Ik kan er niet eens mee etenquote:
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Sorry tong, maar dit duurde wel heel lang
Hoe is dat afgelopen ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.
Heb vanavond zoon (14) gesproken. Katten overleden en moeder in ziekenhuis. Volgens mij niet te ernstig, maar wel rook ingeademd. Woning onbewoonbaar.quote:
Dat is ook veel belangrijker natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik de laatste post ? Sorry, niet in de gaten was met brand in de straat bezig.
Mooi..quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook veel belangrijker natuurlijk
Ja toch altijd wel lullig ... Ik rook gelukkig al jaren niet meer, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.. Tegenwoordig met al die electronische apparaten, met oplaadbare batterijen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb vanavond zoon (14) gesproken. Katten overleden en moeder in ziekenhuis. Volgens mij niet te ernstig, maar wel rook ingeademd. Woning onbewoonbaar.
rumquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net thuis.. bokbiertje.. voeten omhoog
Alles ok?quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Ring wordt verschillend beoordeeld. Angela de Jong vindt het niks maar op FOK! zijn er users die wel positief zijn. Ik mee @:GGMM of @:Maxi-Mus
Toffe filmquote:
Lekker niksenquote:
Mag ik de versie waarbij de timing van de backflip niet goed is?quote:
The Thing is meer mijn ding.quote:
Mooi weer wel.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker niksen
Wel boodschappen doen helaas.
Voor de rest denk ik wat lezen of tekenen
FF los wat je van wolven vind... en deze wolf was was gewoon een natuurlijke dood gestorven.. maar dan:quote:HOOG SOEREN - In mei is er bij Hoog Soeren een dode wolf aangetroffen, maar het dier had geen kop. Die kop werd later aangetroffen bij een man. Hij wordt verdacht van het ‘hebben van een wolvenkop zonder vergunning’, zegt de politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |