quote:Op woensdag 20 november 2024 18:02 schreef laziness het volgende:
Er zijn 35 ontvangers en gevers aan elkaar gekoppeld inmiddels![]()
En de grote wensen donateur doet dit jaar ook weer mee en daar ben ik hard mee onderweg dus bring on de kerststemming mensen![]()
![]()
Wie heeft zijn kerstboom al staan om het pakket onder te zetten?
Ja jij hebt ‘m al even staanquote:
Wat goed!!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:02 schreef laziness het volgende:
En de grote wensen donateur doet dit jaar ook weer mee en daar ben ik hard mee onderweg dus bring on de kerststemming mensen![]()
![]()
Hier staat de kerstboom al wel (de dagen zijn nogal donker hierquote:Wie heeft zijn kerstboom al staan om het pakket onder te zetten?
Which reminds me. Ik heb nog een doos koekjes vanuit jouw pakket. Die kan ik wel eens gaan verorberen bij de warme chocoquote:Op woensdag 20 november 2024 20:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat goed!!![]()
[..]
Hier staat de kerstboom al wel (de dagen zijn nogal donker hier), maar er is geen kerstpakket onderweg vanuit of naar hier.
Normaal gesproken doe ik mee als shopper, maar dat ging dit jaar niet lukken op de manier waarop ik het graag doe. Maar meelezen hier is ook leuk!
Oh joh, ik dacht dat alles na een week al op was.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Which reminds me. Ik heb nog een doos koekjes vanuit jouw pakket. Die kan ik wel eens gaan verorberen bij de warme choco
Het is de laatste trommel en ik dacht dat dat ook het geval zou zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 21:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh joh, ik dacht dat alles na een week al op was.Geniet ervan!
Hoeveel uur licht krijgen jullie daar nog? Kan me goed voorstellen dat je 'm eerder op zetquote:Op woensdag 20 november 2024 20:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat goed!!![]()
[..]
Hier staat de kerstboom al wel (de dagen zijn nogal donker hier), maar er is geen kerstpakket onderweg vanuit of naar hier.
Normaal gesproken doe ik mee als shopper, maar dat ging dit jaar niet lukken op de manier waarop ik het graag doe. Maar meelezen hier is ook leuk!
Keuken wrapping mischienquote:Op donderdag 21 november 2024 13:59 schreef laziness het volgende:
Ik wil toch graag nog een keer benadrukken voor volgend jaar dat we ook met de grote wensen graag veel mensen nog graag iets extra's geven maar dat de wens wel concreet en haalbaar moet zijn. Achter de schermen bij een groot evenement regelen wij helaas ook nieten de donateur is heel lief maar een nieuwe keuken wordt 'm ook niet
Ik ga morgen beginnen met opzetten denk ik. Dit jaar wel kittens in huis (nu inmiddels al 1 jaar oud) en ze zitten in hun trex fase dus alle ballen zijn van plastic en ik verwacht dat de eerste dag de boom zon drie keer omver gekeilt wordquote:Op woensdag 20 november 2024 18:02 schreef laziness het volgende:
![]()
Wie heeft zijn kerstboom al staan om het pakket onder te zetten?
Ik woon relatief in de buurt. Als je geen haast hebt kan ik wel even rondkijken voor je. Mijn man heeft alles net alle dozen zonder overleg naar de papiercontainer gebracht.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:20 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand hier waar je een grote doos kan halen? Gamma verkoopt wel xl verhuisdozen maar weer niet in mijn filiaal
Bij de supermarkt een bananendoos vragen, die zijn ook lekker stevig. Je kunt er 2 op elkaar vast maken als de boel niet in 1 past (been there, done that).quote:Op donderdag 21 november 2024 16:20 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand hier waar je een grote doos kan halen? Gamma verkoopt wel xl verhuisdozen maar weer niet in mijn filiaal
Haha! Dit heb ik idd ook al gedaan!quote:Op donderdag 21 november 2024 14:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net geshuffeld, het ene pakket werd te volumineus voor de beoogde doos en het andere pakket had beduidend minder volume en nu heb ik de dozen geruild.
Dankje, maar ik zoek liever nog even rond, vind het ook wat om je helemaal voor een doos hier te laten komen haha.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:32 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik woon relatief in de buurt. Als je geen haast hebt kan ik wel even rondkijken voor je. Mijn man heeft alles net alle dozen zonder overleg naar de papiercontainer gebracht.
Ik maak in de zomer regelmatig dozenforten voor mijn katten dus zou dat wel kunnen doen. Bedekken met cadeaupapier en niemand ziet het verschil meerquote:Op donderdag 21 november 2024 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij de supermarkt een bananendoos vragen, die zijn ook lekker stevig. Je kunt er 2 op elkaar vast maken als de boel niet in 1 past (been there, done that).
Het is hier momenteel 1u20min eerder donker dan in Nederland. Maar het is ook dat we op het platteland wonen, zonder directe buren of openbare verlichting, dus donker is ook écht donker. Nu zit er 50 meter aan kerstverlichting in onze kerstboom, dat helpt.quote:Op donderdag 21 november 2024 08:55 schreef laziness het volgende:
[..]
Hoeveel uur licht krijgen jullie daar nog? Kan me goed voorstellen dat je 'm eerder op zet
en nog eens 50m rondom ons dekquote:Op donderdag 21 november 2024 23:41 schreef Viv het volgende:
[..]
Het is hier momenteel 1u20min eerder donker dan in Nederland. Maar het is ook dat we op het platteland wonen, zonder directe buren of openbare verlichting, dus donker is ook écht donker. Nu zit er 50 meter aan kerstverlichting in onze kerstboom, dat helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |