Ik was het bijna vergeten, bedankt voor de reminderquote:Op donderdag 14 november 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
Over Dieren gesproken... ik roep deze even in herinnering!
Vanaf 16 november
(let op: je betaalt verzendkosten à ¤ 19,95 per pakket. Weet niet of je op 1 mailadres meerdere pakketten kan aanvragen (voor verschillende adressen natuurlijk)).
[..]
Oftewel, als je hier voor gaat, gewoon rechtstreeks naar de ontvanger, wel zo handig lijkt mequote:Op donderdag 14 november 2024 17:02 schreef Sally het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat de verzendkosten van het kerstpakket dan ook hoger uitvallen, zo niet dubbel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel kans dat ik hem toch maar hier thuis laat bezorgen, in plaats van zo'n lompe doos bij een vrouw die een kwartier zit te hijgen als ze naar de voordeur is gelopen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik welquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Middernacht!
Edit: de onlinedierenvoedselbanksite doet het nog niet
Ja, na 1-2 minuten werkte hetquote:Op zaterdag 16 november 2024 00:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wel
(en moest je niet eerst even refreshen?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kalf vond kerst pakket van vorig jaar, inclusief kerstsjaaltje ook leuk!
Dank voor degene die de tip heeft gegeven voor dit pakket. Ik kende het nog niet!
Hoop voor je dat je alles meekrijgt! Maar mocht je iets niet kunnen meenemen houdt Billie zich wel aanbevolen!quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een pakket bestellen voor de hondjes van mijn schoonouders, die met Kerst naar Nederland komen. Het lastige is dat het natuurlijk wel mee moet naar Brazilië, en ik weet niet hoeveel gewicht ze 'over' hebben in hun bagage dan
Stel dat het niet lukt om alles mee te nemen (en ik het hier niet bij iemand anders, zoals een collega, kwijt zou kunnen), zou hier dan iemand zijn waar het naartoe kan? Ik heb geen hond en dat gaat ook nooit veranderen, dus ik wil even een plan-B/C hebben ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen
Ah top, misschien gaat alles gewoon met ze mee hoor, maar goed om te weten dat er een vangnet isquote:Op zaterdag 16 november 2024 12:15 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je alles meekrijgt! Maar mocht je iets niet kunnen meenemen houdt Billie zich wel aanbevolen!
Hm, daar krijg je vast wel een mooi glanzende vacht van.. 😜quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen
Misschien wat voor Animals Faith. Is een stichting van een vriendin van mij met asiel waar ook dieren terecht komen die anders geëuthanaseerd worden.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een pakket bestellen voor de hondjes van mijn schoonouders, die met Kerst naar Nederland komen. Het lastige is dat het natuurlijk wel mee moet naar Brazilië, en ik weet niet hoeveel gewicht ze 'over' hebben in hun bagage dan
Stel dat het niet lukt om alles mee te nemen (en ik het hier niet bij iemand anders, zoals een collega, kwijt zou kunnen), zou hier dan iemand zijn waar het naartoe kan? Ik heb geen hond en dat gaat ook nooit veranderen, dus ik wil even een plan-B/C hebben ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen
Hoewel ik je idee begrijp, is dit ergens van de zotte. Bovendien kun je met douaneregels te maken krijgen want je mag niet zo naar alles in of uitvoeren. Zeker met voedsel kunnen daar strenge regels voor zijn. Waarom bestel je niet hondenvoer in Brazilië als je iets wilt doen. Want 'gratis' is dit allerminst.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Zit wel wat in, ik ga hier wel wat losse dingen zoeken als alternatief.quote:Op zaterdag 16 november 2024 12:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoewel ik je idee begrijp, is dit ergens van de zotte. Bovendien kun je met douaneregels te maken krijgen want je mag niet zo naar alles in of uitvoeren. Zeker met voedsel kunnen daar strenge regels voor zijn. Waarom bestel je niet hondenvoer in Brazilië als je iets wilt doen. Want 'gratis' is dit allerminst.
Niet vervelend bedoeld verder, maar een kleine realitycheck
Ik denk dat je beter een zak tennisballen oid kan kopen. Honden zijn verzot op tennisballen en ze zijn altijd stuk of kwijtquote:Op zaterdag 16 november 2024 13:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit wel wat in, ik ga hier wel wat losse dingen zoeken als alternatief.
Mijn enthousiasme is me zoals zo vaak weer eens voor
Daar heb ik alvast inpakpapier en een doos voor, dus dat vordertquote:Op zaterdag 16 november 2024 14:13 schreef Viv het volgende:
Misschien kan iemand een apart topic starten in Flora & Fauna over die pakketten voor huisdieren, zodat het hier weer vooral kan gaan over de Kerstpakkettenactie van FOK!kers voor FOK!kers? Alvast bedankt!
F&F / Huisdieren kerstpakket!quote:Op zaterdag 16 november 2024 14:13 schreef Viv het volgende:
Misschien kan iemand een apart topic starten in Flora & Fauna over die pakketten voor huisdieren, zodat het hier weer vooral kan gaan over de Kerstpakkettenactie van FOK!kers voor FOK!kers? Alvast bedankt!
Ik denk er nog over Summer2bird, het is niet uitgesloten in ieder geval.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan altijd he
https://ikzoekbaas.dierenbescherming.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |