abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215579850
quote:
3s.gif Op donderdag 14 november 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
Over Dieren gesproken... ik roep deze even in herinnering! O+

Vanaf 16 november

(let op: je betaalt verzendkosten à ¤ 19,95 per pakket. Weet niet of je op 1 mailadres meerdere pakketten kan aanvragen (voor verschillende adressen natuurlijk)).
[..]

Ik was het bijna vergeten, bedankt voor de reminder O+ kijken of er iets tussen zit wat onze kieskeurige eter lust :')
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 november 2024 @ 21:37:50 #102
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215582400
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 17:02 schreef Sally het volgende:

[..]
En niet te vergeten dat de verzendkosten van het kerstpakket dan ook hoger uitvallen, zo niet dubbel zijn ;)
Oftewel, als je hier voor gaat, gewoon rechtstreeks naar de ontvanger, wel zo handig lijkt me :P

Ik wil er hier sowieso een bestellen voor een oude vrouw die ergens in de buurt woont. Die kwam elke week langs bij de bakker waar mijn moeder werkte tot 'ie vorige maand ineens sloot, praatje maken, nam altijd wat lekkers mee voor haar en haar collega, etc. Toen ze nog wat beter ter been was nam ze dan altijd een zak broodresten mee voor de dieren rond haar huis (woont aan de rand van het bos), en wat dingen voor de vogels in de tuin enzo. Dus ik wil kijken of je ook zo'n pakket voor vogels kunt bestellen :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel kans dat ik hem toch maar hier thuis laat bezorgen, in plaats van zo'n lompe doos bij een vrouw die een kwartier zit te hijgen als ze naar de voordeur is gelopen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 15 november 2024 @ 10:39:21 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_215585187
@heywoodu

Wat ben je toch een mooi mens O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215585305
Zo, alles wat besteld moest worden is in bestelling of al geleverd, alles is onder controle.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 00:00:05 #105
284411 crew  heywoodu
pi_215594193
Middernacht!

Edit: de onlinedierenvoedselbanksite doet het nog niet :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 00:06:29 #106
284411 crew  heywoodu
pi_215594295
Niet echt iets voor gewoon de vogels in de tuin helaas.

pi_215594548
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:00 schreef heywoodu het volgende:
Middernacht!

Edit: de onlinedierenvoedselbanksite doet het nog niet :(
Ik wel :P

(en moest je niet eerst even refreshen? ;) )
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 00:53:13 #108
284411 crew  heywoodu
pi_215594620
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 00:33 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik wel :P

(en moest je niet eerst even refreshen? ;) )
Ja, na 1-2 minuten werkte het :+

Op basis van ChatGPT maar wat geselecteerd bij de vogels :D
pi_215597513
Chatgpt for the win.
pi_215597532
Ik heb mijn gegevens doorgestuurd naar de donateur van het dierenpakket. Ben zo benieuwd! Max 4 weken levertijd. Kalf gaat blij zijn sws.
pi_215597558
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kalf vond kerst pakket van vorig jaar, inclusief kerstsjaaltje ook leuk!

Dank voor degene die de tip heeft gegeven voor dit pakket. Ik kende het nog niet!
pi_215597942
Wat lief zeg! Wat een leuk beest!

Hier ook dank voor de tip!

Ik ga het gebruiken voor mijn eigen beestjes hier maar ken ook iemand anders die het goed kan gebruiken. ❤
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 12:09:28 #113
284411 crew  heywoodu
pi_215598012
Ik wil eigenlijk ook een pakket bestellen voor de hondjes van mijn schoonouders, die met Kerst naar Nederland komen. Het lastige is dat het natuurlijk wel mee moet naar Brazilië, en ik weet niet hoeveel gewicht ze 'over' hebben in hun bagage dan :D

Stel dat het niet lukt om alles mee te nemen (en ik het hier niet bij iemand anders, zoals een collega, kwijt zou kunnen), zou hier dan iemand zijn waar het naartoe kan? Ik heb geen hond en dat gaat ook nooit veranderen, dus ik wil even een plan-B/C hebben ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen :T
pi_215598045
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil eigenlijk ook een pakket bestellen voor de hondjes van mijn schoonouders, die met Kerst naar Nederland komen. Het lastige is dat het natuurlijk wel mee moet naar Brazilië, en ik weet niet hoeveel gewicht ze 'over' hebben in hun bagage dan :D

Stel dat het niet lukt om alles mee te nemen (en ik het hier niet bij iemand anders, zoals een collega, kwijt zou kunnen), zou hier dan iemand zijn waar het naartoe kan? Ik heb geen hond en dat gaat ook nooit veranderen, dus ik wil even een plan-B/C hebben ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen :T
Hoop voor je dat je alles meekrijgt! Maar mocht je iets niet kunnen meenemen houdt Billie zich wel aanbevolen!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 12:23:06 #115
284411 crew  heywoodu
pi_215598098
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:15 schreef Cod_player het volgende:

[..]
Hoop voor je dat je alles meekrijgt! Maar mocht je iets niet kunnen meenemen houdt Billie zich wel aanbevolen!
Ah top, misschien gaat alles gewoon met ze mee hoor, maar goed om te weten dat er een vangnet is ^O^
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 16 november 2024 @ 12:23:40 #116
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_215598104
quote:
ipv straks zelf 5kg hondenvoer te zitten knagen :T
Hm, daar krijg je vast wel een mooi glanzende vacht van.. 😜
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 november 2024 @ 12:43:47 #117
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215598293
quote:

Misschien wat voor Animals Faith. Is een stichting van een vriendin van mij met asiel waar ook dieren terecht komen die anders geëuthanaseerd worden.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215598446
quote:

Hoewel ik je idee begrijp, is dit ergens van de zotte. Bovendien kun je met douaneregels te maken krijgen want je mag niet zo naar alles in of uitvoeren. Zeker met voedsel kunnen daar strenge regels voor zijn. Waarom bestel je niet hondenvoer in Brazilië als je iets wilt doen. Want 'gratis' is dit allerminst.

Niet vervelend bedoeld verder, maar een kleine realitycheck :@
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 13:31:49 #119
284411 crew  heywoodu
pi_215598693
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2024 12:59 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Hoewel ik je idee begrijp, is dit ergens van de zotte. Bovendien kun je met douaneregels te maken krijgen want je mag niet zo naar alles in of uitvoeren. Zeker met voedsel kunnen daar strenge regels voor zijn. Waarom bestel je niet hondenvoer in Brazilië als je iets wilt doen. Want 'gratis' is dit allerminst.

Niet vervelend bedoeld verder, maar een kleine realitycheck :@
Zit wel wat in, ik ga hier wel wat losse dingen zoeken als alternatief.

Mijn enthousiasme is me zoals zo vaak weer eens voor :P
pi_215598739
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 13:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zit wel wat in, ik ga hier wel wat losse dingen zoeken als alternatief.

Mijn enthousiasme is me zoals zo vaak weer eens voor :P
Ik denk dat je beter een zak tennisballen oid kan kopen. Honden zijn verzot op tennisballen en ze zijn altijd stuk of kwijt :)
Twiddel
  Manager PR/Moderator zaterdag 16 november 2024 @ 14:13:07 #121
269689 crew  Viv
pi_215599147
Misschien kan iemand een apart topic starten in Flora & Fauna over die pakketten voor huisdieren, zodat het hier weer vooral kan gaan over de Kerstpakkettenactie van FOK!kers voor FOK!kers? Alvast bedankt! ~:)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 november 2024 @ 14:21:09 #122
284411 crew  heywoodu
pi_215599226
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:13 schreef Viv het volgende:
Misschien kan iemand een apart topic starten in Flora & Fauna over die pakketten voor huisdieren, zodat het hier weer vooral kan gaan over de Kerstpakkettenactie van FOK!kers voor FOK!kers? Alvast bedankt! ~:)
Daar heb ik alvast inpakpapier en een doos voor, dus dat vordert :D
  zaterdag 16 november 2024 @ 15:04:57 #123
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_215599587
Nog precies 4 weken tot de deadline om te versturen. Tijd vliegt!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_215600287
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2024 14:13 schreef Viv het volgende:
F&F / Huisdieren kerstpakket! :)
Twiddel
pi_215618198
quote:
Ik denk er nog over Summer2bird, het is niet uitgesloten in ieder geval.

Nadat ik 2 parkietjes weg heb moeten doen vanwege een opgebouwde allergie denk ik nu inderdaad aan een kat. Dan moet ik wel goed uitzoeken welke het minst op mijn luchtwegen kan inwerken. Knaagdieren zijn ook al jaren geen optie meer.

Om niet uit de topic-bocht te vliegen, mijn doos is bijna gevuld, dan kan ik gaan inpakken *O*
'Please don't sit on my imaginaire friend'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')