Oh dus niet in de dungeons gemieterd. Met een beetje mazzel is die DTS dan ook opgedoekt want dat was wel zijn valkuilquote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja beleid enzo, over 5 weken is hij er weer.
Oké dat wist ik niet dat hij er over 5 weken weer is.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het beleid is er niet wat dat betreft. Zal geen namen noemen maar niet iedereen blijft zolang weg.quote:Op zondag 27 oktober 2024 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar mocht ie toch al niet meer komen ... net als anderen hierquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dus niet in de dungeons gemieterd. Met een beetje mazzel is die DTS dan ook opgedoekt want dat was wel zijn valkuil
Jawel was hij wel weer aan het posten toen er ineens weer een ban volgde.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mocht ie toch al niet meer komen ... net als anderen hier
Jawel hij mocht er weer posten, dat waren twee fantastische dagenquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mocht ie toch al niet meer komen ... net als anderen hier
Sommigen mogen van alles roepen en kunnen blijven posten en sommigen krijgen een lange ban.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Het beleid is er niet wat dat betreft. Zal geen namen noemen maar niet iedereen blijft zolang weg.
De fok expertsquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Jawel was hij wel weer aan het posten toen er ineens weer een ban volgde.
Ja iddquote:
Ja.quote:
Nou ja een scheet was al te veel daar denk ik dus beter als hij daar niet meer post.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik heb ook totaal niet meegekregen waarom die ban er ineens was. Volgens mij ging het prima.
Ja wespennest soms.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja een scheet was al te veel daar denk ik dus beter als hij daar niet meer post.
Zou het nou echt zo zijn dat het bestaat omdat de post aantallen hoog zijn en dus goed voor fok? Dat is zou wel triest zijn.quote:
DTS stopt over een maand.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het nou echt zo zijn dat het bestaat omdat de post aantallen hoog zijn en dus goed voor fok? Dat is zou wel triest zijn.
Ohoh, waar gaat dat dan allemaal heen?quote:
Ik snap niet dat iemand bondage vraagt naar de scripts en er zijn een paar die het wiel opnieuw willen uitvinden. Nou ben benieuwd, wel jammer als de zoek functie gaat vedwijnen. Al die stats en overzichten vind ik niet zo boeiend.quote:
Volgens mij gaat het alleen maar over de scripts die voor DTS worden gebruikt en niet voor Fok zelf.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand bondage vraagt naar de scripts en er zijn een paar die het wiel opnieuw willen uitvinden. Nou ben benieuwd, wel jammer als de zoek functie gaat vedwijnen. Al die stats en overzichten vind ik niet zo boeiend.
Ja ik weet het eigenlijk niet. Het schijnt wel hoge postaantallen te hebben. Maar als het er niet meer is waaiert de rest wel weer uit naar andere SC's. Maar het is toch anders. DTS is misschien laagdrempelig om even wat te posten.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou het nou echt zo zijn dat het bestaat omdat de post aantallen hoog zijn en dus goed voor fok? Dat is zou wel triest zijn.
Nou er gaan een paar topics per dag doorheen en 90% zijn smileys. Dat gaat rapquote:Op zondag 27 oktober 2024 01:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja ik weet het eigenlijk niet. Het schijnt wel hoge postaantallen te hebben. Maar als het er niet meer is waaiert de rest wel weer uit naar andere SC's. Maar het is toch anders. DTS is misschien laagdrempelig om even wat te posten.
En de stats FB / Fok stats de zoekfunctie is ook van zijn hand maar of dat in fok verweven zit weet ik niet. Het wel een mycraft dingetjequote:Op zondag 27 oktober 2024 01:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het alleen maar over de scripts die voor DTS worden gebruikt en niet voor Fok zelf.
Ja er gaan wel wat topics per dag doorheen, minstens 3 denk ik op een 'slechte' dag, vaak meer.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou er gaan een paar topics per dag doorheen en 90% zijn smileys. Dat gaat rap
En ik neem aan dat bv jij niet hier alleen maar "quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er gaan wel wat topics per dag doorheen, minstens 3 denk ik op een 'slechte' dag, vaak meer.
Nee dat hoort daar.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik neem aan dat bv jij niet hier alleen maar "" gaat posten
Hey Pullupquote:
Hullo Dotquote:
Toch knap met zijn drieen er inquote:
Wat schattigquote:
Nu wachten op de sneeuwquote:
Daar is buiten nog niet veel van te merkenquote:
Zonnetje hierquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar is buiten nog niet veel van te merken
Gisteren was ik zonder jas of vestje naar buiten gegaan; nog steeds warm gehad. Echt bizar, eind oktoberquote:
Gisteren nog een rondje dakloos gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren was ik zonder jas of vestje naar buiten gegaan; nog steeds warm gehad. Echt bizar, eind oktober
Mijn kleindochter is 30 okt jarig en we hebben al een paar keer met haar verjaardag buiten gezeten omdat het zo mooi weer wasquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gisteren was ik zonder jas of vestje naar buiten gegaan; nog steeds warm gehad. Echt bizar, eind oktober
Was genieten gisterenquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |