Waarom maak je je zorgenquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik kijk lubach terug over Brics. Nu maak ik me zorgen
Morguh Marcquote:
Rot winkel is het ookquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:45 schreef Deisyy het volgende:
Het is allemaal de schuld van de Mediamarkt
Dat Brics verhaal is iets overdreven.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Over welke Belg ze undercover daarheen gaan sturen.
Als iemand dat eens kon zeggen dan kon er een hoop ellende opgelost worden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:37 schreef D. het volgende:
Iemand een samenvatting over waarom men relt om een kortingsactie?
Tokkies gonna tok.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:37 schreef D. het volgende:
Ik las elders in de krant dat er een paar waren gekomen om te rellen.quote:
Omdat men graag wil rellen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:37 schreef D. het volgende:
Mijquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Een boetequote:Op zondag 27 oktober 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las elders in de krant dat er een paar waren gekomen om te rellen.
Hoop dat ze de daders snel oppakken en dat ze een flinke boete krijgen.
Undercuver als weerwolfquote:
Gingen hun jouw niet sturen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een Praxis kwam met net zo'n actie. De eerste 250 klanten kregen een draadloze schroefmachine. We gingen met een groep van padvinderij de avond daarvoor ook naar toe. Op een gegeven moment had iedereen zin in koffie. Wij naar het clubhuis om branders, pannen en koffie halen. Stonden we daar koffie uit te delen en het was hartstikke gezellig en gemoedelijk met iedereen. We hadden een lijst gemaakt met alle namen van mensen die er als eerste waren en die kregen de draadloze schroefmachine.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch van de gekke dat winkels dit soort acties niet kunnen doen omdat mensen gaan lopen rellen.
Helaas is het zo dat een bepaalde simpele groep mensen alles aangrijpen om tekeer te gaan.
Moet je nagaan hoe groot de verassing gaat zijnquote:
Ben ook geen heks.quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de verassing gaat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |