde achterban die geen absurde beslissingen zullen nemen zoals Trump zeker gaat doen.
Wat FF betreft heb ik ook geen ideequote:Op zondag 27 oktober 2024 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wil het weten. Dan kan er een actie worden opgestart
Alles goed en wel en je zijsporen daargelaten, punt was dat de keuze niet moeilijk zou moeten zijn tussen de twee. Een keuze dus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat me gokken, die politiek goed geinformeerde journalisten zijn deels republikeins
Vooral iemand afschrijven voordat er een kans is.
Het enge is gewoon hoe ze daar nu campagne voeren en wat eruit gaat komen. Inhoud staat er zo ver vanaf
Washington Post steunt haar ook niet, is ook weer een tegenvaller voor zequote:Op zondag 27 oktober 2024 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed en wel en je zijsporen daargelaten, punt was dat de keuze niet moeilijk zou moeten zijn tussen de twee. Een keuze dus.
Ik lees linkse kranten (NYT en de Wash.Post) en daar wordt Harris echt niet gespaard. Maar goed, stay sidetracked!
Nee komen die ook in smaken?quote:
Ja toch? Ik dacht dat ze allemaal hun eigen 'jachtgebied' hebben?quote:
Dat is zeker waar. Maar om dat nu belangrijk te vinden.. baart moi in ieder geval geen zorgen. Belangrijkste is dat die psycho niet meer gekozen gaat worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat me gokken, die politiek goed geinformeerde journalisten zijn deels republikeins
Vooral iemand afschrijven voordat er een kans is.
Het enge is gewoon hoe ze daar nu campagne voeren en wat eruit gaat komen. Inhoud staat er zo ver vanaf
Ja jammer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht dat ze allemaal hun eigen 'jachtgebied' hebben?![]()
Maar al die maanden een ban, kom opzeg
Ik denk dat murp zijn jachtgebied hier is, die naam komt me heel bekend voorquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd of geschreven!@ Godvedomme
Onze grote vriend.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat murp zijn jachtgebied hier is, die naam komt me heel bekend voor
Jupsquote:
Snap ik ook niets van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht dat ze allemaal hun eigen 'jachtgebied' hebben?![]()
Maar al die maanden een ban, kom opzeg
Nou beetje overdreven toch, dat je er niets over zou mogen zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Laten we het maar niet meer over hebben voordat we straks naast FF zitten.
Nou vind ik niet, we hoeven niet in details te gaan maar soms lijkt het niet helemaal eerlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Laten we het maar niet meer over hebben voordat we straks naast FF zitten.
Tja beleid enzo, over 5 weken is hij er weer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou beetje overdreven toch, dat je er niets over zou mogen zeggen.
Oh dus niet in de dungeons gemieterd. Met een beetje mazzel is die DTS dan ook opgedoekt want dat was wel zijn valkuilquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja beleid enzo, over 5 weken is hij er weer.
Ok dat wist ik niet dat hij er over 5 weken weer is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beleid is er niet wat dat betreft. Zal geen namen noemen maar niet iedereen blijft zolang weg.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar mocht ie toch al niet meer komen ... net als anderen hierquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dus niet in de dungeons gemieterd. Met een beetje mazzel is die DTS dan ook opgedoekt want dat was wel zijn valkuil
Jawel was hij wel weer aan het posten toen er ineens weer een ban volgde.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mocht ie toch al niet meer komen ... net als anderen hier
Jawel hij mocht er weer posten, dat waren twee fantastische dagenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mocht ie toch al niet meer komen ... net als anderen hier
Sommigen mogen van alles roepen en kunnen blijven posten en sommigen krijgen een lange ban.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het beleid is er niet wat dat betreft. Zal geen namen noemen maar niet iedereen blijft zolang weg.
De fok expertsquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Jawel was hij wel weer aan het posten toen er ineens weer een ban volgde.
Ja iddquote:
Ja.quote:
Nou ja een scheet was al te veel daar denk ik dus beter als hij daar niet meer post.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik heb ook totaal niet meegekregen waarom die ban er ineens was. Volgens mij ging het prima.
Ja wespennest soms.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een scheet was al te veel daar denk ik dus beter als hij daar niet meer post.
Zou het nou echt zo zijn dat het bestaat omdat de post aantallen hoog zijn en dus goed voor fok? Dat is zou wel triest zijn.quote:
DTS stopt over een maand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het nou echt zo zijn dat het bestaat omdat de post aantallen hoog zijn en dus goed voor fok? Dat is zou wel triest zijn.
Ohoh, waar gaat dat dan allemaal heen?quote:
Ik snap niet dat iemand bondage vraagt naar de scripts en er zijn een paar die het wiel opnieuw willen uitvinden. Nou ben benieuwd, wel jammer als de zoek functie gaat vedwijnen. Al die stats en overzichten vind ik niet zo boeiend.quote:
Volgens mij gaat het alleen maar over de scripts die voor DTS worden gebruikt en niet voor Fok zelf.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand bondage vraagt naar de scripts en er zijn een paar die het wiel opnieuw willen uitvinden. Nou ben benieuwd, wel jammer als de zoek functie gaat vedwijnen. Al die stats en overzichten vind ik niet zo boeiend.
Ja ik weet het eigenlijk niet. Het schijnt wel hoge postaantallen te hebben. Maar als het er niet meer is waaiert de rest wel weer uit naar andere SC's. Maar het is toch anders. DTS is misschien laagdrempelig om even wat te posten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het nou echt zo zijn dat het bestaat omdat de post aantallen hoog zijn en dus goed voor fok? Dat is zou wel triest zijn.
Nou er gaan een paar topics per dag doorheen en 90% zijn smileys. Dat gaat rapquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik weet het eigenlijk niet. Het schijnt wel hoge postaantallen te hebben. Maar als het er niet meer is waaiert de rest wel weer uit naar andere SC's. Maar het is toch anders. DTS is misschien laagdrempelig om even wat te posten.
En de stats FB / Fok stats de zoekfunctie is ook van zijn hand maar of dat in fok verweven zit weet ik niet. Het wel een mycraft dingetjequote:Op zondag 27 oktober 2024 01:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het alleen maar over de scripts die voor DTS worden gebruikt en niet voor Fok zelf.
Ja er gaan wel wat topics per dag doorheen, minstens 3 denk ik op een 'slechte' dag, vaak meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er gaan een paar topics per dag doorheen en 90% zijn smileys. Dat gaat rap
En ik neem aan dat bv jij niet hier alleen maar "quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er gaan wel wat topics per dag doorheen, minstens 3 denk ik op een 'slechte' dag, vaak meer.
Nee dat hoort daar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik neem aan dat bv jij niet hier alleen maar "" gaat posten
Hey Pullupquote:
Hullo Dotquote:
Toch knap met zijn drieen er inquote:
Wat schattigquote:
Nu wachten op de sneeuwquote:
Daar is buiten nog niet veel van te merkenquote:
Zonnetje hierquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is buiten nog niet veel van te merken
Gisteren was ik zonder jas of vestje naar buiten gegaan; nog steeds warm gehad. Echt bizar, eind oktoberquote:
Gisteren nog een rondje dakloos gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren was ik zonder jas of vestje naar buiten gegaan; nog steeds warm gehad. Echt bizar, eind oktober
Mijn kleindochter is 30 okt jarig en we hebben al een paar keer met haar verjaardag buiten gezeten omdat het zo mooi weer wasquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren was ik zonder jas of vestje naar buiten gegaan; nog steeds warm gehad. Echt bizar, eind oktober
Was genieten gisterenquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dacht al de hele stad, was toch bij Mediamarktquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:34 schreef Domnivoor het volgende:
Aboutaleb heeft een boodschap voor ze:
Als het niet helpt, dan is dit nog een optie:quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht al de hele stad, was toch bij Mediamarkt
Maar dit is van drie jaar terug.
Doet hij wel goed trouwens, alleen het helpt niet.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als het niet helpt, dan is dit nog een optie:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8055857_f1ba0ba8
Dat was ook bij de Mediamarkt
Ja moeten ze maar geen korting geven, snap niet dat ze de mensen ook korting willen geven.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Mediamarkt
quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moeten ze maar geen korting geven, snap niet dat ze de mensen ook korting willen geven.
Dom idee zie je wel
Morguh hee rquote:
Doen ze denk ik geen tweede keer meer.quote:
Geef ze korting op hun uitkering. Dat heeft meer effectquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moeten ze maar geen korting geven, snap niet dat ze de mensen ook korting willen geven.
Dom idee zie je wel
Ja, zeker een goed plan, en de schade zelf laten betalen door in beslagnamen van gedeelte loon of uitkeringquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geef ze korting op hun uitkering. Dat heeft meer effect
Gewoon niet meer naar dat soort programma's kijken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk lubach terug over Brics. Nu maak ik me zorgen
Het was Lubach.. dat moet toch kunnen dacht ikquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar dat soort programma's kijken.
Het is toch van de gekke dat winkels dit soort acties niet kunnen doen omdat mensen gaan lopen rellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze denk ik geen tweede keer meer.
Maar wat een volk daar zeg. Hoeveel korting gaven ze daar wel niet?
Is het ook, het is niet te vatten waarom dit soort dingen steeds gebeurd. Er zouden gewoon zwaardere straffen op moeten komen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat winkels dit soort acties niet kunnen doen omdat mensen gaan lopen rellen.
Helaas is het zo dat een bepaalde simpele groep mensen alles aangrijpen om tekeer te gaan.
Idioot inderdaadquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat winkels dit soort acties niet kunnen doen omdat mensen gaan lopen rellen.
Helaas is het zo dat een bepaalde simpele groep mensen alles aangrijpen om tekeer te gaan.
Waarom maak je je zorgenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk lubach terug over Brics. Nu maak ik me zorgen
Morguh Marcquote:
Rot winkel is het ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Mediamarkt
Dat Brics verhaal is iets overdreven.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Over welke Belg ze undercover daarheen gaan sturen.
Als iemand dat eens kon zeggen dan kon er een hoop ellende opgelost worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:37 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting over waarom men relt om een kortingsactie?
Tokkies gonna tok.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:37 schreef D. het volgende:
Ik las elders in de krant dat er een paar waren gekomen om te rellen.quote:
Omdat men graag wil rellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:37 schreef D. het volgende:
Mijquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Een boetequote:Op zondag 27 oktober 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las elders in de krant dat er een paar waren gekomen om te rellen.
Hoop dat ze de daders snel oppakken en dat ze een flinke boete krijgen.
Undercuver als weerwolfquote:
Gingen hun jouw niet sturen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een Praxis kwam met net zo'n actie. De eerste 250 klanten kregen een draadloze schroefmachine. We gingen met een groep van padvinderij de avond daarvoor ook naar toe. Op een gegeven moment had iedereen zin in koffie. Wij naar het clubhuis om branders, pannen en koffie halen. Stonden we daar koffie uit te delen en het was hartstikke gezellig en gemoedelijk met iedereen. We hadden een lijst gemaakt met alle namen van mensen die er als eerste waren en die kregen de draadloze schroefmachine.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de verassing gaat zijnquote:
Ben ook geen heks.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de verassing gaat zijn
Vind t grvaarlijk klinken...quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat Brics verhaal is iets overdreven.
Hij kan wel zeggen dat het bijna de helft van de wereldbevolking is, maar daar kom je al snel op als je China en India er in hebt zitten...
Maar waarom dan? Wat klinkt er gevaarlijk aan?quote:
Gok dat daar de meningen over verdeeld zijnquote:
Grote landen met gevaarlijke niet democratische regeringen. Die wil ik niet machtiger zien in de wereld. Voelt niet veilig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat klinkt er gevaarlijk aan?
Niet, misschien niet zo'n goed plan om dat 's nachts te doen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:37 schreef D. het volgende:
Daarom hoef ik nog niet verbrand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gok dat daar de meningen over verdeeld zijn
Zo kan het dus ook, alleen tegenwoordig helaas niet meerquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een Praxis kwam met net zo'n actie. De eerste 250 klanten kregen een draadloze schroefmachine. We gingen met een groep van padvinderij de avond daarvoor ook naar toe. Op een gegeven moment had iedereen zin in koffie. Wij naar het clubhuis om branders, pannen en koffie halen. Stonden we daar koffie uit te delen en het was hartstikke gezellig en gemoedelijk met iedereen. We hadden een lijst gemaakt met alle namen van mensen die er als eerste waren en die kregen de draadloze schroefmachine.
Ik weet het ook niet hoor, heb het stuk ook gezien maar niets engs aanquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat klinkt er gevaarlijk aan?
Mjah, die zijn er veel meer, en lang niet alleen in de 'brics' helaas.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Grote landen met gevaarlijke niet democratische regeringen. Die wil ik niet machtiger zien in de wereld. Voelt niet veilig.
Er staat niet dat ze jou gingen verassen hequote:
Truequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er staat niet dat ze jou gingen verassen he
Dat is het nog het meest rare idd. Op een uitgaansavond om 0.00 uurquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet, misschien niet zo'n goed plan om dat 's nachts te doen.
Hier kan je het luisterenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:00 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat is dat eigenlijk met die undercover belg?
Ik lis ietd ik bedoel mis iets
I know. Hoe meer hoe enger.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, die zijn er veel meer, en lang niet alleen in de 'brics' helaas.
We zijn wel 2 jaar verder, kan veel veranderd zijn.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:04 schreef maily het volgende:
https://www.ewmagazine.nl(...)ogeven-stand-13845w/
In 2022: BRICS-landen stellen teleur.
Rijke Westen houdt nog even stand.
Zie editquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We zijn wel 2 jaar verder, kan veel veranderd zijn.
Er zijn wel meer van die grote landen die samendoen.
De wereld is ook gewoon onveilig momenteel er gebeurd van alles.
Oquote:
En als googlet op BRICS vind je nog veel meer. Zelfs uit 2007.quote:
Kan het niet lezen, is een betaal artikelquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:04 schreef maily het volgende:
2024:
https://www.trouw.nl/buit(...)or-de-deur~b8a28e18/
Staat er nu echt een nieuwe wereldorde voor de deur?
Helaas Trouw.
Zie het ook echt niet perse snel veranderen. Rusland heeft een grote bek, maar zit diep in een oorlog een gaat richting faillissement. China is gevaarlijk, misshcien wel de gevaarlijkste. India heeft grote potentie, maar krijgt voorlopig zijn shit niet geregeld. En zo nog wel meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:04 schreef maily het volgende:
2024:
https://www.trouw.nl/buit(...)or-de-deur~b8a28e18/
Staat er nu echt een nieuwe wereldorde voor de deur?
Helaas Trouw.
Helaas Trouwquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het niet lezen, is een betaal artikel
Waarom zou je dat willen veranderen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
Kijk nou, als je daar nu rondloopt is het toch nog redelijk hetzelfde? Of misschien rijdt de tram niet meer....
Vooruitgang zal er niet zijn
Heb een stuk gelezen bedacht ineens dat ik het kon omzeilen, maar is een groot artikel zeg geen zin om dat allemaal te lezenquote:
En toch zie ik Poetin er wel voor aan een keer op die atoomknop te drukken. Vertrouw die man voor geen meterquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie het ook echt niet perse snel veranderen. Rusland heeft een grote bek, maar zit diep in een oorlog een gaat richting faillissement. China is gevaarlijk, misshcien wel de gevaarlijkste. India heeft grote potentie, maar krijgt voorlopig zijn shit niet geregeld. En zo nog wel meer.
Los daarvan moet het 'rijke Westen' zit wel beter gaan opstellen. De huidige gang van zaken is dat we steeds meer in onszelf keren en de kansen die er zijn voor de hele wereld zien als bedreigingen. Dat is niet alleen hier het geval met de komst van een pvv, in duitsland de afd, etc, maar ook in de vs met trump.
Dat kon toen gewoon, bij ons opende Ter Meulen een winkel en gaven ze veel gratis producten weg aan de eerste klanten, waaronder een Black & Decker Workmatequote:Op zondag 27 oktober 2024 11:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een Praxis kwam met net zo'n actie. De eerste 250 klanten kregen een draadloze schroefmachine. We gingen met een groep van padvinderij de avond daarvoor ook naar toe. Op een gegeven moment had iedereen zin in koffie. Wij naar het clubhuis om branders, pannen en koffie halen. Stonden we daar koffie uit te delen en het was hartstikke gezellig en gemoedelijk met iedereen. We hadden een lijst gemaakt met alle namen van mensen die er als eerste waren en die kregen de draadloze schroefmachine.
Ik vind het heerlijk om dit soort oude beelden te zien. Er is ook een mooie over Utrecht/Vredenburg uit de jaren 20.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen veranderen?
Het is mooi zoals het is.
Ja. Daar is meer veranderd.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om dit soort oude beelden te zien. Er is ook een mooie over Utrecht/Vredenburg uit de jaren 20.
Mijn zoon heeft ooit eens voor mij bij een gitaarzaak voor gezeten. Een electrische gitaar met versterker voor 100 gulden en een slagroom taart.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kon toen gewoon, bij ons opende Ter Meulen een winkel en gaven ze veel gratis producten weg aan de eerste klanten, waaronder een Black & Decker Workmatemensen sliepen voor de deur en dat zag er allemaal heel gezellig uit.
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet...quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft ooit eens voor mij bij een gitaarzaak voor gezeten. Een electrische gitaar met versterker voor 100 gulden en een slagroom taart.
Was een gezellig nacht.
Zoiets, maar ik heb die gitaar welquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een nacht die je normaal alleen in films ziet...
Gelukkig is het niet engquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En toch zie ik Poetin er wel voor aan een keer op die atoomknop te drukken. Vertrouw die man voor geen meter
Middag schoonheid.quote:
Gevonden:quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om dit soort oude beelden te zien. Er is ook een mooie over Utrecht/Vredenburg uit de jaren 20.
Toen kon je daar nog rustig midden op straat lopen, dat hoef je nu niet meer te proberen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gevonden:
Mijn foto’s van (ongeveer) dezelfde locaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er loopt zelfs iemand met een koequote:Op zondag 27 oktober 2024 12:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen kon je daar nog rustig midden op straat lopen, dat hoef je nu niet meer te proberen.
Nee ff bijkomen van een avondje fibrilerenquote:Op zondag 27 oktober 2024 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Je had daar toch ook de veemarkt?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:02 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er loopt zelfs iemand met een koe
Ah bah, nu wel, weer rustig?quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ff bijkomen van een avondje fibrileren
Jij?
Jaquote:Op zondag 27 oktober 2024 13:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je had daar toch ook de veemarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |