Pompoen lijkt op deze smileyquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
En ik heb popcorn gepoft, want daar had ik gewoon even zin in:
[ afbeelding ]

Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijkenquote:
San Martin de Tucuman - Atletico Guemesquote:

OKquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijken
[..]
San Martin de Tucuman - Atletico Guemes
Is het tweede niveau in Argentinië.

Oh. Ik ben Gooner maar de Argentijnse tweede divisie zegt me weinig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Je bedoeld Arsenal? Dat is morgen maar dat kan ik met vpn sowieso kijken
[..]
San Martin de Tucuman - Atletico Guemes
Is het tweede niveau in Argentinië.

Dankje!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goed gelukt! Hij heeft een lekkere sinistere smile !

Dat laatste moet je niet zeggen joh.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dankje!Al was die sinistere smile wel al voor me uitgetekend

Blijkbaar kan je de app ook niet verwijderen..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kijk elke dag op Facebook en krijg nooit meldingen.
Overigens doe ik er niet veel meer mee.

Merkwaardig 🤔quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je de app ook niet verwijderen..

Hmmquote:

Ik weet niet wat dat betekentquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh. Ik ben Gooner maar de Argentijnse tweede divisie zegt me weinig.Spelen er nog traditions vereinen ?

Ah zeg dat nou niet .. ik was van plan te gaan kijken..quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent
Maar staat niks op het spel want San Martin heeft zich al geplaatst om te spelen voor promotie.

Ben je naar de kapper geweest?quote:

Clubs met een mooie geschiedenis in de hoogste klasse. Of clubs die al erg lang, in de hoogste klasse spelen. In Brazilië bijvoorbeeld is afgelopen seizoen Santos na meer dan 100 jaar voor het eerst gedegradeerd.quote:

Ja, één van de ingrediënten is andersquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm![]()
Is er nog een verschil met die lekkere rode?

Ik dacht even in de spiegel te kijken...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
De pompoen is uitgehold!
[ afbeelding ]
En ik heb popcorn gepoft, want daar had ik gewoon even zin in:
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik dacht even in de spiegel te kijken...

quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah zeg dat nou niet .. ik was van plan te gaan kijken..
Ah zoquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Clubs met een mooie geschiedenis in de hoogste klasse. Of clubs die al erg lang, in de hoogste klasse spelen. In Brazilië bijvoorbeeld is afgelopen seizoen Santos na meer dan 100 jaar voor het eerst gedegradeerd.

Check outquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
De sfeer was er niet minder om twee weken terug.
[..]
Ah zo
Ik weet dat de club ruim honderd jaar bestaat maar verder ken ik weinig van de geschiedenis.

Zachtjes uitgedruktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |