Ja. Ik belde op en het was een hele fijne dame. We zullen goed voor haar zorgen zei zequote:Op zaterdag 23 november 2024 13:13 schreef PoesInDoos het volgende:
@:laziness heb jij de salon uitgezocht? Zo ja;Net uitgebreid advies gekregen van de kapster, ik (als n00b) vroeg om een keratinebehandeling, blijkt dat 400 euro te kosten
![]()
Ik kan vanmiddag om 16u al terecht; wassen, knippen, föhnen, wenkbrauwen en een goede set shampoo/conditioner voor mee naar huis. #BlijEi
Heeft ze zeker gedaanquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:49 schreef laziness het volgende:
[..]
Ja. Ik belde op en het was een hele fijne dame. We zullen goed voor haar zorgen zei ze
Wauwquote:Op zondag 24 november 2024 06:44 schreef ZombieQueen het volgende:
Wij hebben voor onze grote wens een badenkaart gekregen van ons lokale zwembad. Tranen blijven maar komen, ik ben zo ontzettend dankbaar.![]()
Ik wordt hier gewoon emotioneel van... zo'n ogenschijnlijk klein iets, wat zoveel impact kan hebben en zo belangrijk kan zijn.quote:Op zondag 24 november 2024 06:44 schreef ZombieQueen het volgende:
Wij hebben voor onze grote wens een badenkaart gekregen van ons lokale zwembad. Tranen blijven maar komen, ik ben zo ontzettend dankbaar.![]()
Onze net 4 jarige (nonverbaal ASS en vermoeden lvb) zit thuis, hij wacht op een plekje op het KDC. Daar zou hij in januari heen, nu hopelijk halverwege maart.
Hij is afgelopen vrijdag zelfs afgewezen voor nijntjegym... Zijn problematiek leek hen te complex... Er is hier zo weinig wat we met hem kunnen doen.
Ons wereldje is klein tegenwoordig. Zwemmen is ultieme ontspanning, voor ons allemaal. Maar ook erg duur.
Dankjewel lieve mensen. Ik ben er stil van. Ik ga morgen met mijn koekie zwemmen.
Ik wordt hier ook emotioneel van. Dat zoiets vanzelfsprekends zoveel vreugde kan brengen. Heel veel plezier morgen!quote:Op zondag 24 november 2024 06:44 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik ben er stil van. Ik ga morgen met mijn koekie zwemmen.
Dit is echt waanzinnig. Hij zit bijna altijd in zijn eigen wereldje, waar wij vaak geen onderdeel van zijn. Maar zwemmen vindt hij zo leuk, dat hij zijn vreugde dan wél met ons deelt en we dan ook met hem mee mogen doen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik wordt hier gewoon emotioneel van... zo'n ogenschijnlijk klein iets, wat zoveel impact kan hebben en zo belangrijk kan zijn.
Geniet met je koekie!!
Wat mooi om dit te lezen.quote:Op zondag 24 november 2024 11:19 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Dit is echt waanzinnig. Hij zit bijna altijd in zijn eigen wereldje, waar wij vaak geen onderdeel van zijn. Maar zwemmen vindt hij zo leuk, dat hij zijn vreugde dan wél met ons deelt en we dan ook met hem mee mogen doen.
En hij is ook nog eens hypermobiel dus zwemmen is ook heel goed voor hem.
Geen woorden voor, dit betekend de wereld voor ons.
Bedankt voor het doorsturen! Ik vind dit allemaal zo fijn om te lezen..quote:Op zondag 24 november 2024 15:18 schreef laziness het volgende:
Van een anonieme grote wensen ontvanger:
quote:Tot mijn grote verbazing wordt er net een pakketje van Douglas bij mij bezorgd. Ik wilde de bezorger nog wegsturen, van oh die is niet voor mij, maar het was toch echt mijn naam op het pakketje!
Dit is zo ontzettend lief en gul, dit had ik nooit verwacht!
Klinkt misschien heel stom en verwend, maar dit betekent enorm veel voor mij, lekker ruiken is zo belangrijk voor mij, voor hoe ik me voel in een sociale,- en werksetting, dat miste ik al heel lang nu. Niet dat ik stink ;-), maar dat luxe van een echt lekker luchtje miste ik al zo lang!
Ik wil de grote wensen donateur echt enorm bedanken!
Waarom vul je de aanmelding niet in? Hij staat nog openquote:Op maandag 25 november 2024 19:15 schreef Donna het volgende:
Heerlijk topic dit elk jaar.![]()
Ben mezelf vergeten aan te melden als ontvanger want het grootste cadeau (een ander huis) kwam tussendoor.
Ik ga verder met genieten van alle moois hier.
En waar is die aan te melden *blush* ?quote:Op maandag 25 november 2024 20:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom vul je de aanmelding niet in? Hij staat nog open
Oh haha!quote:Op maandag 25 november 2024 20:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Waarom vul je de aanmelding niet in? Hij staat nog open
Ochquote:Op maandag 25 november 2024 23:35 schreef Cygne het volgende:
Maar hij blijft optimistisch en lief voor iedereen. Vraagt regelmatig "mama als mijn zusje er is, gaan we dan samen iets leuks doen. Als je dan niet meer hoeft te spugen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |