Ik was het bijna vergeten, bedankt voor de reminderquote:Op donderdag 14 november 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
Over Dieren gesproken... ik roep deze even in herinnering!
Vanaf 16 november
(let op: je betaalt verzendkosten ą ¤ 19,95 per pakket. Weet niet of je op 1 mailadres meerdere pakketten kan aanvragen (voor verschillende adressen natuurlijk)).
[..]
Oftewel, als je hier voor gaat, gewoon rechtstreeks naar de ontvanger, wel zo handig lijkt mequote:Op donderdag 14 november 2024 17:02 schreef Sally het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat de verzendkosten van het kerstpakket dan ook hoger uitvallen, zo niet dubbel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel kans dat ik hem toch maar hier thuis laat bezorgen, in plaats van zo'n lompe doos bij een vrouw die een kwartier zit te hijgen als ze naar de voordeur is gelopen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik welquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Middernacht!
Edit: de onlinedierenvoedselbanksite doet het nog niet
Ja, na 1-2 minuten werkte hetquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wel
(en moest je niet eerst even refreshen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kalf vond kerst pakket van vorig jaar, inclusief kerstsjaaltje ook leuk!
Dank voor degene die de tip heeft gegeven voor dit pakket. Ik kende het nog niet!
Hoop voor je dat je alles meekrijgt! Maar mocht je iets niet kunnen meenemen houdt Billie zich wel aanbevolen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een pakket bestellen voor de hondjes van mijn schoonouders, die met Kerst naar Nederland komen. Het lastige is dat het natuurlijk wel mee moet naar Braziliė, en ik weet niet hoeveel gewicht ze 'over' hebben in hun bagage dan
Stel dat het niet lukt om alles mee te nemen (en ik het hier niet bij iemand anders, zoals een collega, kwijt zou kunnen), zou hier dan iemand zijn waar het naartoe kan? Ik heb geen hond en dat gaat ook nooit veranderen, dus ik wil even een plan-B/C hebben ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen
Ah top, misschien gaat alles gewoon met ze mee hoor, maar goed om te weten dat er een vangnet isquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:15 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je alles meekrijgt! Maar mocht je iets niet kunnen meenemen houdt Billie zich wel aanbevolen!
Hm, daar krijg je vast wel een mooi glanzende vacht van.. 😜quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen
Misschien wat voor Animals Faith. Is een stichting van een vriendin van mij met asiel waar ook dieren terecht komen die anders geėuthanaseerd worden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een pakket bestellen voor de hondjes van mijn schoonouders, die met Kerst naar Nederland komen. Het lastige is dat het natuurlijk wel mee moet naar Braziliė, en ik weet niet hoeveel gewicht ze 'over' hebben in hun bagage dan
Stel dat het niet lukt om alles mee te nemen (en ik het hier niet bij iemand anders, zoals een collega, kwijt zou kunnen), zou hier dan iemand zijn waar het naartoe kan? Ik heb geen hond en dat gaat ook nooit veranderen, dus ik wil even een plan-B/C hebben ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen
Hoewel ik je idee begrijp, is dit ergens van de zotte. Bovendien kun je met douaneregels te maken krijgen want je mag niet zo naar alles in of uitvoeren. Zeker met voedsel kunnen daar strenge regels voor zijn. Waarom bestel je niet hondenvoer in Braziliė als je iets wilt doen. Want 'gratis' is dit allerminst.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Zit wel wat in, ik ga hier wel wat losse dingen zoeken als alternatief.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoewel ik je idee begrijp, is dit ergens van de zotte. Bovendien kun je met douaneregels te maken krijgen want je mag niet zo naar alles in of uitvoeren. Zeker met voedsel kunnen daar strenge regels voor zijn. Waarom bestel je niet hondenvoer in Braziliė als je iets wilt doen. Want 'gratis' is dit allerminst.
Niet vervelend bedoeld verder, maar een kleine realitycheck
Ik denk dat je beter een zak tennisballen oid kan kopen. Honden zijn verzot op tennisballen en ze zijn altijd stuk of kwijtquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit wel wat in, ik ga hier wel wat losse dingen zoeken als alternatief.
Mijn enthousiasme is me zoals zo vaak weer eens voor
Daar heb ik alvast inpakpapier en een doos voor, dus dat vordertquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:13 schreef Viv het volgende:
Misschien kan iemand een apart topic starten in Flora & Fauna over die pakketten voor huisdieren, zodat het hier weer vooral kan gaan over de Kerstpakkettenactie van FOK!kers voor FOK!kers? Alvast bedankt!
F&F / Huisdieren kerstpakket!quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:13 schreef Viv het volgende:
Misschien kan iemand een apart topic starten in Flora & Fauna over die pakketten voor huisdieren, zodat het hier weer vooral kan gaan over de Kerstpakkettenactie van FOK!kers voor FOK!kers? Alvast bedankt!
Ik denk er nog over Summer2bird, het is niet uitgesloten in ieder geval.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan altijd he
https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/
quote:Op woensdag 20 november 2024 18:02 schreef laziness het volgende:
Er zijn 35 ontvangers en gevers aan elkaar gekoppeld inmiddels![]()
En de grote wensen donateur doet dit jaar ook weer mee en daar ben ik hard mee onderweg dus bring on de kerststemming mensen![]()
![]()
Wie heeft zijn kerstboom al staan om het pakket onder te zetten?
Ja jij hebt ‘m al even staanquote:
Wat goed!!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:02 schreef laziness het volgende:
En de grote wensen donateur doet dit jaar ook weer mee en daar ben ik hard mee onderweg dus bring on de kerststemming mensen![]()
![]()
Hier staat de kerstboom al wel (de dagen zijn nogal donker hierquote:Wie heeft zijn kerstboom al staan om het pakket onder te zetten?
Which reminds me. Ik heb nog een doos koekjes vanuit jouw pakket. Die kan ik wel eens gaan verorberen bij de warme chocoquote:Op woensdag 20 november 2024 20:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat goed!!![]()
[..]
Hier staat de kerstboom al wel (de dagen zijn nogal donker hier), maar er is geen kerstpakket onderweg vanuit of naar hier.
Normaal gesproken doe ik mee als shopper, maar dat ging dit jaar niet lukken op de manier waarop ik het graag doe. Maar meelezen hier is ook leuk!
Oh joh, ik dacht dat alles na een week al op was.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Which reminds me. Ik heb nog een doos koekjes vanuit jouw pakket. Die kan ik wel eens gaan verorberen bij de warme choco
Het is de laatste trommel en ik dacht dat dat ook het geval zou zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 21:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat alles na een week al op was.Geniet ervan!
Hoeveel uur licht krijgen jullie daar nog? Kan me goed voorstellen dat je 'm eerder op zetquote:Op woensdag 20 november 2024 20:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat goed!!![]()
[..]
Hier staat de kerstboom al wel (de dagen zijn nogal donker hier), maar er is geen kerstpakket onderweg vanuit of naar hier.
Normaal gesproken doe ik mee als shopper, maar dat ging dit jaar niet lukken op de manier waarop ik het graag doe. Maar meelezen hier is ook leuk!
Keuken wrapping mischienquote:Op donderdag 21 november 2024 13:59 schreef laziness het volgende:
Ik wil toch graag nog een keer benadrukken voor volgend jaar dat we ook met de grote wensen graag veel mensen nog graag iets extra's geven maar dat de wens wel concreet en haalbaar moet zijn. Achter de schermen bij een groot evenement regelen wij helaas ook nieten de donateur is heel lief maar een nieuwe keuken wordt 'm ook niet
Ik ga morgen beginnen met opzetten denk ik. Dit jaar wel kittens in huis (nu inmiddels al 1 jaar oud) en ze zitten in hun trex fase dus alle ballen zijn van plastic en ik verwacht dat de eerste dag de boom zon drie keer omver gekeilt wordquote:Op woensdag 20 november 2024 18:02 schreef laziness het volgende:
![]()
Wie heeft zijn kerstboom al staan om het pakket onder te zetten?
Ik woon relatief in de buurt. Als je geen haast hebt kan ik wel even rondkijken voor je. Mijn man heeft alles net alle dozen zonder overleg naar de papiercontainer gebracht.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:20 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand hier waar je een grote doos kan halen? Gamma verkoopt wel xl verhuisdozen maar weer niet in mijn filiaal
Bij de supermarkt een bananendoos vragen, die zijn ook lekker stevig. Je kunt er 2 op elkaar vast maken als de boel niet in 1 past (been there, done that).quote:Op donderdag 21 november 2024 16:20 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand hier waar je een grote doos kan halen? Gamma verkoopt wel xl verhuisdozen maar weer niet in mijn filiaal
Haha! Dit heb ik idd ook al gedaan!quote:Op donderdag 21 november 2024 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net geshuffeld, het ene pakket werd te volumineus voor de beoogde doos en het andere pakket had beduidend minder volume en nu heb ik de dozen geruild.
Dankje, maar ik zoek liever nog even rond, vind het ook wat om je helemaal voor een doos hier te laten komen haha.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik woon relatief in de buurt. Als je geen haast hebt kan ik wel even rondkijken voor je. Mijn man heeft alles net alle dozen zonder overleg naar de papiercontainer gebracht.
Ik maak in de zomer regelmatig dozenforten voor mijn katten dus zou dat wel kunnen doen. Bedekken met cadeaupapier en niemand ziet het verschil meerquote:Op donderdag 21 november 2024 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij de supermarkt een bananendoos vragen, die zijn ook lekker stevig. Je kunt er 2 op elkaar vast maken als de boel niet in 1 past (been there, done that).
Het is hier momenteel 1u20min eerder donker dan in Nederland. Maar het is ook dat we op het platteland wonen, zonder directe buren of openbare verlichting, dus donker is ook écht donker. Nu zit er 50 meter aan kerstverlichting in onze kerstboom, dat helpt.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Hoeveel uur licht krijgen jullie daar nog? Kan me goed voorstellen dat je 'm eerder op zet
en nog eens 50m rondom ons dekquote:Op donderdag 21 november 2024 23:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is hier momenteel 1u20min eerder donker dan in Nederland. Maar het is ook dat we op het platteland wonen, zonder directe buren of openbare verlichting, dus donker is ook écht donker. Nu zit er 50 meter aan kerstverlichting in onze kerstboom, dat helpt.
Ik rij er langs onderweg naar werk.quote:Op donderdag 21 november 2024 22:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dankje, maar ik zoek liever nog even rond, vind het ook wat om je helemaal voor een doos hier te laten komen haha.
Lekker van genieten!!quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Grote wensen donateur; dankjewel!!
Ik ga gewoon voor het eerst in jaren uitgebreid naar de kapper![]()
Volgens mij kun je bij een actie als deze echt niks verkeerd doen. Het is al zo ontzettend lief dat jullie dit überhaupt doen!quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:53 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb mij nog niet gemeld in het topic maar ik en mijn moeder zijn ook weer gever dit jaar! Ik merk dat ik dit jaar heel onzeker ben als gever of ik het wel goed doe.![]()
Ik denk dat het gewoon aan mij ligt.
Als ik een dozenfort maak gebruik ik kinderlijm en een beetje plakband gezien die van mij nietjes willen etenquote:Op vrijdag 22 november 2024 07:07 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik rij er langs onderweg naar werk.
Een bananendoos heeft toch een groot gat in de bodem? Hoe doen jullie dat dan?
Wat heerlijk! Lekker van gaan genieten!quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef PoesInDoos het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2024 13:59 schreef laziness het volgende:
Ik wil toch graag nog een keer benadrukken voor volgend jaar dat we ook met de grote wensen graag veel mensen nog graag iets extra's geven maar dat de wens wel concreet en haalbaar moet zijn. Achter de schermen bij een groot evenement regelen wij helaas ook nieten de donateur is heel lief maar een nieuwe keuken wordt 'm ook niet
Wat tof!quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:53 schreef Adrian4 het volgende:
Ik heb mij nog niet gemeld in het topic maar ik en mijn moeder zijn ook weer gever dit jaar! Ik merk dat ik dit jaar heel onzeker ben als gever of ik het wel goed doe.![]()
Ik denk dat het gewoon aan mij ligt.
Ze is gekoppeldquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat tof!
Ik hoop dat er nog (wat?) ontvangers zijn![]()
Of dat die zich alsnog melden
Wat een heerlijkheid! Ga er heerlijk van genietenquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:05 schreef PoesInDoos het volgende:
Dit @Adrian4 !!!quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bij een actie als deze echt niks verkeerd doen. Het is al zo ontzettend lief dat jullie dit überhaupt doen!
Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:13 schreef PoesInDoos het volgende:
@:laziness heb jij de salon uitgezocht? Zo ja;Net uitgebreid advies gekregen van de kapster, ik (als n00b) vroeg om een keratinebehandeling, blijkt dat 400 euro te kosten
![]()
Ik kan vanmiddag om 16u al terecht; wassen, knippen, föhnen, wenkbrauwen en een goede set shampoo/conditioner voor mee naar huis. #BlijEi
Wat is een keratinebehandeling?quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:13 schreef PoesInDoos het volgende:
@:laziness heb jij de salon uitgezocht? Zo ja;Net uitgebreid advies gekregen van de kapster, ik (als n00b) vroeg om een keratinebehandeling, blijkt dat 400 euro te kosten
![]()
Ik kan vanmiddag om 16u al terecht; wassen, knippen, föhnen, wenkbrauwen en een goede set shampoo/conditioner voor mee naar huis. #BlijEi
Ik had ook gééén ideequote:Op zaterdag 23 november 2024 13:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wat is een keratinebehandeling?
Verven ze je haar dan goud en versieren ze het met diamantjes?
Oké man en simpel kapsel hier maar wtf ¤400 bij de kapper
Ah soort van helderquote:Op zaterdag 23 november 2024 13:32 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik had ook gééén ideeMaar is iets voor beschadigd haar, maar dat was niet nodig zei de kapster.
Word gewoon al zo vrolijk dit te lezen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 13:13 schreef PoesInDoos het volgende:
![]()
Ja. Ik belde op en het was een hele fijne dame. We zullen goed voor haar zorgen zei zequote:Op zaterdag 23 november 2024 13:13 schreef PoesInDoos het volgende:
![]()
Heeft ze zeker gedaanquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja. Ik belde op en het was een hele fijne dame. We zullen goed voor haar zorgen zei ze
Wauwquote:Op zondag 24 november 2024 06:44 schreef ZombieQueen het volgende:
Wij hebben voor onze grote wens een badenkaart gekregen van ons lokale zwembad. Tranen blijven maar komen, ik ben zo ontzettend dankbaar.![]()
Ik wordt hier gewoon emotioneel van... zo'n ogenschijnlijk klein iets, wat zoveel impact kan hebben en zo belangrijk kan zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 06:44 schreef ZombieQueen het volgende:
Wij hebben voor onze grote wens een badenkaart gekregen van ons lokale zwembad. Tranen blijven maar komen, ik ben zo ontzettend dankbaar.![]()
Onze net 4 jarige (nonverbaal ASS en vermoeden lvb) zit thuis, hij wacht op een plekje op het KDC. Daar zou hij in januari heen, nu hopelijk halverwege maart.
Hij is afgelopen vrijdag zelfs afgewezen voor nijntjegym... Zijn problematiek leek hen te complex... Er is hier zo weinig wat we met hem kunnen doen.
Ons wereldje is klein tegenwoordig. Zwemmen is ultieme ontspanning, voor ons allemaal. Maar ook erg duur.
Dankjewel lieve mensen. Ik ben er stil van. Ik ga morgen met mijn koekie zwemmen.
Ik wordt hier ook emotioneel van. Dat zoiets vanzelfsprekends zoveel vreugde kan brengen. Heel veel plezier morgen!quote:Op zondag 24 november 2024 06:44 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik ben er stil van. Ik ga morgen met mijn koekie zwemmen.
Dit is echt waanzinnig. Hij zit bijna altijd in zijn eigen wereldje, waar wij vaak geen onderdeel van zijn. Maar zwemmen vindt hij zo leuk, dat hij zijn vreugde dan wél met ons deelt en we dan ook met hem mee mogen doen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wordt hier gewoon emotioneel van... zo'n ogenschijnlijk klein iets, wat zoveel impact kan hebben en zo belangrijk kan zijn.
Geniet met je koekie!!
Wat mooi om dit te lezen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:19 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Dit is echt waanzinnig. Hij zit bijna altijd in zijn eigen wereldje, waar wij vaak geen onderdeel van zijn. Maar zwemmen vindt hij zo leuk, dat hij zijn vreugde dan wél met ons deelt en we dan ook met hem mee mogen doen.
En hij is ook nog eens hypermobiel dus zwemmen is ook heel goed voor hem.
Geen woorden voor, dit betekend de wereld voor ons.
Bedankt voor het doorsturen! Ik vind dit allemaal zo fijn om te lezen..quote:Op zondag 24 november 2024 15:18 schreef laziness het volgende:
Van een anonieme grote wensen ontvanger:
quote:Tot mijn grote verbazing wordt er net een pakketje van Douglas bij mij bezorgd. Ik wilde de bezorger nog wegsturen, van oh die is niet voor mij, maar het was toch echt mijn naam op het pakketje!
Dit is zo ontzettend lief en gul, dit had ik nooit verwacht!
Klinkt misschien heel stom en verwend, maar dit betekent enorm veel voor mij, lekker ruiken is zo belangrijk voor mij, voor hoe ik me voel in een sociale,- en werksetting, dat miste ik al heel lang nu. Niet dat ik stink ;-), maar dat luxe van een echt lekker luchtje miste ik al zo lang!
Ik wil de grote wensen donateur echt enorm bedanken!
Waarom vul je de aanmelding niet in? Hij staat nog openquote:Op maandag 25 november 2024 19:15 schreef Donna het volgende:
Heerlijk topic dit elk jaar.![]()
Ben mezelf vergeten aan te melden als ontvanger want het grootste cadeau (een ander huis) kwam tussendoor.
Ik ga verder met genieten van alle moois hier.
En waar is die aan te melden *blush* ?quote:Op maandag 25 november 2024 20:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom vul je de aanmelding niet in? Hij staat nog open
Oh haha!quote:Op maandag 25 november 2024 20:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom vul je de aanmelding niet in? Hij staat nog open
Ochquote:Op maandag 25 november 2024 23:35 schreef Cygne het volgende:
Maar hij blijft optimistisch en lief voor iedereen. Vraagt regelmatig "mama als mijn zusje er is, gaan we dan samen iets leuks doen. Als je dan niet meer hoeft te spugen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |