Ik kan er niet eens mee etenquote:
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry tong, maar dit duurde wel heel lang
Hoe is dat afgelopen ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.
Heb vanavond zoon (14) gesproken. Katten overleden en moeder in ziekenhuis. Volgens mij niet te ernstig, maar wel rook ingeademd. Woning onbewoonbaar.quote:
Dat is ook veel belangrijker natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.
Mooi..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook veel belangrijker natuurlijk
Ja toch altijd wel lullig ... Ik rook gelukkig al jaren niet meer, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.. Tegenwoordig met al die electronische apparaten, met oplaadbare batterijen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb vanavond zoon (14) gesproken. Katten overleden en moeder in ziekenhuis. Volgens mij niet te ernstig, maar wel rook ingeademd. Woning onbewoonbaar.
rumquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net thuis.. bokbiertje.. voeten omhoog
Alles ok?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Ring wordt verschillend beoordeeld. Angela de Jong vindt het niks maar op FOK! zijn er users die wel positief zijn. Ik mee @:GGMM of @:Maxi-Mus
Toffe filmquote:
Lekker niksenquote:
Mag ik de versie waarbij de timing van de backflip niet goed is?quote:
The Thing is meer mijn ding.quote:
Mooi weer wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker niksen
Wel boodschappen doen helaas.
Voor de rest denk ik wat lezen of tekenen
FF los wat je van wolven vind... en deze wolf was was gewoon een natuurlijke dood gestorven.. maar dan:quote:HOOG SOEREN - In mei is er bij Hoog Soeren een dode wolf aangetroffen, maar het dier had geen kop. Die kop werd later aangetroffen bij een man. Hij wordt verdacht van het ‘hebben van een wolvenkop zonder vergunning’, zegt de politie.
Je zal maar met een wolvenkop geboren zijn. En geen vergunning hebben.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF los wat je van wolven vind... en deze wolf was was gewoon een natuurlijke dood gestorven.. maar dan:
"Goedendag meneer, wat heeft u daar?"
"Goedendag agent, ik heb een wolvenkop"
"Aha!, heeft u daar een vergunning voor?"
"euh... "
"Tja! Dan verdenk ik u nu van het hebben van een wolvenkop zonder vergunning"
Man man man.,..
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je zal maar met een wolvenkop geboren zijn. En geen vergunning hebben.
I know.. dat geld zelfs voor een kikkervisje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:44 schreef Domnivoor het volgende:
Een verbod op het bezit van bepaalde dieren geldt ook voor alle herkenbare delen van dat dier.
Oh shit, vergunning vergeten aan te vragenquote:
"Goedendag mevrouw, heeft u een pompoenhoofd?"quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh shit, vergunning vergeten aan te vragen
Nee hoor, hoe kom je erbij!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Goedendag mevrouw, heeft u een pompoenhoofd?"
Maar dan zie je niks..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik alleen als ik achter iemand kan schuilen
Dat is dan ook weer waarquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De hoofdpersoon ziet ook niks…
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed gelukt! Hij heeft een lekkere sinistere smile !quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
En ik heb popcorn gepoft, want daar had ik gewoon even zin in:
[ afbeelding ]
Dom ook om de volgende dag weer te kijken ... gewoon minstens weer een jaar wachtenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:51 schreef aloa het volgende:
Kijk ik gister na jaren weer eens ook Facebook. Meteen de volgende dag allemaal meldingen
Ik keek ook niet. Kreeg meldingen...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dom ook om de volgende dag weer te kijken ... gewoon minstens weer een jaar wachten
Pompoen lijkt op deze smileyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijkenquote:
San Martin de Tucuman - Atletico Guemesquote:
OKquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijken
[..]
San Martin de Tucuman - Atletico Guemes
Is het tweede niveau in Argentini.
Oh. Ik ben Gooner maar de Argentijnse tweede divisie zegt me weinig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijken
[..]
San Martin de Tucuman - Atletico Guemes
Is het tweede niveau in Argentini.
Dankje!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gelukt! Hij heeft een lekkere sinistere smile !
Dat laatste moet je niet zeggen joh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankje!Al was die sinistere smile wel al voor me uitgetekend
Blijkbaar kan je de app ook niet verwijderen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kijk elke dag op Facebook en krijg nooit meldingen.
Overigens doe ik er niet veel meer mee.
Merkwaardig 🤔quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je de app ook niet verwijderen..
Hmmquote:
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh. Ik ben Gooner maar de Argentijnse tweede divisie zegt me weinig.Spelen er nog traditions vereinen ?
Ah zeg dat nou niet .. ik was van plan te gaan kijken..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent
Maar staat niks op het spel want San Martin heeft zich al geplaatst om te spelen voor promotie.
Clubs met een mooie geschiedenis in de hoogste klasse. Of clubs die al erg lang, in de hoogste klasse spelen. In Brazili bijvoorbeeld is afgelopen seizoen Santos na meer dan 100 jaar voor het eerst gedegradeerd.quote:
Ja, n van de ingredinten is andersquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm![]()
Is er nog een verschil met die lekkere rode?
Ik dacht even in de spiegel te kijken...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht even in de spiegel te kijken...
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah zeg dat nou niet .. ik was van plan te gaan kijken..
Ah zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Clubs met een mooie geschiedenis in de hoogste klasse. Of clubs die al erg lang, in de hoogste klasse spelen. In Brazili bijvoorbeeld is afgelopen seizoen Santos na meer dan 100 jaar voor het eerst gedegradeerd.
Check outquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
De sfeer was er niet minder om twee weken terug.
[..]
Ah zo
Ik weet dat de club ruim honderd jaar bestaat maar verder ken ik weinig van de geschiedenis.
Zachtjes uitgedruktquote:
Dat zal ik zo met een Quilmes erbij eens lezenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Check out
https://en.wikipedia.org/wiki/San_Martn_de_Tucumn
Proost dan alvastquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zal ik zo met een Quilmes erbij eens lezen
Het kaartjes kopen is alvast gelukt
Wat gaat ze ermee doen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:03 schreef pullup het volgende:
Geen koeien meer als Harris wint
[ x ]
Dat vertelde die stiekemerd nietquote:
Een potje van Ajaxquote:
Het blijft echt ongelooflijk met dat Trump geval en waar hij mee komt en wegkomt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:04 schreef pullup het volgende:
Waar halen ze die demente lui toch vandaan
Een hele grote groep ontevreden mensen die nauwelijks enige scholing hebben en vaak tegen analfabetisme aan zitten. Die groep is opgevoed met Trump op de televisie. Die groep heeft geen enkel historisch besef. Geen idee hebben ze wat democratie of fascisme is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:04 schreef pullup het volgende:
Waar halen ze die demente lui toch vandaan
Jep. Domheid in general (nog los van analfabetisme en trash). En "hij is ook zo grappig"quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Een hele grote groep ontevreden mensen die nauwelijks enige scholing hebben en vaak tegen analfabetisme aan zitten. Die groep is opgevoed met Trump op de televisie. Die groep heeft geen enkel historisch besef. Geen idee hebben ze wat democratie of fascisme is.
Het maakt ook niet uit wat voor onzin Trump uitkraamt. Trump is ontevreden, net zoals zij. En je kan veel van Trump zeggen maar hij snapt prima hoe je zo'n groep aan je kan binden. Ze zijn niet vatbaar voor logica.
In werkelijkheid veracht Trump zijn kiezers, maar dat maakt hem niet uit. Het winnen van deze verkiezingen is ongelofelijk belangrijk voor hem omdat ie anders in de cel belandt.
Daar moet wat bij, je hebt nu niet het geheel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Een hele grote groep ontevreden mensen die nauwelijks enige scholing hebben en vaak tegen analfabetisme aan zitten. Die groep is opgevoed met Trump op de televisie. Die groep heeft geen enkel historisch besef. Geen idee hebben ze wat democratie of fascisme is.
Het maakt ook niet uit wat voor onzin Trump uitkraamt. Trump is ontevreden, net zoals zij. En je kan veel van Trump zeggen maar hij snapt prima hoe je zo'n groep aan je kan binden. Ze zijn niet vatbaar voor logica.
In werkelijkheid veracht Trump zijn kiezers, maar dat maakt hem niet uit. Het winnen van deze verkiezingen is ongelofelijk belangrijk voor hem omdat ie anders in de cel belandt.
Maar de keuze tussen gevaarlijke debiel Trump en -wellicht incapabele- Harris lijkt me snel gemaakt bij een beetje verstand. Overigens genoeg 'normale' democraten die Harris in het gareel gaan houden. Marc my worstquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet wat bij, je hebt nu niet het geheel.
Je hebt daar ook nog het debiele van democraten vs republikeinen. Maakt niet uit hoe slecht je kandidaat is, je stemt op diegene
Ja het is nogal zwart wit daar. Maar ja, je ziet toch dat Trump een gevaarlijke achterlijke narcistische megalomane sociopaat is... Nou ja, dat ziet men dus niet.. Het is op zich wel fascinerend hoe dat werkt maar tegelijkertijd ook best wel heel eng.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar moet wat bij, je hebt nu niet het geheel.
Je hebt daar ook nog het debiele van democraten vs republikeinen. Maakt niet uit hoe slecht je kandidaat is, je stemt op diegene
Hoezo keuzequote:Op zondag 27 oktober 2024 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar de keuze tussen gevaarlijke debiel Trump en -wellicht incapabele- Harris lijkt me snel gemaakt bij een beetje verstand. Overigens genoeg 'normale' democraten die Harris in het gareel gaan houden. Marc my worst
Wellicht incapabel. Als in, mocht dat het geval zijn, dan nog..quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo keuze
En waarom is Harris nou weer incapabel?
Ja FF is al heel lang weg, sommige hier krijgen elke week een ban en komen vrolijk terug een ander is maanden weg of ligt in de schredder (I know)quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:15 schreef sly-nl het volgende:
Waarom is FredFruit eigenlijk zo lang weg. En wat had hij op z'n kerfstok? Hij mag toch wel een keer terug, of heeft hij iemand geslagen virtueel? nou nou, poeh poeh..
Fred![]()
En bds is ook al een tijdje van de radar, geef ajb/gvd een update of teken van leven!![]()
[ afbeelding ]
@:BoonDockSaint
Dat singeltje heb ik. Truste......quote:
Lijkt me vrij duidelijk dat er alleen een keuze tussen die twee is om het 'gevaar' Trump af te wenden voor de kiezer met wat verstand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo keuze
En waarom is Harris nou weer incapabel?
Maar waarom dan? als je het weet mag het in dm maar hier is ook prima!@quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja FF is al heel lang weg, sommige hier krijgen elke week een ban en komen vrolijk terug een ander is maanden weg of ligt in de schredder (I know)
Marc wil weer even dwars doenquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Wellicht incapabel. Als in, mocht dat het geval zijn, dan nog..
Ik lag ook ooit door de schredder he? Waarom wel of niet weet ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar waarom dan? als je het weet mag het in dm maar hier is ook prima!@
Ik wil het weten. Dan kan er een actie worden opgestartquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lag ook ooit door de schredder he? Waarom wel of niet weet ik niet.
Laat me gokken, die politiek goed geinformeerde journalisten zijn deels republikeinsquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lijkt me vrij duidelijk dat er alleen een keuze tussen die twee is om het 'gevaar' Trump af te wenden voor de kiezer met wat verstand.
Ik vind overigens niet dat ze incapabel is, maar dat is het gedachtengoed van aardig wat politiek goed genformeerde journalisten. En zelfs al is ze volledig incapabel, dan nog is de wereld beter af met haar en haar gematigde achterban die geen absurde beslissingen zullen nemen zoals Trump zeker gaat doen.
Wat FF betreft heb ik ook geen ideequote:Op zondag 27 oktober 2024 00:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik wil het weten. Dan kan er een actie worden opgestart
Alles goed en wel en je zijsporen daargelaten, punt was dat de keuze niet moeilijk zou moeten zijn tussen de twee. Een keuze dus.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat me gokken, die politiek goed geinformeerde journalisten zijn deels republikeins
Vooral iemand afschrijven voordat er een kans is.
Het enge is gewoon hoe ze daar nu campagne voeren en wat eruit gaat komen. Inhoud staat er zo ver vanaf
Washington Post steunt haar ook niet, is ook weer een tegenvaller voor zequote:Op zondag 27 oktober 2024 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed en wel en je zijsporen daargelaten, punt was dat de keuze niet moeilijk zou moeten zijn tussen de twee. Een keuze dus.
Ik lees linkse kranten (NYT en de Wash.Post) en daar wordt Harris echt niet gespaard. Maar goed, stay sidetracked!
Nee komen die ook in smaken?quote:
Ja toch? Ik dacht dat ze allemaal hun eigen 'jachtgebied' hebben?quote:
Dat is zeker waar. Maar om dat nu belangrijk te vinden.. baart moi in ieder geval geen zorgen. Belangrijkste is dat die psycho niet meer gekozen gaat worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat me gokken, die politiek goed geinformeerde journalisten zijn deels republikeins
Vooral iemand afschrijven voordat er een kans is.
Het enge is gewoon hoe ze daar nu campagne voeren en wat eruit gaat komen. Inhoud staat er zo ver vanaf
Ja jammer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht dat ze allemaal hun eigen 'jachtgebied' hebben?![]()
Maar al die maanden een ban, kom opzeg
Ik denk dat murp zijn jachtgebied hier is, die naam komt me heel bekend voorquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hier is het laatste woord nog niet over gezegd of geschreven!@ Godvedomme
Onze grote vriend.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat murp zijn jachtgebied hier is, die naam komt me heel bekend voor
Jupsquote:
Snap ik ook niets van.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja toch? Ik dacht dat ze allemaal hun eigen 'jachtgebied' hebben?![]()
Maar al die maanden een ban, kom opzeg
Nou beetje overdreven toch, dat je er niets over zou mogen zeggen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Laten we het maar niet meer over hebben voordat we straks naast FF zitten.
Nou vind ik niet, we hoeven niet in details te gaan maar soms lijkt het niet helemaal eerlijk.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Laten we het maar niet meer over hebben voordat we straks naast FF zitten.
Tja beleid enzo, over 5 weken is hij er weer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou beetje overdreven toch, dat je er niets over zou mogen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |